Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, hln3 είπε

Πάντως ακόμη και αν ειναι το ανέβασμα μέσα στην τιμή, επειδή δεν είναι εύκολη υπόθεση από την σκάλα και με δύο άτομα, καλό είναι να δοθεί ένα καλό τιπ, ανάλογα και με την δυσκολία.

Και φυσικά ανάλογα και με το αποτέλεσμα, πχ αν ήταν προσεκτικοί, αν έκαναν ζημιές κλπ.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, TroyMelloy είπε

Καλο!!! Είτανε ειλικρινής και δεν θέλανε να σου βάλουνε έξτρα λεφτα προς τιμή τους!! Μόνο που δεν ρωτήσανε..τον 50αρη! Τι καφε... 3 red bull θα ήθελε μετα.

Ταλαιπωρηθηκε ο άνθρωπος, μου ζήτησε αν μπορώ να τον βοηθήσω πήγα να το σηκώσω από την μία αλλά δεν μπορούσα να το σηκώσω και μου λέει άστο θα το πάω εγώ. Άλλη φορά θα τους λέω για δεύτερο άτομο και να πληρώσω παραπάνω. Στις μεγάλες συσκευές έχουνε δύο, τώρα εκεί επειδή ήταν κλιματιστικο δεν έφερναν. 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, TroyMelloy είπε

Δεν μπορείς να το βγάλεις στο δρόμο να το πάρει ο παλιατζής.

αν μπορείς το βγάζεις απ´'εξω απο την πόρτα και φωνάζεις να έρθει με 2 άτομα , αλλά , επειδή έγινε με ένα τεράστιο παλιό πλυντήριο γειτόνισσας (δε χωρούσε καν στο ανσανσερ) οι κάφροι ξεκίνησαν να το σέρνουνε στις σκάλες της πολυκατοικίας  και έγινε μια φασαρία και βάλανε χαρτόνια αλλιώς θα τα διαλύανε όλα με το σβάρνισμα

Υπόψιν για τα μεταφορικά , είχα στείλει παράπονα στο skroutz μιας και τα μαγαζιά όταν γράφανε μεταφορικά εννοούσαν μέχρι τη μεταφορά ....στη μεταφορική !

Απο εκεί και μετά μιλάς μόνο με μεταφορική και όπου τύχεις.

 

Δημοσ.

Μια χαρά ανεβαίνουν (για την ακρίβεια...ανέβαιναν) χωρίς αναβατόρια, κλπ τα προϊόντα. Μου έφεραν 2μετρο ψυγειοκαταψύκτη στον 4ο από το κλιμακοστάσιο, δύο άτομα, όπου το ένα το είχε ζαλωθεί στην πλάτη και ο άλλος απλά κοιτούσε από πίσω μη χτυπήσει δεξιά και αριστερά. Βέβαια αυτό ήταν την εποχή που τα φορτηγά παραδόσεων είχαν 2 (ή 2 +οδηγό) άτομα και όλα ήταν πιο χαλαρά. Όταν πια οι παραδόσεις γίνονται, πολλές φορές, από τον οδηγό μόνο τι να πεις. Στην καλύτερη περίπτωση να έχει και ένα παλετοφόρο και να μπορεί να ρολάρει το εμπόρευμα μέχρι την είσοδο, αν δεν έχει σκαλοπάτια.

Επίσης για αυτό που ειπώθηκε για μαγαζάκια που διαχωρίζουν τον εαυτό τους από τη μεταφορική και αλυσίδες που όλα είναι οκ, ψάχτε το παιδιά. ΟΛΕΣ οι εταιρίες, την ώρα που προκύπτει το θέμα, το παράπονο ή έστω το ερώτημα, διαχωρίζουν την θέση τους από την "μεταφορική". Σα να πρόκειται για άλλο πράγμα. Που προφανώς και είναι αλλά...δεν το διάλεξα εγώ. Εσύ (εταιρία) επέλεξες με ποια εταιρία θα μου στείλεις και άρα δεν δέχομαι "θα μιλήσετε με την μεταφορική". Εγώ (πελάτης) ξέρω και ΠΛΗΡΩΣΑ εσένα.

Λόγω κατά καιρούς παραλαβών μου από διάφορους "μεγάλους" (Praktiker, Leroy, κλπ) η αποστασιοποίηση τους από το κομμάτι της μεταφοράς, ειδικά όταν υπάρχουν προβλήματα ή ειδικά αιτήματα, είναι κάτι παραπάνω από δεδομένη. Το έχω βιώσει πέραν της μίας φοράς. Έχω ακυρώσει παραγγελία και πήρα τα χρήματα πίσω γιατί με γραπτό αίτημα για παράδοση συγκεκριμένες μέρες ή τουλάχιστον ενημέρωση 2 μέρες νωρίτερα για να κανονίσω με τη δουλειά (δεν είμαστε όλοι συνέχεια σπίτι και ούτε μπορώ να πω στο γείτονα "έχε το νου σου θα μου φέρουν παλέτα με καυσόξυλα, κοίτα να τα μεταφέρεις"), με παίρνει η μεταφορική 20:00 την προηγούμενη και μου λέει "αύριο 9-12 θα είμαστε εκεί". Και βέβαια το κατάστημα ήταν "μιλάτε με τη μεταφορική" και η μεταφορική "δεν μπορώ να ξέρω τι συνεννοηθήκατε"

