Προς το περιεχόμενο

Χρέωση για υπέρβαση δωρεάν χρόνου ομιλίας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα! Πραγματοποίησα πριν 2 μήνες ανανέωση καρτοπρογράμματος από φοιτητικό (διάρκειας 2 χρόνων - που έληξε) σε κάποια τυχαία προσφορά τους (καθώς "δεν είχαν διαθέσιμες φοιτητικές προσφορές"). Στο προηγούμενο πρόγραμμα υπήρχε φραγή με το που έφτανα το όριο των κλήσεων, κάτι που θυμάμαι την ίδια την υπάλληλο να αναφέρει πως θα ενεργοποιήσει στο νέο μου πρόγραμμα (εκτός αν αναφερόταν στο όριο των 150 ευρώ που μαθαίνω παρακάτω..).

Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε φραγή κλήσεων/μηνυμάτων/mb και μου έστειλαν μήνυμα να επικοινωνήσω με το τμήμα τάδε. Με ενημέρωσε η υπάλληλος ότι η φραγή έγινε καθώς έχω φτάσει τα 150 ευρώ χρέωσης λόγω υπέρβασης του χρόνου και πως μου είχαν έρθει μηνύματα για το 80% και το 100% της χρήσης. Πράγματι τα μηνύματα είχαν έρθει (χωρίς να αναφέρεται παρόλαυτά η χρέωση αν ξεπεραστεί ο χρόνος, παρά μόνο κάποιες προσφορές τους για έξτρα λεπτά ομιλίας), αλλά δεν πρέπει να έδωσα ιδιαίτερη σημασία, συνηθισμένος άλλωστε στο να μην μπορώ να καλέσω εφόσον έχω φτάσει το όριο του χρόνου ομιλίας μου.

Πριν λίγους μήνες πάλι είχα τρεξίματα με την ίδια εταιρία όταν με χρέωσαν 50 ευρώ για ανύπαρκτους λόγους, που τελικά το διαγράψανε.

Γνωρίζετε αν μπορώ να κάνω οτιδήποτε; Σαν να μην έφτανε η απέραντη ύλη που έπρεπε να είχα βγάλει όλο το απόγευμα, τώρα έχω να τρέξω με τις τρελές τους χρεώσεις.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, 1234re3 είπε

Καλησπέρα! Πραγματοποίησα πριν 2 μήνες ανανέωση καρτοπρογράμματος από φοιτητικό (διάρκειας 2 χρόνων - που έληξε) σε κάποια τυχαία προσφορά τους (καθώς "δεν είχαν διαθέσιμες φοιτητικές προσφορές"). Στο προηγούμενο πρόγραμμα υπήρχε φραγή με το που έφτανα το όριο των κλήσεων, κάτι που θυμάμαι την ίδια την υπάλληλο να αναφέρει πως θα ενεργοποιήσει στο νέο μου πρόγραμμα (εκτός αν αναφερόταν στο όριο των 150 ευρώ που μαθαίνω παρακάτω..).

Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε φραγή κλήσεων/μηνυμάτων/mb και μου έστειλαν μήνυμα να επικοινωνήσω με το τμήμα τάδε. Με ενημέρωσε η υπάλληλος ότι η φραγή έγινε καθώς έχω φτάσει τα 150 ευρώ χρέωσης λόγω υπέρβασης του χρόνου και πως μου είχαν έρθει μηνύματα για το 80% και το 100% της χρήσης. Πράγματι τα μηνύματα είχαν έρθει (χωρίς να αναφέρεται παρόλαυτά η χρέωση αν ξεπεραστεί ο χρόνος, παρά μόνο κάποιες προσφορές τους για έξτρα λεπτά ομιλίας), αλλά δεν πρέπει να έδωσα ιδιαίτερη σημασία, συνηθισμένος άλλωστε στο να μην μπορώ να καλέσω εφόσον έχω φτάσει το όριο του χρόνου ομιλίας μου.

Πριν λίγους μήνες πάλι είχα τρεξίματα με την ίδια εταιρία όταν με χρέωσαν 50 ευρώ για ανύπαρκτους λόγους, που τελικά το διαγράψανε.

Γνωρίζετε αν μπορώ να κάνω οτιδήποτε; Σαν να μην έφτανε η απέραντη ύλη που έπρεπε να είχα βγάλει όλο το απόγευμα, τώρα έχω να τρέξω με τις τρελές τους χρεώσεις.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Πλέον δεν είσαι σε καρτοσυμβολαιο, αλλά έχεις κανονικό συμβόλαιο εξού και ότι δεν έγινε φραγή όταν τελείωσαν τα λεπτά. 

Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι παράπονα ότι δεν ήξερες για την αλλαγή σε κανονικό συμβόλαιο μήπως και σου κάνουν κάποια πίστωση. Συνήθως κάνουν κάποιες πιστώσεις, φυσικά όχι όλο το ποσό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, kallonos είπε

Πλέον δεν είσαι σε καρτοσυμβολαιο, αλλά έχεις κανονικό συμβόλαιο εξού και ότι δεν έγινε φραγή όταν τελείωσαν τα λεπτά. 

Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι παράπονα ότι δεν ήξερες για την αλλαγή σε κανονικό συμβόλαιο μήπως και σου κάνουν κάποια πίστωση. Συνήθως κάνουν κάποιες πιστώσεις, φυσικά όχι όλο το ποσό. 

Μόλις συνειδητοποίησα το ίδιο έπειτα απο συζήτηση με φίλο.. όντως πλέον με σύνδεση έτσι λειτουργεί το πράγμα..

Ευχαριστώ για την βοήθεια !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, 1234re3 είπε

Καλησπέρα! Πραγματοποίησα πριν 2 μήνες ανανέωση καρτοπρογράμματος από φοιτητικό (διάρκειας 2 χρόνων - που έληξε) σε κάποια τυχαία προσφορά τους (καθώς "δεν είχαν διαθέσιμες φοιτητικές προσφορές"). Στο προηγούμενο πρόγραμμα υπήρχε φραγή με το που έφτανα το όριο των κλήσεων, κάτι που θυμάμαι την ίδια την υπάλληλο να αναφέρει πως θα ενεργοποιήσει στο νέο μου πρόγραμμα (εκτός αν αναφερόταν στο όριο των 150 ευρώ που μαθαίνω παρακάτω..).

Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε φραγή κλήσεων/μηνυμάτων/mb και μου έστειλαν μήνυμα να επικοινωνήσω με το τμήμα τάδε. Με ενημέρωσε η υπάλληλος ότι η φραγή έγινε καθώς έχω φτάσει τα 150 ευρώ χρέωσης λόγω υπέρβασης του χρόνου και πως μου είχαν έρθει μηνύματα για το 80% και το 100% της χρήσης. Πράγματι τα μηνύματα είχαν έρθει (χωρίς να αναφέρεται παρόλαυτά η χρέωση αν ξεπεραστεί ο χρόνος, παρά μόνο κάποιες προσφορές τους για έξτρα λεπτά ομιλίας), αλλά δεν πρέπει να έδωσα ιδιαίτερη σημασία, συνηθισμένος άλλωστε στο να μην μπορώ να καλέσω εφόσον έχω φτάσει το όριο του χρόνου ομιλίας μου.

Πριν λίγους μήνες πάλι είχα τρεξίματα με την ίδια εταιρία όταν με χρέωσαν 50 ευρώ για ανύπαρκτους λόγους, που τελικά το διαγράψανε.

Γνωρίζετε αν μπορώ να κάνω οτιδήποτε; Σαν να μην έφτανε η απέραντη ύλη που έπρεπε να είχα βγάλει όλο το απόγευμα, τώρα έχω να τρέξω με τις τρελές τους χρεώσεις.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Εφαρμογή δεν έχεις στο κινητό σου να βλέπεις τα υπολοιπα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/6/2022 στις 11:10 ΜΜ, kallonos είπε

Πλέον δεν είσαι σε καρτοσυμβολαιο, αλλά έχεις κανονικό συμβόλαιο εξού και ότι δεν έγινε φραγή όταν τελείωσαν τα λεπτά. 

Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι παράπονα ότι δεν ήξερες για την αλλαγή σε κανονικό συμβόλαιο μήπως και σου κάνουν κάποια πίστωση. Συνήθως κάνουν κάποιες πιστώσεις, φυσικά όχι όλο το ποσό. 

Σήμερα πέρασα από το κατάστημα τους για να δω τι γίνεται. Η τελική χρέωση βγήκε στα 400€, και με ενημέρωσαν ότι τα 200€ είναι για να πραγματοποιηθεί άρση φραγής (δηλαδή το ανώτατο όριο πριν την φραγή ποσο ειναι; Να λέω πάλι καλα που δεν έφτασε 5 χιλιαρικα ο λογαριασμος;). Μου ειπανε να περάσω αύριο για να με συνδέσουν με τα κεντρικα μήπως κάνουν κάποιο διακανονισμό (φαντάζομαι της πλακας). 

Τελικά από το κακό στο χειρότερο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...