Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Η επιχείρηση BEAT στοχεύει στο να προσεγγίσει περισσότερους συνεργάτες. Οπότε μια χαρά βγάζει νόημα να κάνει εκπτωση απο την προμήθεια της. Είναι σαν η Booking να θέλει να τραβήξει ξενοδοχεία με ενα 10ευρω έξτρα τη βραδιά το οποίο να χρεώνει στον τελικό πελάτη. Δελεάζει τους επαγγελματίες απο την τσέπη των πελατών. No thank you.

Διάβασε ξανά αυτό που έγραψα, και σκέψου πόσο μεγάλη διαφορά έχει το να κάνει ΑΥΞΗΣΗ στους συνεργάτες που λες 6% το οποίο είναι σχεδόν ανούσιο, σε σχέση με το πόσο μεγάλο αντίκτυπο θα έχει στα έσοδα της το 50% δική της μείωση. Αν δεν το καταλαβαίνεις δεν έχει νόημα η συζήτηση. 

Το αν θα δεχτείς εσύ ως καταναλωτής να πληρώσεις αυτό το 1,92€ παραπάνω είναι δική σου επιλογή. 

Που ξέρεις, μπορεί να κλείσει και η Beat, όπως η Apple, η Google και όλες οι άλλες εταιρείες που εμείς εδώ σχολιάζουμε ότι δε σκαμπάζουν από management. 

Στην Ελλάδα γκρινιάζουμε για το 12% προμήθεια του Beat, γκρινιάζουμε για το 10% του Skroutz, γκρινιάζουμε για το 25% του eFood, ακόμα και για το 1% γκρινιάζουμε που παίρνει προμήθεια η Cardlink όταν πληρώνει ο άλλος με κάρτα. Δε μας πιάνει κανείς σου λέω. 

  • Like 1
  • Απαντ. 117
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η πλάκα είναι πως μόλις ανακοίνωσαν και τα Ταξι αύξηση:

Αναφορά σε κείμενο

-Εκκίνηση-πτώση σημαίας: 1,80 ευρώ (από 1,19)

-Μονή ταρίφα: 0,90 ανά χιλιόμετρο (από 0,68)

-Διπλή ταρίφα-Νυχτερινό: 1,25 ανά χιλιόμετρο (από 1,19)

-Ελάχιστη αποζημίωση: 4 ευρώ (από 3,16)

-Χρονοχρέωση ανά ώρα-Μέγιστη διάρκεια αναμονής 20 λεπτά: 15 ευρώ (από 10,85)

-Αεροδρόμιο-Κέντρο Αθήνας (Δακτύλιος) και το αντίστροφο: 40 ευρώ (από 35 ευρώ)

-Αεροδρόμιο-Κέντρο Αθήνας (Δακτύλιος) και το αντίστροφο-Νύχτα (00.00-05.00): 55 ευρώ (από 48 ευρώ)

 

άρα σε όλα αυτά +2... ο αέναος κύκλος της Οικονομίας θα δουλέψει κι εδώ, όπως η ζήτηση ανέβηκε πολυ ψηλά τελευταία έτσι θα ξανακατέβει κι έτσι θα ξανανέβει...

Επεξ/σία από xrixat
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
13 ώρες πριν, leogr90 είπε

Δεν εχει να κανει με το υποκειμενικο κομματι, του αν συμφωνω δηλαδη ή οχι με μία αποψη, αλλα με το οτι η ιστορια που αναφερει ειναι ξεκαθαρα μουσαντένια και την κατεβασε απο το κεφαλι του μονο και μονο για να εχει κατι να πει. Και οχι, σε τετοιες περιπτωσεις το να δειχνεις σεβασμό και να πηγαινεις με τα νερα του ειναι και προσβλητικό για την νοημοσυνη μας αλλα και το πιο σημαντικο: μειωνει την αξια απόψεων βασισμένων οντως σε επιχειρηματα και πραγματικα τεκμηριωμενα γεγονοτα (ασχετα με το αν ασπαζεσαι ή οχι αυτες τις αποψεις).

Πολυ απλά αν δειχνουμε τον ιδιο σεβασμο σε καθε τι βλακεια που επινοησε καποιος, με τεκμηριωμενες αποψεις και τα εξισωνουμε λες και ειναι το ιδιο μονο και μονο για να μη θιχτει η ευαισθητη ψυχουλα του, τοτε αυτος ο σεβασμος δεν εχει καμια αξια.

Αν κάνεις έναν κόπο και διαβάσεις αυτό που λέγεται "δεοντολογία" στο διαδίκτυο αν κάνεις μια αναζήτηση στο google θα το βρεις πιστεύω ότι θα καταλάβεις ότι κάνεις λάθος σε αυτό που λες.

βέβαια αυτό δεν περιμένω από κανέναν να το καταλάβει σε αυτό που λέμε ελληνική κοινότητα γιατί απλά είμαστε στην κοσμάρα μας έτσι για αυτό και πουθενά στον πλανήτη δεν μας υπολογίζουν με εξαίρεση μερικά πραγματικά μυαλά που εργάζονται και ζουν μόνιμα στο εξωτερικό γιατί άραγε...

41 λεπτά πριν, polaki είπε

Διάβασε ξανά αυτό που έγραψα, και σκέψου πόσο μεγάλη διαφορά έχει το να κάνει ΑΥΞΗΣΗ στους συνεργάτες που λες 6% το οποίο είναι σχεδόν ανούσιο, σε σχέση με το πόσο μεγάλο αντίκτυπο θα έχει στα έσοδα της το 50% δική της μείωση. Αν δεν το καταλαβαίνεις δεν έχει νόημα η συζήτηση. 

Το αν θα δεχτείς εσύ ως καταναλωτής να πληρώσεις αυτό το 1,92€ παραπάνω είναι δική σου επιλογή. 

Που ξέρεις, μπορεί να κλείσει και η Beat, όπως η Apple, η Google και όλες οι άλλες εταιρείες που εμείς εδώ σχολιάζουμε ότι δε σκαμπάζουν από management. 

Στην Ελλάδα γκρινιάζουμε για το 12% προμήθεια του Beat, γκρινιάζουμε για το 10% του Skroutz, γκρινιάζουμε για το 25% του eFood, ακόμα και για το 1% γκρινιάζουμε που παίρνει προμήθεια η Cardlink όταν πληρώνει ο άλλος με κάρτα. Δε μας πιάνει κανείς σου λέω. 

Πάρα πολύ σωστά - έχεις απόλυτα δίκιο και συμφωνώ 100% μαζί σου.

Ξέρεις γιατί γίνεται αυτό όμως γιατί εμείς οι έλληνες είμαστε πάνω από όλους...

Εμάς τους έλληνες πρέπει να προσλάβουν εκεί στην Apple , Google , Microsoft και σε όλες τις εταιρείες για το Management.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, xrixat είπε

η πλάκα είναι πως μόλις ανακοίνωσαν και τα Ταξι αύξηση:

άρα σε όλα αυτά +2... ο αέναος κύκλος της Οικονομίας θα δουλέψει κι εδώ, όπως η ζήτηση ανέβηκε πολυ ψηλά τελευταία έτσι θα ξανακατέβει κι έτσι θα ξανανέβει...

Το μόνο που μένει είναι να αρχίσουν να χρεώνουν και τα ραδιοταξί την κλήση από 2€ και έδεσε το γλυκό!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

IMG-20220617-124236.jpg

Υπάρχει ένα ρητό μπορεί κ να μην κολλάει εδω αλλά λέει "

Μάθανε ότι γαμ€€€€€ πλάκωσαν κ οι γυ€€€ 😛

Απίστευτη Η ευκολία π υπάρχει να λέει ο καθένας την μλκ τ με τόση ευκολία σε δημόσιο λόγο/θέση κ το κράτος να το δέχεται. Αυξήσεις στις διαδρομές 60% λένε οι beat κλάμα ξανά οι του Σατα k αυξησεις 😛

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
16 ώρες πριν, agent_smith είπε

Για την Ελληνική νοοτροπία ένα όχημα 2000cc είναι τάχα επιδόσεων, κατά τα άλλα συνήθως είναι οχήματα που έχουν δύναμη να σηκώσουν μια οικογένεια σε ταξίδι και να κάνεις καμία προσπέραση. Ξέρεις όχι όπως αυτά τα 1000-1200cc που στα ανηφορικά χάνουν ταχύτητα με τέρμα γκάζι 3η 4η αντί να ανεβάζουν.

Μετά από το 2012 στην Αθήνα άρχισε να επιτρέπεται το Diesel και έτσι βρέθηκαν λύσεις με 1600cc οχήματα καθώς έχουν επαρκή ροπή για το παραπάνω που περιγράφω. 

 

Κατά τα άλλα το ερώτημα για το σταμάτα ξεκίνα είναι καλό να τεθεί μεταξύ 4-6 στην Κηφισίας. 

Μονος σου το λες,μια οικογενεια σε ενα ταξιδι.Αυτο το αμαξι δεν εχει θεση στον αστικο ιστο.Δυστυχως οι αναγκες ειναι πολυδιαστατες κ ενα αμαξι δε μπορει να τις καλυψει ολες μεχρι που ειναι κ εξαιρετικα δαπανηρο για να μεταφερει ενα ατομο 20 χλμ πηγαινελα καθε μερα στη δουλεια.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Μια τρύπα στο νερό. Οι ταξιτζήδες (όπως όλοι όσοι μπορούν) ως άμυνα στην αύξηση όλων καταφεύγουν στην φοροδιαφυγή. Γι αυτό δεν θέλουν τις εφαρμογές ρουφιάνους της ααδε.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Εγώ πάντως όσους φίλους ταξιτζήδες έχω οι οποίοι δουλεύουν με την εφαρμογή BEAT ή απλά είναι σε κάποια εταιρεία ραδιοταξί λένε για τις αυξήσεις που θα γίνουν (από το κράτος) ότι είναι πάρα πολύ κακό για το επάγγελμα τους και ότι θα έχουν επίπτωση σίγουρα στην δουλειά τους καθώς θα χάσουν πελατεία.

23 ώρες πριν, kage είπε

IMG-20220617-124236.jpg

Υπάρχει ένα ρητό μπορεί κ να μην κολλάει εδω αλλά λέει "

Μάθανε ότι γαμ€€€€€ πλάκωσαν κ οι γυ€€€ 😛

Απίστευτη Η ευκολία π υπάρχει να λέει ο καθένας την μλκ τ με τόση ευκολία σε δημόσιο λόγο/θέση κ το κράτος να το δέχεται. Αυξήσεις στις διαδρομές 60% λένε οι beat κλάμα ξανά οι του Σατα k αυξησεις 😛

αυτά τα μέτρα λένε οι φίλοι μου οδηγοί ταξί ότι είναι η οριστική ταφόπλακα στο επάγγελμα τους

γιατί μην ξεχνάμε όταν ήρθε ο ιός στην χώρα μας είχαν σοβαρό πρόβλημα τα ταξί μετά πήραν τα πάνω τους...άρχισε ο κόσμος να τα χρησιμοποιεί μέχρι τώρα που ήρθαν αυτά τα μέτρα...

Δημοσ.

Η κλαψα στα επαγγελματα ειναι μονιμη...μην δινεις μεγαλη σημασια... ουτε με κορονα ειχαν προβλημα κ ουτε πληρωναν ενοικια οι περισσοτεροι...το μονο π εχασαν ηταν η ευκολια να πηγαιναν αεροδρομιο-λιμανια!

οι ιδιοι ζητησαν τις αυξησεις κ μαλιστα διαβασα οτι ηθελαν κ επιδομα καυσιμων 😛 περα απο μειωση εφκ+φπα

 

Επισκέπτης
Δημοσ.
6 ώρες πριν, kage είπε

Η κλαψα στα επαγγελματα ειναι μονιμη...μην δινεις μεγαλη σημασια... ουτε με κορονα ειχαν προβλημα κ ουτε πληρωναν ενοικια οι περισσοτεροι...το μονο π εχασαν ηταν η ευκολια να πηγαιναν αεροδρομιο-λιμανια!

οι ιδιοι ζητησαν τις αυξησεις κ μαλιστα διαβασα οτι ηθελαν κ επιδομα καυσιμων 😛 περα απο μειωση εφκ+φπα

 

σύμφωνα με τα λεγόμενα των φίλων που ασκούν το επάγγελμα του ταξιτζή που τους πιστεύω φυσικά γιατί είναι φίλοι μου και τους ξέρω αρκετά χρόνια μιας και είναι σωστοί επαγγελματίες σε αυτό που κάνουν

όχι δεν ζήτησαν καμία από τις αυξήσεις που κάνουν

τα ζήτησε ο γνωστός συνδικαλιστής - ταξιτζής και ανάγκασε και την εταιρεία BEAT η οποία θα το πληρώσει

καθώς αργά η γρήγορα η Ε.Ε. θα επιτρέψει ότι γίνεται στο εξωτερικό με τα αυτοκίνητα (τύπου UBER) και τότε έχουν τελειώσει τα ταξί

γιατί όπως είπα αν μπορώ και έχω την δυνατότητα να έχω το οποιοδήποτε αυτοκίνητο με τον οδηγό του να με πηγαίνει όπου θέλω δεν υπάρχει η περίπτωση να μπω σε ταξί και να ακούω τις *** που λένε οι κλασικοί ταξιτζήδες.

  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...