Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 21/7/2022 στις 11:14 ΠΜ, sotthes είπε

Με το v-power είχα παντα μεγαλύτερη κατανάλωση, μεχρι και 10%. Ίδιες διαδρομές (εκτός πολης), ίδιος τροπος οδηγησης, παρόμοιες εποχές, με το απλό ημουν στα 4 - 4.1l/100km, με το v-power 4.3 - 4.5.

Τι αυτοκινητο εχεις και καιει 4-4.5 πολυ οικονομικο!

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τη διαφορά θα την καταλάβετε μόλις περάσετε τα σύνορα. 

Ιδικά με μηχανή που στροφάρει μέχρι 10.000 rpm φαίνετε αμέσως.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/6/2022 στις 2:43 ΜΜ, Joshua21 είπε

Αυτό που γράφεις όχι μόνο δεν ισχύει, αλλά δεν βγάζει καν νόημα.

Θα σου πω μόνο ότι, αντίθετα με ότι πιστεύεις, κανένας εγκέφαλος δεν μπορεί να καταλάβει τα οκτάνια του καυσίμου.

Μια χαρά καταλαβαίνει όχι οκτάνια αλλά την ποιότητα στα TSI-TFSI μόλις αρχίζει και χτυπάει πιρακια λόγο βενζίνης επεμβαίνει ο knock -sensor και κατεβάζει το αβανς η ανεβάζει αντίστροφα. 

Επεξ/σία από panosk111178
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, panosk111178 είπε

Μια χαρά καταλαβαίνει όχι οκτάνια αλλά την ποιότητα στα TSI-TFSI μόλις αρχίζει και χτυπάει πιρακια λόγο βενζίνης επεμβαίνει ο knock -sensor και κατεβάζει το αβανς η ανεβάζει αντίστροφα. 

Σε ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις στο ότι κανένας εγκέφαλος ΔΕΝ καταλαβαίνει οκτάνια.

Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις knock sensor δεν διαθέτουν μόνο οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού, διαθέτουν όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες, αλλά η ρύθμιση αβάνς από μόνη της πρακτικά δεν κάνει εμφανή διαφορά στην απόδοση στους έμμεσου ψεκασμού. Αυτό που κάνει τη διαφορά στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού είναι ο ψεκασμός πολλαπλών φάσεων, η στρωματική καύση, και η προέγχυση καυσίμου.

Δημοσ.

H ποσότητα των οκτανίων δεν έχει να κάνει με την κατανάλωση και την απόδοση αλλα με την κρούση των βαλβίδων εξαγωγής. 

Ότι και να λένε αν ο κατασκευαστής λέει 95 οκτάνια βάζεις 95 οκτάνια. 

Η 100αρα είναι πιο αντικρουστικη και συνιστάτε σε κινητήρες με υψηλή συμπίεση. 

Το θέμα σηκώνει πολύ κουβέντα αλλά σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να βάζεις βενζίνη με περισσότερα οκτάνια. 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, osalonikios1977 είπε

H ποσότητα των οκτανίων δεν έχει να κάνει με την κατανάλωση και την απόδοση αλλα με την κρούση των βαλβίδων εξαγωγής. 

Ότι και να λένε αν ο κατασκευαστής λέει 95 οκτάνια βάζεις 95 οκτάνια. 

Η 100αρα είναι πιο αντικρουστικη και συνιστάτε σε κινητήρες με υψηλή συμπίεση. 

Το θέμα σηκώνει πολύ κουβέντα αλλά σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να βάζεις βενζίνη με περισσότερα οκτάνια. 

Προσυπογράφω τα γραφόμενα. Τόσα χρόνια με τον FSI(12:1 συμπίεση) έχω καταλάβει ότι αν τον ταίσεις 95αρα, θα παίξει μεν, αλλά ο εγκέφαλος θα κόψει προπορεία και ξαφνικά βρίσκομαι με 1,4αρη στο πιτσ φιτύλι.

Εχω βρεί βενζινάδικο με 100αρα τσεκαρισμένο από ποσότητα και ποιότητα και δεν το αλλάζω.

Δημοσ.
Στις 27/6/2022 στις 11:42 ΠΜ, Ukforthemoment είπε

Ακρως επιστημονικά.

Ρώτησα μια φορά έναν τύπο που ενδιαφερόμουν για αμάξι μεταχειρισμένο που πουλούσε, που είχε υγραέριο:

- Και τι κατανάλωση βλέπεις με το υγραέριο εντός πόλης?

- Κοίτα εγώ το γεμίζω και μου βγάζει περίπου μια εβδομάδα

εγώ:

confused monty python GIF

  • Like 1
Δημοσ.
On 22/07/2022 at 19:38, Fordakias7 said:

Τι αυτοκινητο εχεις και καιει 4-4.5 πολυ οικονομικο!

Χαχαχ Clio IV diesel 90hp

Δημοσ.

Τα σύγχρονα μικρά πετρέλαια 1,2-1,6λ έχουν καταναλώσεις 3,5-5λ/100χλμ και το πιό μεγάλα 2-2,2-2,5  έχουν καταναλώσει 4,5-6λ/100χλμ. Εκτός αν τα σκίζεις στα κόκκινα που εκεί καίνε και δεν πάνε...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανονικά θα έπρεπε να πέφτουν προστιματα για την κοροϊδία των πρατηρίων σχετικά με την 100αρα. 

 

Η διαφορά της 95αρας με την 100αρα είναι μια. 

 

Η 100αρα έχει μεγαλύτερη αντικροτικη ικανότητα, δηλαδή η καύση της απαιτεί μεγαλύτερη συμπίεση στον θάλαμο καύσης. Αν έχεις ένα αυτοκίνητο (κατά κύριο λόγο τούρμπο) με υψηλή συμπίεση και βάλεις 95 οκτανίων καύσιμο, τότε θα βαρεσει πυράκια. Τα πυρακια είναι θερμά σημεία στον κύλινδρο όπου τοπικά αυξάνεται η θερμοκρασία/πυρώνει κάποιο σημείο στον κύλινδρο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την κακή καύση του καυσίμου και το κροταλισμα. Εκεί έρχεται η 100αρα που έχει μεγαλύτερη ανοχή λόγω οκτανίων, δηλαδή η καύση της απαιτεί μεγαλύτερη συμπίεση. 

 

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δει κάποιος περισσότερα χιλιόμετρα με την 100αρα. Δεν έχει αποδειχθεί πουθενά εντός και εκτός δρόμου. 

Επεξ/σία από ntinosterpsis
  • Like 2
  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 30/7/2022 στις 8:46 ΠΜ, Joshua21 είπε

Σε ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις στο ότι κανένας εγκέφαλος ΔΕΝ καταλαβαίνει οκτάνια.

Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις knock sensor δεν διαθέτουν μόνο οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού, διαθέτουν όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες, αλλά η ρύθμιση αβάνς από μόνη της πρακτικά δεν κάνει εμφανή διαφορά στην απόδοση στους έμμεσου ψεκασμού. Αυτό που κάνει τη διαφορά στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού είναι ο ψεκασμός πολλαπλών φάσεων, η στρωματική καύση, και η προέγχυση καυσίμου.

Δεν είναι  ακριβός το ίδιο στο δικό μου TFSI γράφει στο πόρτακι του ρεζερβουάρ 95 ΜΙΝ. Και δείχνει το βιβλιαράκι αν πας και διαβάσεις το βιβλιαράκι θα δεις ότι μέσα γράφει μπορείς να βάλεις το λιγότερο 95 οκτανίων βενζίνη αλλά θα έχεις χαμηλότερη απόδοση! Για αυτό σου λέω ότι μια χαρά καταλαβαίνουν οι διάφοροι αισθητήρες την ποιότητα της βενζίνης από την καύση της και από τα καυσαέρια που περνούν από διάφορους αισθητήρες όπως ο λάμδα. Ο λάμδα κάνει την περισσότερη δουλειά αν βλέπει φτωχό μείγμα αυξάνει το καύσιμο η το αντίστροφο. Βέβαια μιλάω για αυτοκίνητα που από το εργοστάσιο έχουν ρύθμιση να το εκμεταλλευτούν κιόλας. Εγώ που έχω δουλέψει και τα 3 σε ταξίδια και σε πόλη θα πω ότι όντως η 100αρα έχει διαφορά το αυτοκίνητο το κάνει ποιο σβέλτο αλλά αδειάζει και το πορτοφόλι το ίδιο σβέλτα 😂 γενικά κατέληξα να βάζω 98αρα από ΒΡ ποιο πολυ μιας και εχω ένα εταιρικό δίπλα μου και στον δρόμο και στην κατανάλωση η διάφορες γενικά είναι μικρές με την 100αρα. Τώρα η κατανάλωση γενικά δεν είναι αξία λόγου μιας και  δεν είδα ποτέ διαφορά στα 420χλμ πάνω από 2 λίτρα. Στην πόλη ειδικά δεν κερδίζεις κάτι. Η διαφορά είναι μόνο αυτή που προανέφερα η πολύ καλύτερες επιδόσεις του αυτοκινήτου από χαμηλά και γενικά σε όλες της στροφές.

