Προς το περιεχόμενο

Opel Corsa 01 με 250Κ. χιλιόμετρα....πόσα ακόμα θα βγάλει;


1comment

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

 

Opel Corsa 01 με 250Κ. χιλιόμετρα....πόσα ακόμα θα βγάλει;

Θα διαπιστωσεις στο τελος οτι ο κινητηρας και η καροτσα τελικα δεν ηταν ο βραχνας αλλα ολα τα υπολοιπα!!!

Το αυτοκινητο αποτελείται απο πολλα εξαρτηματα.. Καποια απο αυτα χαλανε απο την χρηση και καποια λογω χρονου..

τα ελαστικα εξαρτηματα του αυτοκινητου σε τι κατασταση ειναι..? πχ  Θα κατσεις ν αλλαξεις ολους τους σωληνες-κολαρα για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο?

Δε νομιζω..  Θα περιμενεις ποτε θα εμφανιση διαρροη! 

Μπορει μεχρι στιγμης οι φθορες/ζημιες να ειναι νορμαλ. Θα ερθει ομως η στιγμη που θα στα βγαλει μαζεμενα..!!!  Εκει θα πεις εχω αλλαξει τοσα.. τωρα ομως που θελω να το δωσω τι χρηματα θα χασω..?!?!?

Η λογικη λεει αφου μπορεις να δωσεις καποια χρηματα για την αγορα ενος νεοτερου αυτοκινητου και επειδη ακομα δεν εχει εμφανιση καποια κοστοβορα ζημια αξιζει να το δωσεις τωρα!  Αν η συνολικη του εικονα τρωγεται θα πιασεις και κατι παραπανω απ τα αναμενομενα..!

 

 

 

Αυτά που γράφεις είναι σωστά αν και με πολύ μικρότερο κόστος για ένα αυτοκίνητο όπως το Corsa. Πχ όλα τα κολάρα σε Aftermarket ζήτημα να έχουν 50€. Τώρα αμορτισέρ, μπαλάκια, κακαλ@κια έχουν ένα κόστος αλλά μπορεί να το έχει προσεγμένο (έτσι τον κόβω) και να μην θέλουν αλλαγή για ~ 50.000 χλμ. Στην ουσία το παλικάρι μπορεί να περάσει 2 - 3 - 4 χρόνια μέχρι ίσως να φύγει η μεγάλη μπόρα και βλέποντας και κάνοντας. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Corsa του 2001,3θυρο με 250.000χλμ, θα είναι πολύ τυχερός αν το δώσει 2 χιλιάρικα. Παραπάνω δεν πιάνει με τίποτα,ακόμα και πολύ καλά συντηρημένο, εκτός αν βρεθει κανένας αφελής.

Ο λόγος; Επειδή πολύ απλά είναι ένα πολύ συνηθισμένο, μικρό και παλιό αμάξι, τίποτα το ιδιαίτερο δηλαδή. Όπως όλα τα παρόμοια μικρά, ευρωπαϊκά ή ασιατικά. 

Γνώμη μου, εφοσων το έχει σωστά συντηρημένο το κρατάει λίγο ακόμη,και παράλληλα μαζεύει χρήματα για αγορά ενός νεότερου. 

Το να το δώσει τώρα και να πάρει ένα με 5.000-10.000, είναι πεταμένα λεφτά. Πάλι παλιό θα πάρει, με αγνωστο ιστορικό, που ίσως του βγάλει ένα κάρο προβλήματα, ενω με το corsa που το έχει χρόνια, πιθανόν όχι. 

Οπότε εγώ θα το κρατούσα, και σε 2-3 χρόνια θα έπαιρνα ένα άλλο. 

Δεν ξέρω βέβαια πόσα χρήματα θα μπορεί να διαθέσει. Είναι ο πιο βασικός παράγοντας. 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liakinen είπε

Αυτά που γράφεις είναι σωστά αν και με πολύ μικρότερο κόστος για ένα αυτοκίνητο όπως το Corsa. Πχ όλα τα κολάρα σε Aftermarket ζήτημα να έχουν 50€. Τώρα αμορτισέρ, μπαλάκια, κακαλ@κια έχουν ένα κόστος αλλά μπορεί να το έχει προσεγμένο (έτσι τον κόβω) και να μην θέλουν αλλαγή για ~ 50.000 χλμ. Στην ουσία το παλικάρι μπορεί να περάσει 2 - 3 - 4 χρόνια μέχρι ίσως να φύγει η μεγάλη μπόρα και βλέποντας και κάνοντας. 

Σε μια ελευθερη αγορα δεν ξερεις ποσο μπορει να σου κοστισουν! 8/10 συνεργεια τσιμπανε οπως και τα μαγαζια με καλες τιμες στα ανταλλακτικα ειναι συγκεκριμενα! Αρα αμα ξερεις σε πιο μηχανικο θα το πας και απο που θα παρεις τα ανταλλακτικα αλλαζει η τιμη αλλα αυτα ειναι για τους λιγους-ελαχιστους!!!

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύσκολα πουλας μεταχειρισμένο άμα δεν το σκοτώσεις και ειδικά σε τόσα χρόνια. Οπότε, κρατάς το αμάξι με τα τακτικά service και όσο αντέξει. Παραλληλα μαζεύεις χρήματα για αγορά αλλου. Αν υποστεί σημαντική βλάβη το παρατάς και αγοράζεις νέο, το παλιό για ανακύκλωση. Βαψιματα στο καπο και τέτοια τα αφήνεις είναι τζάμπα λεφτα μόνο για το εμφανισιακο, δεν παίζει να αυξήσουν την αξία του ούτε τις πιθανότητες να πουλήσεις ως μεταχειρισμένο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, jmmys είπε

 

Το να το δώσει τώρα και να πάρει ένα με 5.000-10.000, είναι πεταμένα λεφτά. Πάλι παλιό θα πάρει, με αγνωστο ιστορικό, που ίσως του βγάλει ένα κάρο προβλήματα, ενω με το corsa που το έχει χρόνια, πιθανόν όχι. 

Οπότε εγώ θα το κρατούσα, και σε 2-3 χρόνια θα έπαιρνα ένα άλλο. 

Δεν ξέρω βέβαια πόσα χρήματα θα μπορεί να διαθέσει. Είναι ο πιο βασικός παράγοντας. 

Ναι, έτσι το σκέφτομαι κι εγώ. Φοβάμαι επειδή πάλι μεταχειρισμένο θα πάρω μην μου βγάλει καμιά χοντρή ζημιά πολύ νωρίτερα απ' όσο θα βγαζε το corsa. Θα διέθετα εκεί ανάμεσα στις 5-10 χιλιάδες, αλλά τώρα με αυτή την κατάσταση και την πιθανότητα πολέμου να πλανάται από πάνω μας, σίγουρα θέλω να τα κρατήσω στην άκρη γιατί δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει. Σε τέτοιο ενδεχόμενο θα μας είναι τελείως άχρηστο ένα αυτοκίνητο, όπως και πολλά άλλα....

Για την τιμή που λες ότι θα πιάσει, όπως είπα στο car.gr είναι πολύ λίγα τα αντίστοιχα αυτοκίνητα. Τα χιλιόμετρα οκ είναι πολλά, αλλά όλοι είναι υποψιασμένοι με τα λιγότερα (και ακριβότερα) μήπως είναι ψεύτικα, οπότε υπάρχουν άνθρωποι που θα εκτιμήσουν ότι είναι τα πραγματικά. Με βάση τις τιμές που είδα στο καρ και επειδή είναι αυτόματο και απροβλημάτιστο, θα το έδινα περίπου 2,5 χιλιάδες. Όποιος ρίξει μια ματιά, θα δει ότι έχουν ανέβει πολύ οι τιμές σε όλα τα μεταχειρισμένα μικρού κυβισμού. 

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ έχω αμάξι του 2003 με 220.000 χιλιόμετρα, 1100 κυβικά. Εξωτερικά είναι άψογο. Το χρώμα δεν έχει ξεθωριάσει. Τώρα θέλω να το πάω συνεργείο για αλλαγή δισκοπλατό. Να το πουλήσω 1500 ευρώ ή καμιά τύχη; διαφορετικά θα του αφαιρέσω πινακίδες και θα το κρατήσω. Δε θέλω να το πετάξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, μπιπ μπιπ είπε

Κι εγώ έχω αμάξι του 2003 με 220.000 χιλιόμετρα, 1100 κυβικά. Εξωτερικά είναι άψογο. Το χρώμα δεν έχει ξεθωριάσει. Τώρα θέλω να το πάω συνεργείο για αλλαγή δισκοπλατό. Να το πουλήσω 1500 ευρώ ή καμιά τύχη; διαφορετικά θα του αφαιρέσω πινακίδες και θα το κρατήσω. Δε θέλω να το πετάξω.

Αν δηλώσεις ακινησία, θα το πετάξεις αναγκαστικα μετά την παρέλευση κάποιου διαστήματος. Ήδη δεν θα κουνιέται και θα θέλει επιπλέον service λόγω ακινησίας. Το αμάξι πρέπει να κινείται μια μικρή απόσταση έστω μια φορά την βδομάδα. Φαντάζομαι έχεις δικό σου γκαράζ στο σπίτι, αν είναι για πεζοδρόμιο ξέχνα το, εκεί θα έχεις επιπλέον προβλήματα με τον δήμο σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, μπιπ μπιπ είπε

Κι εγώ έχω αμάξι του 2003 με 220.000 χιλιόμετρα, 1100 κυβικά. Εξωτερικά είναι άψογο. Το χρώμα δεν έχει ξεθωριάσει. Τώρα θέλω να το πάω συνεργείο για αλλαγή δισκοπλατό. Να το πουλήσω 1500 ευρώ ή καμιά τύχη; διαφορετικά θα του αφαιρέσω πινακίδες και θα το κρατήσω. Δε θέλω να το πετάξω.

Θα το χρησιμοποιείς;Αν ναι πρέπει να το φτιάξεις.

Θα πάρεις άλλο;

Αν πάρεις άλλο τι να το κάνεις το παλιό;Να σκουριάζει όντας ακίνητο;

Μηχανικά πως είναι;Καίει λάδια κλπ;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυλή στο χωριό έλεγα. Έχω πάρει ήδη άλλο μεγαλύτερο μεταχειρισμένο. Να το κρατήσω σαν πρόχειρο δε συμφέρει. Διπλά τέλη, διπλές ασφάλειες. Ε όσο ναναι κάτι καίει, παλιό είναι. Δε θα βρεθεί να το αγοράσει κάποιος που τώρα μαθαίνει να οδηγάει και θέλει κάτι φθηνό για 2-3 χρόνια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, μπιπ μπιπ είπε

Σε αυλή στο χωριό έλεγα. Έχω πάρει ήδη άλλο μεγαλύτερο μεταχειρισμένο. Να το κρατήσω σαν πρόχειρο δε συμφέρει. Διπλά τέλη, διπλές ασφάλειες. Ε όσο ναναι κάτι καίει, παλιό είναι. Δε θα βρεθεί να το αγοράσει κάποιος που τώρα μαθαίνει να οδηγάει και θέλει κάτι φθηνό για 2-3 χρόνια;

βάλτο τώρα στο car.gr με τιμή που να περιλαμβάνει επισκευή δίσκο/πλατό κτλ και βλέπεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, μπιπ μπιπ είπε

Κι εγώ έχω αμάξι του 2003 με 220.000 χιλιόμετρα, 1100 κυβικά. Εξωτερικά είναι άψογο. Το χρώμα δεν έχει ξεθωριάσει. Τώρα θέλω να το πάω συνεργείο για αλλαγή δισκοπλατό. Να το πουλήσω 1500 ευρώ ή καμιά τύχη; διαφορετικά θα του αφαιρέσω πινακίδες και θα το κρατήσω. Δε θέλω να το πετάξω.

Δεν νομίζω να μπορέσει κάποιος να το εκτιμήσει όχι μόνο χωρίς να το δει, αλλά χωρίς να ξέρει καν τι μάρκα είναι.

Ένας τρόπος να μάθεις τι πιάνει είναι να κοιτάξεις στο car.gr πόσο ζητάνε για αυτοκίνητα σαν και αυτό, και απο τον μέσο όρο να αφαιρέσεις ένα 30%.

Το δισκοπλατό καλύτερα να το αλλάξεις πριν το δώσεις, αλλιώς θα πρέπει να κόψεις περισσότερα από όσο κοστίζει η επισκευή.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, μπιπ μπιπ είπε

Σε αυλή στο χωριό έλεγα. Έχω πάρει ήδη άλλο μεγαλύτερο μεταχειρισμένο. Να το κρατήσω σαν πρόχειρο δε συμφέρει. Διπλά τέλη, διπλές ασφάλειες. Ε όσο ναναι κάτι καίει, παλιό είναι. Δε θα βρεθεί να το αγοράσει κάποιος που τώρα μαθαίνει να οδηγάει και θέλει κάτι φθηνό για 2-3 χρόνια;

Για ποιον λόγο να το κρατήσεις;Διώξτο χθες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/6/2022 στις 12:34 ΜΜ, 1comment είπε

Έχω αυτόματο Opel Corsa C 2001 με 250+ χιλιόμετρα. Αγορασμένο το 2010 από Γερμανία. Κάναμε γενικό σερβις στη μηχανή στα 216 μαζί με δισκοπλατό. Γενικά αν εξαιρέσω κάποια προβλήματα πριν 2 χρόνια με αισθητήρες και εγκέφαλο αυτόματου σασμαν (επισκευή), δεν μου έχει βγάλει κάτι άλλο. Το αυτοκίνητο γενικά πηγαίνει και συμπεριφέρεται λες και έχει 50 χιλιάδες χιλιόμετρα. Γνώμη σας είναι ότι σιγά σιγά πρέπει να σκέφτομαι αλλαγή αυτοκινήτου; Δεν είναι ότι οικονομικά δεν μπορώ να πάρω. Απλά είμαι άτομο της συνήθειας και εφόσον δεν μου έχει βγάλει κάτι σοβαρό και πηγαίνει απροβλημάτιστα, δεν βρίσκω το λόγο να το αλλάξω. Το θέμα είναι βέβαια μην με "αφήσει" ξαφνικά και ψάχνομαι τελευταία στιγμή. Επίσης, πόσο λέτε να το πουλήσω αν το κάνω; Είναι ατρακάριστο, θέλει όμως βάψιμο ουρανός και καπό λόγω φυσιολογικής φθοράς. 3θυρο, 1200 κυβικά. Στο car.gr βλέπω μόλις 7 αυτοκίνητα τέτοια με τιμές από 2,5 χιλ. ως 4.400(!). 

Δεν ξέρω τι έχουν γράψει οι άλλοι. Όντως το είχα μια περίοδο το Sport 1.4 και ήταν φανταστικό. 

Πέραν της αξιοπιστίας, θα σκεφτόμουν λίγο και την παθητική ασφάλεια σε σχέση με κάποιο καινούργιο. Το χάσμα τιμής ειναι τεράστιο όμως. Τέλος αν ένα όχημα ειναι να πεθάνει καποια στιγμή, δείχνει σημάδια. Δεν πεθαίνει απο το πουθενά.

Οπότε το θέμα ειναι καθαρά οικονομικό. Αν έχεις 15.000€+ πάρε ένα καινούργιο. Αλλιώς μείνε με αυτό.

Με μεταχειρισμένο μην ασχοληθείς, γιατί δεν υπάρχουν κ ολας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, μπιπ μπιπ είπε

Σε αυλή στο χωριό έλεγα. Έχω πάρει ήδη άλλο μεγαλύτερο μεταχειρισμένο. Να το κρατήσω σαν πρόχειρο δε συμφέρει. Διπλά τέλη, διπλές ασφάλειες. Ε όσο ναναι κάτι καίει, παλιό είναι. Δε θα βρεθεί να το αγοράσει κάποιος που τώρα μαθαίνει να οδηγάει και θέλει κάτι φθηνό για 2-3 χρόνια;

αν εχεις δευτερο αμαξι διωξτο, οι φυρες ,ασφαλειες μπερδεματα φασαρια ειναι μπελας..1500ακουγεται λογικη τιμη,βαλε πχ 1700συζητισιμη αν αξιζει παραπανω, κ αν βρεθει καλος ενδιαφερομενος,πχ φοιτητης,αξιζει να το δωσεις ακομη κ 1300παρα να καθεται 6,8μηνες κ να θες σερβις μετα,λαδια φιλτρα λαστιχα κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...