Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

"Βγαζει περισσοτερα χλμ

Καθαριζει τον κινητηρα

Λιπαινει και αυξανει μακροζωια"

Επικες μπουρδες για να πουληθει ενα προιον που το 90% των αυτοκινητων δεν εχει τι να το κανει, κατι κινητηρες Tfsi θυμαμαι ηθελαν 100αρα

 

  • Like 3
  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για την κατοστάρα δεν ξέρω αλλά όσοι έχετε κάνει το λάθος σαν εμενα και έχετε πάρει αυτοκίνητο diesel εντος πόλεως και δεν κάνετε μεγάλες διαδρομές η μόνη λύση για να μην σας μπουκώνει είναι να βάζετε τα ενισχυμένα(πχ diesel Avio EKO, diesel Action Avin). Απο τοτε που ξεκινησα να βαζω ενισχυμενο σταματησε να χειροτερευει το μπουκωμα του dpf. Αν δεν το επιμεληθεις και περασεις ενα οριακο σημειο το αυτοκινητο θα ριξει τις στροφες και δεν θα τραβα γενικα ή θα σταματησει εντελως και θα χρειαστεις οδικη βοηθεια μετα.

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, vagos789 είπε

"Βγαζει περισσοτερα χλμ

Καθαριζει τον κινητηρα

Λιπαινει και αυξανει μακροζωια"

Επικες μπουρδες για να πουληθει ενα προιον που το 90% των αυτοκινητων δεν εχει τι να το κανει, κατι κινητηρες Tfsi θυμαμαι ηθελαν 100αρα

 

Tα σχετικά με καθάρισμα και την λιπανση έχουν να κάνουν με πρόσθετα που περιέχει η βενζίνη και όχι αυτά καθαυτά τα οκτάνια.
Απλά για μαρκετινίοστικους λόγους δεν το αναφέρουν αυτό ξεκάθαρα αλλά λένε γενικά για την 100άρα βενζίνη.

Πριν από χρόνια τα λίγα τούρμπο ή aftermarket τουρμπισμένα που κυκλοφορύσαν ήθελαν 100άρα βενζίνη για να αποδόσουν τα μέγιστα.
Σε κάποια από αυτά η 95άρα μπορεί και να προκαλούσε πρόβλημα μακροπρόθεσμα.

.

Οι πρώτοι ατμοσφαιρικοί FSI που κυκλοφόρησαν ανέφεραν ότι είναι καλύτερο να χρησιμοποιηθεί 98άρα βενζίνη ενώ με την 95άρα δεν θα είχαν μεν πρόβλημα αλλά θα λειτουργούσαν με ελαφρά μειωμένη απόδοση.
Το πρόβλημα στην Ελλάδα εκείνη την εποχή ήταν πως έβρισκες μόνο 95 ή 100άρα βενζίνη.
Για τους TFSI που κυκοφόρησαν αργότερα δεν θυμάμαι να αναφέρουν ότι θέλουν μόνο 100άρα.
 

7 λεπτά πριν, mrkra είπε

Για την κατοστάρα δεν ξέρω αλλά όσοι έχετε κάνει το λάθος σαν εμενα και έχετε πάρει αυτοκίνητο diesel εντος πόλεως και δεν κάνετε μεγάλες διαδρομές η μόνη λύση για να μην σας μπουκώνει είναι να βάζετε τα ενισχυμένα(πχ diesel Avio EKO, diesel Action Avin). Απο τοτε που ξεκινησα να βαζω ενισχυμενο σταματησε να χειροτερευει το μπουκωμα του dpf. Αν δεν το επιμεληθεις και περασεις ενα οριακο σημειο το αυτοκινητο θα ριξει τις στροφες και δεν θα τραβα γενικα ή θα σταματησει εντελως και θα χρειαστεις οδικη βοηθεια μετα.

 

Η σύζυγος οδηγεί εταιρικά diesel αυτοκίνητα τα τελευταία 6-7 χρόνια και δεν αντιμετωπίσαμε ποτέ πρόβλημα μπουκώματος με απλή diesel.

  • Like 2
Δημοσ.

Η απάντηση είναι πολύ εύκολη στο αν αξίζει. 

Παίρνω τιμή απο τυχαίο πρατήριο. Τιμή 95αρας 2.34€, τιμή 100άρας 2.56€, άρα η 100άρα είναι 9.5% ακριβότερη.

Συνεπώς, για να αξίζει το επιπλέον κόστος της 100άρας, πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 10% παραπάνω χιλιόμετρα.

Το συμπέρασμα, δικό σου :)

 

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, perelevas είπε

Στο βενζινάδικο που πάω, με ψήνουν για κατοστάρα βενζίνη ,λέγοντας μου ότι θα βγάλει πιο πολλά χλμ. Έχω ένα astra 1600 του 2006.
Γενικώς κάνω οικονομική οδήγηση θα έλεγα.Να τους πιστέψω;Αξίζει σε σχέση με την διαφορά τιμής;

Εχεις S2000?

αν οχι, τοτε οχι :P

  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, dpolal είπε

Για τους TFSI που κυκοφόρησαν αργότερα δεν θυμάμαι να αναφέρουν ότι θέλουν μόνο 100άρα.

TFSI 2.0 του 2007 το βιβλίο γράφει 95ρα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

 

Το να πρήζεις τον πελάτη τόσο πολύ ώστε να μην ξαναπατήσει σε shell (έχει γίνει ουκ ολίγες φορές), μάλλον αντι-εμπορική τακτική θα την έλεγα.

Απαράδεκτοι είναι με τον τρόπο που το κάνουν.Και εγώ εχω σταματήσει να πηγαίνω σε shell απο τότε που επέμεναν να δουν λάδια κλπ .

  • Like 9
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Απαράδεκτοι είναι με τον τρόπο που το κάνουν.Και εγώ εχω σταματήσει να πηγαίνω σε shell απο τότε που επέμεναν να δουν λάδια κλπ .

Off topic αλλα το άλλο το εκνευριστικό είναι που σε υποχρεώνουν να κατέβεις απο το μηχανάκι , για λόγους ασφαλείας απο οτι λένε.  Απλα φοβουνται μην φύγεις , εχουν φαει πολλα πιστόλια έτσι :) :)

  • Confused 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, CONAN_ είπε

Off topic αλλα το άλλο το εκνευριστικό είναι που σε υποχρεώνουν να κατέβεις απο το μηχανάκι , για λόγους ασφαλείας απο οτι λένε.  Απλα φοβουνται μην φύγεις , εχουν φαει πολλα πιστόλια έτσι :) :)

Αυτό γίνεται πάνω απο 15 χρόνια. Είναι στην πολιτική της Shell.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, perelevas είπε

Στο βενζινάδικο που πάω, με ψήνουν για κατοστάρα βενζίνη ,λέγοντας μου ότι θα βγάλει πιο πολλά χλμ. Έχω ένα astra 1600 του 2006.
Γενικώς κάνω οικονομική οδήγηση θα έλεγα.Να τους πιστέψω;Αξίζει σε σχέση με την διαφορά τιμής;

Το μονο που ισως αξιζει να κανει  καποιος σε  shell πρατηριο ειναι να βαλει την  98αρα που την εχει καθε Τριτη σε τιμη προσφορας μολις 3 cents πανω απο την τιμη της απλης 95αρας, οποτε σε ενα φουλαρισμα πχ 40 λιτρων η διαφορα στο συνολικο ποσο πληρωμης θα σου βγει μολις 1 ευρω παραπανω σε συγκριση με το να βαλεις  την απλη 95αρα.

Η 100αρα της shell απο παντα θυμαμαι ηταν η ακριβοτερη 100αρα της αγορας με διαφορα, αυτη παιζει να κανει 3 ευρω το λιτρο πλεον, τι χιλιομετρα παραπανω να βγαλεις τρολαρουν οι τυποι, θα φουλαρεις το astra και θα κοστισει λες και φουλαρες δεξαμενη πετρελαιου θερμανσης στο σπτι.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 4
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Το μονο που ισως αξιζει να κανει  καποιος σε  shell πρατηριο ειναι να βαλει την  98αρα που την εχει καθε Τριτη σε τιμη προσφορας μολις 3 cents πανω απο την τιμη της απλης 95αρας, οποτε σε ενα φουλαρισμα πχ 40 λιτρων η διαφορα στο συνολικο ποσο πληρωμης θα σου βγει μολις 1 ευρω παραπανω σε συγκριση με το να βαλεις  την απλη 95αρα.

Η 100αρα της shell απο παντα θυμαμαι ηταν η ακριβοτερη 100αρα της αγορας με διαφορα, αυτη παιζει να κανει 3 ευρω το λιτρο πλεον, τι χιλιομετρα παραπανω να βγαλεις τρολαρουν οι τυποι, θα φουλαρεις το astra και θα κοστισει λες και φουλαρες δεξαμενη πετρελαιου θερμανσης στο σπτι.

μονο και μονο που σε """υποχρεωνουν""" να πας να βαλεις τριτη βενζινα που ξινονται μαζι με ολο το ποπολο και την πλεμπα για τους ποντους και τα μαρκετινιστικα δωρακια της εταιρειας, δεν αξιζει .

Φιλικα.

  • Like 3
  • Confused 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Beefeater είπε

μονο και μονο που σε """υποχρεωνουν""" να πας να βαλεις τριτη βενζινα που ξινονται μαζι με ολο το ποπολο και την πλεμπα για τους ποντους και τα μαρκετινιστικα δωρακια της εταιρειας, δεν αξιζει .

Φιλικα.

Για αυτο ειπα ισως.

Παντως οπως και να εχει με την τιμη που δινουν την 98αρα καθε Τριτη ειναι η φθηνοτερη 98αρα της αγορας, σε τιμη πανομοιοτυπη με  απλη 95αρα, οποτε αν καποιος θελει να βαλει καυσιμο  πανω απο 95οκτανια σε τιμη ~απλης 95αρας ο μονος τροπος να το κανει ειναι καθε Τριτη εκει.

Αντικειμενικα παντως δεν ειναι ασχημη προσφορα κατα την γνωμη μου.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ δεν μένει φράγκο για να γεμίσουμε το ρεζερβουάρ με απλή, κατοστάρα θα βάλουμε; Πρόσφατα είπα στο παιδί του πρατηρίου, γέμισέ το και νόμιζε πως του έκανα πλάκα.

spacer.png

Επεξ/σία από spectaculator
  • Like 3
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, CONAN_ είπε

Off topic αλλα το άλλο το εκνευριστικό είναι που σε υποχρεώνουν να κατέβεις απο το μηχανάκι , για λόγους ασφαλείας απο οτι λένε.  Απλα φοβουνται μην φύγεις , εχουν φαει πολλα πιστόλια έτσι :) :)

Καλά κάνουν σε αυτό.Το ακολουθούσαμε και εμείς σε άλλο εταιρία .Σκέψου να λερωθείς απο βενζίνη ή να γίνει κάποια ανάφλεξη .

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω την εντύπωση /χωρίς να είμαι Μηχ.Μηχανικός/ ότι η 95άρα, επειδή έχει εγγενώς λιγότερη αντοχή σε προανάφλεξη, ο εγκέφαλος, ψεκάζει λίγο περισσότερο, για να ψύξει και τον κύλινδρο (ο λόγος που βάζουν Water-Meth οι κοντράκιδες, ώστε "βρέξει-χιονίσει" εξωτερική θερμοκρασία, να μην ρισκάρουν προανάφλεξη). Από εκεί προκύπτει το μικρό όφελος οικονομίας με την 100άρα, και λογικά θα είναι πιο εμφανές Καλοκαίρι, σε μικρούς Τούρμπο κινητήρες. Ας διορθώσει κάποιος πιο ειδικός.

Αλλά δεν φτάνει ούτε κάν την διαφορά στην τιμή.. (~10%?) το όφελος

Επεξ/σία από papatsonis
  • Like 4

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...