Crash24 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Η δημοφιλέστερη εφαρμογή κλήσης ταξί στην Ελλάδα, το Beat, προχωρά αύριο σε μια σημαντική αλλαγή στην 11χρονη λειτουργία του, αλλάζοντας την τιμολογιακή πολιτική του. Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας, από τις 16 Ιουνίου 2022, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω της εφαρμογής του Beat, θα υπάρχει ένα επιπλέον κόστος προμίσθωσης το οποίο θα κυμαίνεται από €1,92 έως €2 και το οποίο θα το εισπράτει αποκλειστικά ο οδηγός. Ο λόγος για τον οποίο το Beat προχωρά σε μια τέτοια κίνηση -όπως ισχύει εδώ και αρκετά χρόνια στα ραδιοταξί- είναι η ενίσχυση του εισοδήματος των οδηγών, προκειμένου αυτοί να προτιμούν την εφαρμογή για την εξυπηρέτηση των πελατών της υπηρεσίας έναντι του παραδοσιακού τρόπου εύρεσης πελατών. Με την αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής, το Beat ευελπιστεί ότι θα λύσει και το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ίδια η υπηρεσία αλλά και γενικότερα όλες οι εφαρμογές του είδους, αυτό της μη εύρεσης ταξί από κάθε ενδιαφερόμενο πελάτη τις περισσότερες ώρες της ημέρας και όχι μόνο τις ώρες αιχμής. Όπως ενδεικτικά αναφέρει η εταιρεία, αυτό οφείλεται στην αύξηση της ζήτησης ταξί στην Αθήνα και τη Θεσ/νίκη η οποία έχει ξεπεράσει το 61% σε σχέση με το 2019 και το 64% σε σχέση με το 2021, σε συνδυασμό με το διπλασιασμό του τουρισμού στην πρωτεύουσα. Έχοντας 8.000 οδηγούς στο δίκτυο του, το Beat προχωρά τώρα όπως αναφέρει ενδεικτικά στη συγκεκριμένη κίνηση δίνοντας μεγαλύτερα προνόμια στους οδηγούν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία, όταν αυτοί αντιμετωπίζουν υψηλό κόστος λειτουργίας του οχήματός τους, κάτι που οφείλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στην αύξηση του κόστους καυσίμων. Στην ανακοίνωσή του το Beat κάνει αναφορά στις χρεώσεις των ταξί στην Ελλάδα οι οποίες είναι από τις χαμηλότερες στην Ευρώπη, τονίζοντας ότι ως εταιρεία επιλέγει να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και στηρίζοντας την οικονομία. Περισσότερα για την αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής του Beat μπορείτε να διαβάσετε στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 2
oKoBoko Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Μακάρι να το εισπράτει ο οδηγός και να μην πληρώνει σε αυτό φόρο για τα τρωκτικά με τις σφραγίδες πίσω από τους γκισέδες... 1 1 10
Δημοφιλής ανάρτηση dterzakis Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 1 λεπτό πριν, oKoBoko είπε Μακάρι να το εισπράτει ο οδηγός και να μην πληρώνει σε αυτό φόρο για τα τρωκτικά με τις σφραγίδες πίσω από τους γκισέδες... Ναι γιατί δεκαετίες τώρα το επάγγελμα χαρακτηρίζεται από φορολογική συνείδηση. 63 30
majnun Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Από εφαρμογή βάλσαμο έχει γίνει ένα εξάμβλωμα. Κάποιοι εντός της εταιρείας αμείβονται για αυτές τις ιδέες ή/και θα πάρουν και bonus... 15 1
bisbirikos Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Ότι καλύτερο για μικρές διαδρομές. Συμφέρει πολύ. 1 1
anax111 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Προσωπικά δεν με ενοχλεί πολύ. Ο λόγος που χρησιμοποιώ Beat είναι γιατί έχει σωστούς επαγγελματίες. 2 € παραπάνω είναι μεν ένα κόστος και καλά θα ήταν να μην υπήρχε αλλά όταν είναι να πληρώσω ταξί θέλω κατά πρώτο λόγω σωστό επαγγελματία, με καθαρό αυτοκίνητο, καθαρό και ευγενικό οδηγό, ο κλιματισμός να δουλεύει και όχι να σου λέει "εχθές μου χάλασε το ρημάδι θα το πάω για service αύριο" και να σε έχει μέσα στην πόλη με 40 υπό σκιά χωρίς κλιματισμό. Εξάλλου όλα έχουν αρπάξει λόγο πληθωρισμού. Αν οι υπηρεσίες είναι σωστές δεν έχω πρόβλημα να πληρώσω κάτι παραπάνω. 18 1
oKoBoko Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 3 minutes ago, dterzakis said: Ναι γιατί δεκαετίες τώρα το επάγγελμα χαρακτηρίζεται από φορολογική συνείδηση. Και αυτό είναι κακό; 29 7
PaulKon Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Εάν αυτό όπως προείπαν και άλλα παλικάρια βοηθάει τον επαγγελματία και δεν φορολογείται ή παρακρατείται από τρίτα πρόσωπα για "παροχή υπηρεσιών", θα πω και εγώ ότι καλά γίνεται. Πάραυτα για αυτούς από εμάς που χρησιμοποιούν το ταξί και για κοντινές διαδρομές, δεν συμφέρει σε καμία περίπτωση να δώσω 3-5 ευρώ την διαδρομή και 2 ευρώ δηλαδή περί του 50% αύξηση σε αυτή, στην οποία περίπτωση θα προτιμήσω τον "περαστικό" οδηγό και δεν θα χρησιμοποιήσω την εφαρμογή. 2
Αdmin Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Όταν έχεις κλειστά επαγγέλματα, αυτό γίνεται.. 8 5
mkpk Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Τον τελευταιο μηνα λογο αναγκης θελω ταξι 2 φορες την ημερα.Παντα εβρησκα ταξι σε κατω απο λεπτο παλιοτερα...τωρα εκανα σε ωρες και μη αιχμης και 10-15 λεπτα..προφανως οι οδηγοι εκλειναν την εφαρμογη και εψαχναν την παραδοσιακη ταριφα με οτι αυτο συνεπαγεται.Τυρακι για τους οδηγους ειναι αυτο..το οποιο στο τελος θα πληρωσουμε εμεις... 6 3
flexpick Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 9 λεπτά πριν, oKoBoko είπε Και αυτό είναι κακό; Σε μια ΜΗ edgy αναρχοκαπιταλιστικη κοινωνια ναι 3 1
oKoBoko Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 6 minutes ago, flexpick said: Σε μια ΜΗ edgy αναρχοκαπιταλιστικη κοινωνια ναι Μετάφρασις, για τα τρωκτικά. 1
flexpick Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2022 Μόλις τώρα, oKoBoko είπε Μετάφρασις, για τα τρωκτικά. Αν το προβλημα του φιλελευθερισμου ειναι το δικαιωμα ενος ΚΛΕΙΣΤΟΥ επαγγελματος να φοροδιαφευγει κατι παει λαθος. 7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα