Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής για το Beat με επιπλέον χρέωση έως €2 ανά διαδρομή


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, topontiki είπε

Δεν μπορούσαν απλώς να χρεώνουν την προμήθεια στο πελάτη αντί του οδηγού; Αν είναι 10%, μια κοντινή διαδρομή π.χ. 3,50 ευρώ θα πήγαινε 3,85. Και ασήμαντο ποσό για τον επιβάτη και δεν θα έχανε κάτι ο οδηγός. Μια υπόθεση κάνω, δεν ξέρω...

18 ώρες πριν, Perfect είπε

Πάντως είναι τρομερό μυστήριο, πως βρίσκουν δουλειά όλοι αυτοί οι μικρομαναντζαρεοι που παίρνουν τόσο εκπληκτικές αποφάσεις. Yes sir οι από κάτω στην μλκ του σαϊνιού και όπου βγάλει 

Θα μπορούσαν απλά να έβαζαν ποσόστωση επί του συνολικού ποσού, οπότε θα ήταν πιο δίκαιο για κάποιον που το χρησιμοποιεί σε μικρές διαδρομές. Οι μικρομανατζαρέοι κοιτάζουν πρώτα από όλα να διαφυλάξουν τα έσοδα της εταιρείας, η οποία είναι ιδιωτική / κερδοσκοπική. Τα αποτελέσματα της απόφασης θα φανούν μέχρι τέλος του έτους. 

Γενικά η Beat είχε θέματα τα τελευταία χρόνια στην Αθήνα, ειδικά τα καλοκαίρια όπου υπάρχει και πολύ μεγαλύτερη ζήτηση λόγω τουρισμού. Τέτοιου είδους διορθωτικές κινήσεις θα ενισχύσουν την προσφορά οδηγών αλλά ενδέχεται να μειώσουν τη ζήτηση επιβατών. Το πιθανότερο είναι ότι προτιμούν να χάσουν τις μικρές και φθηνές διαδρομές  και τους πελάτες που τις κάνουν από το να χάνουν γενικά πελάτες επειδή δεν υπάρχει διαθεσιμότητα οδηγών.

Υπάρχει και το Taxiplon σαν εναλλακτική, το αν είναι καλύτερο / οικονομικότερο, δεν έχω ιδέα. 

Επεξ/σία από butters
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 117
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν πηγαίνουν πραγματικά στον οδηγό της (όποιας) εφαρμογής και βελτιώνεται η υπηρεσία προς τον τελικό πελάτη/καταναλωτή

Ναι συμφωνώ και δεν έχω πρόβλημα να τα δώσω

Από την στιγμή που ξέρω ότι θα μπω σε ένα "Ταξί" το οποίο θα είναι καθαρό και θα ταξιδέψω άνετα μέχρι τον προορισμό μου (όποιος και αν είναι αυτός)

7 ώρες πριν, leogr90 είπε

Εχω κουραστει να δειχνω εστω και την τυπικη ευγενεια σε καθε εναν που βγαζει φανταστικές ιστορίες απο την στομάχα του για να υποστηριξει τις ηλιθιες αποψεις του, και εχει και την απαιτηση να προσποιουμαστε οτι τον πιστευουμε για να μην τον προσβαλλουμε. Αν θελουν ευγενεια ας ξεκινησουν με το να μιλανε με επιχειρηματα και ας αφησουν τις μυθοπλασιες για το καφενειο.

όταν όμως μιλάς δηλαδή λες την άποψη σου/σχόλιο σου/γνώμη σου σε μια δημόσια ιστοσελίδα μιας διαδικτυακής κοινότητας θα πρέπει πρώτα από όλα να ακολουθείς τους όρους χρήσης/κανόνες λειτουργίας της , μετά να ακολουθείς την δεοντολογία του διαδικτύου και τέλος να σέβεσαι και να εκτιμάς κάθε συνομιλητή σου οποίος έχει μια άποψη/σχόλιο/γνώμη είτε συμφωνείς με αυτή είτε όχι.

κοινώς στο διαδίκτυο εφόσον συμμετέχεις πρέπει να σέβεσαι/εκτιμάς κάθε συνομιλητή σου ανεξάρτητα αν συμφωνείς ή διαφωνείς με την άποψη/σχόλιο/γνώμη του και να υπερασπίζεσαι το δικαίωμα του να την πει.

δεν είναι θέμα αν πιστεύεις ή όχι

προσωπικά θα πω την άποψη μου/σχόλιο μου/μήνυμα μου σε ένα θέμα βάση των γνώσεων που έχω (βασισμένο από την ηλικία μου/εμπειρία μου) δεν υπάρχει περίπτωση ούτε θα κάτσω να σου παραθέσω/αναλύσω επιχειρήματα ή Links για να σου αποδείξω τα λεγόμενα μου απλά πράγματα είτε τα πιστεύεις είτε όχι και προχωράς παρακάτω (μου είναι αδιάφορη αυτή η διαδικασία) όποιος θέλει να βρει επιχειρήματα/αναλύσεις/αποδείξεις απλά ανοίγει την αναζήτηση Google και βρίσκει ότι θέλει.

10 ώρες πριν, oKoBoko είπε

Να γίνουν όλα ιδιωτικά. Εκτός από στρατό, αστυνομία, δικαστική εξουσία και λοιπές υπηρεσίες εποπτικές. Λύσεις υπάρχουν. 

Εγώ διαφωνώ με το παραπάνω.

Μπορούν να γίνουν όλα ιδιωτικά όλα όμως ακόμα και ο στρατός/αστυνομία/υγεία/παιδεία/δικαστική εξουσία ακόμα και οι ανεξάρτητες/εποπτικές αρχές μην σου πω και οι πολιτικοί μας (αφού τα παίρνουν άλλωστε σε όλες τις τσέπες τους)

11 ώρες πριν, cat1967 είπε

Μου θυμιζει το φιλοδωρημα που συμπληρωνουμε το εισοδημα του αλλου γιατι τον εχουν κακοπληρωμενο και πρεπει να τον λυπηθουμε. Ας τους το δωσει η Beat  απο τα κερδη της.

Εδώ θα συμφωνήσω 100% όποια εταιρεία έδωσε αυξήσεις από τα κέρδη της δεν έχασε αντιθέτως βγήκε κερδισμένη.

Το να θέλω να δώσω το (όποιο) φιλοδώρημα σε κάποιον γιατί μου άρεσε η υπηρεσία που μου προσέφερε είναι καθαρά θέμα δικό μου

άρα είτε είναι σερβιτόρος είτε διανομέας είτε αυτός που θα μου φτιάξει τον καφέ/σάντουιτς/σουβλάκι/πιτόγυρο είτε ο οδηγός του ταξί

θα είναι καθαρά δικό μου θέμα/επιλογή να του δώσω το (όποιο) φιλοδώρημα ως ανταμοιβή για τις υπηρεσίες που μου προσέφερε.

αν είναι κακοπληρωμένος είναι θέμα του ίδιου και της εταιρείας/εργοδότη του δεν είναι δικό μου.

Στις 15/6/2022 στις 7:38 ΜΜ, magicnumbers είπε

Αλλο ενα κοστος που επωμιζεται ο πελατης.Εκει που πραγματικα δε βρισκεις ταξι ειναι αν εχεις βαλει εξοφληση με καρτα.Μπορει να περιμενεις κ 20λεπτο.

Μηπως να φτιαξουν λιγο τις χρεωσεις τους ως προς τους οδηγους γιατι ακουω τους τρωει καλα ποσοστα.

κ εν πασει περιπτωσει αυτος που θελει περιστασιακο ταξι κλαιν μαιν στα 10 λεπτα που θα στηθει στο δρομο θα περασουν 5.Μουχει τυχει πολλες φορες να περιμενω το ταξι απτο υπερπεραν στο τελος νακυρωνεται κ ναχουν περασει ποσα κ ποσα ασχετα..

Ο τακτικος πελατης που θα παρει ταξι 2 φορες τη μερα πχ γιατι να μην εχει μια φαση σα το miles n bonus των αεροπορικων ξερω γω,ναχεις ενα στανταρ μισθωμα κ να εχεις χ διαδρομες το μηνα/βδομαδα κλπ βασει χιλιομετρων.

εγώ πάντως που χρησιμοποιούσα την εφαρμογή BEAT και πληρώνω μέσω κάρτας

πλέον απλά έχω ξεχάσει την φράση ΤΑΞΙ

αναγκαστικά χρησιμοποιώ ή τρόλει ή λεωφορείο ή τα ποδαράκια μου

τα ΤΑΞΙ μέσω της εφαρμογής BEAT στο κέντρο της αθήνας είναι απλά ανύπαρκτα δεν ξέρω που είναι και τι κάνουν...

ώρες ώρες σκέφτομαι μήπως καθιερώσω καμία λιμουζίνα uber με οδηγό να με πηγαίνει / φέρνει σπίτι-δουλειά-σπίτι.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω αυτο που καταλαβαινω, ειναι αλλαγη τιμολογιακης πολιτικής (με αυξηση) ''μόνο'' απέναντι στον πελάτη.

Ναι πολυ σωστα, με την κατακορυφη αυξηση των καυσιμων και συντηρησης, πρέπει να ενισχυσουν τους οδηγούς, αλλα στην ουσια τους ενισχυουν οι πελάτες οχι η beat...

Δεν βλέπω καπου να αναφερεται η ''μείωση της προμηθειας'' του BEAT που θα ηταν και αυτη λογική και αναγκαια, για την επιπλέον ενισχυση των οδηγών...

Αλλα το κερδος του beat...κέρδος...αυξανόμενο...

Λες και είδαν αυξησεις στους μισθους τους οι χρήστες ταξί...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ikorolis είπε

 

όταν όμως μιλάς δηλαδή λες την άποψη σου/σχόλιο σου/γνώμη σου σε μια δημόσια ιστοσελίδα μιας διαδικτυακής κοινότητας θα πρέπει πρώτα από όλα να ακολουθείς τους όρους χρήσης/κανόνες λειτουργίας της , μετά να ακολουθείς την δεοντολογία του διαδικτύου και τέλος να σέβεσαι και να εκτιμάς κάθε συνομιλητή σου οποίος έχει μια άποψη/σχόλιο/γνώμη είτε συμφωνείς με αυτή είτε όχι.

κοινώς στο διαδίκτυο εφόσον συμμετέχεις πρέπει να σέβεσαι/εκτιμάς κάθε συνομιλητή σου ανεξάρτητα αν συμφωνείς ή διαφωνείς με την άποψη/σχόλιο/γνώμη του και να υπερασπίζεσαι το δικαίωμα του να την πει.

δεν είναι θέμα αν πιστεύεις ή όχι

προσωπικά θα πω την άποψη μου/σχόλιο μου/μήνυμα μου σε ένα θέμα βάση των γνώσεων που έχω (βασισμένο από την ηλικία μου/εμπειρία μου) δεν υπάρχει περίπτωση ούτε θα κάτσω να σου παραθέσω/αναλύσω επιχειρήματα ή Links για να σου αποδείξω τα λεγόμενα μου απλά πράγματα είτε τα πιστεύεις είτε όχι και προχωράς παρακάτω (μου είναι αδιάφορη αυτή η διαδικασία) όποιος θέλει να βρει επιχειρήματα/αναλύσεις/αποδείξεις απλά ανοίγει την αναζήτηση Google και βρίσκει ότι θέλει.

 

Δεν εχει να κανει με το υποκειμενικο κομματι, του αν συμφωνω δηλαδη ή οχι με μία αποψη, αλλα με το οτι η ιστορια που αναφερει ειναι ξεκαθαρα μουσαντένια και την κατεβασε απο το κεφαλι του μονο και μονο για να εχει κατι να πει. Και οχι, σε τετοιες περιπτωσεις το να δειχνεις σεβασμό και να πηγαινεις με τα νερα του ειναι και προσβλητικό για την νοημοσυνη μας αλλα και το πιο σημαντικο: μειωνει την αξια απόψεων βασισμένων οντως σε επιχειρηματα και πραγματικα τεκμηριωμενα γεγονοτα (ασχετα με το αν ασπαζεσαι ή οχι αυτες τις αποψεις).

Πολυ απλά αν δειχνουμε τον ιδιο σεβασμο σε καθε τι βλακεια που επινοησε καποιος, με τεκμηριωμενες αποψεις και τα εξισωνουμε λες και ειναι το ιδιο μονο και μονο για να μη θιχτει η ευαισθητη ψυχουλα του, τοτε αυτος ο σεβασμος δεν εχει καμια αξια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Ποτε δεν καταλαβα γιατι εχουμε τοσα ταξι και γιατι τα χρησιμοποιεί ο κοσμος. Εκτος απο τους υπερηλικες οι υπολοιποι τι λογο εχουν. Πλεον ενα ηλεκτρικο πατινι εχει 300ευρω και μπαίνει στο μετρο. 

