Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν μπορούσαν απλώς να χρεώνουν την προμήθεια στο πελάτη αντί του οδηγού; Αν είναι 10%, μια κοντινή διαδρομή π.χ. 3,50 ευρώ θα πήγαινε 3,85. Και ασήμαντο ποσό για τον επιβάτη και δεν θα έχανε κάτι ο οδηγός. Μια υπόθεση κάνω, δεν ξέρω...

  • Like 1
  • Απαντ. 117
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, PaulKon είπε

 Πάραυτα για αυτούς από εμάς που χρησιμοποιούν το ταξί και για κοντινές διαδρομές, δεν συμφέρει σε καμία περίπτωση να δώσω 3-5 ευρώ την διαδρομή και 2 ευρώ δηλαδή περί του 50% αύξηση σε αυτή, στην οποία περίπτωση θα προτιμήσω τον "περαστικό" οδηγό και δεν θα χρησιμοποιήσω την εφαρμογή.

Η πραγματικότητα ομως ειναι οτι ο "περαστικος" οδηγος θα προσπαθησει να σε κλεψει, να σε χρεωσει παραπάνω, να μη τηρει κανενα μετρο υγιεινης και να σου αραδιασει και 5 θεωριες συνωμοσίας  συνοδευόμενες απο ρατσιστικα και σεξιστικά σχολια. Προτιμω να δωσω 2 ευρο παραπανω και να γλιτωσω ολα αυτα.

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως όταν επιχειρήσεις που δουλεύουν με παρόμοιο τρόπο (μεσάζοντας με προμήθεια) προσπαθουν να δελεάσουν τους επαγγελματίες για να συνεργάζονται μαζί τους, κόβουν απο τη δική τους προμήθεια, δε χρεώνουν έξτρα τον τελικό πελάτη. 

Επίσης η προμήθεια του Beat αν δε κάνω λάθος κυμαίνεται στο 12-15%. Για να βγει ωφελημένος κάποιος οδηγός να το ανοίξει θα πρέπει να πάρει κούρσα αεροδρόμιο, αλλιώς η διαφορά του μπονους με την προμήθεια πάλι είναι κατά του. 

Παρά για μέτρο υπέρ των οδηγών, εμένα μου φαίνεται πιο πολύ για αρπαχτή λόγω καλοκαιριού που τουρίστες παίρνουν ταξί για αεροδρόμιο-λιμάνι και ούτως ή αλλως, αν προέρχονται απο δυτικές χώρες, το ταξί τους φαίνεται φθηνό οπότε τα 2€ δεν θα αλλάξουν κάτι...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Αυξηση εως και δυο ευρω διαβαζεις και λες οκ,μπορει να ειναι και 50 λεπτα ξερω γω

Quote

το οποίο θα κυμαίνεται από €1,92 έως €2

 

 

2 hours ago, panoskatos said:

Για το κέντρο υπάρχουν ξέρεις και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς , δεν είναι ανάγκη να πάρει κάποιος ταξί στις ώρες αιχμής . Ιδιαίτερα το Μετρό είναι κορυφαίο μέσο.

βεβαια.Ειδικα αν μενεις θεσσαλονικη

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Πάντως είναι τρομερό μυστήριο, πως βρίσκουν δουλειά όλοι αυτοί οι μικρομαναντζαρεοι που παίρνουν τόσο εκπληκτικές αποφάσεις. Yes sir οι από κάτω στην μλκ του σαϊνιού και όπου βγάλει 

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, dterzakis είπε

Ναι γιατί δεκαετίες τώρα το επάγγελμα χαρακτηρίζεται από φορολογική συνείδηση. 

Πάντως περα από την πλάκα μέχρι πριν λίγα χρόνια ΦΠΑ και αποδείξεις έκοβαν μόνο σούπερ μάρκετ, δημόσιο (Πχ ΔΕΗ) και μεγάλες εταιριες. Αυτοί βλέπεις φοροδιαφεύγουν αλλιώς 😛 

Απο ρούχα, φαγάδικα, μάστορες κλπ δεν έβλεπες απόδειξη σχεδόν ποτέ και αν ζήταγες σου δίναν κάτι άσχετες και στράβωναν.

Τα τελευταία 5-6 χρόνια κάτι γίνεται  και επίσης ο κόσμος ζητάει απόδειξη…

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PaNtErAz είπε

To Beat πήρε την κάτω βόλτα από την στιγμή που έβγαλε τα σχόλια και την βαθμολογία/αξιολόγηση του οδηγού. Το πλεονέκτημα τέτοιων εφαρμογών ήταν ότι από τα σχόλια ήξερες τι να περιμένεις. Άμα ήταν στην τύχη, βρίσκω και στο δρόμο η παίρνω τηλέφωνο...

