Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, leogr90 είπε

Η πραγματικότητα ομως ειναι οτι ο "περαστικος" οδηγος θα προσπαθησει να σε κλεψει, να σε χρεωσει παραπάνω, να μη τηρει κανενα μετρο υγιεινης και να σου αραδιασει και 5 θεωριες συνωμοσίας  συνοδευόμενες απο ρατσιστικα και σεξιστικά σχολια. Προτιμω να δωσω 2 ευρο παραπανω και να γλιτωσω ολα αυτα.

Γιατί τί μπορείς να κάνεις αν κάποιος οδηγός Beat δεν τηρεί αυτά που λες; Αφού δεν έχει αξιολογήσεις. Και προφανώς η Beat παρακαλάει τους οδηγούς να επιστρέψουν και δεν πρόκειται να κάνει τίποτα για την αναφορά σου δυστυχώς. 

  • Like 2
  • Απαντ. 117
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ποτε δεν καταλαβα γιατι εχουμε τοσα ταξι και γιατι τα χρησιμοποιεί ο κοσμος. Εκτος απο τους υπερηλικες οι υπολοιποι τι λογο εχουν. Πλεον ενα ηλεκτρικο πατινι εχει 300ευρω και μπαίνει στο μετρο. 

Η αυξηση δεν ειναι 2 ευρω παντως. Ξεκινάει απο τα 1.92....

Οτι ναναι

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Centurion είπε

Του ποδαράτου η τσέπη, δεν έκλαψε ποτέ. Θα λιώσω τις σόλες μου, θα αδειάσω και 2 εμφιαλωμένα στη διαδρομή, αλλά θα κάνω τη δουλειά μου σαν κύριος. Αυτοί θα χάσουν.

Σαν κύριος τίγκα στον ιδρώτα με 35 βαθμούς δεν το λες, αλλά οκ ο καθένας όπως βολεύεται. 

Να χάσουν αυτοί πάντως σίγουρα δεν θα χάσουν. Λίγο παραπάνω από εμάς εδώ που σχολιάζουμε με μια μπυρα στο χέρι σίγουρα το έχουν σκεφτεί.

Εκτός αν νομίζετε ότι διοικείται μια τέτοια εταιρεία από άσχετους, όπως και όλες οι άλλες που τρώνε κράξιμο απτους insomnias όλα αυτά τα χρόνια.

Ακομα περιμένω να κλείσουν η Apple, η Microsoft, Google, Netflix κλπ.

14 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Ποτε δεν καταλαβα γιατι εχουμε τοσα ταξι και γιατι τα χρησιμοποιεί ο κοσμος. Εκτος απο τους υπερηλικες οι υπολοιποι τι λογο εχουν. Πλεον ενα ηλεκτρικο πατινι εχει 300ευρω και μπαίνει στο μετρο. 

Η αυξηση δεν ειναι 2 ευρω παντως. Ξεκινάει απο τα 1.92....

Οτι ναναι

Προσωπικά πάντως το πατίνι που λες το έχω βολευτεί για τα ΠΟΛΥ κοντινά, που βέβαια ούτως ή άλλως δεν θα έπαιρνα ούτε αμάξι αλλά ούτε και ταξί.

Nice to have είναι, τώρα αν κάποιος την παλεύει διαδρομές μεγαλύτερες των 2-3 χιλιομέτρων οκ, προσωπικά εκεί ότι και να γίνει θα πάρω το αμάξι. 

Και μια δυο φορές το μήνα να χρειαστείς ταξί ενταξει δεν έγινε και τίποτα. Τις προάλλες έδωσα 12€ πηγαινελα για ένα ραντεβού δουλειάς κέντρο Αθήνα. Τόσα θα έδινα και σε πάρκινγκ, πήρα το ταξακι κύριος ατσαλάκωτος.

Εχει λόγο ύπαρξης και για τους μη μεσήλικες, μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Δημοσ.

Τέλος και το Beat λοιπόν.

Παράνοια.. έπαιρνες Beat, οι ταξιτζήδες κλαιγονταν οτι δεν έχουν κέρδος και τους έπαιρνε μερίδια το Beat.

Πας να κανεις μια καλή πράξη και να πάρεις ταξιτζή χωρις Beat, πάντα κλειστό ταξίμετρο, χρέωση απο το μυαλό τους και εννοείται πιο φουσκωμένη. Αντε γεια

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

Τουλάχιστον απαράδεκτο . Να θες να πας κάπου κοντά και αντί για το ελάχιστο να δίνεις αλλά 2€ . Τρομερή ιδέα . Ώρες ώρες η τεχνολογία μας κάνει να γυρίζουμε στους παλιούς καλούς τρόπους . Ευτυχώς δεν είναι μονοπώλιο.και να φανταστεί κανεις ότι όταν ξεκίνησε το προτιμούσανε πολλοί επειδή δεν σε χρέωνε όταν καλούσες ταξί 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Ποτε δεν καταλαβα γιατι εχουμε τοσα ταξι και γιατι τα χρησιμοποιεί ο κοσμος. Εκτος απο τους υπερηλικες οι υπολοιποι τι λογο εχουν. Πλεον ενα ηλεκτρικο πατινι εχει 300ευρω και μπαίνει στο μετρο. 

