Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Aris_ είπε

Know where to knock & how much to knock: $ 9,998

 

Αυτο που ειπα παραπανω,τεχνογνωσια.

Μου εχει τυχει να μου φερουν υπολογιστη,να τον φτιαξω σε 3 λεπτα,ο πελατης να επιμενει να πληρωσει και εγω να μη δεχομαι.

Επισης μου εχει τυχει να παω σε κοντινο μαγαζι,του οποιου 2 υπολογιστες δεν εμπαιναν στο ιντερνετ.

Διορθωσα την ωρα και την ημερομηνια και δουλεψαν.Ο "πελατης" με ευχαριστησε και γυρισε την πλατη του,ουτε καν να ρωτησει τι χρωσταει.

Φυσικα μπηκε σε μαυρη λιστα.

  • Like 5
Επισκέπτης
Δημοσ.

εγώ πάντως γελάω με τα δικά μας χάλια στην εταιρεία

στο λεγόμενο "δωμάτιο του σέρβερ" χάλασε ο κλιματισμός (και τα δύο κλιματιστικά) τα οποία φυσικά δούλευαν 24/7

η αξία των σέρβερ κτλ εξοπλισμού ξεπερνάει τα 100.000 ευρώ (πιθανόν να λέω και λίγα)

τα παιδιά του ΙΤ απευθύνθηκαν στο τμήμα προμηθειών και οικονομικό προκειμένου να κανονιστεί εντός της ημέρας που διαπιστώθηκε ότι δεν δουλεύει ο κλιματισμός επίσκεψη ψυκτικού να κοιτάξει τι συμβαίνει αν θέλει συντήρηση/επισκευή ή αντικατάσταση των μηχανημάτων και αυτό να γίνει το συντομότερο για να αποφύγουμε τα χειρότερα

ψυκτικός ακόμα δεν έχει έρθει παρά την παρέμβαση του οικονομικού τμήματος και του ΙΤ προς το τμήμα προμηθειών και φυσικά το διοικητικό και υψηλών υφιστάμενων

τα μηχανήματα δουλεύουν χωρίς κλιματισμό

αν χαλάσουν δε θα γελάσει ο κάθε πικραμένος...

γιατί θα είχε αποτραπεί με ένα τηλεφώνημα και με μια επίσκεψη αλλά μπλέξαμε στα γραφειοκρατικά...

Επισκέπτης
Δημοσ.

εγώ το ξέρω φίλε μου

σε προηγούμενη σοβαρή πολυεθνική εταιρεία που ήμουν στο ΙΤ όταν χάλασε ο κλιματισμός του περιβόητου δωματίου που είχε 6 "ντουλάπες" σέρβερ μια που μίλησα με τον Γενικό Διευθυντή και μια που πριν κλείσω το τηλέφωνο είχε έρθει τεχνικό συνεργείο για να αλλάξει τα κλιματιστικά ούτε καν συντήρηση/επισκευή έτσι σε πέντε λεπτά είχαν τελειώσει γιατί ξέρεις σε τέτοια μηχανήματα δεν έχεις πολλά περιθώρια...

μετά ο Γενικός Διευθυντής είπε εσείς του ΙΤ και τα τμήματα προμηθειών/οικονομικών κάντε την διαδικασία που απαιτείται.

Δημοσ.
Στις 22/6/2022 στις 12:42 ΜΜ, Nesutoru είπε

Όλες οι ιδέες είναι ευπρόσδεκτες

Εφόσον έκανες ότι έκανες και βλέπεις αυτά που βλέπεις, εγώ λέω motherboard.

Τα προγράμματα που λες, θα δουλέψουν αν μετακομίσεις το σκληρό σε άλλο pc ή σε άλλο motherboard?

Αν όχι, τότε τα αγοράζεις ξανά όλα, hardware & software. Πρέπει να τα έχουν βγάλει τα λεφτά τους και με το παραπάνω.

