Basilhs23___ Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Ήθελα να πω διαφορα πράγματα αλλά με έχουν καλύψει όλα τα προηγούμενα post. Το ότι δεν κατασκευάζονται στην Ελλάδα τα εξαρτήματα ήταν κάτι αυτονόητο. Δεν είναι απαραίτητα αρνητικό, καθώς και μόνο η συναρμολογηση και η πώληση ως αμάξι από εδώ προσθέτει μια επιπλέον αξία η οποία καταγράφεται ως κέρδος σε μια ενδεχόμενη πώληση. Το θεμα ειναι οτι με 70 αμάξια τον χρόνο και έναν τέτοιο σχεδιασμό καθώς και με 20k + ΦΠΑ. Το όλο θέμα πάει άπατο κατ' εμέ. Όσο και να προσπαθήσω να περιορίσω τον αρνητισμό μου, να σκεφτώ ρεαλιστικά, να λάβω υπόψη τις βλέψεις του κατασκευαστη η να πω ότι οκ παίδες ένα μικρό βήμα έγινε, δεν με αποτρέπουν στο να εκφέρω μια γνώμη αρνητισμου και απαισιοδοξίας. Συμφωνω με ένα σχόλιο που γράφτηκε πως οτιδήποτε project σχετικό με αμάξια πρέπει να έχει ως αποκλειστικό στόχο τον ηλεκτρισμο και όχι συμβατικά καύσιμα. Τα κόστη είναι τέτοια που λόγω τιμών ανταγωνισμού θα μπορούσαν να πουλήσουν ευκολότερα στο αγοραστικό κοινό. Η μεν ιστοσελίδα που βρήκα των κατασκευαστων έχει μείνει στο 00s. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@11h Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 εγώ είχα πάει μετά το '14 στο Υπουργείο και δεν ήξεραν τίποτα. Anyway, οσο και αν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν ικανοποιεί, η αλλαγή των κανονισμών ειναι βήμα εμπρός, μακάρι να δούμε κάτι καλύτερο στο μέλλον. Για όσους ενδιαφέρονται, το IVA που βασίστηκε η δική μας νομοθεσία είναι αυτό: https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/812087/individual-vehicle-approval-scheme-guide.pdf Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apostolos_36 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, rallistas είπε Τι να εξπλέιν?Τωρα καταλαβα για ποιον μιλαμε. Το καταστημα/συνεργειο του ανθρωπου ειναι στον περιφερειακο στο Πολυγωνο κι εδω και αρκετα χρονια που περναω απο εκει,τα εν λογω οχηματα κοσμουν το πεζοδρομιο σε διαφορες καταστασεις ανα καιρους.Σκονισμενα,με σκασμενα λαστιχα,ξεσκονιστα κτλ κτλ. Ε οχι και να κανουν τα καναλια και η ανθρωποτητα λες και φτιαξαμε γραμμη παραγωγης... Κάπως όμως πρέπει να εμφανίσουμε κι ένα success story... Πολύ περισσότεροι είναι αυτοί που δε θα πάρουν πρέφα. Και για του λόγου το αληθές, Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων: «Το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το κράτος» Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2022 από apostolos_36 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bomber-21 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 2 ώρες πριν, Apaleytos80 είπε Ας είμαστε ειλικρινείς, αμάξι όπως περιμένει ο καταναλωτής εν ετη 2022 δεν γίνεται να παραχθεί στην Ελλάδα από εμάς. Αυτά που φτιάχνει μια Ελληνική εταιρεία(τα pony νομίζω) δεν υπάρχει περίπτωση να περνάνε τα ευρωπαϊκά στάνταρ ασφαλείας, όπως δεν περνάνε τα Κινεζικα, Ινδικα κτλ γιαυτο και τα πουλάνε Αφρική κυρίως. Δεν φτιάχνονται pony. Και καλύτερα αν δεις το εργοστάσιο τους...... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, @11h είπε αυτό ακριβώς μου είχε πει ο κηφήνας στο Υπουργείο Συγκοινωνιών όταν ρώτησα σχετικά πρίν 3-4 χρόνια. Το οτι έχουν πολλές χώρες στον κόσμο Individual Vehicle Approval χωρίς τέτοια προβλήματα δεν φάνηκε να τον πολυνοιάζει. Ούτε εσένα σε νοιάζει. Μονο αν το εχεις ηδη προπαραγγειλει μπορεις να μιλας ετσι. Επιτιθεσαι σε καποιον χωρις λογο και αιτια. Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2022 από Bullrich Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@11h Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 5 minutes ago, Bullrich said: Μονο αν το εχεις ηδη προπαραγγειλει μπορεις να μιλας ετσι. Επιτιθεσαι σε καποιον χωρις λογο και αιτια. το οτι δεν αξίζει ούτε το 1/3 απο αυτά που ζητάει δεν σημαίνει οτι δεν είναι ένα βήμα προς την σωστη κατεύθυνση που σε μία χώρα οπως η Ελλάδα πρέπει να αναγνωριστεί. Όποιος θέλει μονίμως να γκρινιάζει δεν χρειαζεται δικαιολογία, οποιαδήποτε φιλοδοξία των άλλων του φαίνεται εξοργιστική. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
godfather0991 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Μια ομοιότητα την έχουν πιστεύω. Spoiler Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apostolos_36 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Παίδες μην τσακώνεστε η κατάσταση είναι win-win το συνεργείο θα πάρει κρατική στήριξη για τον κόπο του (ο κύριος είναι κατά δήλωσή του ζωγράφος και η κυρία πτυχιούχος οικονομικών), 10 χρόνια το ζητάνε από το 2016 ως και το 2012 και οι πολιτικοί θα πουλήσουν το success story win-win και για το ελληνικό μουσείο αυτοκινήτου που θα προσθέσει ένα wannabe εγχείρημα Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2022 από apostolos_36 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NTC Labs Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 22 ώρες πριν, Sakiz105 είπε 22k + φπα Και ο κινητηρας ανακατασκευασμενος! μιτσουμπισι. Χωρις ac/abs/αερόσακους. Ειναι κυριολεκτικά η προσωποποίηση των δημόσιων project μα εδω ειναι που απορω "πως" πηρε αδεια κυκλοφοριας απο το ελλαδιστικο κρατος τανζανια. Δεν διαθετει τα βασικα υποχρεωτικα απο τον νομο (και ειδικα ευρωπαϊκους). Απο την μια λενε οτι πηρε αδεια ως "ειδικο οχημα" , αλλα αφου θα παει για rent-a-car ξεχνανε αυτο που ονομαζεται homologation και δεν λενε με τι κριτηρια πηρε την αδεια. Απο την άλλη δηλωσανε φανερα οτι σκοπευουν στο ΕΣΠΑ...κοινώς άλλη μια αρπαχτή με τις ευλογίες των κρατικοδιαιτων πολιτευτων. Καημενε φορολογουμενε... 20 ώρες πριν, epp είπε σε περιπτωση που δεν το καταλαβατε, προφανως δεν εκπληρωνει το οχημα τα ευρωπαικα κριτηρια για vehicle type approval γιαυτο και μιλανε για "Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής" και περιορισμενη παραγωγη καθε ετος. Αν ριξετε και μια ματια στην σελιδα του, πιο πολυ για ενα concept/project/χομπυ φαινεται παρα για σοβαρη κατασκευη. Τωρα για ποιο λογο να αγορασει καποιος αυτο το οχημα στο 2022 με απουσια σημαντικων συστηματων ασφαλειας.... Ακριβως αυτο. αρα δεν μπορει να κυκλοφορησει ουτε σαν ενοικιαζομενο. 16 ώρες πριν, giorgos4ever είπε Προς στιγμήν νόμιζα πως μιλάμε για Πανόπουλο 😱 οχι ρε συ ο spyros panopoylos THE GREEK LEONIDAS OF VEHICLE ΙΝΤΑΣΤΡΥ ....ουτε αυτο δεν μπορει να βγαλει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dr_Pepper Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε Το ότι δεν κατασκευάζονται στην Ελλάδα τα εξαρτήματα ήταν κάτι αυτονόητο. Δεν είναι απαραίτητα αρνητικό, καθώς και μόνο η συναρμολογηση και η πώληση ως αμάξι από εδώ προσθέτει μια επιπλέον αξία η οποία καταγράφεται ως κέρδος σε μια ενδεχόμενη πώληση. Η ένσταση μου σε κάτι τέτοια ειναι ότι γίνονται επι τούτου για ξεπέτα ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται, Δηλαδή να βοηθήσει το κράτος, να βοηθήσουν τα μέσα (πχ είδα διάφοροι δημοσιογράφοι να το αναφέρουν) να βοηθήσουμε και εμείς (αγοράζοντας το) Όλα αυτά γιατί ; Για να πάρουμε κάτι υπερκοστολογημένο με υποτυπώδη χαρακτηριστικά και άγνωστης ποιότητας/ασφάλειας μόνο και μόνο επειδή "γίνεται στην Ελλάδα"; Που ακόμη και αυτό δεν ξέρουμε πόσο καλό είναι, θέλω να πω δεν ξέρουμε αν οι εργάτες πχ θα παίρνουν βασικό και θα δουλεύουν μαύρες ώρες χωρίς να τις πληρώνονται ή ακόμη και αν οι εργάτες ειναι λαθρο ή νόμιμοι μετανάστες (που δεν έχω κάνα θέμα αν ειναι νόμιμοι μετανάστες απλά αν συμβαίνει αυτό τότε μειώνει ακόμη περισσότερη την όποια μικρή αξία έχει το να κάνεις μια τέτοια αγορά επειδή συναρμολογείται στην ελλάδα) Με λίγα λόγια να γίνουν όλα αυτά για να πλουτίσει 1 άτομα ή μια μικρή ομάδα ανθρώπων Ελλήνων με το συναίσθημα μας επειδή κάνανε την πιο υποτυπώδη κίνηση και κοτσάρανε μια σημαιούλα σε έναν τενεκέ. Όλοι στην ελλάδα τα βάζουν με τους πολιτικούς μας (και οκ εγώ αρκετές φορές) αλλά νομίζω πολύ χειρότεροι ειναι οι πλούσιοι μας. Όλες οι δυνατές αναπτυσσόμενες και αναπτυγμένες χώρες είναι στην θέση που είναι επειδή οι πλούσιοι τους "κάνουν δουλίτσα" τόσο στο προσκήνιο όσο και στο παρασκήνιο φυσικά για το συμφέρον τους αλλά μη ξεχώνοντας και την καταγωγή τους και το συμφέρον της χώρας τους. Οι δικοί μας πλούσιοι ειναι όλοι πλιατσικολόγοι κανέναν σωστό Έλληνα πλούσιο (ή σχεδόν κανέναν σε περίπτωση που αναφέρει κάποιος κάποιον που δεν μου έρχεται αυτή την στιγμή στο μυαλό) δεν γνωρίζω που να έκανε κάτι για την Ελλάδα εκτός απο τον Ωνάση. Αν θέλανε μερικοί απο τους πλούσιους Έλληνες να κάνουν βιομηχανία μπορούν να κάνουν τόσο αυτοκίνητα ακόμη και πλοία, αεροπλάνα, τσιπάκια, πλακέτες PC κτλ Δεν θέλουν όμους γιατί προτιμούν αρπαχτές δουλειές υπερκοστολογιμένες δίνοντας μίζες και γενικά να εκμεταλλεύονται τους εργάτες τους. Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2022 από Dr_Pepper Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NTC Labs Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 7 ώρες πριν, TuXaKoS είπε Ότι και να λένε κάποιοι συμφορουμίτες το κλειδί είναι εδώ: Αγωνία τώρα των κατασκευαστών είναι να καταφέρουν να μπουν σε πρόγραμμα του αναπτυξιακού, προκειμένου η ελληνική εταιρία να μπορέσει να έχει κονδύλια εξέλιξης, αλλά και να μπορέσει να περιορίσει τα μεγάλα κόστη που συνεπάγονται στην κατασκευή του. Σε κάθε περίπτωσω, όπως τονίστηκε στόχος της εταιρίας είναι οι πωλήσεις 70 και πλέον οχημάτων το χρόνο. ειπαμε θα πεσει γερη μασα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dr_Pepper Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, NTC Labs είπε πο την μια λενε οτι πηρε αδεια ως "ειδικο οχημα" Δεν θα ειναι 100% παράνομο απλά σε τέτοια οχήματα επιτρέπονται κάποια μη στάνταρ χαρακτηριστικά που πρέπει να μπούν οπωσδήποτε σε άλλα (πχ τα πίσω φώτα να μην ειναι μέρος του πορτ παγκάζ) Δεν ειναι το θέμα για εμένα η άδεια αυτή ίσα ίσα σαν πρώτο βήμα καλά κάνανε και πήγαν έτσι γιατί αλλιώς ακόμη θα τρέχανε στην γραφειοκρατία θα περνούσαν άλλα 10 χρόνια και αμάξι δεν θα έβγαινε... Τέτοια άδεια έχει και η pagani ας πούμε Αλλά εδώ ειναι το θέμα ο τύπος της pagani έκανε κάτι καλό με μεράκι που δεν θα είχες πρόβλημα να το πληρώσεις. Εδώ ζητάνε 30 χιλιάρικα για έναν τενεκέ (δεν λέω να κάνανε ένα supercar αλλά ένα αυτοκίνητο κλάσης/ποιότητας Polo θα μπορούσαν να κάνουν και αυτό ναι θα το έπαιρνα αν έκανε έστω και 2,3 χιλιάρικα παραπάνω απο το polo) αλλά ειναι στην αρπαχτή πάντα ο έλληνας. Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2022 από Dr_Pepper Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@pnea1973 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Ίσως πρέπει να επικεντρωθουμε στην κατασκευή σκαφών. Εκεί έχουμε φοβερή εμπειρία. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 9 ώρες πριν, Dantε είπε Δηλαδη απορω ποιος ακουσε ονομασια Keraboss Super K και ειπε οτι του αρεσε. Επειδη ολοι οι Ελληνες την εχουμε δει αφεντικα. Απο εκει βγηκε το ονομα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, Dr_Pepper είπε Η ένσταση μου σε κάτι τέτοια ειναι ότι γίνονται επι τούτου για ξεπέτα ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται, Δηλαδή να βοηθήσει το κράτος, να βοηθήσουν τα μέσα (πχ είδα διάφοροι δημοσιογράφοι να το αναφέρουν) να βοηθήσουμε και εμείς (αγοράζοντας το) Όλα αυτά γιατί ; Για να πάρουμε κάτι υπερκοστολογημένο με υποτυπώδη χαρακτηριστικά και άγνωστης ποιότητας/ασφάλειας μόνο και μόνο επειδή "γίνεται στην Ελλάδα"; Που ακόμη και αυτό δεν ξέρουμε πόσο καλό είναι, θέλω να πω δεν ξέρουμε αν οι εργάτες πχ θα παίρνουν βασικό και θα δουλεύουν μαύρες ώρες χωρίς να τις πληρώνονται ή ακόμη και αν οι εργάτες ειναι λαθρο ή νόμιμοι μετανάστες (που δεν έχω κάνα θέμα αν ειναι νόμιμοι μετανάστες απλά αν συμβαίνει αυτό τότε μειώνει ακόμη περισσότερη την όποια μικρή αξία έχει το να κάνεις μια τέτοια αγορά επειδή συναρμολογείται στην ελλάδα) Με λίγα λόγια να γίνουν όλα αυτά για να πλουτίσει 1 άτομα ή μια μικρή ομάδα ανθρώπων Ελλήνων με το συναίσθημα μας επειδή κάνανε την πιο υποτυπώδη κίνηση και κοτσάρανε μια σημαιούλα σε έναν τενεκέ. Όλοι στην ελλάδα τα βάζουν με τους πολιτικούς μας (και οκ εγώ αρκετές φορές) αλλά νομίζω πολύ χειρότεροι ειναι οι πλούσιοι μας. Όλες οι δυνατές αναπτυσσόμενες και αναπτυγμένες χώρες είναι στην θέση που είναι επειδή οι πλούσιοι τους "κάνουν δουλίτσα" τόσο στο προσκήνιο όσο και στο παρασκήνιο φυσικά για το συμφέρον τους αλλά μη ξεχώνοντας και την καταγωγή τους και το συμφέρον της χώρας τους. Οι δικοί μας πλούσιοι ειναι όλοι πλιατσικολόγοι κανέναν σωστό Έλληνα πλούσιο (ή σχεδόν κανέναν σε περίπτωση που αναφέρει κάποιος κάποιον που δεν μου έρχεται αυτή την στιγμή στο μυαλό) δεν γνωρίζω που να έκανε κάτι για την Ελλάδα εκτός απο τον Ωνάση. Αν θέλανε μερικοί απο τους πλούσιους Έλληνες να κάνουν βιομηχανία μπορούν να κάνουν τόσο αυτοκίνητα ακόμη και πλοία, αεροπλάνα, τσιπάκια, πλακέτες PC κτλ Δεν θέλουν όμους γιατί προτιμούν αρπαχτές δουλειές υπερκοστολογιμένες δίνοντας μίζες και γενικά να εκμεταλλεύονται τους εργάτες τους. Οπως είπα το όλο project για μένα πάει άπατο. Φυσικά και πλέον δεν θα αγοράσουμε κάτι επειδή παράγεται μόνο στην Ελλάδα, υπό κάποιες προϋποθέσεις βέβαια, όπως τιμή, σχεδιασμός, δυνατότητες, επιδόσεις. Σε όλα κάτω του μετρίου, οπότε not. Επίσης το να μιλάμε για βοήθεια προς την Ελλάδα και το ελληνικό επιχειρην με σχεδιασμό μέγιστης παραγωγής 70 αμάξια, είναι να γελάμε η να κλαίμε. Η οποία συμμετοχή του εγχειρήματος στο ΑΕΠ είναι μηδαμινη, πρακτικά σημαίνει πως ζήτημα είναι αν θα μπορέσουν να φτάσουν και τα 70 αμάξια. Τώρα για τα ανταλλακτικά, είναι γνωστό πως το 80% όλων των μερών όλων των συσκευών τεχνολογίας κατασκευάζεται στην Κίνα, οπότε, δεν θέλει πολύ συζήτηση, οτιδήποτε πράγμα και να παραχθεί εδώ θα είναι έμμεσα εκ Κίνας. Η μαγκιά που θα μπορούσαμε να κάνουμε εδώ είναι να προσθέσουμε όλες αυτές τις λειτουργίες, τις δυνατότητες η τα στοιχεία που θα "γλυκανουν" τον μέσο καταναλωτη σε Ελλάδα ή εξωτερικό, και θα προσθέσουν κάποια επιπλέον αξία η οποία θα καρπωθει η βιομηχανία και το κράτος μέσω των φόρων. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ακομα και υπερκοστολογημενο να είναι κάτι, ίσως να μην νοιαξει τον μέσο καταναλωτή και να μην το ψάξει τόσο ώστε να προτιμήσει την αγορά του προϊόντος με βάση τα υπόλοιπα δεδομένα. Εδώ βέβαια δεν τηρούνται καν τα υπόλοιπα δεδομένα, οπότε χαιρετίσματα. Είπαμε ναι θετικοί να είμαστε, δεν θα δώσουμε τα δικά μας λεφτά, αλλά υπάρχει και ένα οριο σε όλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα