Προς το περιεχόμενο

Ελληνικό Αυτοκίνητο


Kthulhou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, apostolos_36 είπε

Βάλε και το ότι η Τουρκία δεν έχει αναλογικά τις ευρωπαϊκες χρηματοδοτήσεις που έχει η Ελλάδα.

Εγώ νομίζω ότι έχουμε βρει το μυστικό της ζωής για καλοζωία χωρίς να παράγουμε:
η ΕΕ δίνει τόσο περισσότερα αναπτυξιακά κονδύλια για να αναπτυχθούμε, όσο η χώρα υπολείπεται του ευρωπαϊκού μέσου όρου
- και με τη σειρά μας εμείς φροντίζουμε το παραγωγικό μοντέλο της χώρας να είναι ατελέσφορο,
όσο για να εξακολουθούμε να υπολειπόμαστε του ευρωπαϊκού μέσου όρου και να συνεχίσουμε να παίρνουμε τα αναπτυξιακά κονδύλια.

Η Ελλάδα είναι μέλος της ΕΟΚ-ΕΕ από το 1981 και έχουν περάσει από αυτό τον τόπο απίστευτες ευρωπαϊκές ενισχύσεις (από Μεσογειακά προγράμματα, μέχρι πακέτα Ντελόρ-Σαντέρ κλπ).

Μετά από τα πρόθυρα χρεκοπιών το 1989 και αφού τριγυρνούσαμε μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας ενδιαμέσως για ακόμα δυο δεκαετίες,
η χώρα χρεωκόπησε για τα καλά το 2010.
Και αυτό που έγινε το 2010 είναι πως γίναμε διεθνές ρεντίκολο (δεν πειράζει γιατί η χώρα έχει ήδη από παλιότερα γράψει αρκετές χρεωκοπίες στην ιστορία της)
και για πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά ξένες κυβερνήσεις δεν είχαν άλλη δουλειά αλλά κάθησαν και πίεσαν τους ιδιώτες δανειστές μας (λέγε με «διεθνείς τοκογλύφοι») παγκοσμίως και κουρέψανε ποσό δανεισμού που δεν έχει υπάρξει για δυτική χώρα στο σύγχρονα χρονικά.

Και παρά ταύτα, την ίδια στιγμή πετύχαμε και το ασύλληπτο:
να φτιάξουμε μόνοι μας και τα μνημόνια και να το κάνουμε με τέτοιο τρόπο ώστε να επιβιώσει το παρασιτικό μοντέλο της οικονομίας μας.
Ακόμα και τα ευρωπαϊκά κονδύλια της τελευταίας δεκαετίας πετύχαμε να συμφωνήσουν οι Ευρωπαίοι ώστε να μην πάνε σε υποδομές αλλά να τα σκορπίσουμε σε τσέπες
λέγε με ΕΣΠΑ από αυτά που τα βλέπετε με κάτι επιδόματα για ανανέωση κλιματιστικών, για σχολικούς τροχονόμους κλπ κλπ.

Το επόμενο μεγάλο πρότζεκτ φαντάζομαι θα είναι να φάμε και τα λεφτά των ομογενών. Τα μεταξύ μας λεφτά τα έχουμε φάει κατά καιρούς (χρηματιστήρια κλπ LOL).
Οι κακοί «πλούσιοι» Έλληνες του εξωτερικού που λέγαμε οι οποίοι κακώς δε φέρνουν τον ιδρώτα τους στη χώρα καταγωγής τους - που τόσο ανυπόμονα εμείς περιμένουμε να κάψουμε χρήμα.

Δεν αλλάζει. Πάρτε το χαμπάρι.
Οι ίδιοι πολιτικοί που έφτιαξαν τα μνημόνια όσο για να μην αλλάξει το αντιπαραγωγικό μοντέλο της οικονομίας,
θα είναι οι ίδιοι πολιτικοί που θα φωτογραφίζονται δίπλα σε success story όπως του τόπικ.
Και μετά θα σας λένε έχουμε ένα οικονομικό μοντέλο που δε θα μειώσουμε την υψηλή φορολογία των καυσίμων, γιατί στηριζόμαστε στα έσοδα αυτά.

Ζητήστε το λόγο από τους πολιτικούς σας.

Πολύ αργά για δάκρυα πλέον. 

