Προς το περιεχόμενο

Starfield [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά πάντως ήταν λίγο παραπλανητικό το marketing, γιατί και εγώ πράγματι νόμιζα ότι θα δω κάτι σαν το no man's sky, να πηγαίνεις seamlessly απ' το ένα μέρος στο άλλο, κτλ. Το game δεν είναι open world με την έννοια του όρου αλλά ουσιαστικά είναι σαν να βρίσκεσαι σε vaults, κάνεις ότι κάνεις εκεί, και μετά teleport σε άλλο. Το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό από μόνο του, απλά δεν συνάδει με το marketing για massive worlds and biomes and 1000 planets to explore. Τα δυνατά στοιχεία του game είναι το story και κυρίως οι αποφάσεις που κάνεις και τι επίδραση έχουν στον κόσμο.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 3
  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Herald είπε

Εγώ προσπαθώ με νύχια και με δόντια να μου αρέσει το game αλλά κάτι δεν. Ουσιαστικά είμαι σε ένα πλανήτη, παίρνω ένα quest που με στέλνει σε έναν άλλο πλανήτη, κάνω teleport, κάνω το quest, και μετά teleport σε άλλο πλανήτη για το επόμενο quest. Tι δεν έχω καταλάβει? 😁

Αυτό είναι το λιγότερο. Πας να μπεις σε μαγαζί και τρως ακόμα και εκεί loading screen. Ή το άλλο "όμορφο" που σε σταματάνε σκάφη για να τα βοηθήσεις και πιάνεις διάλογο με το...διαστημόπλοιο σε πρώτο πρόσωπο, όπως και με τους NPC στο δρόμο.

Πριν από χρόνια ρωτούσαν τον Todd για τον λόγο αυτής της τεράστιας καθυστέρησης στην κυκλοφορια του Starfield και του TES VI. Απάντησε ότι χρειάζονταν νέες τεχνολογίες για να κάνουν το όραμα τους πράξη και θα το καταλαβαίναμε από το release...Φαντάσου μαύρο χάλι το νέο TES απέναντι στα AAA της περιόδου.

Πάντως εγώ κοιτάω gameplay περισσότερο και εκεί μέχρι στιγμής φαίνεται να βαδίζει στα χνάρια των FO. Δεν απογοητεύει και ειδικά στην αρχή σε βάζει να σκέφτεσαι και να σχεδιάζεις. Με αισθητή όμως την απουσία του VATS και του survival mode που έδιναν εντελώς άλλη διάσταση στο game.

Δημοσ.

Γιατί τα TES δεν ήθελες loading screen για να μπεις σε σπίτια και να ανοίξεις κουβέντα με τον οποιοδήποτε. 

Βλέπω αρκετές φορές ότι στην gaming βιομηχανία αντί να κάνουν βήματα μπροστά κάνουν πολλά πισογυρίσματα. Δεν ξέρω για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό. Έλλειψη  πόρων , φαντασίας?

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Γιατί τα TES δεν ήθελες loading screen για να μπεις σε σπίτια και να ανοίξεις κουβέντα με τον οποιοδήποτε. 

Βλέπω αρκετές φορές ότι στην gaming βιομηχανία αντί να κάνουν βήματα μπροστά κάνουν πολλά πισογυρίσματα. Δεν ξέρω για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό. Έλλειψη  πόρων , φαντασίας?

Θέλει εργατοώρες άρα λεφτά για να φτιάξεις νέο engine απ' την αρχή.

  • Like 3
Δημοσ.

Γιατί σε αυτό το engine με το τραγικό με τις σκάλες που ο χαρατήρας σου απλά δεν μπορεί να πιάσει μια κάθετη σκάλα και να την ανεβεί και πρέπει και εκεί να πας σε loading screen. 

10 χρόνια μη πω και παραπάνω αυτό το πράγμα το έχουν φυσικά και σε αυτό το game.

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, just_a_dude said:

Γενικά πάντως ήταν λίγο παραπλανητικό το marketing, γιατί και εγώ πράγματι νόμιζα ότι θα δω κάτι σαν το no man's sky, να πηγαίνεις seamlessly απ' το ένα μέρος στο άλλο, κτλ. Το game δεν είναι open world με την έννοια του όρου αλλά ουσιαστικά είναι σαν να βρίσκεσαι σε vaults, κάνεις ότι κάνεις εκεί, και μετά teleport σε άλλο. Το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό από μόνο του, απλά δεν συνάδει με το marketing για massive worlds and biomes and 1000 planets to explore. Τα δυνατά στοιχεία του game είναι το story και κυρίως οι αποφάσεις που κάνεις και τι επίδραση έχουν στον κόσμο.

Συμφωνώ στα από πάνω αλλά τόνισα λίγο το από κάτω γιατί ναι, ιδανικά έτσι είναι ΑΛΛΑ όμως εγώ από την άλλη σε ότι είχε να κάνει με το main story πάντα δεν έδινα πληροφορίες σχετικά με την εμπειρία, υπήρχε αυτή η επιλογή αλλά επίδραση στον κόσμο δεν είχε, ήταν το ίδιο με το να έλεγα για χρώματα και μουσικές κτλ.
Εμένα εκεί πέθανε αυτό το κομμάτι με την επίδραση στον κόσμο. Α και στο άλλο που έγραψα πριν μερικές μέρες, ότι δεν έκανα τα side quests στην αρχή αλλά έπιασα τα main και όταν πήγα στην βάση να κάνω side quest αυτό που σου δίνει δωμάτιο, το npc μου έλεγε αν το σκέφτομαι να γίνω μέλος τους....
Τώρα το ερώτημα για μένα είναι ποιες είναι αυτές οι αποφάσεις που έχουν επίδραση; Πρέπει να είναι μετρημένες στα δάχτυλα ακρωτηριασμένου χεριού. Πέραν από κάτι που θα πρέπει να μπει σε Spoiler με την Andreja, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο που να έχω κάνει σε quest και να είχε επίδραση!
Εδώ για σφαγή σου λέει το quest και μπορείς να το γράψεις, να πας να κάνεις άλλο quest και να πας πάλι μετά από ώρες/μέρες. Τι σόι σφαγή κάνανε αν είναι να με περιμένουν;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Γιατί σε αυτό το engine με το τραγικό με τις σκάλες που ο χαρατήρας σου απλά δεν μπορεί να πιάσει μια κάθετη σκάλα και να την ανεβεί και πρέπει και εκεί να πας σε loading screen. 

10 χρόνια μη πω και παραπάνω αυτό το πράγμα το έχουν φυσικά και σε αυτό το game.

Ε ναι έτσι είναι φτιαγμένο το game να μπορεί να φορτώσει μόνο μέχρι συγκεκριμένο κομμάτι του χάρτη. Τα AC και τα TW3/CP77 για παράδειγμα είναι πραγματικά Open World. Μπορείς να πας ποδαράτος απ' το ένα σημείο του χάρτη στο άλλο.

Αν και ξαναλέω δεν είναι ανάγκη να είναι τέρμα open world ένα game για να είναι καλό, αλλά το Starfield το πήγε στο άλλο άκρο, επειδή ήθελαν να δημιουργήσουν το illusion των 1000 πλανητών. Χίλιες φορές να έφτιαχναν 3-4 συστήματα πλανητών που ας πήγαινες με loading απ' το ένα στο άλλο ή από πλανήτη σε πλανήτη δεν πειράζει, αλλά ο κάθε πλανήτης να ήταν custom made και να μπορούσες να πας παντού ή έστω σχεδόν παντού. Έτσι όπως είναι τώρα νιώθω ότι κάνω loading ένα save κάθε 10 λεπτά, γιατί πας ξαφνικά σε ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Δημοσ.

καλά δεν το έχω προχωρήσει πολύ για να πω την γνώμη μου πιο ειδικά για το game. Γενικά παρά την γκρίνια που υπάρχει πάντα όταν βγάζει κάποιο game η bethesda, έχω τελειώσει όλα της τα game από εποχή oblivion και τα έχω ευχαριστηθεί όλα. 

Θέλω να δω και αυτό εδώ τώρα. Λίγο που το έχω προχωρήσει απλά βλέπω τα κλασικά fail της κυρίως στην engine που υπάρχουν και σε αυτό εδώ. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, chek2fire είπε

Γιατί τα TES δεν ήθελες loading screen για να μπεις σε σπίτια και να ανοίξεις κουβέντα με τον οποιοδήποτε.

What?! Εννοείτε ότι ήθελε loading για να μπεις σε σπίτια, wtf?

6 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Γενικά παρά την γκρίνια που υπάρχει πάντα όταν βγάζει κάποιο game η bethesda

Γκρίνια?! Εννοείς τα απολύτως λογικά παράπονα για πράγματα που υπάρχουν σε παλιότερα games και όχι σε αυτό? Ok.

  • Like 1
Δημοσ.

Τελικά ενθουσιάστηκε κανείς με το Starfield να δούμε αν αξίζει να ξοδέψουμε ελεύθερο χρόνο και χρήμα ή "νταξ καλό είναι" είναι η γενικότερη εντύπωση; 

Δημοσ.
14 minutes ago, vs_skg said:

Τελικά ενθουσιάστηκε κανείς με το Starfield να δούμε αν αξίζει να ξοδέψουμε ελεύθερο χρόνο και χρήμα ή "νταξ καλό είναι" είναι η γενικότερη εντύπωση; 

Σχεδον παντου διαβαζω για 7/10 παιχνιδι . Οσο επαιξα το ιδιο θα εβαζα και γω ( 6/10 αν παρω υποψην απαραδεκτα πραγματα που λειπουν οπως hdr , fov slider , gamma slider κτλπ) 

  • Like 2
Δημοσ.

  

18 λεπτά πριν, vs_skg είπε

Τελικά ενθουσιάστηκε κανείς με το Starfield να δούμε αν αξίζει να ξοδέψουμε ελεύθερο χρόνο και χρήμα ή "νταξ καλό είναι" είναι η γενικότερη εντύπωση; 

Για εμενα που αντιπαθω τους χαοτικα μεγαλους κοσμους για "ιμερσιο", κοσμους 100ωρων που οι 50 ειναι questing και οι 50 ειναι καλπασμος για το questing, το βασικό "προβλημα" του παιχνιδιου που ειναι πιο περιορισμένοι/instanced οι κοσμοι ειναι θετικό 😅

Ούτε είχα καμία διάθεση να πεταω απο πλανητη σε πλανητη σαν το No Man Sky ή να φαρμάρω minerals απο πλανητες μεσα στο διαστημοπλοιο. Μου δινει ακριβως αυτο που θελω: πιο μαζεμενο και στρωμένο παιχνίδι.

Τα βασικά αρνητικά που έχω είναι:

  1. inventory στα κλασσικα χάλια της Bethesda.
  2. world map της πλακας, city map ανυπαρκτα και η εκνευριστικη πυξίδα αντί του Minimap
  3. loading times για να μπεις σε κτιρια. ήλπιζα οτι θα το ειχαν σώσει κάπως αυτό, αλλά τζίφος.

Περαν αυτό, περνάω πρίμα. Λατρεύω στο έπακρο το Nasapunk art direction και την hard science fiction λογικη του τίτλου, σχεδόν ποτέ δε το βλέπουμε αυτο σε video games, συνήθως πάμε σε εντελώς space opera καταστασεις.
Τέλος, space RPG games από μεγάλες ομάδες έχουμε δει απειροελλάχιστα στην ιστορία του gaming οπότε το διασκεδάζω πάρα πολύ, τέτοιες εμπειρίες βλέπουμε 1 ανα 5-10 χρόνια.

Ok, δεν ειναι Star Citizen from Bethesda το Starfield οπως πολλοι ονειρευονταν. Δεν τρέχει κ τίποτα για εμενα, ποτέ δε περίμενα ή ήθελα κάτι τετοιο. Ειναι ενα πολυ ωραίο Bethesda style RPG, με υπέροχα (YΠΕΡΟΧΑ! για τα γούστα μου πάντα) setting και σκηνικα και όσο έχω δει ως τωρα, το εχω διασκεδάσει πάρα πολύ. Δε ξερω πως θα παω μεχρι το τελος αλλα για την ώρα, πολυ άνετα θα το πρότεινα σε κάποιον φίλο που εχουμε κοινά γούστα. :) 

 

  • Like 10
Δημοσ.
1 ώρα πριν, vs_skg είπε

Τελικά ενθουσιάστηκε κανείς με το Starfield να δούμε αν αξίζει να ξοδέψουμε ελεύθερο χρόνο και χρήμα ή "νταξ καλό είναι" είναι η γενικότερη εντύπωση; 

ο κάθε ένας θα σου δώσει άλλη απάντηση... για κάποιον μπορεί να είναι μια μετριότητα για κάποιον άλλο το παιχνίδι τις 10ετίας... αν σου αρέσουν τα παιχνίδια της bethesda (elder scrolls, fallout) είναι μια από τα ίδια στο διάστημα, αν δεν σου αρέσει η συνταγή μην ασχοληθείς καν... όπως και νάχει καλύτερα να περιμένεις λίγο να βγάλει κάνα patchaki η κοινότητα θα γίνει πολύ καλύτερο το game

  • Like 1
Δημοσ.

πάνω που μπήκα στο κλίμα του παιχνιδιού... έφτασα στο κλασικό πρόβλημα με το inventory. γεμίζει συνέχεια...

βρήκα ένα νέο διαστημοπλοιο.. αλλά δεν μπορώ να το πιλοταρω γιατί δεν έχω level 3 piloting που για να το φτάσω πρέπει να καταστρέψω αρχικά καμία 60αρια εχθρικά διαστημοπλοια 

προσπαθώ να πουλήσω τα αντικείμενα αλλά δεν έχουν λεφτά οι λίγοι vendors.

αν δεν ασχοληθώ καθόλου με outposts και research θα έχω πρόβλημα ή είναι προαιρετικά;

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...