Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, korakios είπε

σε 20ετίας rover είχα βάλει μια φορά και είδα μεγάλη διαφορά . Βέβαια όταν ξαναέβαλα δεν κατάλαβα κάτι , νομίζω οτι επειδή ποτέ δεν είχε ξαναμπεί 100άρα ή κάποιο πρόσθετο καθαριστικό ποτέ στα 20χρόνια  ,κάτι έγινε . Αν πέσουν οι τιμές κάνε μια δοκιμή

Κανονικά έπρεπε να γίνεται έλεγχος και στα οκτάνια όχι μόνο στην "νοθεία" που στις περισσότερες περιπτώσεις απλά κλέβει η αντλία αφού με νοθευμένη βενζίνη αρχίζουν τα check engine κτλ συμπτώματα.

Βάζω που και που 100αρα μήπως και καθαρίζει τίποτα και στα 3 δεν έχω παρατηρήσει κάτι τρομερό σε θέμα απόδοσης.

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Klausx είπε

Κανονικά έπρεπε να γίνεται έλεγχος και στα οκτάνια όχι μόνο στην "νοθεία" που στις περισσότερες περιπτώσεις απλά κλέβει η αντλία αφού με νοθευμένη βενζίνη αρχίζουν τα check engine κτλ συμπτώματα.

Βάζω που και που 100αρα μήπως και καθαρίζει τίποτα και στα 3 δεν έχω παρατηρήσει κάτι τρομερό σε θέμα απόδοσης.

όταν έβαλα 2η φορά στο παλιό και δεν είδα διαφορά σταμάτησα και είπα πάλι μετά απο 20 χρόνια 100άρα  😁

ήταν μεγάλη διαφορά  γιαυτο και έβαλα 2η φορά (και είχα βρει το καλύτερο βενζινάδικο με 95άρα άρα δεν έπαιζε θέμα μάπας απλής)

αν δε βλέπεις διαφορά τότε μην ξαναβάζεις , δεν έχει νόημα

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή μόνιμα χρησιμοποιώ 100άρα σε αντίθεση με λίγες φορές που έχω δουλέψει 95άρα, εκτός από το θέμα απόδοσης ειδικά στα χαμηλά, βγάζει όντως κάποια χιλιόμετρα παραπάνω, όχι αυτά που διαφημίζουν πάντως, αλλά με την προϋπόθεση ότι πας οικονομικά, με 100 χλμ/ώρα στην εθνική ας πούμε, και ουχί στην πόλη. 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Σε άρθρο που είχα διαβάσει παλιότερα και παραθέτω παρακάτω από το car and driver, οι απόψεις διίστανται. Βέβαια οι δοκιμές έγιναν σε αμάξια και κυβικά που σπάνια βλέπουμε εδώ αλλά το συμπέρασμα είναι ότι κάθε μηχανή συμπεριφέρεται διαφορετικά. Άλλα είχαν ελάχιστα μικρότερη κατανάλωση, άλλα καλύτερες επιδόσεις. Πολύ μικρή η διαφορά όμως για να καλύψει το κόστος της κατοστάρας 

https://www.caranddriver.com/features/a28565486/honda-cr-v-vs-bmw-m5-ford-f-150-dodge-charger/

Προσωπικά νομίζω ότι μπορείς να βάζεις μια στο τόσο κατοστάρα για "καθαρισμό" μιας και έχουν αρκετά πρόσθετα

 

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.
6 ώρες πριν, perelevas είπε

Στο βενζινάδικο που πάω, με ψήνουν για κατοστάρα βενζίνη ,λέγοντας μου ότι θα βγάλει πιο πολλά χλμ. Έχω ένα astra 1600 του 2006.
Γενικώς κάνω οικονομική οδήγηση θα έλεγα.Να τους πιστέψω;Αξίζει σε σχέση με την διαφορά τιμής;

ΌΧΙ, σε καμμια των περιπτώσεων, υπάρχουν δεκάδες τεστ πολλά χρόνια τώρα που το αποδεικνύουν. Googlαρε το. 

Η μόνη διαφορά είναι ότι με 100αρα θα έχουν την βέλτιστη απόδοση σε σχέση με 95αρα ΜΟΝΟ τα αυτοκίνητα που ειναι ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ για 100αρα.Τα χλμ πάλι τα ίδια θα είναι. 

Τέλος η 100αρα είναι πιο ακριβή, οπότε με τα ίδια χρήματα θα βάλεις πιο πολλά λίτρα 95αρα.Οποτε θα βγάλεις πιο πολλά χλμ με 95αρα με τα ίδια χρήματα. 

Αυτήν την ανοησία μόνο Ελλάδα θα την συναντήσεις. 

26 λεπτά πριν, Makis38 είπε

Επειδή μόνιμα χρησιμοποιώ 100άρα σε αντίθεση με λίγες φορές που έχω δουλέψει 95άρα, εκτός από το θέμα απόδοσης ειδικά στα χαμηλά, βγάζει όντως κάποια χιλιόμετρα παραπάνω, όχι αυτά που διαφημίζουν πάντως, αλλά με την προϋπόθεση ότι πας οικονομικά, με 100 χλμ/ώρα στην εθνική ας πούμε, και ουχί στην πόλη. 

Με τα ίδια χρήματα θα έβαζες παραπάνω λίτρα 95αρα,οποτε θα σου έβγαζε περισσότερα χλμ. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

όταν έβαλα 2η φορά στο παλιό και δεν είδα διαφορά σταμάτησα και είπα πάλι μετά απο 20 χρόνια 100άρα  😁

ήταν μεγάλη διαφορά  γιαυτο και έβαλα 2η φορά (και είχα βρει το καλύτερο βενζινάδικο με 95άρα άρα δεν έπαιζε θέμα μάπας απλής)

αν δε βλέπεις διαφορά τότε μην ξαναβάζεις , δεν έχει νόημα

Παίζουν τόσα ρόλο, ακόμα και η εξωτερική θερμοκρασία μερικές φορές ώστε να δεις την διαφορά. Απλά όταν άνοιξα κινητήρα που έβαζα μόνο 95 άρα από ίδιο βενζινάδικο για χρόνια είχε πιάσει αρκετή καρβουνίλα και μιλάμε για απλό κινητήρα  όχι από τους άμεσου ψεκασμού (tsi κτλ) που είναι λογικό.

Πιστεύω το ιδανικό είναι κάποιο πρόσθετο/καθαριστικό στα ταξίδια, αν και για ευκολία απλά βάζω 100αρα και θα δείξει στο επόμενο άνοιγμα αν όντως κάνει δουλειά 🤣

Δημοσ.

Με astra 1.6 ήμουν με ρεζέρβα και είχα να κάνω ταξίδι σε εθνική. Μου λένε απο την ΕΚΟ να βάλω 100 λέω ας δοκιμάσω μια φορά. Λοιπόν όντως ελαφρά καλύτερες επιδόσεις και κατανάλωση και εμπειρικά αλλά και σύμφωνα με τον υπολογιστή του αυτοκινήτου. ΑΛΛΑ ήμουν άδειος και φούλαρα. Απο τότε δεν έχω ξανα βάλει γιατί ότι παραπάνω και να σου δίνει δεν αξίζει το παραπάνω χρήμα. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αυτό που γράφεις όχι μόνο δεν ισχύει, αλλά δεν βγάζει καν νόημα.

Θα σου πω μόνο ότι, αντίθετα με ότι πιστεύεις, κανένας εγκέφαλος δεν μπορεί να καταλάβει τα οκτάνια του καυσίμου.

Χωρίς να είμαι μηχανικός φίλε αλλά κάνεις λάθος. Όλα τα αυτοκίνητα από το 2000 - 2005 διαθέτουν αισθητήρες που διαβάζουν την ποιότητα του καυσίμου. Αν μάλιστα το καύσιμο είναι επικίνδυνο ο αισθητήρας θα δώσει εντολή στον εγκέφαλο να σταματήσει τελείως ο κινητήρας. Έχω ρωτήσει μηχανικό για αυτό το θέμα  όταν μια φορά μείναμε στο δρόμο από νοθευμένο καύσιμο. Για το άλλο που γράφει ο φίλος για τον ψεκασμό δεν έχω ιδέα αλλά για αυτό είμαι σίγουρος.

Δημοσ.

Εγω στη Shell τους λέω: Καλα ρε φίλε δε βλέπεις το ματρακά? Αυτό και αμμοχάλικο καίει

Αλλες φορές λεω Καλα τρία χρόνια το λέτε, ακόμα να την πουλήσετε τη ρημάδα τη κατοστάρα;

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, anax111 είπε

Χωρίς να είμαι μηχανικός φίλε αλλά κάνεις λάθος. Όλα τα αυτοκίνητα από το 2000 - 2005 διαθέτουν αισθητήρες που διαβάζουν την ποιότητα του καυσίμου. Αν μάλιστα το καύσιμο είναι επικίνδυνο ο αισθητήρας θα δώσει εντολή στον εγκέφαλο να σταματήσει τελείως ο κινητήρας. Έχω ρωτήσει μηχανικό για αυτό το θέμα  όταν μια φορά μείναμε στο δρόμο από νοθευμένο καύσιμο. Για το άλλο που γράφει ο φίλος για τον ψεκασμό δεν έχω ιδέα αλλά για αυτό είμαι σίγουρος.

Αισθητήρας που διαβάζει ποιότητα καυσίμου;Εχεις κάποιο λινκ;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, mrkra είπε

Για την κατοστάρα δεν ξέρω αλλά όσοι έχετε κάνει το λάθος σαν εμενα και έχετε πάρει αυτοκίνητο diesel εντος πόλεως και δεν κάνετε μεγάλες διαδρομές η μόνη λύση για να μην σας μπουκώνει είναι να βάζετε τα ενισχυμένα(πχ diesel Avio EKO, diesel Action Avin). Απο τοτε που ξεκινησα να βαζω ενισχυμενο σταματησε να χειροτερευει το μπουκωμα του dpf. Αν δεν το επιμεληθεις και περασεις ενα οριακο σημειο το αυτοκινητο θα ριξει τις στροφες και δεν θα τραβα γενικα ή θα σταματησει εντελως και θα χρειαστεις οδικη βοηθεια μετα.

 

Άλλο το diesel . λογω βιο-ντιζελ. Επίσης τα "ενισχυμένα" δεν είναι ενισχυμένα απλά επιπλέον φιλτραρισμένα ( avio ). δεν εχουν παραπανω κετανια απο τα νορμαλ. χιλιες φορές να βαζει και ενα καθαριστικο/λιπαντικο/ενισχυτικο κετανιων οπως το diesel kleen.

Επεξ/σία από NTC Labs
Δημοσ.

Το καλό καύσιμο πάντα αποδίδει περισσότερα χιλιόμετρα αρκεί να είναι όντως 100αρι και οχι το εχω στην δεξαμενή 5 μηνες και ειναι σαν νερο βόθρου. Οσο περισοτερα οκτάνια εχει ενα καυσιμο τοσο καλυτερη καυση κανει με καλυτερη θερμοκρασια στον χωρο καυσης και δυνατοτερη σχεση συμπιεσης αρα πιο καλο ευρος ο αισθητήρας λ κτλπ.

Τονιζω να ειναι οντως 100 γιατι 8/10 δοκιμες (οκτανιων) ηταν χαλι μαυρο

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...