Η δημιουργία παραγωγικου μοντέλου προϋποθέτει την κατάλληλη νοοτροπία, τις κατάλληλες γνώσεις και εμπειρία. Επιστροφή σε βιομηχανίες η νοοτροπία προ της ένταξης μας στην ΕΕ δεν πρόκειται να υπάρξει, εταιρείες και βιομηχανίες έκλεισαν, άτομα απολύθηκαν και είτε μπήκαν στο δημόσιο διότι κάπως έπρεπε και αυτοί να ζήσουν είτε δούλεψαν σε άλλες επιχειρήσεις είτε βγήκαν στην σύνταξη. 

Η Ελλάδα ποτέ δεν ήταν και ούτε θα γίνει βαριά βιομηχανική χώρα. Αυτό που είχε και θα μπορούσε να έχει είναι βιομηχανίες και εταιρείες παραγωγής προϊόντων τα οποία να σχετίζονται με τον τομέα των τροφών και των αγροτοκτηνοτροφικων προϊόντων, ίσως της μεταποίησης, του εμπορίου κτλ. Αυτοκίνητα και τέτοια απλάξεχάστε τα. 

Για να μπορείς να καταλάβεις πώς πέτυχαν άτομα που δημιούργησαν τεράστιες επιχειρήσεις, οι περισσότεροι φτωχοί που ξεκίνησαν από το 0, πρέπει να ανατρέξεις στις συνθήκες διαβίωσης πριν 100 χρόνια και στην νοοτροπία των τότε εποχών. Πολλοί άνθρωποι ήταν φτωχοί και θεωρούσαν ότι λαμβάνοντας ρίσκο δεν έχουν να χάσουν τίποτα. 

Ο μέσος νέος που μεγαλώνει στην Ελλάδα από το 80 και μετά (και εγώ μέσα), εκπαιδεύεται με τέτοιον τρόπο και νοοτροπία από τους γονείς και το σύστημα ώστε να αποκτήσει όσο πιο πολλά τυπικά προσόντα και δεξιότητες μπορεί ώστε να βγάλει εκτός ανταγωνισμου τους συμπολίτες του και νομίζει ότι ο μισθός και η εξέλιξη στην ζωή του θα είναι ανάλογη των προσόντων δίχως προσωπικής δουλειάς και κόπου, μετα βλέπουνε τα χάλια που θα έχουν να αντιμετωπίσουν στην υπόλοιπη ζωή τους και επιλέγουν είτε το εξωτερικό είτε το δημόσιο είτε δουλειά με κακές συνθήκες στηριζόμενοι στην οικογένεια και πιστεύοντας ότι θα τους λυπηθεί ο Θεός και θα τους ξημερωσουν καλύτερες μέρες, για άλλες κατηγορίες με χρόνια θέματα όπως αμεα, ανέργους, άπορους, άστεγους, χρόνια θέματα υγείας και εξαρτημένους, δεν το συζητάω πως η ζωή πρακτικά έχει τελειώσει καθώς πέρα από τα χάλια του εργασιακού τομεα έχουν να αντιμετωπισουν και το ανύπαρκτο κράτος πρόνοιας. 

Υπό αυτές τις συνθήκες, δεν μπορεί κανένας να κατηγορεί μερίδες κοινωνικών στρωμάτων και γενικότερα τον κόσμο για τα επιδόματα και την στόχευση στο δημόσιο που παραμένει σταθερή και θα παραμένει μόνιμα. Είχα κολλητό που πριν 15 χρόνια όταν λέγαμε τι θα κάνουμε όταν πάρουμε πτυχίο, έλεγε τότε ότι δεν γούσταρε να περάσει στο δημόσιο διότι στην οικογένεια του τους θεωρούσαν τεμπελιδες και είχαν την ρετσινιά του μη εργατικού ατόμου, μετά από λίγα χρόνια εργασίας στον ιδιωτικό τομέα έχει ξεκινήσει και κάνει αιτήσεις για διορισμο μέσω ΑΣΕΠ αφού στον μεν ιδιωτικό τομέα δεν βλέπει εξέλιξη, οι μισθοί δεν αρκούν για να μείνεις κάπου μόνος σου και να κάνεις οικογένεια και όσες φορές έψαχνε για νέα δουλειά μέχρι να βρει κάτι στον τομέα της πώλησης σε καταστήματα του προτείνουν να δουλέψει δοκιμαστικά με αμφίρροπο το αν θα τον πληρώσουν η θα τον προσλάβουν. 

Παρα από τα παραπάνω φυσικά, στην Ελλάδα μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας σε διάφορα ζητήματα. Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα κτλ. 

