Προς το περιεχόμενο

Starfield [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Mythoplasths είπε

4 δευτερα μ κανει να φορτωσει.... τα λευτα για τον μ2 αξιζαν τελικα.. δεν ειναι ο χρονος ρε αδερφε.. ειναι οτι με ξενερωνει η μη συνοχη.... δεν με αφηνει να παρω μια γερη γλυψια απο το " διαστημα " που αυτο ειχαν κανει καραμελα 2 χρονια οι μπεθεστεοι ... ουτε θεμα εχω επιδοσεων  το ταπεινο μ χαμομηλακι  με τον 3600χ και την 6650 χτ το παει τερμα 60 καρε στα ουλτρα.. αυτο το ξενερωμα  του σπασμενου κοσμου . 

 

Δεν είμαι game developer αλλά φαντάζομαι είναι δύσκολο να φτιάξεις έναν ενιαίο κόσμο, χωρίς loading times. Πόσο μάλλον δε όταν μιλάμε για ένα τέτοιου μεγέθους παιχνίδι, όπου κάθε κτίριο για παράδειγμα είναι και διαφορετικό level.

  • Like 1
  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 minutes ago, _Theo_ said:

Σωστά αν υποθέσουμε ότι φτιάχνουν κάτι και χαλάνε κάτι άλλο. Γενικά σε σχέση με άλλα launches δεν έχει τόσα bugs.

Εκεί είναι η δικιά μου η διαφωνία, σχετικά με το ορίζουμε ως bug, γιατί από το δικό μου οπτικό πεδίο έχει αρκετά και σημαντικά. Οκ δεν έχει CTD ή stutter αλλά έχει πολλά λογικά bugs, glitches και προβλήματα της συνολικής εικόνας του παιχνιδιού και το πως "δένει" το ένα quest με το άλλο και πως όλα αυτά "δένουν" με την γενικότερη εικόνα του παιχνιδιού.
Bugs που για μένα ήταν ορατά από την πρώτη ώρα παιχνιδιού και γίνονται πιο πυκνά και ενοχλητικά όσο προχωράει το παιχνίδι.
Αλλά όντως δεν έχω εικόνα για τα άλλα παιχνίδια της bugthesda. Αν πραγματικά αυτό δεν έχει τόσα bugs -και όμως έχει πολλά-, τρέμω στην ιδέα για το πως ήταν τα προηγούμενα 😂

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, _Theo_ είπε

 

Δεν είμαι game developer αλλά φαντάζομαι είναι δύσκολο να φτιάξεις έναν ενιαίο κόσμο, χωρίς loading times. Πόσο μάλλον δε όταν μιλάμε για ένα τέτοιου μεγέθους παιχνίδι, όπου κάθε κτίριο για παράδειγμα είναι και διαφορετικό level.

2000 ( freelancer ) me 256 mega byte ram... και πεντιουμ 2... ειναι δικαιολογιες... αν κανανε τα συστηματα με πορταλ.. η τους πλανητες εστω... αυτοι το γ@μησαν  εντελως!!!!

  • Like 2
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Έχουμε κάποιο νέο σχετικά με το πότε θα έρθει το DLSS patch; Μέσα στις πόλεις πέφτει πολύ η απόδοση.

Υπομονή. Πρώτα πρέπει να μπουν τα καινούργια features του 2023, όπως το brightness slider :P

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα παιχνίδια της Bethesda είχαν πάντα φανατικούς οπαδούς και φανατικούς haters.

Απλά το Starfield (θες λόγω marketing, θες λόγω κρυφών επιθυμιών) είχαν πολλοί την εντύπωση πως θα είναι κάτι δραματικά διαφορετικό. 

Εν τέλει είναι ένα buffιασμένο Fallout στο διάστημα. Αυτοί που αγαπούσαν το franchise θα το λατρέψουν, οι υπόλοιποι θα το κράξουν. Εγώ δεν κατηγορώ ούτε τους μεν, ούτε τους δε.

Εγώ είμαι fan των Fallout από πάντα οπότε το παιχνίδι δεν με χαλάει, ακόμα κι αν έχει τις κλασικές παθογένειες της Bethesda.

Επεξ/σία από Charismo
  • Like 4
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

 

Δεν είμαι game developer αλλά φαντάζομαι είναι δύσκολο να φτιάξεις έναν ενιαίο κόσμο, χωρίς loading times. Πόσο μάλλον δε όταν μιλάμε για ένα τέτοιου μεγέθους παιχνίδι, όπου κάθε κτίριο για παράδειγμα είναι και διαφορετικό level.

Στο Odyssey για παράδειγμα, μπορείς να πας ποδαράτος απ' τη Σπάρτη μέχρι την Αθήνα (και πολύ παραπέρα) και θα σου πάρει πάνω από τα 10-15 λεπτά που κάνεις για να φτάσεις στον τοίχο του Quick-Travel-Field. To ίδιο και στο Βλαχάρα και στο Cyperbug και στο Witcher και σε όλα τα κανονικά open world. Άρα μια χαρά γίνεται να φτιάξεις ενιαίο κόσμο.

Εμένα αυτό είναι το μόνο μου σημαντικό θέμα. Γιατί πάω κάνω μια αποστολή και όλα είναι μια χαρά, αλλά μόλις τελειώσεις είναι σαν να φορτώνεις άλλο save. It feels wrong. Βέβαια εγώ δεν είμαι και το καλύτερο παράδειγμα γιατί στα open world πάντα το πάω ποδαράτος ή με όχημα/άλογο, δεν χρησιμοποιώ ποτέ quick travel, οπότε έχω συνηθίσει αλλιώς.

  • Like 3
Δημοσ.

Εγώ ήμουν κατά της bugthesda και αυτό το πήρα γιατί μου αρέσουν τα διαστημικά παιχνίδια, ειδικά αυτά που δεν θέλουν 20 χρόνια για να βγουν, γκούχου star citizen γκούχου.
Δεν μπορώ να πω ότι με έκανε bugthesda fan ή ότι θα δω άλλους τίτλους της.
Σαν παιχνίδι μου αρέσει απλά δείχνει ότι απλά τα πετάξανε μέσα στο γενικό σύνολο χωρίς δοκιμή και ότι βγει.
Και ξαναλέω, δεν θέλει να παίξεις 200 ώρες για να τα δεις για να πεις ότι "ξεφυγαν της προσοχής", στην πρώτη ώρα του παιχνιδιού αντί να λες για χρώματα και τραγούδια και πεταλούδες με λουλούδια, απλά να λες ότι δεν θυμάσαι ή δεν ξέρεις και δες πως συνεχίζει η ιστορία. Παντελώς αγνόηση των επιλογών μου, οπότε ποιο immersion ή επίδραση στον κόσμο;
Και το vision δεν ήταν κάνα wow factor για να πεις ότι με καθήλωσε στην καρέκλα και θα ήταν κάτι που ενθουσιωδώς θα μιλούσα για αυτό όπου σταθώ και όπου βρεθώ, οπότε λογικό είναι να μην θέλω να μιλήσω για αυτό.
Δεν γίνεται να είμαι ο μόνος στον κόσμο που πήρε αυτήν την επιλογή έτσι;
Απλά φαίνεται ότι δουλέψανε μικρές ομάδες διαφορετικά πράγματα, όπου αυτό φαίνεται να έχει καλό αποτέλεσμα μέσα στα quests, τα πιο πολλά είναι καλογραμμένα και όχι βαρετά. Αλλά δεν δουλέψανε ποτέ το σύνολο, αυτό δυστυχώς κάνει μπαμ και από την αρχή μάλιστα!
Το TLOU στο PC που είχε βέβαια άλλης φύσης προβλήματα, πέταγε το ένα patch μετά το άλλο, αυτό εδώ πάει να κλείσει την 3η βδομάδα κυκλοφορίας και ούτε φωνή ούτε ακρόαση 

  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Στο Odyssey για παράδειγμα, μπορείς να πας ποδαράτος απ' τη Σπάρτη μέχρι την Αθήνα (και πολύ παραπέρα) και θα σου πάρει πάνω από τα 10-15 λεπτά που κάνεις για να φτάσεις στον τοίχο του Quick-Travel-Field. To ίδιο και στο Βλαχάρα και στο Cyperbug και στο Witcher και σε όλα τα κανονικά open world. Άρα μια χαρά γίνεται να φτιάξεις ενιαίο κόσμο.

Εμένα αυτό είναι το μόνο μου σημαντικό θέμα. Γιατί πάω κάνω μια αποστολή και όλα είναι μια χαρά, αλλά μόλις τελειώσεις είναι σαν να φορτώνεις άλλο save. It feels wrong. Βέβαια εγώ δεν είμαι και το καλύτερο παράδειγμα γιατί στα open world πάντα το πάω ποδαράτος ή με όχημα/άλογο, δεν χρησιμοποιώ ποτέ quick travel, οπότε έχω συνηθίσει αλλιώς.

σκυριμ ρε..!!!! με το αλογο να καλπαζεις  και ξωπισω σου ενας δρακος, μια λυδια  και καμια δεκαρια σκυλια- λυκοι- αρκουδες να σε κνηγανε.. 

  • Like 1
Δημοσ.
12 hours ago, The_Judas said:

αν δεν ασχοληθώ καθόλου με outposts και research θα έχω πρόβλημα ή είναι προαιρετικά;

 

Έχει κάποια quest που θέλουν υλικά οπότε εκεί πρέπει να φτιάξεις outpost για εξόρυξη, 

Είναι πολύ εύκολο το θέμα είναι ότι πρέπει να κρατάς σημειώσεις με τι χρειάζεσε αν θες να παίξεις το παιχνίδι χωρίς να πας σε video guide,

Μετά είναι θέμα χώρου για τα πράγματα σου όπως το f76 τα βάζεις σε προθήκες και δεν σου πιάνουν χώρο 

Και τέλος έχεις ένα μέρος για να αξιοποιήσεις  παρκάρεις followers

Δημοσ.

Και όλα αυτά χωρίς να μπορείς να δεις συμμαζεμένα σε μία οθόνη πόσα resources έχεις από το κάθε υλικό, αν αυτά είναι μοιρασμένα σε Lodge storage, spaceship, followers κλπ.

Ξεκίνησα κάποια research projects, πάτησα track σε ένα από αυτά μπας και βρω το ένα υλικό που μου λείπει (πχ. έχω ήδη 3/4 ντοματοκεφτέδες και μου λείπει μόνο ένας για να ολοκληρώσω). Αλλά όχι, το tracking κάνει track όλα τα resources, ακόμα και αυτά που έχω ήδη συμπληρώσει και δεν τα χρειάζομαι. Φυσικά μισή ώρα αργότερα και ενώ έβλεπα διάφορα tracking σύμβολα στο inventory του vendor, δεν θυμόμουν αν αυτό που μου έλειπε ήταν οι ντοματοκεφτέδες ή το ουράνιο, ούτε πόσα μου έλειπαν, ούτε πόσα από αυτά έχω ήδη, ούτε σε ποια storages, ούτε τίποτα.

Πραγματικά τόσο άθλιο inventory management δεν είχε ούτε το Eye of the Beholder στην Amiga. Είναι ο κύριος λόγος που θα παρατήσω το παιχνίδι αν και όταν το παρατήσω.

Χωρίς τεφτέρι δεν γίνεται δουλειά.

  • Like 2
Δημοσ.

Επειδή ολη η μχν του παιχνιδιού είναι πάνω σε database έχουν κάνει τα query στο min γιαυτό και δεν έχεις καλούς πίνακες με πληροφορίες,

Αυτό θέλει ένα καλό mod  θα βαρύνει αρκετά το παιχνίδι όμως, τεφτερη τελικά 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Mythoplasths είπε

ουτε θεμα εχω επιδοσεων  το ταπεινο μ χαμομηλακι  με τον 3600χ και την 6650 χτ το παει τερμα 60 καρε στα ουλτρα.. αυτο το ξενερωμα  του σπασμενου κοσμου . 

Όμορφα. Τώρα εξηγούνται όλα για τον σπασμένο κόσμο και τα σχετικά.

2 ώρες πριν, nzeppos είπε

Πραγματικά τόσο άθλιο inventory management δεν είχε ούτε το Eye of the Beholder στην Amiga. Είναι ο κύριος λόγος που θα παρατήσω το παιχνίδι αν και όταν το παρατήσω.

Χωρίς τεφτέρι δεν γίνεται δουλειά.

Παράτησα το FO4 για το settlement management. Τόσο εθιστικό gameplay στο survival mode(όπως και το FO New Vegas, κλάσεις ανώτερο από το Skyrim) και να δυσκολεύομαι να εντάξω νέα settlements στο συνολικό δίκτυο μέσω caravans, ώστε να έχω κεντρικά προσβάσιμες προμήθειες.

Έχεις δίκιο σε αυτό. Βάζουν ένα κάρο ημιτελών συστημάτων και δεν υπάρχει ένα DB management system της προκοπής στο game. Στο Skyrim απλά δεν υπάρχει κάτι παρεμφερές για να "χτυπήσει¨. Είμαι ακόμα στις ~15 ώρες παιχνιδιού, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα τα συναντήσω όλα αυτά κάποια στιγμή.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Όμορφα. Τώρα εξηγούνται όλα για τον σπασμένο κόσμο και τα σχετικά.

Παράτησα το FO4 για το settlement management. Τόσο εθιστικό gameplay στο survival mode(όπως και το FO New Vegas, κλάσεις ανώτερο από το Skyrim) και να δυσκολεύομαι να εντάξω νέα settlements στο συνολικό δίκτυο μέσω caravans, ώστε να έχω κεντρικά προσβάσιμες προμήθειες.

Έχεις δίκιο σε αυτό. Βάζουν ένα κάρο ημιτελών συστημάτων και δεν υπάρχει ένα DB management system της προκοπής στο game. Στο Skyrim απλά δεν υπάρχει κάτι παρεμφερές για να "χτυπήσει¨. Είμαι ακόμα στις ~15 ώρες παιχνιδιού, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα τα συναντήσω όλα αυτά κάποια στιγμή.

τι ακριβως εξηγουνται για να καταλαβω  και εγω ο ασχετος.. τι θα αλλαξει στην ουσια αν απο 1080  το παιξω 4κ ? 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Mythoplasths είπε

τι ακριβως εξηγουνται για να καταλαβω  και εγω ο ασχετος.. τι θα αλλαξει στην ουσια αν απο 1080  το παιξω 4κ ? 

Το έχεις παίξει καθόλου το game; Γιατί 60αρι(μην πω και 45αρι) ακατέβατο σε 1080p ultra με ryzen 3600 και 6650XT αντικειμενικά ΔΕΝ γίνεται σε αυτόν τον τίτλο. Μόλις και μετά βίας το κρατάς με 4080 ή 6950XT αντίστοιχα. Δεν μπορείς να σημαδέψεις με τόσα καρέ.

Δημοσ.
14 hours ago, just_a_dude said:

Στο Odyssey για παράδειγμα, μπορείς να πας ποδαράτος απ' τη Σπάρτη μέχρι την Αθήνα (και πολύ παραπέρα) και θα σου πάρει πάνω από τα 10-15 λεπτά που κάνεις για να φτάσεις στον τοίχο του Quick-Travel-Field. To ίδιο και στο Βλαχάρα και στο Cyperbug και στο Witcher και σε όλα τα κανονικά open world. Άρα μια χαρά γίνεται να φτιάξεις ενιαίο κόσμο.

Εμένα αυτό είναι το μόνο μου σημαντικό θέμα. Γιατί πάω κάνω μια αποστολή και όλα είναι μια χαρά, αλλά μόλις τελειώσεις είναι σαν να φορτώνεις άλλο save. It feels wrong. Βέβαια εγώ δεν είμαι και το καλύτερο παράδειγμα γιατί στα open world πάντα το πάω ποδαράτος ή με όχημα/άλογο, δεν χρησιμοποιώ ποτέ quick travel, οπότε έχω συνηθίσει αλλιώς.

Εγω του ξαναεδωσα σήμερα μια ευκαιρία. Τόσο καιρό έκανα τα generic quests και λεω OK, αυτά είναι filler, πάμε να κάνουμε τα faction quests. Η εμπειρία μου

Κάνα τελεπορτ σε ένα πλανήτη - - - > loading screen - - - > βγαίνω απτό σκάφος - - - - > loading screen - - - - > περπατάω περίπου 10 δευτερόλεπτα μέχρι την είσοδο της πόλης - - - > loading screen. Βρίσκω τον τυπα για το quest και με στέλνει να βρω έναν άλλον τυπα μέσα στη πόλη αλλά σε άλλη συνοικία. Οποτε περπατάω 10 δευτερόλεπτα - - - > loading screen, μιλάω στον τύπο και ξαναγυρναω στον 1ο τυπα - - > loading screen. Με στέλνει σε άλλο πλανήτη οπότε κάνω τηλεμεταφορα στο σκάφος - - - > loading screen, τηλεμεταφορα στον πλανήτη - - - > loading screen. Βρίσω τον npc και μιλάμε μέσα απτά σκάφη μας 5 δευτερόλεπτα και με στέλνει να βρω ένα σκάφος. Οποτε τηλεμεταφορα - - - > loading screen, βρίσκω το σκάφος, πάω να κάνω dock - - - > cinematic loading screen, παω να μπω στο σκάφος - - - > loading screen. 

 

Εδω το παράτησα και το διέγραψα απτό δίσκο. Το παραπάνω είναι αληθινή ιστορία και είναι η αποστολή για το faction των UC που είσαι undercover. Και γενικά όλο το παιχνίδι μέχρι εδώ που είμαι ίδιο μοτίβο έχει.. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...