  • Confused 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, panosk111178 είπε

 Η διαφορά είναι μόνο αυτή που προανέφερα η πολύ καλύτερες επιδόσεις του αυτοκινήτου από χαμηλά και γενικά σε όλες της στροφές.

Πόσο καλύτερες επιδόσεις δηλαδή;

Θεωρώ πως είναι placebo effect. Γιατί αν μου πεις 10% καλύτερες, αν θεωρήσουμε μια επιτάχυνση 0-100 σε 10'', τότε με την 100αρα θα πρέπει να κερδίσεις ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο, που φυσικά είναι αδύνατον να επιτευχθεί.

Συνεπώς, θα πρέπει να πέσεις σε ένα δραματικά πολύ μικρότερο ποσοστό, το οποίο εκεί, χωρίς συγκεκριμένα όργανα μέτρησης, είναι πάλι αδύνατο να το αντιληφθείς μόνο με την αίσθηση.

Δημοσ.
2 hours ago, panosk111178 said:

Δεν είναι  ακριβός το ίδιο στο δικό μου TFSI γράφει στο πόρτακι του ρεζερβουάρ 95 ΜΙΝ. Και δείχνει το βιβλιαράκι αν πας και διαβάσεις το βιβλιαράκι θα δεις ότι μέσα γράφει μπορείς να βάλεις το λιγότερο 95 οκτανίων βενζίνη αλλά θα έχεις χαμηλότερη απόδοση! Για αυτό σου λέω ότι μια χαρά καταλαβαίνουν οι διάφοροι αισθητήρες την ποιότητα της βενζίνης από την καύση της και από τα καυσαέρια που περνούν από διάφορους αισθητήρες όπως ο λάμδα. Ο λάμδα κάνει την περισσότερη δουλειά αν βλέπει φτωχό μείγμα αυξάνει το καύσιμο η το αντίστροφο. Βέβαια μιλάω για αυτοκίνητα που από το εργοστάσιο έχουν ρύθμιση να το εκμεταλλευτούν κιόλας. Εγώ που έχω δουλέψει και τα 3 σε ταξίδια και σε πόλη θα πω ότι όντως η 100αρα έχει διαφορά το αυτοκίνητο το κάνει ποιο σβέλτο αλλά αδειάζει και το πορτοφόλι το ίδιο σβέλτα 😂 γενικά κατέληξα να βάζω 98αρα από ΒΡ ποιο πολυ μιας και εχω ένα εταιρικό δίπλα μου και στον δρόμο και στην κατανάλωση η διάφορες γενικά είναι μικρές με την 100αρα. Τώρα η κατανάλωση γενικά δεν είναι αξία λόγου μιας και  δεν είδα ποτέ διαφορά στα 420χλμ πάνω από 2 λίτρα. Στην πόλη ειδικά δεν κερδίζεις κάτι. Η διαφορά είναι μόνο αυτή που προανέφερα η πολύ καλύτερες επιδόσεις του αυτοκινήτου από χαμηλά και γενικά σε όλες της στροφές.

θες να μάθεις την αλήθεια? αυτό που λες όντος παιζει....... αλλά για άλλον λογο

την 100 σπάνια την νοθεύουν ενω στην 95 πετάνε οτι να ναι...... ετσι ναι το αυτοκίνητο για να αποδώσει αυτό που πρέπει καίει περισσότερο καύσιμο η ακομη και έχει χαμηλές επιδόσεις καθώς μόνο βενζίνη δεν καις.............

αν πας σε καμία σοβαρή χώρα ελβετια γερμανια κλπ και βάλεις σε ένα αυτοκίνητο που δεν γράφει οτι θέλει αποκλειστικά 100 (γιατι εχει τεραστια συμπιεση και θα βαραει πηρακια) δεν θα εχεις καμια μα καμία διαφορα............... εδω στην τρυπά που λέγεται ελλαδα αλλάζουν τα πράγματα................

και για αυτό υπάρχει λανθασμένη εντύπωση οτι 100 ειναι καλύτερη απο την 95 σε ολα τα αυτοκίνητα........δλδ εχει καλύτερη ποιότητα βενζινης (ουτε καν άλλο σημείο ανάφλεξης έχει απλα)


ολα αυτά που είπες ειναι αλήθεια 100% δλδ η παρατηρήσεις σου ειναι ακριβές και σωστές απλά για άλλον λόγο ειναι

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...