@ts

Τώρα για το θέμα της ανακύκλωσης δεν ξέρω ποια ακριβώς είναι αυτή τη στιγμή η νομοθεσία. Νόμιζα κι εγώ ότι είναι υποχρέωσή τους. Αν όμως δεν θέλουν/χρεώνουν για να πάρουν πίσω το παλιό, ο παλιατζής είναι μία λύση. Καλό είναι φυσικά να μην μπει σπίτι σου (just in case) αλλά να έχεις βγάλει το παλιό έξω από την πόρτα σου, ακόμα και στον όροφο σου. Το πιο πιθανό αν φωνάξεις τον "καθαρίζω αυλές, υπόγεια, πατάρια" αρχικά να σου πει "και τι θα μου δώσεις για να σου καθαρίσω το χώρο". Εννοείται πως εκεί του λες "άντε γεια, άστο" και αμέσως αλλάζει το τροπάρι και αρχίζει να σε παρακαλάει να το πάρει.

Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 22/6/2022 στις 10:49 ΠΜ, haris_216 είπε

Το πιο πιθανό αν φωνάξεις τον "καθαρίζω αυλές, υπόγεια, πατάρια" αρχικά να σου πει "και τι θα μου δώσεις για να σου καθαρίσω το χώρο". Εννοείται πως εκεί του λες "άντε γεια, άστο" και αμέσως αλλάζει το τροπάρι και αρχίζει να σε παρακαλάει να το πάρει.

Πραγματικα! Άκουγα χρόνια να περνάει απο κάτω ο "καθαρίζω αυλές, υπόγεια, πατάρια". Κάποια στιγμή είχα μία αποθήκη με πολλες παλιές συσκευές.... πολύ μέταλο για τον τύπο. Τον σταματάω, εχω αυτα και αυτα. Θα τα πάρεις? πρώτη του κουβέντα: "Πόσα θα μου δώσεις??". Τίποτα άντε γεια!! Απλά έχασε ένα καλό μεροκάμματο.

Για μικρές συσκευές υπάρχουν εταιρίες που κλείνεις ραντεβού και έρχοντε με βανακια και τα παίρνουν τσάμπα, τους είχα χρησιμοποιήσει τότε.

Δημοσ.

Αν κατέβει το προς ανακύκλωση από το σπίτι και βγει έξω από την οικία, έναν γύρο να κάνεις το τετράγωνο θα έχει εξαφανιστεί. MAGIC ή αλλιώς "απαλλοτριωτές". Το 20 που έκανα την μόνωση στο σπίτι κατέβηκε από την ταράτσα το καζάνι του παλιού ηλιακού. Το άφησαν τα παιδιά στο ακριβώς δίπλα σπίτι για να το πάρει ο ένοικος που το ήθελε για κάτι.

Μέχρι να πάω να πάρω καφέδες στο μαγαζί απέναντι και να γυρίσω, 5 - 10 λεπτά υπόθεση το καζάνι είχε εξαφανιστεί :lol:. Γενικά ότι βγει από το σπίτι εξαφανίζεται, πρέπει να έχει μεταφερθεί το τρίγωνο των Βερμούδων στα Δυτικά προάστια δεν εξηγείται αλλιώς!!! 

Δημοσ.

Tο praktiker νομίζω έχει δωρεάν μεταφορικά άνω των 250ευρω για παράδοση στο πεζοδρόμιο και προπληρωνεις 10 ευρώ αν θες για παράδοση στη πόρτα. Εννοείται τα πολύ ογκώδη με γερανό. 

Για ανακύκλωση πρέπει να συνεννοηθείς με τοπικό κατάστημα, δε γίνεται με online παραγγελίες. Δε γίνεται πχ να μενεις Θεσσαλονίκη και να κάνεις online παραγγελία (οι αποθήκες του praktiker είναι Ασπρόπυργο) και να έχεις την  απαίτηση να πάρουν τη παλιά συσκευή για ανακύκλωση. Είναι ασυμφορα τα μεταφορικά.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Tο praktiker νομίζω έχει δωρεάν μεταφορικά άνω των 250ευρω για παράδοση στο πεζοδρόμιο και προπληρωνεις 10 ευρώ αν θες για παράδοση στη πόρτα. Εννοείται τα πολύ ογκώδη με γερανό. 

Για ανακύκλωση πρέπει να συνεννοηθείς με τοπικό κατάστημα, δε γίνεται με online παραγγελίες. Δε γίνεται πχ να μενεις Θεσσαλονίκη και να κάνεις online παραγγελία (οι αποθήκες του praktiker είναι Ασπρόπυργο) και να έχεις την  απαίτηση να πάρουν τη παλιά συσκευή για ανακύκλωση. Είναι ασυμφορα τα μεταφορικά.

