Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, falirikanea είπε

Σε mb c200 compressor του 2002  έκανα τις εξής μετρήσεις:

1. Με 95άρα κατανάλωση 8,5lt/100km με ταχύτητητα έως 150km/h και το αυτοκίνητο είναι αργό.

2.Με vpower κατανάλωση 7,5lt/100km με αισθητή διαφορά στις επιδόσεις.

3. Με 100άρα κατανάλωση 6,8lt/100km και το αυτοκίνητο είχε απίστευτες επιδόσεις τόσο στο ξεκίνημα, χαμηλές στροφές όσο και και σε υψηλές ταχύτητες. Τότε καταλαβαίνεις τι αυτοκίνητο έχεις και οδηγείς. 

Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στις επιδόσεις που και στο συνεργείο με ρώτησαν αν έκανα κάποια επέμβαση στο αυτοκίνητο γιατί τώρα λέει πάει γ@@@@ώντας...

ΥΓ.: Δεν δουλεύω σε εταιρία με καύσιμα. Οι μετρήσεις είναι πραγματικές. Βέβαια ο κατασκευαστής προτείνεξ βενζίνη υψηλών οκτανίων >95

να αλλάξεις βενζινάδικο

  • Like 2
  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
19 ώρες πριν, jmmys είπε

Εντάξει το τερμάτισες.Σου βγάζω το καπέλο. 

Αυτο είναι που είπες, "εγώ μιλάω τεκμηριωμένα"; 

Ας κρίνουν οι υπόλοιποι, αυτά τα τεκμηριωμένα που έγραψες, ειδικα αυτό το τελευταίο. 

Μην απαντήσεις.Με έκανες να γελάσω. Να είσαι καλά. 

Άνοιξε κανένα επιστημονικό paper, ίδιες τεκμηρίωσεις έχουν, οποτε μη το γελάς.

Επισκέπτης
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Άνοιξε κανένα επιστημονικό paper, ίδιες τεκμηρίωσεις έχουν, οποτε μη το γελάς.

Εσυ πιστεύεις ότι θα βγει και το Chaos ε;

1 ώρα πριν, falirikanea είπε

Με 95άρα κατανάλωση 8,5lt/100km με ταχύτητητα έως 150km/h και το αυτοκίνητο είναι αργό.

Το αμάξι σου είναι έτσι και αλλιώς αργό,με το βάρος που έχει. 

Βρες βενζινάδικο με καθαρή 95αρα,καλη τύχη, και ξαναμετρα το. 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, falirikanea είπε

Σε mb c200 compressor του 2002  έκανα τις εξής μετρήσεις:

1. Με 95άρα κατανάλωση 8,5lt/100km με ταχύτητητα έως 150km/h και το αυτοκίνητο είναι αργό.

2.Με vpower κατανάλωση 7,5lt/100km με αισθητή διαφορά στις επιδόσεις.

3. Με 100άρα κατανάλωση 6,8lt/100km και το αυτοκίνητο είχε απίστευτες επιδόσεις τόσο στο ξεκίνημα, χαμηλές στροφές όσο και και σε υψηλές ταχύτητες. Τότε καταλαβαίνεις τι αυτοκίνητο έχεις και οδηγείς. 

Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στις επιδόσεις που και στο συνεργείο με ρώτησαν αν έκανα κάποια επέμβαση στο αυτοκίνητο γιατί τώρα λέει πάει γ@@@@ώντας...

ΥΓ.: Δεν δουλεύω σε εταιρία με καύσιμα. Οι μετρήσεις είναι πραγματικές. Βέβαια ο κατασκευαστής προτείνεξ βενζίνη υψηλών οκτανίων >95

Αν ίσχυαν αυτά, δεν θα έβαζε κανένας στον κόσμο κάτι άλλο, πέρα από 100ρα. 
H 100ρα σε σχέση με την 95ρα αντέχει παραπάνω συμπίεση. Αν ο κινητήρας σου είναι κατασκευασμένος να δουλεύει με Χ οκτάνια, αν βάλεις λιγότερα, χάνεις. Αν βάλεις περισσότερα, δεν κερδίζεις.
Σε τεστ η M5 είχε διαφορά 13 ίππους με την 91ρα vs 93ρα και 0.1sec στα τεστ επιτάχυνσης.  Επίσης είχε 0,28λτ/100χμ διαφορά κατανάλωσης.
Αυτά λένε τα δεδομένα και κάποιες πρόχειρες μετρήσεις. Όλα τα άλλα, να χαμε να λέγαμε.

1 ώρα πριν, falirikanea είπε

Σε mb c200 compressor του 2002  έκανα τις εξής μετρήσεις:

1. Με 95άρα κατανάλωση 8,5lt/100km με ταχύτητητα έως 150km/h και το αυτοκίνητο είναι αργό.

2.Με vpower κατανάλωση 7,5lt/100km με αισθητή διαφορά στις επιδόσεις.

3. Με 100άρα κατανάλωση 6,8lt/100km και το αυτοκίνητο είχε απίστευτες επιδόσεις τόσο στο ξεκίνημα, χαμηλές στροφές όσο και και σε υψηλές ταχύτητες. Τότε καταλαβαίνεις τι αυτοκίνητο έχεις και οδηγείς. 

Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στις επιδόσεις που και στο συνεργείο με ρώτησαν αν έκανα κάποια επέμβαση στο αυτοκίνητο γιατί τώρα λέει πάει γ@@@@ώντας...

ΥΓ.: Δεν δουλεύω σε εταιρία με καύσιμα. Οι μετρήσεις είναι πραγματικές. Βέβαια ο κατασκευαστής προτείνεξ βενζίνη υψηλών οκτανίων >95

Αν ίσχυαν αυτά, δεν θα έβαζε κανένας στον κόσμο κάτι άλλο, πέρα από 100ρα. 
H 100ρα σε σχέση με την 95ρα αντέχει παραπάνω συμπίεση. Αν ο κινητήρας σου είναι κατασκευασμένος να δουλεύει με Χ οκτάνια, αν βάλεις λιγότερα, χάνεις. Αν βάλεις περισσότερα, δεν κερδίζεις.
Σε τεστ η M5 είχε διαφορά 13 ίππους με την 91ρα vs 93ρα και 0.1sec στα τεστ επιτάχυνσης.  Επίσης είχε 0,28λτ/100χμ διαφορά κατανάλωσης.
Αυτά λένε τα δεδομένα και κάποιες πρόχειρες μετρήσεις. Όλα τα άλλα, να χαμε να λέγαμε.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 23/6/2022 στις 11:37 ΠΜ, vorlon68 είπε

Εχω μια απορία. Αν έχεις 95αρα στο ντεμπόζιτο και πάς και βάλεις 100αρα δεν πρέπει να πας με σχεδον αδειο το ντεμπόζιτο για να μην αναμιχθούν οι 2 βενζίνες? Γιατι τότε δεν θα έχεις ουτε 95αρα αλλα και ουτε 100αρα.

Αν τις μπλέξεις σε αναλογία 1 προς 1 θα έχεις βενζίνη 97,5 οκτανίων. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γράφουμε για πλάκα γενικά αλλά με κάτι τέτοια,

Αναφορά σε κείμενο

Με 95άρα ... και το αυτοκίνητο είναι αργό.

2.Με vpower ... αισθητή διαφορά στις επιδόσεις.

3. Με 100άρα ... απίστευτες επιδόσεις τόσο στο ξεκίνημα, χαμηλές στροφές όσο και και σε υψηλές ταχύτητες. Τότε καταλαβαίνεις τι αυτοκίνητο έχεις και οδηγείς. 

Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στις επιδόσεις που και στο συνεργείο με ρώτησαν αν έκανα κάποια επέμβαση στο αυτοκίνητο γιατί τώρα λέει πάει γ@@@@ώντας...

δηλαδή τσάμπα ο κόπος των εταιριώνε να κάνουν καλύτερα τα αυτοκίνητα, ας πούνε να βάζετε 100 άρα και θα περνάτε και πύραυλο.

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με καύσιμο σε κανένα αυτοκίνητο μου μέχρι που ήρθα στο τωρινό μοντέλο μου, ένα citroen c3 Picasso 1.2 puretech του 2015 που το πήρα τον Απρίλιο μεταχειρισμένο. 

Όλα ήταν καλά που μέχρι προχτές στα καλά καθούμενα κολλημένος σε κίνηση άναψε το λαμπάκι του κινητήρα για 1 δευτερόλεπτο και έσβησε. Ε λέω γαλλικές παπαριες με τα ηλεκτρονικά. Μετά από κάνα δεκάλεπτο πορείας ξανακαθομαι στο φανάρι και τσακ να το πάλι για 1 δευτερόλεπτο. Εκεί άρχισα να θεωρώ ότι κάτι παίζει. Κοινώς το αμάξι εκεί στο ρελαντί που κάθεται και που έχει ζεσταθεί νορμάλ πετάει στιγμιαίως λαμπάκι. 

Έχω ραντεβού την Τρίτη με το σέρβις αλλά το πρώτο που είπαν είναι να αλλάξω από 95αρα σε 98αρα και να αλλάξω και πρατήριο μαζί. 

Θα αφήσω ανοιχτό αυτό που γράφω για να αναφέρω τα αποτελέσματα. 

  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Έχω ραντεβού την Τρίτη με το σέρβις αλλά το πρώτο που είπαν είναι να αλλάξω από 95αρα σε 98αρα και να αλλάξω και πρατήριο μαζί. 

κράτα το "άλλαξε πρατήριο"

Επισκέπτης
Δημοσ.
5 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με καύσιμο σε κανένα αυτοκίνητο μου μέχρι που ήρθα στο τωρινό μοντέλο μου, ένα citroen c3 Picasso 1.2 puretech του 2015 που το πήρα τον Απρίλιο μεταχειρισμένο. 

Όλα ήταν καλά που μέχρι προχτές στα καλά καθούμενα κολλημένος σε κίνηση άναψε το λαμπάκι του κινητήρα για 1 δευτερόλεπτο και έσβησε. Ε λέω γαλλικές παπαριες με τα ηλεκτρονικά. Μετά από κάνα δεκάλεπτο πορείας ξανακαθομαι στο φανάρι και τσακ να το πάλι για 1 δευτερόλεπτο. Εκεί άρχισα να θεωρώ ότι κάτι παίζει. Κοινώς το αμάξι εκεί στο ρελαντί που κάθεται και που έχει ζεσταθεί νορμάλ πετάει στιγμιαίως λαμπάκι. 

Έχω ραντεβού την Τρίτη με το σέρβις αλλά το πρώτο που είπαν είναι να αλλάξω από 95αρα σε 98αρα και να αλλάξω και πρατήριο μαζί. 

Θα αφήσω ανοιχτό αυτό που γράφω για να αναφέρω τα αποτελέσματα. 

Το πρόβλημα Ελλάδα είναι ότι παίζει πολύ νοθεία στο καύσιμο, ειδικα Αθήνα. 

Σαν το δικό σου c3, κυκλοφορούν χιλιάδες στην Ευρώπη. Δεν βάζουν όλα 98αρα,100αρα. Αλλά καθαρή 95αρα.

Κάνε τα μαθηματικά.

 

Δημοσ.
Στις 22/6/2022 στις 3:52 ΜΜ, korakios είπε

όταν έβαλα 2η φορά στο παλιό και δεν είδα διαφορά σταμάτησα και είπα πάλι μετά απο 20 χρόνια 100άρα  😁

ήταν μεγάλη διαφορά  γιαυτο και έβαλα 2η φορά (και είχα βρει το καλύτερο βενζινάδικο με 95άρα άρα δεν έπαιζε θέμα μάπας απλής)

αν δε βλέπεις διαφορά τότε μην ξαναβάζεις , δεν έχει νόημα

 

Στις 22/6/2022 στις 5:18 ΜΜ, Klausx είπε

Πιστεύω το ιδανικό είναι κάποιο πρόσθετο/καθαριστικό στα ταξίδια, αν και για ευκολία απλά βάζω 100αρα και θα δείξει στο επόμενο άνοιγμα αν όντως κάνει δουλειά 🤣

Προσωπικα ριχνω ενα καθαριστικο αναμεσα στα service. Seat cordoba 96 και καθε 10κ χλμ νομιζω ή 1 ετος. Τα χλμ ερχονται πρωτα. Ενισχυτη οκτανιων δεν εχει νοημα για τους ιδιους λογους που συζητατε

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με καύσιμο σε κανένα αυτοκίνητο μου μέχρι που ήρθα στο τωρινό μοντέλο μου, ένα citroen c3 Picasso 1.2 puretech του 2015 που το πήρα τον Απρίλιο μεταχειρισμένο. 

Όλα ήταν καλά που μέχρι προχτές στα καλά καθούμενα κολλημένος σε κίνηση άναψε το λαμπάκι του κινητήρα για 1 δευτερόλεπτο και έσβησε. Ε λέω γαλλικές παπαριες με τα ηλεκτρονικά. Μετά από κάνα δεκάλεπτο πορείας ξανακαθομαι στο φανάρι και τσακ να το πάλι για 1 δευτερόλεπτο. Εκεί άρχισα να θεωρώ ότι κάτι παίζει. Κοινώς το αμάξι εκεί στο ρελαντί που κάθεται και που έχει ζεσταθεί νορμάλ πετάει στιγμιαίως λαμπάκι. 

Έχω ραντεβού την Τρίτη με το σέρβις αλλά το πρώτο που είπαν είναι να αλλάξω από 95αρα σε 98αρα και να αλλάξω και πρατήριο μαζί. 

Θα αφήσω ανοιχτό αυτό που γράφω για να αναφέρω τα αποτελέσματα. 

Σε Γαλλικο αυτοκινητο οποτε εβαζα σε πρατηρια μαρκας Α που γενικα εχουν χαμηλη τιμη αναβε λαμπακι και εκοβε 

Στο συνεργειο μου ειπαν βαλε μια φιρα κατοσταρα απο αλλου και θα στρωσει

Εφταξε και βαζω πλεον μονο απο ΕΚΟ BP Shell 95 αρα 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, SabotazNic είπε

 

Προσωπικα ριχνω ενα καθαριστικο αναμεσα στα service. Seat cordoba 96 και καθε 10κ χλμ νομιζω ή 1 ετος. Τα χλμ ερχονται πρωτα. Ενισχυτη οκτανιων δεν εχει νοημα για τους ιδιους λογους που συζητατε

Γενικά ένας παλιός κινητήρας που έχει χλμ στην πλάτη του δύσκολα θα βαρέσει πειράκια, όταν όμως έχει λίγα χλμ και καλή συμπίεση με την ποιότητα που έχει η 95αρα θα βαρέσει σίγουρα, εγώ αναγκαστικά βάζω πλέον 98 μήπως και πιάσει τα 95-96 και έχουν σταματήσει τα πειρακια τελείως ειδικά σε φορτίο. Αν δεν κάνεις πολλά χλμ καθημερινά αξίζει σίγουρα 98-100 αλλιώς αν υπάρχει κατανάλωση 95αρα εκτός και αν υπάρχει θέμα με πειρακια που αρκετοί δεν δίνουν σημασία αλλά είναι καταστροφικό για τον κινητήρα.

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, jmmys είπε

Το πρόβλημα Ελλάδα είναι ότι παίζει πολύ νοθεία στο καύσιμο, ειδικα Αθήνα. 

Σαν το δικό σου c3, κυκλοφορούν χιλιάδες στην Ευρώπη. Δεν βάζουν όλα 98αρα,100αρα. Αλλά καθαρή 95αρα.

Κάνε τα μαθηματικά.

 

Δεν μιλάω καν για Ελλάδα σκέψου, Αγγλία είμαι και βάζω την φθηνότερη που μπορώ. 

7 ώρες πριν, adi32 είπε

Σε Γαλλικο αυτοκινητο οποτε εβαζα σε πρατηρια μαρκας Α που γενικα εχουν χαμηλη τιμη αναβε λαμπακι και εκοβε 

Στο συνεργειο μου ειπαν βαλε μια φιρα κατοσταρα απο αλλου και θα στρωσει

Εφταξε και βαζω πλεον μονο απο ΕΚΟ BP Shell 95 αρα 

Το ίδιο μου είπε και ο μηχανικός πριν του το πάω την Τρίτη, να αλλάξω πρατήριο σε νορμάλ μάρκα και όχι μάρκες σούπερ μάρκετ. 

Αν δεν υπάρχει μηχανικό πρόβλημα που να προκαλεί τέτοια συμπεριφορά τότε το πιο εύκολο είναι να αλλάξεις καύσιμο και να το ξαναδείς πως πάει μετά από αυτό. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όποτε έβαλα 100ρα κανω πάντα 20 χιλιόμετρα λιγότερα οπότε παπάς. 

Επεξ/σία από Boubis1411

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...