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ikorolis είπε

εγώ το ξέρω φίλε μου

σε προηγούμενη σοβαρή πολυεθνική εταιρεία που ήμουν στο ΙΤ όταν χάλασε ο κλιματισμός του περιβόητου δωματίου που είχε 6 "ντουλάπες" σέρβερ μια που μίλησα με τον Γενικό Διευθυντή και μια που πριν κλείσω το τηλέφωνο είχε έρθει τεχνικό συνεργείο για να αλλάξει τα κλιματιστικά ούτε καν συντήρηση/επισκευή έτσι σε πέντε λεπτά είχαν τελειώσει γιατί ξέρεις σε τέτοια μηχανήματα δεν έχεις πολλά περιθώρια...

μετά ο Γενικός Διευθυντής είπε εσείς του ΙΤ και τα τμήματα προμηθειών/οικονομικών κάντε την διαδικασία που απαιτείται.

Εγώ θα τα έβαζα απο την τσέπη μου και θα τα έβρισκα μετά με την εταιρία. Το τρέξιμο που θα φας για να ξαναστήσεις ό,τι καεί, ισοδυναμεί με πολλές - πιθανώς- απλήρωτες υπερωρίες και σκ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, ikorolis είπε

εγώ πάντως γελάω με τα δικά μας χάλια στην εταιρεία

στο λεγόμενο "δωμάτιο του σέρβερ" χάλασε ο κλιματισμός (και τα δύο κλιματιστικά) τα οποία φυσικά δούλευαν 24/7

η αξία των σέρβερ κτλ εξοπλισμού ξεπερνάει τα 100.000 ευρώ (πιθανόν να λέω και λίγα)

τα παιδιά του ΙΤ απευθύνθηκαν στο τμήμα προμηθειών και οικονομικό προκειμένου να κανονιστεί εντός της ημέρας που διαπιστώθηκε ότι δεν δουλεύει ο κλιματισμός επίσκεψη ψυκτικού να κοιτάξει τι συμβαίνει αν θέλει συντήρηση/επισκευή ή αντικατάσταση των μηχανημάτων και αυτό να γίνει το συντομότερο για να αποφύγουμε τα χειρότερα

ψυκτικός ακόμα δεν έχει έρθει παρά την παρέμβαση του οικονομικού τμήματος και του ΙΤ προς το τμήμα προμηθειών και φυσικά το διοικητικό και υψηλών υφιστάμενων

τα μηχανήματα δουλεύουν χωρίς κλιματισμό

αν χαλάσουν δε θα γελάσει ο κάθε πικραμένος...

γιατί θα είχε αποτραπεί με ένα τηλεφώνημα και με μια επίσκεψη αλλά μπλέξαμε στα γραφειοκρατικά...

Υποψιν ...μάζευε χαρτιά ότι έκανες ότι μπορούσες δυνατόν να τους ενημερώσεις...αν "σκάσουν" ..εσένα πρώτα θα τουφεκίσουν...αν έχεις μείνει στα τηλέφωνα και στις προσωπικές επαφές όλοι θα την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια.

Αυτά τα κλιματιστικά....πονεμένη ιστορία...κάθε φορά τσακωνόμουν με τον προιστάμενο ...καλά χρυσα αλλά κάνε και μια "φυσική" αεροδίοδο να φεύγει ο ζεστός αέρας....κάποιος μια φορά τα έκλεισε...8000 στροφές τα καημένα τα Dellακια αλλά ζήσαν....

Επεξ/σία από masteripper
Επισκέπτης
Δημοσ.
3 ώρες πριν, masteripper είπε

Υποψιν ...μάζευε χαρτιά ότι έκανες ότι μπορούσες δυνατόν να τους ενημερώσεις...αν "σκάσουν" ..εσένα πρώτα θα τουφεκίσουν...αν έχεις μείνει στα τηλέφωνα και στις προσωπικές επαφές όλοι θα την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια.

Αυτά τα κλιματιστικά....πονεμένη ιστορία...κάθε φορά τσακωνόμουν με τον προιστάμενο ...καλά χρυσα αλλά κάνε και μια "φυσική" αεροδίοδο να φεύγει ο ζεστός αέρας....κάποιος μια φορά τα έκλεισε...8000 στροφές τα καημένα τα Dellακια αλλά ζήσαν....

Εγώ ως τμήμα οικονομικό και το ΙΤ έχουμε ξεκαθαρίσει την θέση μας

ήμασταν πρόθυμοι και να πληρώσουμε την επίσκεψη

επειδή όμως δεν έβλεπα φως έδωσα την εντολή να έρθει ο τεχνικός να δει και ανάλογα θα πράξω ήδη έχω δώσει και εντολή πληρωμής του.

Δημοσ.

πάει όλη η βδομάδα από την Τετάρτη το πρωί πιάσαμε Παρασκευή και κανένα νεώτερο. Από την Τετάρτη έχει να ξαναμπεί και ο φίλος να μας ενημερώσει για την επισκευή του προβλήματος....

μάλιστα...

Its Friday Dog GIF by Sealed with a GIF

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, greekfragma είπε

πάει όλη η βδομάδα από την Τετάρτη το πρωί πιάσαμε Παρασκευή και κανένα νεώτερο. Από την Τετάρτη έχει να ξαναμπεί και ο φίλος να μας ενημερώσει για την επισκευή του προβλήματος....

μάλιστα...

Its Friday Dog GIF by Sealed with a GIF

Δε θα ξαναμπει,εφαγε το κραξιμο ως συνηθως,δεν του ειπαμε ΑΚΡΙΒΩΣ τι φταιει και πηγε σε αλλο φορουμ.

Μη μου πεις ομως οτι εισαι απο αυτους για τους οποιους η βδομαδα τελειωνει την παρασκευη.

TGIF κτλ?
Μηπως εχεις προβλημα και με τις δευτερες;

Επεξ/σία από StamTheMan
Δημοσ.

πού ακριβώς ήταν το κράξιμο; επειδή είπαμε οτι το πρόβλημα δε λύνεται με βασικά γιατροσόφια του τύπου κούμπωσε άλλη μνήμη και άλλο τροφοδοτικό;  οτι θα χρειαστεί οπωσδήποτε τεχνικό μιας και τα προγράμματα έχουν δικαιώματα και το μηχάνημα πολύ παλιό;

ας είμαστε και μεις λίγο πιο ακριβείς (δε λέω προσεκτικοί) στις λέξεις που χρησιμοποιούμε.

αυτό λοιπόν ΔΕΝ ήταν κράξιμο. ήταν η φυσιολογική πρόταση σε περίπτωση που δε λύνεται ιντερνετικά.

ίσα ίσα που η δικη του πλευρά μπάζει:

όλα ένα γουγλ ψάξιμο είναι

όλοι οι τεχνικοί είναι πονηροί να του φάνε τα λεφτά και πέτα το και πάρε άλλο.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, greekfragma είπε

ίσα ίσα που η δικη του πλευρά μπάζει:

όλα ένα γουγλ ψάξιμο είναι

όλοι οι τεχνικοί είναι πονηροί να του φάνε τα λεφτά και πέτα το και πάρε άλλο.

Για αυτο το κραξιμο λεω,επειδη δεν ξερει τα βασικα,κραζει τους τεχνικους,θελει να τη βγαλει τσαμπα και οτι αλλο αντιφατικο ειπε.