Ακριβώς αυτό ήταν που αποτέλεσε την ταφόπλακα της Beat, στη δική μου τουλάχιστον συνείδηση. Τους κόντραρε άγρια για αυτό το θέμα ο πρόεδρας με το κομοδινί μαλλί, κι αυτοί (η Beat δηλαδή) τελικά προτίμησαν να πάνε με τα νερά του και να αδειάσουν μεγαλοπρεπώς τον πελάτη απεμπολώντας το βασικό τους ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που ήταν η αξιολόγηση και η επιλογή. Τώρα έρχεται και το δίευρο ως κερασάκι στην τούρτα, οπότε "an uninstall well earned" όπως εύστοχα έγραψε και κάποιος προλαλήσας.

Ας ευχηθούμε τουλάχιστον ότι σύντομα θα αλλάξει το θεσμικό πλαίσιο και θα επιτραπεί ξανά η "κανονική" λειτουργία της Uber, οπότε θα ζήσουμε ξανά πραγματικό ανταγωνισμό υπέρ του πελάτη.

Επεξ/σία από Dead-Poet
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, oKoBoko είπε

Και αυτό είναι κακό; 

Εξαρταται αν θες να υπαρχουν πραγματα οπως νοσοκομεια οταν αρωστησεις, καθαροι δρομοι για να τους λερωνει το σκυλι σου, ΕΟΦ να ελεγχει τα φαρμακα σου, ΟΑΣΑ για να μπαινεις στο λεωφοριο λαθραια και να το κατηγορεις που αργει, ΔΕΔΥΕ, ΕΥΔΑΠ, ΟΑΣΘ, ΚΘΒΕ και αλλα αρχικα που κανουν την ζωη μας βιωσιμη και δεν ειναι τζαμπα 

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Exodia The Forbidden One είπε

Άραγε όταν βκσι αν πέσει η τιμή της βενζίνης θα βγάλουν το διευρω 

Ξερω και ενα με τον τοτο 😂😂

 

Ειδα το μειλ που εστειλαν και λεει στο τελος τέλος θα παρακολουθούμε την κατασταση λαι θα δουμε τι θα κάνουμε.

Αν δηλαδή ξεφύγει οπως με το efood θα πουμε να το μαζέψουμε αν οχι αστους μα σκανε χρήμα

Επεξ/σία από kinitos
Δημοσ.
4 ώρες πριν, oKoBoko είπε

Και αυτό είναι κακό; 

Ναι,ειναι κακο.
Δεν υπαρχουν χειροτεροι επαγγελματιες απο δαυτους.

Μιλαμε για τους ιδιους που καναν επανασταση οταν ειπαμε να μπει ταμειακη μεσα στο ταξι,και για τους ιδιους που εκλεισαν ολη την ελλαδα επειδη πηγαν να ελευθερωσουν το επαγγελμα.

Ουτε ευρω και ευχομαι τα χειροτερα για αυτους που συνεχιζουν τα ιδια.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Κατανοητές και οι δικές τους ανησυχίες τους αλλά με ελάχιστη διαδρομή στα 6€, θεωρείται απλώς ασύμφορο. Εάν κάποιος δώσει 15-20€ από το αεροδρόμιο π.χ., η διαφορά των 2€ έχει ηπιότερη αναλογία στο σύνολο χρέωσης.

Οπότε και οι δικές μας ανησυχίες έχουν άλλη αξία.

Δημοσ.

Δηλαδή για να γλυκάνουν με επιπλέον αμοιβή νέους ταρίφες να μπουν στην πλατφόρμα (μιας και το άρθρο λέει πως εκεί είναι που αντιμετωπίζει πρόβλημα η εταιρεία), θα προσπαθήσουν να βάλουν τους πελάτες να καλύψουν στο 100% το ποσό αυτό... Τρομερά μυαλά εκεί στην Beat, όχι αστεία.

  • Like 4
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε

Δηλαδή για να γλυκάνουν με επιπλέον αμοιβή νέους ταρίφες να μπουν στην πλατφόρμα (μιας και το άρθρο λέει πως εκεί είναι που αντιμετωπίζει πρόβλημα η εταιρεία), θα προσπαθήσουν να βάλουν τους πελάτες να καλύψουν στο 100% το ποσό αυτό... Τρομερά μυαλά εκεί στην Beat, όχι αστεία.

Το ακόμα πιο αστείο είναι ότι νομίζουν πως θα το πετύχουν κιόλας, μόνο και μόνο με τη δύναμη του hype. Δηλαδή νομίζουν ότι με το να γίνουν κι αυτοί ένα e-ραδιοταξί αντί για τηλεφωνικό ραδιοταξί, θα έχει κίνητρο ο πελάτης να τους προτιμήσει. Αν ο πραγματικός τους στόχος δεν είναι να το φουντάρουν το μαγαζί (και να βρουν απλώς μια δικαιολογία για αποεπένδυση των 42 μυρίων που έσκασαν στον Δρανδάκη), τότε είναι για πολλές κλωτσιές. Για πολλές όμως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...