Προς το περιεχόμενο

Στο κόκκινο η θερμοκρασία, βιτιλαντέρ συνεχώς ανοιχτό


valadsk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Gatilaras είπε

Επισης και το aircon να αναψεις κανει την ιδια δουλεια με το καλοριφερ,απλα το καλοριφερ ηταν για τα πιο παλια αυτοκινητα που δεν ειχαν ac.Τωρα στο θεμα μας,εαν κοχλαζει τα "νερα" πιθανοτατα φλατζα(καλη περιπτωση) ρηγμα στο καπακι/κορμο(κακη περιπτωση),επισης ομως παιζει και βαλβιδα θερμοστατη οπως ανεφερε ο προλαλησας φιλος ισως και αντλια νερου να θελει αλλαγη.Παντως αμεσα σε μαστορα γιατι εαν οντως "καψωνει" το μοτερ και δεν ειναι ηλεκτρολογικο το θεμα οσο αργοτερα τοσο χειροτερα.

Οσο για την εξωτερικη θερμοκρασια,περισυ με τα 43αρια εκανα πορεια 60χλμ με το starlet που ηξερα οτι ειχε ρηγμα στον κορμο και παλι δεν ανεβασε πανω απο 90(εξωτερικο οργανο) και του αυτοκινητου λιγο πανω απο τη μεση.

Δεν κάνει την ίδια δουλεία το aicon σε καμία περίπτωση. Για αρχή θα ζεστάνει περισσότερο το ψυγείο αφού ο συμπυκνωτής("ψυγείο") του κλιματισμού θα αρχίζει να ζεσταίνεται και αυτό. Στο μόνο που μπορεί να βοηθήσει είναι αν δεν δουλεύει το βεντιλατερ λόγω χαλασμένης φούσκας κάτι που προφανώς δεν είναι το θέμα εδώ.



Έλεγχο θέλει το αυτοκίνητο στο σύστημα ψύξης, λάδια αν είναι καθαρά κτλ.  Πολλά μπορεί να είναι, θερμοστάτης, αντλία, βούλωμα στο ψυγείο, φλάντζα κτλ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, gx2 είπε

Τα νερά τα είδες; Έχει κατέβει η στάθμη; Στο παγουράκι πλήρωσης βλέπεις λάδια και "μουστάρδα"; Αν οι απαντήσεις είναι ναι, μάλλον είναι φλάτζα. Αλλιώς κατά αύξουσα σειρά κόστους, θερμοστάτης, ιμάντας παρελκόμενων, διαρροή ψυκτικού υγρού από οπουδήποτε, αντλία νερού, ρήγμα στον κορμό.

το παγούρι είναι γεμάτο, πάνω κιόλας από το full.

το νερό είναι καθαρό.

και σήμερα το απόγευμα το πήρα για τσιγάρα μέχρι το περίπτερο, 500 μέτρα και ο δείκτης πάλι στο κόκκινο και κρύο αέρα με καλοριφέρ φουλ. Άρα κυκλοφορία δεν κάνει σωστή.

Επεξ/σία από valadsk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, valadsk είπε

το παγούρι είναι γεμάτο, πάνω κιόλας από το full.

το νερό είναι καθαρό.

και σήμερα το απόγευμα το πήρα για τσιγάρα μέχρι το περίπτερο, 500 μέτρα και ο δείκτης πάλι στο κόκκινο και κρύο αέρα με καλοριφέρ φουλ. Άρα κυκλοφορία δεν κάνει σωστή.

Σε αυτή την περίπτωση και αφού το βεντιλατέρ ανοίγει, κοιτάς θερμοστάτη, ιμάντα παρελκόμενων, και αντλία νερού και γενικότερα το κύκλωμα ψύξης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, valadsk είπε

Γυρίζοντας σήμερα μεσημέρι από Θεσσαλονίκη, στην Εθνική προς Αθήνα λίγο πριν το ύψος του Βόλου σε μια χαρακτηριστική ανηφόρα (ρεύμα προς αθήνα), βλέπω το αμάξι με 5η και 140 στο κοντέρ πριν την ανηφόρα, να έχει πέσει στα 110 χιλιόμετρα στο τέλος της χωρίς να σηκώσω το γκάζι καθόλου. Αυτό γινόταν πάντα, εχει 330-340 χιλιάδες χιλιόμετρα άλλωστε πλέον, η θερμοκρασία κανονικά (έχω κάνει άπειρες φορές το δρομολόγιο).

Σήμερα όμως, στο τέλος της ανηφόρας, η θερμοκρασία ανέβαινε επικίνδυνα πλησιάζοντας το κόκκινο. Πανικόβλητος βρήκα πάρκιν στα 500 μέτρα σταματάω και ακούω το βιτιλαντέρ ανοιχτό (έχει δυο). Η θερμοκρασία δεν πέφτεει καθόλου. Ανοίγω καλοριφέρ τέρμα στο ζεστό και τέρμα σε ένταση (μου είχε πει ο αρχικός ιδιοκτήτης αν ανεβα΄σει θερμοκρασία ανάβεις το καλοριφέρ στο full. Ελάχιστα  έπεσε με το εν λόγω κόλπο. 

Ξεκινάω λέω με την αντίσταση του αέρα, μπας και κρυώσει, 5η σε κατηφόρα με 2.000 στροφές και 70-80 km.h. Τίποτα, ανεβαίνει πάλι, βγάζω ταχύτητα και το αφήνω να κυλίσει, πε΄φτει στο κανονικό, στη μέση. Λίγο μετά πάλι αρχίζει να ανεβαίνει προς τα κόκκινα. Σταματάω, το βιντιλαντέρ ανοιχτό πάλι. Εννοείται και το καλοριφέρ. 

Τρόμαξα μέχρι να φθάσω στον προορισμό μου, με θερμοκρασία λίγο πριν το κόκκινο ο δείκτης. Κανονικά, ήταν πάντοτε στο μέσο χειμώνα καλοκαίρι και με ac ανοιχτό και ζόρισμα.

Nissan almera 1400 οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή. Λεω να παρω θερμοστάτη και να τον αλλάξω, εφόσον το βιτιλαντέρ είναι συνεχώς ανοιχτό, δεν σβήνει καθόλουθ ακόμη και αν ο δείκτης μεταφερθεί στο μέσο για ένα 3 λεπτο και αρχίζει πάλι να ανεβαίνει.  Μόλις ανοίξω το καλοριφέρ, ο δείκτης θερμοκρασίας ανέβηκε απότομα ένα δάχτυλο.  Έκανα άπειρες δοκιμές, δεν ξερω τι να κανω. Τι μου προτείνετε; Εννοείται το σύστημα έχει ψυκτικό υγρό full. 

Επίσης, όταν το έβαλα στο πάρκινκ και το έσβησα για να φύγω, έκανε έναν θόρυβο σαν να έσταζε νερό. Άνοιξα το καπό δεν έσταζε τίποτα και μάλλον πρέπει να κοχλάζει το νερό.

φίλοι λένε ότι ψήνει φίδια στον κάμπο της Λάρισας σήμερα και είναι φυσικό να ανεβει η θερμοκρασία. Όμως εγώ που ξε΄ρω το αμάξι μου δεν μου φαίνεται φυσικό. Να πηγαίνω με 160 από Θεσσαλονίκη στην εθνική ντάλα μεσημε΄ρι και στο ύψος του Βόλου, να ανεβάζει θερμοκρασία.   Μέχρι να φθάσω στο Βόλο να μην έχει κουνηθεί ο δείκτης από το μέσο (κανονικό).

 

Ξεκινά με έλεγχο σε μηχανικο.

Αντιψυκτικό χάνει ; Ψυγείο έχει αλλάχτει ποτέ ; Το κύκλωμα ψύξης έχει καθαριστεί ποτέ σε όλα αυτά τα χιλιόμετρα;   Μπαίνει σωστό αντιψυκτικό; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Ξεκινά με έλεγχο σε μηχανικο.

Αντιψυκτικό χάνει ; Ψυγείο έχει αλλάχτει ποτέ ; Το κύκλωμα ψύξης έχει καθαριστεί ποτέ σε όλα αυτά τα χιλιόμετρα;   Μπαίνει σωστό αντιψυκτικό; 

 

αντιψυκτικο έχανε από τα σωληνάκια στο παγούρι εδώ και 2+ χρόνια. Επειδή δεν μπορούσα να πληρώνω παραφλού συνεχώς συμπλήρωνα νερό, ποτέ δεν είχε ανεβει η θερμοκρασία. ψυγείο έχει αλλαχθεί το 2017, με μεγαλύτερο από της μάνας του (aftermarket) που χωράει και τα δυο τα βεντιλαντερ εντός των ορίων του, εκεινο που ειχε απο τη μανα του ηταν μικροτερο και το μισό βεντιλαντερ ήταν εκτός. δεν το εχω καθαρίσει να σου πω την αλήθεια, αφού πάντα συμπλήρωνα.

να σημειώσω ότι δεν στάζει από πουθενά οταν η θερμοκρασία ανεβαίνει και το παγούρι είναι γεμάτο με νερό.

έχω ήδη παραγγείλει θερμοστάτη και αισθητήρα θερμοκρασίας. θα τα αλλάξω μόνος μου αυριο το απόγευμα που θα τα έχω και αν δεν επιδιορθωθεί βλέπουμε μετά. Το budget είναι πολύ στενό τέτοιες μέρες. 

Επεξ/σία από valadsk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, valadsk είπε

αντιψυκτικο έχανε από τα σωληνάκια στο παγούρι εδώ και 2+ χρόνια. Επειδή δεν μπορούσα να πληρώνω παραφλού συνεχώς συμπλήρωνα νερό, ποτέ δεν είχε ανεβει η θερμοκρασία. ψυγείο έχει αλλαχθεί το 2017, με μεγαλύτερο από της μάνας του (aftermarket) που χωράει και τα δυο τα βεντιλαντερ εντός των ορίων του, εκεινο που ειχε απο τη μανα του ηταν μικροτερο και το μισό βεντιλαντερ ήταν εκτός. δεν το εχει καθαρίσει να σου πω την αλήθεια, αφού πάντα συμπλήρωνα.

να σημειώσω ότι δεν στάζει από πουθενά οταν η θερμοκρασία ανεβαίνει και το παγούρι είναι γεμάτο με νερό.

έχω ήδη παραγγείλει θερμοστάτη και αισθητήρα θερμοκρασίας. θα τα αλλάξω μόνος μου και αν δεν επιδιορθωθεί βλέπουμε μετά. Το budget είναι πολύ στενό τέτοιες μέρες. 

Αν έβαζες σκεο νερό μπορεί να έχει φάει την φτερωτή της αντλίας νερού,να έχει φάει φλάτζα κλπ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αν έβαζες σκεο νερό μπορεί να έχει φάει την φτερωτή της αντλίας νερού,να έχει φάει φλάτζα κλπ.

υπάρχει περίπτωση η φτερωτή της αντλίας να κάνει θόρυβο? όταν το ανάβω ακούγεται θόρυβος έντονος, αλλά επειδή ήθελε και καδένα, θεωρώ ότι έχει λασκάρει περισσότερο η καδένα και δεν υποψιάστηκα την αντλία. ο θόρυβος εμφανίστηκε 2-4 ημέρες πριν την άνοδο της θερμοκρασίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  • Θερμοστάτης κολλημένος κλειστός
  • Αντλία νερού (θόρυβος, διαρροή)
  • Φλάντζες κεφαλής - Διαρροή
  • Βουλωμένο ψυγείο / κολάρα κλπ
  • Αντικατάσταση αντιψυκτικού και σωστή εξαέρωση

 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, valadsk είπε

Γυρίζοντας σήμερα μεσημέρι από Θεσσαλονίκη, στην Εθνική προς Αθήνα λίγο πριν το ύψος του Βόλου σε μια χαρακτηριστική ανηφόρα (ρεύμα προς αθήνα), βλέπω το αμάξι με 5η και 140 στο κοντέρ πριν την ανηφόρα, να έχει πέσει στα 110 χιλιόμετρα στο τέλος της χωρίς να σηκώσω το γκάζι καθόλου. Αυτό γινόταν πάντα, εχει 330-340 χιλιάδες χιλιόμετρα άλλωστε πλέον, η θερμοκρασία κανονικά (έχω κάνει άπειρες φορές το δρομολόγιο).

Σήμερα όμως, στο τέλος της ανηφόρας, η θερμοκρασία ανέβαινε επικίνδυνα πλησιάζοντας το κόκκινο. Πανικόβλητος βρήκα πάρκιν στα 500 μέτρα σταματάω και ακούω το βιτιλαντέρ ανοιχτό (έχει δυο). Η θερμοκρασία δεν πέφτεει καθόλου. Ανοίγω καλοριφέρ τέρμα στο ζεστό και τέρμα σε ένταση (μου είχε πει ο αρχικός ιδιοκτήτης αν ανεβα΄σει θερμοκρασία ανάβεις το καλοριφέρ στο full. Ελάχιστα  έπεσε με το εν λόγω κόλπο. 

Ξεκινάω λέω με την αντίσταση του αέρα, μπας και κρυώσει, 5η σε κατηφόρα με 2.000 στροφές και 70-80 km.h. Τίποτα, ανεβαίνει πάλι, βγάζω ταχύτητα και το αφήνω να κυλίσει, πε΄φτει στο κανονικό, στη μέση. Λίγο μετά πάλι αρχίζει να ανεβαίνει προς τα κόκκινα. Σταματάω, το βιντιλαντέρ ανοιχτό πάλι. Εννοείται και το καλοριφέρ. 

Τρόμαξα μέχρι να φθάσω στον προορισμό μου, με θερμοκρασία λίγο πριν το κόκκινο ο δείκτης. Κανονικά, ήταν πάντοτε στο μέσο χειμώνα καλοκαίρι και με ac ανοιχτό και ζόρισμα.

Nissan almera 1400 οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή. Λεω να παρω θερμοστάτη και να τον αλλάξω, εφόσον το βιτιλαντέρ είναι συνεχώς ανοιχτό, δεν σβήνει καθόλουθ ακόμη και αν ο δείκτης μεταφερθεί στο μέσο για ένα 3 λεπτο και αρχίζει πάλι να ανεβαίνει.  Μόλις ανοίξω το καλοριφέρ, ο δείκτης θερμοκρασίας ανέβηκε απότομα ένα δάχτυλο.  Έκανα άπειρες δοκιμές, δεν ξερω τι να κανω. Τι μου προτείνετε; Εννοείται το σύστημα έχει ψυκτικό υγρό full. 

Επίσης, όταν το έβαλα στο πάρκινκ και το έσβησα για να φύγω, έκανε έναν θόρυβο σαν να έσταζε νερό. Άνοιξα το καπό δεν έσταζε τίποτα και μάλλον πρέπει να κοχλάζει το νερό.

φίλοι λένε ότι ψήνει φίδια στον κάμπο της Λάρισας σήμερα και είναι φυσικό να ανεβει η θερμοκρασία. Όμως εγώ που ξε΄ρω το αμάξι μου δεν μου φαίνεται φυσικό. Να πηγαίνω με 160 από Θεσσαλονίκη στην εθνική ντάλα μεσημε΄ρι και στο ύψος του Βόλου, να ανεβάζει θερμοκρασία.   Μέχρι να φθάσω στο Βόλο να μην έχει κουνηθεί ο δείκτης από το μέσο (κανονικό).

 

επειδη εχω το ιδιο αυτοκινητο και μου εκανε το ιδιο πραγμα με το δικο σου πριν απο δυο χρονια, το πηγα στον μαστορα  μου και με αλλαγη θερμοστατη(ειχε σκουρια μπολικη)καθαρισμα ψυγειου και σωληνωσεων(εβγαλε απο μεσα τη μανα του και τον πατερα του) και αλλαγη παραφλου συνολο 40 ευρω ολα τωρα δουλευουν ρολοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νερό με αντιψυκτικό αντιθερμικό  δεν βάζουμε πάνω από το MAX του δοχείου πλήρωσης  γιατί δεν έχει που να πάει όταν ζεσταίνεται και μπορεί να ανεβάσει πίεση το ψυκτικό κύκλωμα  και να σπάσουν τα πλαστικά του ψυγείου. Επιπλέον αν χάσει υγρά ,  ο αέρας που μπορεί να μπει δυσκολεύει το σύστημα ψύξης  και θέλει εξαέρωση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, valadsk είπε

ειχα βαλει οδική, 23 ευρώ μου ειχε βγει το μηνα το συμβολαιο, αλλα θα καλύπτει και τη μεταφορα σε συνεργείο?

Αδερφέ, δε σου κάνουν χάρη. Μην ντρέπεσαι να τη χρησιμοποιήσεις. Πληρώνεις για οδική και σου πάει το αμάξι στο σπίτι σου ή σε όποιο συνεργείο τους πεις. 

Βλέπω 1158 άρα Interamerican.

Με εξειδικευμένο προσωπικό και ιδιόκτητα οχήματα, σας προσφέρει ταχύτατη επιτόπου εξυπηρέτηση για την αποκατάσταση της βλάβης ή τη ρυμούλκηση του αυτοκινήτου σας σε κατάλληλο συνεργείο.

Επεξ/σία από Nabuko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, valadsk είπε

Το budget είναι πολύ στενό τέτοιες μέρες. 

μπορεί , αλλά εφόσον έβαζες και νερό μάλλον πρέπει να το αδειάζεις όλο , γέμισμα με το παραφλού που προτείνει ο κατασκευαστής (υπάρχουν διαφορετικά και μην τα αναμειγνύεις) και εξαέρωση . Και όχι πάνω απο το max μπορεί και να ραγίσει το παγούρι ,ειδικά αν είναι παλιό . 

και δυστυχώς τα λάδια άμεσα (αφού βεβαιωθείς οτι δεν ανεβάζει θερμοκρασίες μην πάνε χαμένα και αυτά)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/6/2022 στις 9:43 ΜΜ, valadsk είπε

^^ σας ευχαρφιστώ και τους δυο για το χρόνο σας

στο προηγούμενο σέρβις ο μάστορας μου είπε ότι βλέπει σκουριά στα μπουζί, οπότε παίζει να ρουφάει τα νερά, ενώ δεν κρατάει καλό ρελαντί κάποιες φορές, ακόμα και να το ανοιξεις περισσότερο, είναι κάτω από 500 στροφές και τρέμει, το αισθάνεσαι ότι δεν είναι κανονικό ρελαντί. 

σε κάθε περίπτωση την πάτησα

Αν βλέπει σκουριά στα μπουζί τότε από κάπου περνάει το νερό/παραφλου και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πας για αλλαγή φλάντζας κλπ κλπ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/6/2022 στις 10:56 ΜΜ, gx2 είπε

Σε αυτή την περίπτωση και αφού το βεντιλατέρ ανοίγει, κοιτάς θερμοστάτη, ιμάντα παρελκόμενων, και αντλία νερού και γενικότερα το κύκλωμα ψύξης.

Φίλε έχω πάθει ακριβώς το ίδιο σε εθνική σε ανηφόρα ( ακριβώς πριν τον κόμβο της Μαλεσίνας αν ξέρεις). Σταμάτησα κ το έσβησα αμέσως. Πήρα οδική κ ήρθε κ με πήρε. Όμως η οδική μου ζήτησε να βγω από εθνική ώστε να μην γίνει καμία στραβή. Το έβαλα μπροστά και σε 300 μέτρα η θερμοκρασία ανεβαινε επικίνδυνα.

 

Η διάγνωση κολλημένος θερμοστάτης που είχε αλλαχθεί 8 μήνες πριν.

Πάντως το να οδηγήσεις έτσι ήταν λάθος γτ παίζει να κάνεις ζημιά στη φλατζα...

Επεξ/σία από bill999r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...