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή πρόσφατα έπαθα παρόμοιο πρόβλημα στην επιχείρησή μου (επίσης μικρή επιχείρηση, επίσης μόνος μου δίχως τμήματα IT κτλ κτλ) θα σου πω το εξής:

Αναγκαζόμουν να δουλεύω σε windows 7 με XP mode γιατί το πρόγραμμα ήταν παλιό και δεν είχε πια υποστήριξη για να τρέχει σε σύγχρονα μηχανάκια. Είχα σκοπό να το αλλάξω κάποια στιγμή αλλά με πρόλαβαν τα γεγονότα. Αποτέλεσμα να μην έχω ενημερώσεις ασφαλείας αφού και τα 7άρια σταμάτησαν εδώ και καιρό την υποστήριξη μέχρι που κάποια στιγμή έγινε η ζημιά. Κόλλησα ιό με κάποιο τρόπο...μάλλον από mail και έφαγα σχεδόν όλη τη βδομάδα μέχρι να τα επαναφέρω. Μία βδομάδα του μήνα δεν δούλεψα οπότε αμέσως αμέσως ήταν μεγάλη χασούρα. Δεν γίνεται να βασίζεται μία επιχείρηση σε ένα μηχάνημα ούτε σε προγράμματα στα οποία η υποστήριξη έχει σταματήσει. Αυτή τη στιγμή πληρώνω άνθρωπο που μου ετοιμάζει νέο πρόγραμμα που θα τρέχει σε windows 10 με auto backup σε ξεχωριστό δικτυακό δίσκο για να μην την ξαναπάθω. Αγόρασα και ένα refurbish μηχανάκι με λίγα χρήματα οπότε αν κάτι γίνει θα έχω άλλο μηχάνημα, θα έχω τα αρχεία εγκατάστασης, θα έχω και τα backup και σε μία ώρα το πολύ η επιχείρηση θα τρέχει κανονικά. Δεν γίνεται αλλιώς φίλε μου αν τα προγράμματα που τρέχεις δεν υποστηρίζονται πια βρες άλλα. Αν σχετίζονται με παλιό hardware πες στους πελάτες σου λυπάμαι πρέπει να πάρετε άλλα. Είχα και εγώ προγράμματα για hardware 20ετίας και πλέον δεν ασχολούμαι καν, τους λέω ευγενικά ότι ήρθε ώρα για αναβάθμιση...20 χρόνια δούλεψαν φτάνει πια. Κινητά να αλλάζουν κάθε χρόνο ξέρουν. Αν τώρα δεν μπορείς να ξεφορτωθείς το software κάνε mirror να ξέρεις ότι ΠΑΝΤΑ θα έχεις κάπου backup. 

Τέλος πάντων για να μην φιλοσοφώ και να πω μια ιδέα αν δεν έχεις βρει ακόμα λύση βγάλε τα πάντα από το κουτί και δοκίμασέ τα στον πάγκο. Μία στραβά βιδωμένη βίδα που δεν φαινόταν μου έκανε τέτοια παλαβά σε ένα μηχάνημα που είχα. Αν καταφέρεις και το φτιάξεις αγοράζεις αύριο κιόλας νέο δίσκο και κάνεις mirror. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

απλά να προσθέσω ότι δεν χρειάζεται να επενδύσετε μια περιουσία

στην αγορά υπάρχουν μηχανήματα refurbish που κάνεις την δουλειά σου

backup εννοείται ότι πρέπει να υπάρχει και ο καλύτερος τρόπος είναι στο cloud

επίσης ότι αφορά τα προγράμματα τώρα που χρησιμοποιεί η επιχείρηση εκεί είναι το ...

Δημοσ.

μα κανείς δεν έχει ακούσει το vm ? 

σε ένα καινουργιο μχν βάζεις τα win10 και τρέχεις σε vm τα xp , κρατάς backup ολο το vm και τρέχει αμέσως σε άλλο μχν αν πάθεις ζημιά 

πηγαινεται σε εναν ειδικό και κάντε ερωτήσεις μπορεί και να σας δώσουν λύσεις που ξέρεις,  χωρίς καβούρια στις τσέπες

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...