Η αυξηση δεν ειναι 2 ευρω παντως. Ξεκινάει απο τα 1.92....

Οτι ναναι

Ξέρω πολλούς που δε μπαίνουν σε μετρό και ΜΜΜ για να μη ρίξουν το επίπεδο τους. Παντού με αυτοκίνητο.

  • Sad 1
Δημοσ.

Μου θυμιζει το φιλοδωρημα που συμπληρωνουμε το εισοδημα του αλλου γιατι τον εχουν κακοπληρωμενο και πρεπει να τον λυπηθουμε. Ας τους το δωσει η Beat  απο τα κερδη της.

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Confused 1
Δημοσ.
10 hours ago, orestoulis said:

Εξαρταται αν θες να υπαρχουν πραγματα οπως νοσοκομεια οταν αρωστησεις, καθαροι δρομοι για να τους λερωνει το σκυλι σου, ΕΟΦ να ελεγχει τα φαρμακα σου, ΟΑΣΑ για να μπαινεις στο λεωφοριο λαθραια και να το κατηγορεις που αργει, ΔΕΔΥΕ, ΕΥΔΑΠ, ΟΑΣΘ, ΚΘΒΕ και αλλα αρχικα που κανουν την ζωη μας βιωσιμη και δεν ειναι τζαμπα 

Να γίνουν όλα ιδιωτικά. Εκτός από στρατό, αστυνομία, δικαστική εξουσία και λοιπές υπηρεσίες εποπτικές. Λύσεις υπάρχουν. 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, leogr90 είπε

Η πραγματικότητα ομως ειναι οτι ο "περαστικος" οδηγος θα προσπαθησει να σε κλεψει, να σε χρεωσει παραπάνω, να μη τηρει κανενα μετρο υγιεινης και να σου αραδιασει και 5 θεωριες συνωμοσίας  συνοδευόμενες απο ρατσιστικα και σεξιστικά σχολια. Προτιμω να δωσω 2 ευρο παραπανω και να γλιτωσω ολα αυτα.

ο,τι να'ναι. αμα δε τηρει κανενα μετρο υγιεινης guess what, δε μπορεις να το γραψεις, δεν υπαρχουν πια αξιολογησεις! ουτε αν σου αραδιασει θεωριες συνωμοσιας και ο,τι αλλο σε ενοχλει. αν πιστευεις οτι με το beat θα τα γλυτωσεις αυτα, κοροιδευεις τον εαυτο σου, οι ιδιοι οδηγοι ειναι, δουλευουν εντος και εκτος beat και οι πιο πολλοι το χρησιμοποιουν για καμια εξτρα κουρσα.

 

edit: οσο για το "ο περαστικος οδηγος θα προσπαθησει να σε κλεψει", σε πληροφορω οτι 2 φορες πετυχα οδηγο beat να χρησιμοποιει εφαρμογη "ταξιμετρου" στο κινητο, αντι για το ταξιμετρο. ποιος δε κλεβει λοιπον? κανενα απο τα επιχειρηματα σου δε στεκουν οπως εχει γινει το beat πλεον. 

Επεξ/σία από duende
  • Confused 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Ποτε δεν καταλαβα γιατι εχουμε τοσα ταξι και γιατι τα χρησιμοποιεί ο κοσμος. Εκτος απο τους υπερηλικες οι υπολοιποι τι λογο εχουν. Πλεον ενα ηλεκτρικο πατινι εχει 300ευρω και μπαίνει στο μετρο. 

Η αυξηση δεν ειναι 2 ευρω παντως. Ξεκινάει απο τα 1.92....

Οτι ναναι

Ρε αδερφέ ειλικρινά ποιο πατίνι λές ? Στους 40 βαθμούς ΄στη βροχή και στο κρύο νομίζεις όλοι έιναι καταδρομείς ? Οι υπηρεσίες του ταξί είναι η μετακίνηση υπό αξιοπρεπείς συνθήκες και ασφάλεια. Επίσης αν θέλω να βγώ σε πολυσύχναστο μέρος προτιμώ να πληρώσω 20 ευρώ ale re tour σε ταξί παρά να ψάχνω για παρκινγκ , να πληρωσω καυσιμα και η ταλαιπωρία που θα φάω κοστίζει σε χρόνο. Απλα πραγματα

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, PaNtErAz είπε

To Beat πήρε την κάτω βόλτα από την στιγμή που έβγαλε τα σχόλια και την βαθμολογία/αξιολόγηση του οδηγού. Το πλεονέκτημα τέτοιων εφαρμογών ήταν ότι από τα σχόλια ήξερες τι να περιμένεις. Άμα ήταν στην τύχη, βρίσκω και στο δρόμο η παίρνω τηλέφωνο...

+1000!

Ακριβώς αυτό, εφόσον υπήρχαν οι αξιολογήσεις και τα χαρακτηριστικά οδηγών και οχημάτων ο πελάτης είχε τη δυνατότητα να επιλέξει και να κρίνει την υπηρεσία που έλαβε, και αυτό το διαφοροποιούσε από τα απλά ραδιοταξί.

Μετά το κατήργησαν χάριν "σεβασμού στη διαφορετικότητα" και χάθηκε το πλεονέκτημα για τον πελάτη να το επιλέξει έναντι του κλασικού ραδιοταξί, καθώς και για τον οδηγό να βελτιώσει τις υπηρεσίες του και να γίνει πιό εξυπηρετικός.

Και πλέον μάλλον δεν υπάρχουν ούτε αρκετοί οδηγοί που να ενδιαφέρονται να πληρώνουν τις σεβαστές προμήθειες για να συνεργάζονται με ένα ηλεκτρονικό ραδιοταξί.

Άσε που φέτος το καλοκαίρι έχει αυξηθεί η κίνηση λόγω τουρισμού οπότε οι επαγγελματίες δεν έχουν τόσο την ανάγκη να "ξετρυπώσουν" πελάτες, ενώ μπορούν κάλλιστα να επιβιβάσουν εύκολα κάποιον από τον δρόμο και ενδεχομένως κάνοντας κάποιο deal να γλυτώσουν εισφορές και προμήθειες.

Κάπως έτσι μάλλον αποφάσισαν εκεί στη beat οτι για να χρησιμοποιούν οι οδηγοί την πλατφόρμα θα έπρεπε να τους δώσουν κάποιο νέο κίνητρο (και αυτό φαίνεται πως αποφασίστηκε να είναι η μεταφορά της προμήθειας του beat-και ίσως και κάποιο έξτρα bonus-στον πελάτη).

Θεωρώ οτι δύσκολα θα μακροημερεύσει και όταν φύγει ο τουρίστας θα αναθεωρηθεί (εκτός αν επανέλθουν αντίστοιχες χρεώσεις και στα λοιπά ραδιοταξί).

12 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

 

Τα τελευταία 5-6 χρόνια κάτι γίνεται  και επίσης ο κόσμος ζητάει απόδειξη…

 

Βασικά έμαθε να οτι μπορεί να πληρώνει και με κάρτα.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, agent_smith είπε

Αν έχεις όχημα 2000cc+ βενζίνη πλέον να πας κάπου βγαίνει φτηνότερα με το ταξί. Ιδιαίτερα για κέντρο αν έχεις και κόστος παρκαρίσματος.

Αν εχεις 2000+ το μόνο που δεν σε νοιαζει είναι το κόστος!

Δημοσ.

Θα μπορουσε να ηταν πολυ καλυτερη η εφαρμογη αλλα ωρες ωρες μοιαζει λες κ την εγραψε ταξιτζης του δρομου σε καμια πιατσα.Εντελως προχειρη οπως κ προχειρη η αντιμετωπιση προς τον πελατη.Μετα απο τοσο καιρο που υπερχρεωναν τους οδηγους -μηπως γιαυτο δε βρισκει ο χρηστης ταξι τελικα?- αποφασισαν να τους επιδοτησουν με το κοστος αυτο στον πελατη.Φοβερα σαινια.Βασικα απο οταν αλλαξε ονομα πηρε την κατω βολτα.Πριν ηταν πολυ πολυ καλυτερη.

Δημοσ.

Έχω φίλο ταριφα οπότε σας μεταφέρω τα λεγόμενα του κατά καιρούς.Το beat έχει τους χειρότερους πελάτες σε συμπεριφορά(μη με ρωτάτε γιατί έτσι λένε οι οδηγοί) οπότε πολλοί ταξιτζήδες δεν το προτιμούν .Επίσης μέχρι πρόσφατα δεν δεχόταν νέους οδηγούς,εδώ και ένα μήνα άνοιξε στέλνοντας μήνυμα στους οδηγούς του να συστήσουν άλλους επαγγελματίες .Επίσης είναι σύνηθες κατά τη τουριστική περίοδο να βγαίνουν απο το beat οι οδηγοί αφού βρίσκουν πελάτες σχετικά εύκολα. Πρόσφατα λοιπόν μπήκε στο beat και δεν έχω ακούσει κάτι αρνητικό ακόμα,όμως δουλεύει uber εδώ και ένα χρόνο και έχει να πει τα καλύτερα λογία και για την αντιμετώπιση και για την εφαρμογή...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω παψει πλεον να χρησιμοποιω ταξί,με Beat η χωρις.... 

Επεξ/σία από SDRF71

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...