Η αυξηση δεν ειναι 2 ευρω παντως. Ξεκινάει απο τα 1.92....

Οτι ναναι

μισό λεπτό να δέσω το παιδί στο πατίνι και σου απαντάω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, leogr90 είπε

Εχω κουραστει να δειχνω εστω και την τυπικη ευγενεια σε καθε εναν που βγαζει φανταστικές ιστορίες απο την στομάχα του για να υποστηριξει τις ηλιθιες αποψεις του, και εχει και την απαιτηση να προσποιουμαστε οτι τον πιστευουμε για να μην τον προσβαλλουμε. Αν θελουν ευγενεια ας ξεκινησουν με το να μιλανε με επιχειρηματα και ας αφησουν τις μυθοπλασιες για το καφενειο.

τρικυμια εν κρανιω. μαλλον χτυπησαμε "ευαισθητη χορδη". εγω φιλαρακο δε βγαζω ιστοριες απο το μυαλο μου. εχω και τα e-mail απο το support της beat και τα στοιχεια των οδηγων διαθεσιμα και αν ψαξεις πιο παλια θεματα, ειχα ανοιξει συγκεκριμενα για αυτες τις περιπτωσεις τοτε. ως ανθρωπος που χρησιμοποιω ταξι καθημερινα τα τελευταια 20 χρονια (και σε μεγαλο ποσοστο ραδιοταξι και beat), επετρεψε μου να εχω καλυτερη αποψη απο εναν κακο προμοτορα του beat, οπως δειχνεις οτι εισαι, περαν απο αγενης και προκλητικος. αλλα οπως ειπα, ολα τα επιχειρηματα σου πηγανε κουβα και κατεφυγες σε τακτικες καφενειου, τι ειρωνια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, leogr90 είπε

Δεν εχει να κανει με το υποκειμενικο κομματι, του αν συμφωνω δηλαδη ή οχι με μία αποψη, αλλα με το οτι η ιστορια που αναφερει ειναι ξεκαθαρα μουσαντένια και την κατεβασε απο το κεφαλι του μονο και μονο για να εχει κατι να πει. Και οχι, σε τετοιες περιπτωσεις το να δειχνεις σεβασμό και να πηγαινεις με τα νερα του ειναι και προσβλητικό για την νοημοσυνη μας αλλα και το πιο σημαντικο: μειωνει την αξια απόψεων βασισμένων οντως σε επιχειρηματα και πραγματικα τεκμηριωμενα γεγονοτα (ασχετα με το αν ασπαζεσαι ή οχι αυτες τις αποψεις).

Πολυ απλά αν δειχνουμε τον ιδιο σεβασμο σε καθε τι βλακεια που επινοησε καποιος, με τεκμηριωμενες αποψεις και τα εξισωνουμε λες και ειναι το ιδιο μονο και μονο για να μη θιχτει η ευαισθητη ψυχουλα του, τοτε αυτος ο σεβασμος δεν εχει καμια αξια.

Λάθος

Ξεχνάς ότι συμμετέχεις σε κάτι που λέγεται διαδίκτυο αυτό σημαίνει ότι σέβεσαι και εκτιμάς όλους τους συνομιλητές και όλες τις απόψεις που έχουν είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς

Δεν το λέω εγώ το λέει κάτι που λέγεται "Δεοντολογία" στο διαδίκτυο.

Εγώ είπα ξεκάθαρα την άποψη μου για το ζήτημα που κολλάνε πολλοί στις διάφορες ιστοσελίδες διαδικτυακών κοινοτήτων φέρε μου επιχειρήματα , φέρε μου αποδείξεις , δώσε λινκς κτλ

με συγχωρείτε αλλά δεν είμαστε σε δικαστική αίθουσα για να φέρω επιχειρήματα / αναλύσεις / αποδείξεις / μαρτυρίες / καταθέσεις / κτλ

όποιος θέλει όλα τα παραπάνω ας πατήσει google.com και θα βρει ότι θέλει και όπως το θέλει

Εγώ προσωπικά δεν συμμετέχω σε κάτι τέτοιο και μου είναι αδιάφορο αν πιστεύεις ή όχι την άποψη μου/μήνυμα μου/σχόλιο μου.

Τόσο απλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, duende είπε

τρικυμια εν κρανιω. μαλλον χτυπησαμε "ευαισθητη χορδη". εγω φιλαρακο δε βγαζω ιστοριες απο το μυαλο μου. εχω και τα e-mail απο το support της beat και τα στοιχεια των οδηγων διαθεσιμα και αν ψαξεις πιο παλια θεματα, ειχα ανοιξει συγκεκριμενα για αυτες τις περιπτωσεις τοτε. ως ανθρωπος που χρησιμοποιω ταξι καθημερινα τα τελευταια 20 χρονια (και σε μεγαλο ποσοστο ραδιοταξι και beat), επετρεψε μου να εχω καλυτερη αποψη απο εναν κακο προμοτορα του beat, οπως δειχνεις οτι εισαι, περαν απο αγενης και προκλητικος. αλλα οπως ειπα, ολα τα επιχειρηματα σου πηγανε κουβα και κατεφυγες σε τακτικες καφενειου, τι ειρωνια..

Τις τακτικές καφενείου όπως λες τις έφερες στο thread όταν έγινες φιδεμπορας και άρχισες να λες παπατζοιστοριες που οχι μονο δεν έχουν ίχνος αλήθειας αλλά ουτε και λογικής. Οπότε μη περιμένεις ούτε σεβασμό ούτε ευγένεια, γέμισε ο τόπος από παπατζηδες. Δεν είμαι η μαμά σου για να σου λέω μπράβο και να κάνω πως πιστεύω ότι θεωρία συνωμοσίας κατέβασε το μυαλό σου απόψε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Οχηματα ταχα "επιδοσεων" σε μια πρωτευουσα που 9 στις 10 ειναι βαλτωμενη απτη κινηση δεν εχουν κ πολυ νοημα.Τι να τα κανεις τα 2000cc για να πηγαινεις σταματα ξεκινα κ με 30 χλμ/ω?

Για την Ελληνική νοοτροπία ένα όχημα 2000cc είναι τάχα επιδόσεων, κατά τα άλλα συνήθως είναι οχήματα που έχουν δύναμη να σηκώσουν μια οικογένεια σε ταξίδι και να κάνεις καμία προσπέραση. Ξέρεις όχι όπως αυτά τα 1000-1200cc που στα ανηφορικά χάνουν ταχύτητα με τέρμα γκάζι 3η 4η αντί να ανεβάζουν.

Μετά από το 2012 στην Αθήνα άρχισε να επιτρέπεται το Diesel και έτσι βρέθηκαν λύσεις με 1600cc οχήματα καθώς έχουν επαρκή ροπή για το παραπάνω που περιγράφω. 

 

Κατά τα άλλα το ερώτημα για το σταμάτα ξεκίνα είναι καλό να τεθεί μεταξύ 4-6 στην Κηφισίας. 

Επεξ/σία από agent_smith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, eaglos είπε

Με το καυσιμο να εχει παει στα ουρανια και να συνεχιζει να ανεβαινει, αναμενονται αυξησεις στις χρεωσεις των ταξι γενικοτερα.

Σκασανε σημερα και ειναι εξωφρενικες! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, XPHSTOS_ είπε

Συμφωνώ στο πρωτο μέρος... αλλά δεν προτιμώ να δώσω 2Ε παραπάνω γιατί:
1) Πλέον οι ταρίφες είναι ίδιοι με αυτοί του "δρόμου", έχω ακούσει πολλά ρατσιστικά σε διαδρομές μου με BEAT.
2) Γιατί στην τελική να πρέπει να επιλέξω ή εξτρά κόστος ή να μπω στην διαδικασία να μαλώσω αν πέσω σε μλκ?

Το να γίνουν σωστοί επαγγελματίες και να έχουν ΟΛΟΙ τους τρόπους, καθαρά αμάξια και το κυριότερο POS είναι δύσκολο?
Δηλαδή μεταξύ των 2 κακών να πρέπει να επιλέξω το λιγότερο...?

Ναι είναι δύσκολο αυτό που λες, δεν πρόκειται να αλλάξει δυστυχώς, οπότε θα αναγκαζόμαστε να συνηθίζουμε να επιλέγουμε αν μπορούμε το λιγότερο κακό. Το σημαντικό είναι τουλάχιστον να αναβαθμιστεί κάπως το επίπεδο. Αν ναι, χαλάλι τα +2€. Αν όχι, κλάφτα. 

Τώρα για τα ρατσιστικά που λες ότι έχεις ακούσει, και αυτοί άνθρωποι είναι. Αν ο άλλος το έχει μέσα του, είτε ταξί οδηγάει είτε σε τράπεζα να δουλεύει ο ίδιος είναι. Απλά στην τράπεζα μέσα κωλώνει να εκφραστεί γιατί έχει φύγει την ίδια μέρα. Ίσως λοιπον στην αρχή όσοι ήταν σε Beat κλπ το παίζανε κύριοι, και τώρα απλά είναι ο εαυτός τους γιατί δε φοβούνται κυρωσεις απ'την Beat, λογικό αφού δεν μπορείς να βάλεις αξιολόγηση.

9 ώρες πριν, kinitos είπε

Άσχετο αν θελοθν να βοηθήσουν τους οδηγούς γιατί δεν μειώνει το ποσοστό που παίρνουν ανα διαδρομή;

 

Το ποσοστό προμήθειας φτάνει μέχρι και το 12%. Το θεωρείς πολύ?

Δηλαδή σε μία κούρσα 10€, η Beat παίρνει μόνο το 1,20€, και ο ταξιτζής τα 8.80€. 

Έστω ότι τους το έκανε 6%, για να μιλήσουμε για 0.60€ στο δεκάρικο, να πεις ότι κάπως έχει νόημα η κουβέντα. 

Για τον ταξιτζή, η αύξηση θα ήταν μόλις 6% στα κέρδη του. Και να σαι σίγουρος ότι πάλι θα γκρίνιαζαν.

Για την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Beat όμως στο σύνολό της θα σήμαινε 50% ΜΕΙΩΣΗ των κερδών της. 

Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να κάνει έκπτωση στην προμήθεια. 

Επεξ/σία από polaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Στις 15/6/2022 στις 10:36 ΜΜ, Dead-Poet είπε

Ακριβώς αυτό ήταν που αποτέλεσε την ταφόπλακα της Beat, στη δική μου τουλάχιστον συνείδηση. Τους κόντραρε άγρια για αυτό το θέμα ο πρόεδρας με το κομοδινί μαλλί, κι αυτοί (η Beat δηλαδή) τελικά προτίμησαν να πάνε με τα νερά του και να αδειάσουν μεγαλοπρεπώς τον πελάτη απεμπολώντας το βασικό τους ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που ήταν η αξιολόγηση και η επιλογή. Τώρα έρχεται και το δίευρο ως κερασάκι στην τούρτα, οπότε "an uninstall well earned" όπως εύστοχα έγραψε και κάποιος προλαλήσας.

Ας ευχηθούμε τουλάχιστον ότι σύντομα θα αλλάξει το θεσμικό πλαίσιο και θα επιτραπεί ξανά η "κανονική" λειτουργία της Uber, οπότε θα ζήσουμε ξανά πραγματικό ανταγωνισμό υπέρ του πελάτη.

Αν έκαναν το λάθος να ακούσουν τον "συνδικαλιστή" των ταξί λυπάμαι είναι άξιοι της τύχης τους.

2 ώρες πριν, leogr90 είπε

Τις τακτικές καφενείου όπως λες τις έφερες στο thread όταν έγινες φιδεμπορας και άρχισες να λες παπατζοιστοριες που οχι μονο δεν έχουν ίχνος αλήθειας αλλά ουτε και λογικής. Οπότε μη περιμένεις ούτε σεβασμό ούτε ευγένεια, γέμισε ο τόπος από παπατζηδες. Δεν είμαι η μαμά σου για να σου λέω μπράβο και να κάνω πως πιστεύω ότι θεωρία συνωμοσίας κατέβασε το μυαλό σου απόψε

εγώ πάντως προσωπικά αλλά και επαγγελματικά μπορώ να σου πω ότι δεν είναι απίθανα αυτά που λέει ο φίλος μας

υπάρχουν αρκετά "τραγελαφικά" με την BEAT αλλά και με οδηγούς έχω άπειρα παραδείγματα με email από το support της BEAT αλλά και στοιχεία οδηγών που ειλικρινά δεν θα έπρεπε όχι να έχουν άδεια οδηγού ταξί αλλά ούτε καν άδεια για όχημα ταξί και αυτούς τους οδηγούς δυστυχώς ο "συνδικαλιστής" του σωματείου τους προστατεύει.

άρα να με συγχωρέσουν οι σωστοί επαγγελματίες οδηγοί ταξί και ιδιοκτήτες ας πρόσεχαν εγώ θέλω πολύ να επικρατήσει από την Ε.Ε. η απελευθέρωση και να έρθει το UBER σε μορφή απλών αυτοκινήτων/πολυτελή αυτοκινήτων και βανάκια με πολλές θέσεις και τότε τα ξανά λέμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, vaggelhs4 είπε

Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν 15.000 άδειες ταξί για όλη την Αθήνα που δε φτάνουν. Επίσης η beat παίρνει 12% από τον οδηγό ενώ η uber 8-10% αν θυμάμαι καλά από συνομιλία με κίτρινο πανεπιστήμιο(ολογράφως οδηγό ταξί)

Boardroom-Meeting-Suggestion copy.jpg

To πρόβλημα είναι οτι τα ταξί είναι περισότερα απο ότι μπορεί να αντέξει η αγορά...με αποτέλεσμα να μην βγάζει κανείς κέρδος,να αναγκάζονται να δουλεύουν παραπάνω ώρες μπας και βγάλουν κανα μεροκάματο,να γίνονται επικίνδυνοι ,να προκαλούν κυκλοφοριακό(εχετε δει οποτε έχουν απεργια πώς αδειάζουν οι δρομοι?)..έτσι κι αλλίως κάνουν παντού παράνομες πιάτσες γτ δεν βγαινει να γυρνανε και να ψαρεύουν κούρσα,,,Έτσι είναι όμως..όταν η taxibeat ξεκίνησε που ήταν εργαλείο και οι σωστοι επαγγελματίες δουλεύαν πολύ απο αυτό τα συνδικάτα το πολέμησαν...

Πρέπει κάποτε σε αυτη την χώρα να ξεμπερδέψουμε τον συνδικαλισμό απο το προσωπικό συμφέρον,,,,,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, polaki είπε

Ναι είναι δύσκολο αυτό που λες, δεν πρόκειται να αλλάξει δυστυχώς, οπότε θα αναγκαζόμαστε να συνηθίζουμε να επιλέγουμε αν μπορούμε το λιγότερο κακό. Το σημαντικό είναι τουλάχιστον να αναβαθμιστεί κάπως το επίπεδο. Αν ναι, χαλάλι τα +2€. Αν όχι, κλάφτα. 

Τώρα για τα ρατσιστικά που λες ότι έχεις ακούσει, και αυτοί άνθρωποι είναι. Αν ο άλλος το έχει μέσα του, είτε ταξί οδηγάει είτε σε τράπεζα να δουλεύει ο ίδιος είναι. Απλά στην τράπεζα μέσα κωλώνει να εκφραστεί γιατί έχει φύγει την ίδια μέρα. Ίσως λοιπον στην αρχή όσοι ήταν σε Beat κλπ το παίζανε κύριοι, και τώρα απλά είναι ο εαυτός τους γιατί δε φοβούνται κυρωσεις απ'την Beat, λογικό αφού δεν μπορείς να βάλεις αξιολόγηση.

Το ποσοστό προμήθειας φτάνει μέχρι και το 12%. Το θεωρείς πολύ?

Δηλαδή σε μία κούρσα 10€, η Beat παίρνει μόνο το 1,20€, και ο ταξιτζής τα 8.80€. 

Έστω ότι τους το έκανε 6%, για να μιλήσουμε για 0.60€ στο δεκάρικο, να πεις ότι κάπως έχει νόημα η κουβέντα. 

Για τον ταξιτζή, η αύξηση θα ήταν μόλις 6% στα κέρδη του. Και να σαι σίγουρος ότι πάλι θα γκρίνιαζαν.

Για την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Beat όμως στο σύνολό της θα σήμαινε 50% ΜΕΙΩΣΗ των κερδών της. 

Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να κάνει έκπτωση στην προμήθεια. 

Η επιχείρηση BEAT στοχεύει στο να προσεγγίσει περισσότερους συνεργάτες. Οπότε μια χαρά βγάζει νόημα να κάνει εκπτωση απο την προμήθεια της. Είναι σαν η Booking να θέλει να τραβήξει ξενοδοχεία με ενα 10ευρω έξτρα τη βραδιά το οποίο να χρεώνει στον τελικό πελάτη. Δελεάζει τους επαγγελματίες απο την τσέπη των πελατών. No thank you.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...