Δεν τίθεται θέμα "απαίτησης" αλλά υποχρέωσης των εταιριών.

Όπως τα θυμάμαι (και αν δεν έχει αλλάξει κάτι στο μεταξύ) οι εταιρίες υποχρεούνται σε κάθε παράδοση ηλεκτρικής συσκευής να παραλαμβάνουν μία αντίστοιχη προς ανακύκλωση. Και αυτό χωρίς καμία απολύτως χρέωση προς τον πελάτη.

Τώρα το πως έγινε η παραγγελία, που είναι οι αποθήκες της κάθε εταιρίας και το αν παραδίδει με εταιρικό φορτηγό ή με εξωτερικό συνεργάτη, δεν αφορά τον πελάτη. Ο οποίος μάλιστα πληρώνει τέλος ανακύκλωσης ενσωματωμένο στη τιμή του νέου προϊόντος

Δημοσ.
2 ώρες πριν, haris_216 είπε

Δεν τίθεται θέμα "απαίτησης" αλλά υποχρέωσης των εταιριών.

Όπως τα θυμάμαι (και αν δεν έχει αλλάξει κάτι στο μεταξύ) οι εταιρίες υποχρεούνται σε κάθε παράδοση ηλεκτρικής συσκευής να παραλαμβάνουν μία αντίστοιχη προς ανακύκλωση. Και αυτό χωρίς καμία απολύτως χρέωση προς τον πελάτη.

Τώρα το πως έγινε η παραγγελία, που είναι οι αποθήκες της κάθε εταιρίας και το αν παραδίδει με εταιρικό φορτηγό ή με εξωτερικό συνεργάτη, δεν αφορά τον πελάτη. Ο οποίος μάλιστα πληρώνει τέλος ανακύκλωσης ενσωματωμένο στη τιμή του νέου προϊόντος

Έχουν την υποχρέωση να παραλάβουν την παλιά συσκευή στο κατάστημα τους (δηλαδή να τη πας εσύ ή να τη στείλεις), όχι να αναλάβουν αυτοί τη μεταφορά απ'του διαόλου τη μάνα. Κάποια καταστήματα αναλαμβάνουν και το κομμάτι της μεταφοράς ως εμπορική τους πολιτική, δεν είναι υποχρεωτικό. Ο νόμος για ανακύκλωση αφορά όλη την Ε.Ε... δηλαδή αν αγόραζες ψυγείο απ'τη Γερμανία, θα είχες την απαίτηση να πληρώσει ο Γερμανός τα μεταφορικά για να στείλεις στη Γερμανία το παλιό σου ψυγείο για ανακύκλωση;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Έχουν την υποχρέωση να παραλάβουν την παλιά συσκευή στο κατάστημα τους (δηλαδή να τη πας εσύ ή να τη στείλεις), όχι να αναλάβουν αυτοί τη μεταφορά απ'του διαόλου τη μάνα. Κάποια καταστήματα αναλαμβάνουν και το κομμάτι της μεταφοράς ως εμπορική τους πολιτική, δεν είναι υποχρεωτικό. Ο νόμος για ανακύκλωση αφορά όλη την Ε.Ε... δηλαδή αν αγόραζες ψυγείο απ'τη Γερμανία, θα είχες την απαίτηση να πληρώσει ο Γερμανός τα μεταφορικά για να στείλεις στη Γερμανία το παλιό σου ψυγείο για ανακύκλωση;

Συνεχίζεις να μιλάς για το αν "έχω την απαίτηση" για το ένα ή το άλλο. Προσωπικά δεν έχω καμία απαίτηση πέρα από την κοινή λογική που λέει ότι όπως μου παρέδωσες κύριε "Καλόβολε" το ψυγείο μπορείς να παραλάβεις και το παλιό (για Γερμανίες και τα ρέστα δεν μίλησα εγώ). Το αν είναι υποχρέωσή σου ή καλή θέληση θα το αξιολογήσω όταν χρειαστεί. Όπως και ήδη κάνω, ρίχνοντας άκυρο στις δυσκοίλιες εταιρίες (αφού τους εξηγήσω πρώτα το γιατί), ακόμα και αν αυτό έχει μικρή επιβάρυνση για μένα.

Γιατί ξέρεις, ορισμένες εταιρίες το πάνε παραπέρα και θέλουν η παράδοση να γίνει και σε άλλο κατάστημα "αφού εδώ είναι υποκατάστημα" ή ακόμα και "στις αποθήκες μας". Τι λέτε ρε παιδιά, μήπως να αρχίζω να ξεβιδώνω και τα διάφορα εξαρτήματα και να σας παραδώσω σε άλλο πακέτο χαλκό, σε άλλο απλή λαμαρίνα και απλά να μασουλήσω τον υαλοβάμβακα που δεν ξέρετε τι να τον κάνετε;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...