Προς το περιεχόμενο

Starfield [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Herald είπε

Εγω του ξαναεδωσα σήμερα μια ευκαιρία. Τόσο καιρό έκανα τα generic quests και λεω OK, αυτά είναι filler, πάμε να κάνουμε τα faction quests. Η εμπειρία μου

Κάνα τελεπορτ σε ένα πλανήτη - - - > loading screen - - - > βγαίνω απτό σκάφος - - - - > loading screen - - - - > περπατάω περίπου 10 δευτερόλεπτα μέχρι την είσοδο της πόλης - - - > loading screen. Βρίσκω τον τυπα για το quest και με στέλνει να βρω έναν άλλον τυπα μέσα στη πόλη αλλά σε άλλη συνοικία. Οποτε περπατάω 10 δευτερόλεπτα - - - > loading screen, μιλάω στον τύπο και ξαναγυρναω στον 1ο τυπα - - > loading screen. Με στέλνει σε άλλο πλανήτη οπότε κάνω τηλεμεταφορα στο σκάφος - - - > loading screen, τηλεμεταφορα στον πλανήτη - - - > loading screen. Βρίσω τον npc και μιλάμε μέσα απτά σκάφη μας 5 δευτερόλεπτα και με στέλνει να βρω ένα σκάφος. Οποτε τηλεμεταφορα - - - > loading screen, βρίσκω το σκάφος, πάω να κάνω dock - - - > cinematic loading screen, παω να μπω στο σκάφος - - - > loading screen. 

 

Εδω το παράτησα και το διέγραψα απτό δίσκο. Το παραπάνω είναι αληθινή ιστορία και είναι η αποστολή για το faction των UC που είσαι undercover. Και γενικά όλο το παιχνίδι μέχρι εδώ που είμαι ίδιο μοτίβο έχει.. 

 

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

που να πατε και στα cargo links/ship transfers που και σωστα να τα φτιάξεις δεν σου λενε την εσωτερική συνδεσμολογία και οτι υπαρχει σειρα προτεραιότητας τι γεμίζει πρωτο και που πάει

και οι σύνδεσμοι δεν κόβονται αρα delete και ξανα μανα ....δωσε πονο Bethesda  😂

παντως για να βγαλεις λεφτα πρεπει να τα κανεις ολα -χωρις exploit, ειναι interconnected

τωρα πηρα ενα πακετο απο smuggler την πρωτη φορα εφαγα τα μουτρα μου γιατι δεν παρέδωσα και με βρηκαν 3 σκαφακια εγω με την μπανιερα δεν πηγε καλα, αντε να δουμε τωρα τι θα γινει

  • Moderators
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Aris_ είπε

που να πατε και στα cargo links/ship transfers που και σωστα να τα φτιάξεις δεν σου λενε την εσωτερική συνδεσμολογία και οτι υπαρχει σειρα προτεραιότητας τι γεμίζει πρωτο και που πάει

και οι σύνδεσμοι δεν κόβονται αρα delete και ξανα μανα ....δωσε πονο Bethesda  😂

Η αλήθεια είναι ότι στο σκάφος που είμαι, προτιμώ να βγαίνω κατευθείαν, παρά να περπατάω μέσα, γιατί σκάλα εδώ, στροφή εκεί, σκάλα παραπέρα, χάνομαι. :P
a54d4ec3-b630-4880-8240-15ca43283d14_tex

Δημοσ.

Δεν είναι σε καμία περίπτωση skyrim και oblivion στο διάστημα που λένε πολλοί. Γιατί? Γιατί πολύ απλά σε αυτά τα παιχνίδια δεν έκανες τηλεμεταφορά load τηλεμεταφορά load. Τα quests τα πήγαινες ποδαράτο και μέχρι να φτάσεις εκεί συναντούσες σπηλιές dungeons και ιστορίες. Εδώ δεν συναντάς τίποτα, αφού ουσιαστικά κάνεις teleport πάνω στο quest. 

Δημοσ.

Πες ότι τελειώνεις ένα quest, γίνεται να υπάρχει quest στο ίδιο tile ώστε να το πας ποδαράτο ή πάντα τα επόμενα quests θα είναι σε διαφορετικά tiles;

Δημοσ.
26 minutes ago, just_a_dude said:

Πες ότι τελειώνεις ένα quest, γίνεται να υπάρχει quest στο ίδιο tile ώστε να το πας ποδαράτο ή πάντα τα επόμενα quests θα είναι σε διαφορετικά tiles;

E ναι καμιά φορά υπάρχουν quest στον ίδιο πλανήτη. Στο ίδιο tile δύσκολο. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Herald είπε

E ναι καμιά φορά υπάρχουν quest στον ίδιο πλανήτη. Στο ίδιο tile δύσκολο. 

ε αυτό ακριβώς. Αν δεν είναι στο ίδιο tile, ακόμη και να είναι στον ίδιο πλανήτη πάλι quick travel θέλει.

Δημοσ.

Γενικα η bethesda παιρνει ''αφεση αμαρτιων '' και δεν εχω καταλαβει το λογο . Δεν βρισκω σε εναν τομεα να ειναι καλυτερο ξερω γω απο το cyberpunk , ακομα και στο launch, αλλα η κατακραυγη δεν εχει καμια σχεση φυσικα. 

Και θεωρουμε αυτονοητο οτι θα πρεπει οι modders να φτιαξουν το παιχνιδι . Δεν νομιζω να υπαρχει αλλη εταιρια που να εχει αυτο το προνομιο . 

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Herald είπε

Η εμπειρία μου

Αυτό για μένα είναι deal-breaker. Έχω συνηθίσει σε open-world να plan την πορεία μου, δηλαδή για παράδειγμα θα παω Solitude, χωρίς fast travel εννοείτε και θα σημειώσω μονο τα quests που έχω σε εκείνο το μέρος του χάρτη. Το πιο cool πράγμα που προσφέρει το open-world είναι το exploration και τα random encounters. Το fast travel τα υποβαθμίζει imho.

Οποτε όσο χρονια και να περάσουν δεν νομίζω ότι οι modders θα μπορέσουν να το φτιάξουν αυτό. Ίσως το φτάσουν σε ένα βαθμό όπως ήταν το Open Cities mod στο Skyrim, αλλα σε αυτό το game κάπως δύσκολο. Hard pass το game για μερικά χρονια.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Γενικα η bethesda παιρνει ''αφεση αμαρτιων '' και δεν εχω καταλαβει το λογο . Δεν βρισκω σε εναν τομεα να ειναι καλυτερο ξερω γω απο το cyberpunk , ακομα και στο launch, αλλα η κατακραυγη δεν εχει καμια σχεση φυσικα. 

Και θεωρουμε αυτονοητο οτι θα πρεπει οι modders να φτιαξουν το παιχνιδι . Δεν νομιζω να υπαρχει αλλη εταιρια που να εχει αυτο το προνομιο . 

leonardo-dicaprio-point-900x506.webp.4db28320e6b9c46b9304cdb5c0691c20.webp

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
Δημοσ.
7 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Αυτό για μένα είναι deal-breaker. Έχω συνηθίσει σε open-world να plan την πορεία μου, δηλαδή για παράδειγμα θα παω Solitude, χωρίς fast travel εννοείτε και θα σημειώσω μονο τα quests που έχω σε εκείνο το μέρος του χάρτη. Το πιο cool πράγμα που προσφέρει το open-world είναι το exploration και τα random encounters. Το fast travel τα υποβαθμίζει imho.

Οποτε όσο χρονια και να περάσουν δεν νομίζω ότι οι modders θα μπορέσουν να το φτιάξουν αυτό. Ίσως το φτάσουν σε ένα βαθμό όπως ήταν το Open Cities mod στο Skyrim, αλλα σε αυτό το game κάπως δύσκολο. Hard pass το game για μερικά χρονια.

Το πρόβλημα μεγαλώνει ακόμα περισσότερο γιατί το "content" που θα κάνεις στον Χ πλανήτη κρατάει 10-15-20-30 δευτερόλεπτα, μετά πρέπει να κάνεις τηλεμεταφορά κάπου άλλου για να συνεχίσεις το quest και φτού και απτήν αρχή. Ελάχιστα quests κράτησαν πάνω από μερικά λεπτά για να πώ ok, χαλάλι τα teleportation. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Γενικα η bethesda παιρνει ''αφεση αμαρτιων '' και δεν εχω καταλαβει το λογο . Δεν βρισκω σε εναν τομεα να ειναι καλυτερο ξερω γω απο το cyberpunk , ακομα και στο launch, αλλα η κατακραυγη δεν εχει καμια σχεση φυσικα.

Βασικά το CP77 έφαγε τόσο κράξιμο γιατί τότε η CDPR θεωρούταν από τις πιο φιλικές εταιρίες χωρίς corporate greed. ’μα θυμάσαι όλα τα Witcher βγήκανε με προβλήματα, αλλα οι τύποι τα έφτιαξαν και έδωσαν enhanced edition τζάμπα. Με το CP77 όμως το corporate greed πήγε με την μια από το 1% στο 100%, εξού και το κράξιμο.

Για την Bethesda όλοι ξέραμε, το προηγούμενο τους game έφαγε το κράξιμο του αιώνα, οποτε για το Starfield ήταν αρκετό που δεν ήταν τίγκα στα bugs. Όχι φυσικά ότι αυτό σημαίνει ότι δεν αξίζουν κράξιμο, αλλα σε σχέση με την προϊστορία τους είχανε κλάσεις ανώτερο launch. Παρόλα αυτά μιλάμε για Bethesda, που μια ζωή στηρίζεται στο ταλέντο των modders, οποτε έχει γίνει κάτι αυτονόητο, παρόλο που είναι λάθος.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, noFEARgr said:

Γενικα η bethesda παιρνει ''αφεση αμαρτιων '' και δεν εχω καταλαβει το λογο . Δεν βρισκω σε εναν τομεα να ειναι καλυτερο ξερω γω απο το cyberpunk , ακομα και στο launch, αλλα η κατακραυγη δεν εχει καμια σχεση φυσικα. 

Και θεωρουμε αυτονοητο οτι θα πρεπει οι modders να φτιαξουν το παιχνιδι . Δεν νομιζω να υπαρχει αλλη εταιρια που να εχει αυτο το προνομιο . 

Το Cyberpunk δέχτηκε τα πυρά της κολάσεως λόγω της βαρύτατης κληρονομιάς που άφησε πισω του το W3.

Όλοι περιμέναμε ότι όχι απλά θα ήταν αντίστοιχο το CP2077 αλλά θα το ξεπερνούσε. 

Με το Starfield κ την Bugthesda λόγω πρότερου, μέλανος βίου, δεν υπήρχαν οι αντίστοιχες με το CP2077 αξιώσεις. Τηρουμένων των αναλογιών, τα πήγε περίφημα! 

Αντιστοίχως, λόγω των επιπολαιωτήτων που διεπραξε η CDPR με το CP2077, το επόμενο παιχνιδι της θα αντιμετωπίσει με πολύ μεγαλύτερο σκεπτικισμό. 

Επεξ/σία από seithan
  • Like 1
Δημοσ.
50 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Βασικά το CP77 έφαγε τόσο κράξιμο γιατί τότε η CDPR θεωρούταν από τις πιο φιλικές εταιρίες χωρίς corporate greed. ’μα θυμάσαι όλα τα Witcher βγήκανε με προβλήματα, αλλα οι τύποι τα έφτιαξαν και έδωσαν enhanced edition τζάμπα. Με το CP77 όμως το corporate greed πήγε με την μια από το 1% στο 100%, εξού και το κράξιμο.

Για την Bethesda όλοι ξέραμε, το προηγούμενο τους game έφαγε το κράξιμο του αιώνα, οποτε για το Starfield ήταν αρκετό που δεν ήταν τίγκα στα bugs. Όχι φυσικά ότι αυτό σημαίνει ότι δεν αξίζουν κράξιμο, αλλα σε σχέση με την προϊστορία τους είχανε κλάσεις ανώτερο launch. Παρόλα αυτά μιλάμε για Bethesda, που μια ζωή στηρίζεται στο ταλέντο των modders, οποτε έχει γίνει κάτι αυτονόητο, παρόλο που είναι λάθος.

Toσα bugs μπορει να μην εχει αλλα δεν ειναι 2011 που βγηκε το skyrim και καποιες ελειψες δεν τις εδινες σημασια . 2023 εχουμε , και δεν γινεται σε αρκετους τομεις να ειναι πισω ακομα και απο παιχνιδι του 2011. 

Στο τελος ας δινει απλα την engine και τα tools και να το φτιαχνει το community απο την αρχη το παιχνιδι αν ειναι :P (Πιστευω καλυτερη δουλεια θα γινεται ) 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...