Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2022 καλά κράτα μικρό καλάθι θα έλεγα εγώ μην νομίζεις ότι όλοι εκεί έξω οι τεχνικοί υπολογιστών (εννοώ αυτούς που έχουν καταστήματα υποστήριξης) γνωρίζουν να στήσουν ένα vm δυστυχώς ελάχιστοι καλοί έχουν μείνει πλέον στην Ελλάδα.
catmaster Δημοσ. 25 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2022 2 ώρες πριν, ikorolis είπε δυστυχώς ελάχιστοι καλοί έχουν μείνει πλέον στην Ελλάδα. Δεν είναι ελάχιστοι , απλά δεν ασχολούνται "για ενα πιάτο ρύζι" να κάνουν p2v migrations σε vmware η proxmox η ότι άλλο hypervisor αντέχει η τσέπη... Κοινώς αυτές είναι εργασίες που απαιτούν εξειδίκευση και πληρώνονται σχετικά καλά ακόμα και για τα ελληνικά δεδομένα. 1
itanium Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Eπειδή διάβασα λίγο τα σχόλια πάνω στον ανεκδιήγητο θεματοθέτη, η ερώτηση είναι απλή σαν επαγγελματίας που είναι το προιόν ή της υπηρεσία που προσφέρει την πληρώνεται, μήπως λέει στους πελάτες του να του δώσουν ότι νομίζουν αυτοί ή δουλεύει δωρεάν? Επειδή λοιπόν η απάντηση είναι αυτονόητη ο "επαγγελματίας¨ είναι απλά γύφτος όπου θέλει οι άλλοι να εργάζονται δωρεάν για αυτόν ή να τους κερνάει καφέ, αλλά ο ίδιος να πληρώνεται κανονικά και στην ώρα του Και το πάω επαγγελματικά, εάν στην επιχείρηση σου δεν συντηρείς και διατηρείς λειτουργικό τον εξοπλισμό σου ΤΟΤΕ δεν είσαι επαγγελματίας αλλά σκιτζής, τώρα επειδή διάβασα απόψεις από συναδέλφους είναι όλες σεβαστές από την μεριά μου -Ποτέ μα ποτέ δεν ξεκουμπώνω ούτε φλασάκι usb αν δεν μιλήσουμε πρώτα για χρήματα -Πάντα υπάρχει κόστος ελέγχου και επίσκεψης και για την πιο απλή εργασία του λεπτού ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ το ελάχιστο ποσό -Οταν κάποιος διαφωνεί τερματίζεται και η όποια συζήτηση ΠΑΝΤΑ αποστάσεις με τους πελάτες θέλουμε μόνο τα χρήματα τους και οφείλουμε να κάνουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την εργασία ΜΟΝΟ για την οποία έχουμε συμφωνήσει -Οι διαδικασίες και ο τρόπος εργασίας μας είναι αδιαπραγμάτευτος, οφείλουμε μόνο να ολοκληρώσουμε αυτήν και τίποτα άλλο, Η εμπειρία δείχνει οτι ο πελάτης που πληρώνει και ξέρει ότι έκανες την εργασία σου ξαναέρχεται και στέλνει και άλλο κόσμο αντίθετα οι σπαγγοραμένοι λειτουργούν σαν αρπακτικά αυτή την κατηγορία έγω έχω επιλέξει να την έχω εκτός του πελατολογίου μου καλύτερα να πάει να τα σπάσει σε κάποιον άλλο, και φυσικά μπορεί να με έχουν αντιπαθήσει πολλοί από την άλλη δεν μου χρωστά σχεδόν κανείς οπότε δεν θα ζοριστώ για την όποια RTX 4080/90 τελικά αποκτήσω as simple as that 1
Razor333 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Στις 25/6/2022 στις 8:01 ΜΜ, ikorolis είπε απλά να προσθέσω ότι δεν χρειάζεται να επενδύσετε μια περιουσία στην αγορά υπάρχουν μηχανήματα refurbish που κάνεις την δουλειά σου backup εννοείται ότι πρέπει να υπάρχει και ο καλύτερος τρόπος είναι στο cloud επίσης ότι αφορά τα προγράμματα τώρα που χρησιμοποιεί η επιχείρηση εκεί είναι το ... Το είπες μόνος σου, τα προγράμματα για xp με κλειδιά για xp είναι το θέμα και ότι οι καινούριες εκδόσεις είναι χιλιάδες εως πολλές χιλιάδες ευρώ σε πολλές περιπτώσεις, οπότε τι να το κάνει ο άλλος το 200-300ε μηχάνημα με windows 10, που παίζει επίσημα να μην έχει καν οδηγούς για windows 7. Στην περίπτωση του TS πάντως, ένας σωστός τεχνικός ήταν απαραίτητος, να βρει την πηγή του προβλήματος, πριν αποτελειωθεί η εγκατάσταση από τα πειράματα, γιατί εκεί πάει με μαθηματική ακρίβεια. Βέβαια για να τα λέμε όλα, επειδή θα πάει στον "10ε format με την κονσέρβα", μόλις δει το παλιό πρόγραμμα θα φύγει τρέχοντας ή θα του πει καμία μαλακία να τον ξεφορτωθεί και από εκεί βγαίνει και η κακή άποψη. Τέλος δεν υπάρχει μικρομεσαία επιχείρηση που το αφεντικό τα κάνει όλα, ελεύθερος επαγγελματίας είσαι με μαγαζάκι και κανα δύο υπαλλήλους. Ο ορισμός της μικρομεσαίας επιχείρησης είναι 250+ υπάλληλοι ΚΑΙ 50εκ κύκλος εργασιών.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Ναι έχεις δίκιο και συμφωνώ Για αυτό είπα την απάντηση μου/σχόλιο μου (δεν πάει μόνο στον TS αλλά προς όλους) Δεν μπορείς να έχεις μηχάνημα σε επιχείρηση με ξεπερασμένο λειτουργικό (Windows XP - Windows 7) είναι κίνδυνος από πολλές απόψεις Όπως και προγράμματα Αυτά βλέπει όμως το "σύγχρονο" ελληνικό δημόσιο και εκσυγχρονίζεται για αυτό και η ΑΑΔΕ (εφορία) έβγαλε το MYDATA έτσι φτιάχνεις τα τιμολόγια σου αν είσαι επιχείρηση και σιγά σιγά θα είναι όλα ψηφιακά τώρα ειδικά προγράμματα πάντα θα υπάρχουν απλά αυτοί που τα βγάζουν θα πρέπει να συμβαδίζουν με την τεχνολογία και να είναι σε λογικά πλαίσια οι τιμές δεν μιλάμε για κανένα AUTOCAD , ADOBE PHOTOSHOP κτλ... εμείς π.χ. εδώ στην εταιρεία χρησιμοποιούμε το ATLANTIS για όσους γνωρίζουν οικονομικά/λογιστικά το οποίο είναι πολύ καλύτερο από το DEFACTO και άλλα παρόμοια.
clampro Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 17 λεπτά πριν, ikorolis είπε Δεν μπορείς να έχεις μηχάνημα σε επιχείρηση με ξεπερασμένο λειτουργικό (Windows XP - Windows 7) είναι κίνδυνος από πολλές απόψεις Όπως και προγράμματα Δεν έχεις και πάντοτε την επιλογή να μην το κάνεις. Στην εταιρεία που δούλευα είχαμε ένα πρόγραμμα για την διαχείριση των κλιματιστικών το οποίο έτρεχε σε WinXP και δεν είχε βγει νεότερη έκδοση. Η μόνη μας λύση θα ήταν να αλλάξουμε όλο το BMS για να συνεργάζεται με πιο σύγχρονο πρόγραμμα. Όπως καταλαβαίνεις τέτοια επένδυση δεν είναι εύκολο να γίνει. Είχαμε μετατρέψει τον δίσκο του αρχικού μηχανήματος σε VM και το είχαμε αποκλείσει από το υπόλοιπο δίκτυο της εταιρείας.
corel Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, ikorolis είπε Ναι έχεις δίκιο και συμφωνώ Για αυτό είπα την απάντηση μου/σχόλιο μου (δεν πάει μόνο στον TS αλλά προς όλους) Δεν μπορείς να έχεις μηχάνημα σε επιχείρηση με ξεπερασμένο λειτουργικό (Windows XP - Windows 7) είναι κίνδυνος από πολλές απόψεις Όπως και προγράμματα Αυτά βλέπει όμως το "σύγχρονο" ελληνικό δημόσιο και εκσυγχρονίζεται για αυτό και η ΑΑΔΕ (εφορία) έβγαλε το MYDATA έτσι φτιάχνεις τα τιμολόγια σου αν είσαι επιχείρηση και σιγά σιγά θα είναι όλα ψηφιακά τώρα ειδικά προγράμματα πάντα θα υπάρχουν απλά αυτοί που τα βγάζουν θα πρέπει να συμβαδίζουν με την τεχνολογία και να είναι σε λογικά πλαίσια οι τιμές δεν μιλάμε για κανένα AUTOCAD , ADOBE PHOTOSHOP κτλ... εμείς π.χ. εδώ στην εταιρεία χρησιμοποιούμε το ATLANTIS για όσους γνωρίζουν οικονομικά/λογιστικά το οποίο είναι πολύ καλύτερο από το DEFACTO και άλλα παρόμοια. Καλησπέρα, Διαβάζω το thread ως παρατηρητής, μια παρατήρηση το Mydata δεν έχει να κάνει με τιμολόγια καθε αυτού, είναι στην ουσία ενα e-book στο οποίο στέλνονται στην ΑΑΔΕ ανα κατηγορίες έσοδα - εξοδα συμπεριλαμβανομένου των φόρων, αυτό το κάνει και ο πωλητής και ο αγοράστης, άλλο πράγμα είναι το e - invoicing. Προσωπικά βλέπω ελληνικό ERP και φεύγω μακρύα, στην Ελλάδα οι λογιστές προτείνουν πως θα χτιστεί ενα ERP και ο κλάδος είναι λίγο απαρχαιωμένος σε αντιλήψεις. Και κάτι τελευταίο, μηχάνημα 7ετίας δεν ειναι απαγορευτικό για να τρέξει ενα πρόγραμμα μισθοδόσιας για παράδειγμα, μη τρελαθούμε κιόλας, δεν καταλαβαίνω τι εννοεί ο φίλος "προγράμματα", αλλά φαντάζομαι κάποιο παλιό εμπορικό με μια sql express απο πίσω για διαχείριση πελατών. 1