Τα μνημόνια προσαρμοστηκαν έτσι ώστε να πληρώσουμε όλοι μερίδιο σε ότι έγινε, πράγμα που με βρίσκει εξ αρχής αντίθετο. Πιθανότητα να ανοίξεις επιχείρηση όλο αυτό το διάστημα ήταν ακόμα χαμηλότερη από πριν, δεν υπάρχει καμία προϋπόθεση που θα σε κάνει κερδοφόρο. Όσοι ανοιξαν επιχειρήσεις το έκαναν επειδή είχαν λεφτά, δεν ήθελαν να είναι εργαζόμενοι αλλά αφεντικά και φυσικά αρκετοί έκλεισαν. Δεν υπάρχει γενικά άλλος λόγος να κάτσεις να ξεκινήσεις κάτι δικό σου στην Ελλάδα. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 122
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

15 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Εδώ ρε συ η ΕΕ χρηματοδότησε αποφλοιωτή κρεμμυδιών, αυτό δεν θα χρηματοδοτήσει;

παιζει να ειναι κ πιο χρησιμος

ασε που οι ανθρωποι μονο 22Κ ζητησαν χρηματοδοτηση για τον αποφλοιωτη, με 22Κ στην ελλαδα ουτε τασακια δε φτιαχνεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dkstopo είπε

από οτι καταλαβα είναι μια ιδιωτική πρωτοβουλία χωρις ΕΣΠΑ που ο κρατος εδωσε εγκριση να κυκλοφορεί στους δρομους. Μάλλον θα πάει άπατο αλλά υποψιάζομαι ότι δεν νοιάζει καθόλου τους δημιουργούς τους. Είδα το site τους http://kerabos.com/  "χαβαλέδες" είναι αλλά μαλλον αγαπάνε πολύ την δουλειά τους και τα πάνε πολύ καλά.

Λοιπόν εσεις που μιλάτε εντελώς απαξιωτικά για το όχημα θα ήθελα να ξέρω εαν πέρα από lego έχετε βάλει ένα κανονικό τουβλο πάνω σε άλλο και μην πέσει. 

Αυτή την περίοδο δημιουργούνται σε όλο τον κόσμο νεες μικρές εταιρείες που φτιάχνουν ηλεκτρικα αυτοκίνητα  μιας και δεν υπάρχει η πολυπλοκότητα ενός κινητηρα εσωτερικής καύσης. Κατα πάσα πιθανότητα οι περισότερες θα κλείσουν και κάποιες θα απορροφηθούν από τους μεγάλους κατασκευαστες. Μακάρι να είχαμε και εμεις 3-4 τέτοιες για καμια 20αρια χρόνια και ας έκλειναν μετά.

Από την στιγμή που βγαίνει από τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ αυτη η είδηση, έτσι όπως παρουσιάζεται, που κατά πάσα πιθανότητα δεν έχουν ευθύνη οι δημιουργοί για αυτό αλλά τα ίδια τα ΜΜΕ, η άμεση συνέπεια είναι η κριτική από μερος του κόσμου. 

Βαρεθήκαμε τα τελευταία χρόνια να ακούμε για τον τάδε και την τάδε που έγιναν "επιχειρηματίες" κτλ. Δεν θα αλλάξει κάτι στην Ελλάδα. Το οποιο όφελος εάν υπάρξει είναι άμεσο μόνο για τους ίδιους, έμμεσο όφελος για την κοινωνία θα υπάρξει μετά από χρόνια και μόνο υπό προϋποθέσεις. 

Υπο αυτά τα δεδομένα και έτσι όπως παρουσιάζεται η είδηση, τόσο εγώ όσο και η πλειοψηφία των αναγνωστών θα σχολιάσει αρνητικά. 

Το αυτοκίνητο θα απαξιωθει γιατί αυτό είναι το λογικό και το αληθές. Δεν φτάνει στο ελάχιστο τον ανταγωνισμό, και αυτό μπορούμε να το πούμε όλοι ανεξαρτητως το αν έχουμε φτιάξει έστω ένα τέτοιο αμάξι από Lego στην ζωή μας. 

Για τα περί ηλεκτρικού κινητηρα που είπες χαίρω πολύ, εδώ δεν έχουμε ηλεκτρικό αλλά συμβατικο. Τουλάχιστον εκεί θα είχα μια θετική αποψη για το όλο θέμα. 

Το αμάξι κατασκευάζεται σύμφωνα με τον δημιουργό του, με παραδοσιακές μεθόδους στο χέρι. Πως θα εμπιστευθεί τώρα ένας καταναλωτής να δώσει τόσα χρήματα για κάτι που μπορεί να του μείνει και στο χέρι, διότι την αντοχη και την αξιοπιστία των χειροποίητων μεθόδων δεν μπορούμε να την ξέρουμε από πριν. Σχεδιασμός χάλια και παραπέμπει σε κάτι παλιακο. 

Το ότι δυσκολεύτηκαν πολύ οι άνθρωποι για να φέρουν εις πέρας την διαδικασία μέχρι την τελική παραγωγή δεν αμφισβητείται, το ότι είναι αυτοδημιουργητοι οι άνθρωποι η δουλεύουν με μεράκι, μπράβο τους δεν το αμφισβητούμε. Τα παραπάνω όμως δεν αρκούν για να δούμε κάτι με θετική ματιά σε επίπεδο χώρας/κράτους.

Καλα θα κάνουν να συνεχίσουν την προσπάθεια τους και την προβολή τους. Το τι θα γίνει στην τελική το έχουμε προεξοφλήσει οι περισσότεροι. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μια σοβαρη προσπάθεια στον χώρο της παραγωγής αυτοκινήτου χρειαζομαστε τεχνογνωσία, κεφάλαια, υποδομές και 20-30 χρόνια. Δεν έχουμε τίποτε απο αυτά.

Η Τουρκία ήδη κατασκευάζει περισσότερα οχήματα απο την Ιταλία, δεν συγκρίνεται με εμάς.

Ρεαλιστικά οι δικές μας φιλοδοξίες για την επόμενη δεκαετία περιορίζονται στην κατασκευή υποσυστημάτων και την συμπαραγωγή κάποιου απλού οχήματος. 'Η το αποδεχόμαστε και ξεκινάμε δουλειά ή γυρναμε πίσω στη φτώχεια του '50. Δεν υπάρχει πλέον χώρος στον πρώτο κόσμο για μια χώρα με το υπάρχον παραγωγικό μοντέλο.

 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

λαλακης ο εισαγόμενος η φαση

Moterάκι?? εισαγωγής Misetsibishi

Τιμονάκι; εισαγόμενο (Και Σμαρτ)

Καυσαέρια; Παφ και "τάληρο"

Spoiler

 

 

Όσο για το υπερ πρόμο του θέματος, μόνο το όνομα αρκεί

Spoiler

Πατούλης

Είχα δει κάποτε έντυπο υλικό του ιατρικού συλλόγου και η φάτσα του ήταν σε κάθε (μα κάθε) σελίδα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, apostolos_36 είπε

Ε ναι γιατί ο ποιητής θέλει να πει ότι έκανε δουλειά
πήρε Mitsubishi από εδώ και πήρε Smart από εκεί για να φτιάξει το http://superk.info/el/specifications-keraboss-superk-greece-2/

δε θα πει ότι είχε ένα συνεργείο Smart
και συναρμολόγησε μερικά μτχ ανταλλακτικά από τη μάντρα
 

καλά όλη η περιγραφή είναι μια ωδή στο πως να γράψεις κείμενο για το πανηγύρι της παναγιας της δεκαεξαβαλβιδης ξέρω γω.

Αναφορά σε κείμενο

Να είναι μοναδικό, να ξεχωρίζει από όλα τα αλλά αυτοκίνητα και με αυτό τον τρόπο να κάνει και τον οδηγό / ιδιοκτήτη του μοναδικό και ξεχωριστό.

όσο με κάνει μοναδικό και ξεχωριστό το να πάω στο meeting της δουλειάς με άσπρο tshirt που γράφει λευκάδα...

Αναφορά σε κείμενο

Επιπλέον , ο military σχεδιασμός του, είναι διαχρονικός, καθιστώντας το μονίμως επίκαιρο.

Σε άμεση επικοινωνία με το πεντάγωνο στις ΗΠΑ, ξέρει κάτι που δεν ξέρουμε φοβάμαι...

Αναφορά σε κείμενο

Ο σχεδιασμός του, επιτρέπει διάφορες παραλλαγές, ανάλογα με τις επιλογές του πελάτη για διαφοροποίηση. Δηλαδή customizing.

Όπου customizing εννοεί άλλο χρώμα στις πόρτες.

Αναφορά σε κείμενο

Η εμφανισιακή του ιδιαιτερότητα, σε συνάρτηση με τον περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων που θα παράγονται, το κατατάσει στην κατηγορία των Limited Edition αυτοκινήτων.

Ναι, λέγεται ότι υπάρχουν συλλέκτες που μαζεύουν Ferrari, Porsche, Pagani κ.τ.λ. και τώρα κάνουν ουρά να πάρουν την limited edition KERABOSS.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, NT1G είπε

καλά όλη η περιγραφή είναι μια ωδή στο πως να γράψεις κείμενο για το πανηγύρι της παναγιας της δεκαεξαβαλβιδης ξέρω γω.

όσο με κάνει μοναδικό και ξεχωριστό το να πάω στο meeting της δουλειάς με άσπρο tshirt που γράφει λευκάδα...

Σε άμεση επικοινωνία με το πεντάγωνο στις ΗΠΑ, ξέρει κάτι που δεν ξέρουμε φοβάμαι...

Όπου customizing εννοεί άλλο χρώμα στις πόρτες.

Ναι, λέγεται ότι υπάρχουν συλλέκτες που μαζεύουν Ferrari, Porsche, Pagani κ.τ.λ. και τώρα κάνουν ουρά να πάρουν την limited edition KERABOSS.

 

Κατσε αναφερει οτι και για εκπληκτικη στρεπτικη ακαμψια....( το πλαισιο του σμαρτ ε μην ξεχνιομαστε...τρομερη ακαμψια) , και ελεγα οτι τα 31.400nm/deg στρεπτικης ακαμψιας της 159 μου φανταζαν λιγα μπροστα του ρε γαμωτο....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, NTC Labs είπε

Κατσε αναφερει οτι και για εκπληκτικη στρεπτικη ακαμψια....( το πλαισιο του σμαρτ ε μην ξεχνιομαστε...τρομερη ακαμψια) , και ελεγα οτι τα 31.400nm/deg στρεπτικης ακαμψιας της 159 μου φανταζαν λιγα μπροστα του ρε γαμωτο....

Όχι ρε δε πρέπει να είναι σμαρτ πλαίσιο 😂 αυτό πρέπει όντως να το έφτιαξε…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, apostolos_36 είπε

 

Οι ίδιοι πολιτικοί που έφτιαξαν τα μνημόνια όσο για να μην αλλάξει το αντιπαραγωγικό μοντέλο της οικονομίας,
θα είναι οι ίδιοι πολιτικοί που θα φωτογραφίζονται δίπλα σε success story όπως του τόπικ.
Και μετά θα σας λένε έχουμε ένα οικονομικό μοντέλο που δε θα μειώσουμε την υψηλή φορολογία των καυσίμων, γιατί στηριζόμαστε στα έσοδα αυτά.

Ζητήστε το λόγο από τους πολιτικούς σας.

οι πολιτικοί πάντα παρέχουν στον λαό αυτό που ζητάει και αυτό είναι νόμος παγκόσμιως.

ο λαός δεν ήθελε εργοστάσια, αγροτική ζωή αλλά παροχή υπηρεσιών, δουλειά γραφείου κλπ.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, paylidis είπε

Όχι ρε δε πρέπει να είναι σμαρτ πλαίσιο 😂 αυτό πρέπει όντως να το έφτιαξε…

λες? τοτε εχωμε να κανωμε με πραγματικο ινοβεσιο μαν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ελληνικό Kerabos SUV βρήκε τον Ιταλό «δάσκαλό» του 

Την ίδια στιγμή που στην Ελλάδα η μετασκευή ενός smart «βαφτίστηκε» ως το πρώτο ελληνικό SUV, στη γειτονική Ιταλία επέλεξαν έναν διαφορετικό τρόπο ώστε να υλοποιήσουν ένα ανάλογο project.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Το ελληνικό Kerabos SUV βρήκε τον Ιταλό «δάσκαλό» του 

Την ίδια στιγμή που στην Ελλάδα η μετασκευή ενός smart «βαφτίστηκε» ως το πρώτο ελληνικό SUV, στη γειτονική Ιταλία επέλεξαν έναν διαφορετικό τρόπο ώστε να υλοποιήσουν ένα ανάλογο project.

Το αστείο είναι ότι υπάρχουν κανάλια στο youtube με car projects έτη φωτός από αυτό που η ελληνική κυβέρνηση βάφτισε ελληνικό αυτοκίνητο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, phanispal είπε

Μιας και το πέτυχα...

Πολυ  πρεζα  λεμε....😀

Μεγαλοβιομηχανος  φαρμακευτικης  και  αντιεμβολιαστης....

Ατελειωτο  μπαζο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...