itanium Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 29 λεπτά πριν, corel είπε Mydata δεν έχει να κάνει με τιμολόγια καθε αυτού, είναι στην ουσία ενα e-book στο οποίο στέλνονται στην ΑΑΔΕ ανα κατηγορίες έσοδα - εξοδα συμπεριλαμβανομένου των φόρων, αυτό το κάνει και ο πωλητής και ο αγοράστης, άλλο πράγμα είναι το e - invoicing. Τι ακριβώς προσπαθείς να γράψεις ή μήπως δεν καταλαβαίνεις τι ακριβώς λές, κανονικά εκδίδεις τιμολόγιο ηλεκτρονικά για οποιονδήποτε από το my data
SPY_oo7 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Spoiler Εγω πάντως θα ηθελα απο κάποιους εδω μεσα την ιδια ευαισθησία σε θεματα τυπου μου κανει θορυβο το αμαξι,για πεστε τι ειναι γιατι ολοι οι μηχανικοι ειναι κλεφτες οι υδραυλικοι απατεωνες οι ηλεκτολογοι λωποδύτες και παει λεγοντας.Η επιλεκτικη ευσθεσια καποιων μονο οταν αφορα το δικο τους επάγγελμα ειναι μεγλη υποκρισια. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2022 από SPY_oo7
corel Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 26 λεπτά πριν, itanium είπε Τι ακριβώς προσπαθείς να γράψεις ή μήπως δεν καταλαβαίνεις τι ακριβώς λές, κανονικά εκδίδεις τιμολόγιο ηλεκτρονικά για οποιονδήποτε από το my data Η ημιμάθεια είναι χειρότερη απο την αμάθεια. Όταν δεν γνωρίζουμε κάτι και δεν καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε καλό θα ήταν να σκεφτόμαστε λίγο πριν απαντήσουμε ή έστω να το ψάξουμε λίγο για να σχηματίσουμε άποψη. Γνωρίζω πολύ καλά τι έγραψα αλλά λόγω περιορισμένων γνώσεων σου στο αντικείμενο δε το πιάνεις. Αν θίχτηκες και έχεις σκοπό να απαντήσεις θα ήθελα να μου πεις και το γνωστικό αντικείμενο που κατέχεις. Φιλικά πάντα.
clampro Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 2 ώρες πριν, itanium είπε Τι ακριβώς προσπαθείς να γράψεις ή μήπως δεν καταλαβαίνεις τι ακριβώς λές, κανονικά εκδίδεις τιμολόγιο ηλεκτρονικά για οποιονδήποτε από το my data Δεν είναι έτσι. ΟΤΑΝ εκδώσεις τιμολόγιο ΤΟΤΕ στέλνεις τα στοιχεία του τιμολογίου στο MyData και ΟΤΑΝ το καταχωρήσει ο πελάτης σου ΤΟΤΕ το στέλνει κι εκείνος στο MyData για να γίνει το ματσάρισμα και να βεβαιωθεί η ΑΑΔΕ ότι δεν εκδίδεις πλαστά τιμολόγια. Τώρα αυτό που έχεις υπόψιν σου είναι κάποια εφαρμογή που εκδίδει τιμολόγια ΚΑΙ τα στέλνει και στο MyData καλώς, αλλά είναι άλλο πράγμα εντελώς. 1
itanium Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 2 ώρες πριν, clampro είπε Δεν είναι έτσι. ΟΤΑΝ εκδώσεις τιμολόγιο ΤΟΤΕ στέλνεις τα στοιχεία του τιμολογίου στο MyData και ΟΤΑΝ το καταχωρήσει ο πελάτης σου ΤΟΤΕ το στέλνει κι εκείνος στο MyData για να γίνει το ματσάρισμα και να βεβαιωθεί η ΑΑΔΕ ότι δεν εκδίδεις πλαστά τιμολόγια. Τώρα αυτό που έχεις υπόψιν σου είναι κάποια εφαρμογή που εκδίδει τιμολόγια ΚΑΙ τα στέλνει και στο MyData καλώς, αλλά είναι άλλο πράγμα εντελώς. Προφανώς και οι γνώσεις μου στα λογιστικά είναι περιορισμενες, ηλεκτρονικός ειμαι και κόβω τιμολόγια σε πελατες από την εφαρμογή e-timologio του my data παροχής υπηρεσιών, αν κατάλαβα λάθος και εννοουσε ο συμφορουμιτης κάτι άλλο κανένα προβλημα ..
clampro Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2022 28 λεπτά πριν, itanium είπε Προφανώς και οι γνώσεις μου στα λογιστικά είναι περιορισμενες, ηλεκτρονικός ειμαι και κόβω τιμολόγια σε πελατες από την εφαρμογή e-timologio του my data παροχής υπηρεσιών, αν κατάλαβα λάθος και εννοουσε ο συμφορουμιτης κάτι άλλο κανένα προβλημα .. Είναι λογικό να μπερδευτείς. Από το site της ΑΑΔΕ: Αναφορά σε κείμενο Το timologio είναι η εφαρμογή που παρέχει δωρεάν η ΑΑΔΕ για ψηφιακή έκδοση των παραστατικών της επιχείρησης και την ταυτόχρονη διαβίβασή τους στo myDATA. Όταν κόψεις εσύ ένα τιμολόγιο σε πελάτη σου, στο MyData θα πάει μια εγγραφή (οκ περισσότερες θα πάνε, αλλά για χάρη απλότητας ας πούμε μία) που θα λέει: Ο itanium έκοψε στις 27 Ιουνίου 2022 ένα τιμολόγιο στον κ. Σκορδοπούτσογλου αξίας 124 ευρώ, εκ των οποίων τα 100 είναι η καθαρή αξία και 24 είναι φόροι. Αντίστοιχα όταν παραλάβει το τιμολόγιο ο πελάτης σου θα πρέπει να κάνει μια καταχώρηση στο MyData (προφανώς μέσα από τη δική του εφαρμογή) που θα λέει ότι στις 27 Ιουνίου παρέλαβε από τον Itanium ένα τιμολόγιο μπλα μπλα. Πολλές φορές λοιπόν, επειδή ο κάθε ένας από εμάς βλέπει ένα μόνο κομμάτι της ιστορίας, αυτό που τον ακουμπά άμεσα, είναι πιθανόν να μας διαφεύγουν πληροφορίες. Πριν προβούμε σε χαρακτηρισμούς, όπως έγινε παραπάνω προς τον OP (ακόμα κι αν από τη στάση του κάτι τέτοιο δεν είναι εντελώς αδικαιολόγητο), ας είμαστε περισσότερο σίγουροι ότι έχουμε καταλάβει πλήρως την κατάσταση και ότι δεν μας λείπουν λεπτομέρειες. 1
Dr_Pepper Δημοσ. 28 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2022 14 ώρες πριν, itanium είπε -Πάντα υπάρχει κόστος ελέγχου και επίσκεψης και για την πιο απλή εργασία του λεπτού ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ το ελάχιστο ποσό Καλά εδώ δεν θα πω ότι διαφωνώ αλλά ότι παρεκκλίνω θέλω να πω εξαρτάται την αγορά και τον χαρακτήρα της επιχείρησης Θέλω να πω αν είσαι συνοικιακό κατάστημα και σου φέρει κάποις κάτι που μπορεί να το αξιολογήσεις μέσα σε 1 λεπτο ή τεσπα κάπου εκει δεν το θεωρώ δόκιμο να χρεώσεις αυτόν τον χρόνο γιατί ο πελάτης θα σκεφτεί ένα απο τα δύο (ή και τα δύο) ότι πεινάς και χρειάζεσαι λεφτά, ότι είσαι απρόσωπος και τον βλέπεις σαν +1 "κεφάλι" και "πορτοφόλι. Τώρα οκ αν έχεις εταιρία IT και δουλεύεις σε διάφορα project και συντηρήσεις ειναι λογικό να το κάνεις αυτό αλλά σε συνοικιακό κατάστημα το workflow είναι τέτοιο που σε παίρνει να το κάνεις αυτό απλά και μόνο για να αυξήσεις την πιθανότητα να σου "κάτσει" ο πελάτης, δεν ειναι ότι ο τεχνικός-οι σου ειναι 24/7 απασχολημένοι με κάτι δηλαδή.
Gogotsa Δημοσ. 28 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Τοπικ γεματο με επιστημονες ειναι αυτο εδω, που προσπαθουν να επιδειξουν ποιος την εχει πιο μεγαλη........ Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2022 από Gogotsa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα