Προς το περιεχόμενο

Starfield [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ωχ ωχ ωχ αυτό είναι το επόμενο σε μένα 🥵 Τουλάχιστον έχω saves μιας και έχω μάθει από fallout. Πάντα ένα πριν αρχισω κάθε κουεστ και ενα ακριβώς πριν το κάνω turn in. 

  • Thanks 1
  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Η ουσία του eurogamer review βρίσκεται σε αυτό το απόσπασμα για το review του Skyrim που ισχύει και για το Starfield:

https://www.eurogamer.net/games-of-the-decade-the-elder-scrolls-5-skyrim-is-anything-but-overrated
 

  Απόκρυψη περιεχομένων

There is an intangible realism to Skyrim's world that I haven't really felt in a game of its budget and scope since. It's in the mechanics of it - the literal mechanics; the basic billiard balls of the physics - and the best example I can think of, for some reason, is pushing people off a ledge.

Push someone off a ledge in a big-budget, big-sized, post-Skyrim open world game and watch what happens. Animations. They will stagger a bit, and then they'll sort of shimmy themselves past the edge of the ledge itself, and then they'll start a ready-made, very nicely animated falling manoeuvre - designed for precisely this moment, to maintain the realism and the immersion and all that - and then they will fall.

In Skyrim, they will just fall. It might seem sort of backwards, in comparison to those other games, because the conjoining movements that us humanoids naturally make when we fall off things aren't all there, but the simple falling of Skyrim does something for me that the canned stumbles of far more modern and technically accomplished games don't. It makes sense - and it makes sense at every step of the way. Skyrim's physics are clumsy and uncouth, but they're consistently so. They're consistent internally: this is how things fall off ledges in Skyrim, always. This is how A reacts to B when you hit it in a certain way.

και συνεχίζει στο ρεζουμέ:

Όλα τα Bethesda games έχουν έναν κόσμο που διέπεται από κανόνες, έστω και απλοϊκούς. Το παιχνίδι αντιδρά στις ενέργειές σου με βάση αυτούς τους κανόνες και όχι με βάση κάποιο script για κάθε ξεχωριστή περίπτωση(π.χ. τα animations για την πτώση ενός NPC από έναν βράχο), όπως στα άλλα big budget games. Η συνέπεια όλων αυτών των συστημάτων σου παρέχει τη δυνατότητα να πετύχεις στόχους με τρόπους που εσύ ανακαλύπτεις εκμεταλλευόμενος έξυπνα τους κανόνες, αλλά και τις αδυναμίες τους.

Τα ίδια λέει και για το Starfield μόνο που τον κούρασαν τα τόσα πολλά υποσυστήματα και tutorials. Καθώς και η απουσία του στοιχείου της εξερεύνησης μιας και πας από το ένα σημείο ενδιαφέροντος στο άλλο με fast travel ή loading screens χωρίς να παρεμβάλλεται κάτι αξιόλογο ενδιάμεσα. Κάτι σαν το Mass Effect δηλαδή που παρεμπιπτόντως αγαπήθηκε από πολλούς.

Έχει όμως βελτιωμένο gameplay. Έχω φτάσει μέχρι στιγμής στις 5 ώρες παιχνιδιού σε μέγιστο difficulty και το απολαμβάνω. Έχω "καθαρίσει" και κάποια outposts στον Άρη και βλέπω ότι ο σχεδιασμός τους και συνολικά η μάχη είναι πολύ καλή και συγκρίσιμη με καθαρόαιμα shooters. Το παιχνίδι σε "ξυπνάει"  και σε αναγκάζει να διαχειρίζεσαι έξυπνα όλους τους πόρους σου. Μέχρι στιγμής τα μενού φαίνονται αρκετά εξυπηρετικά. Η έλλειψη χάρτη μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα. Από την άλλη όμως σε κρατάει σε εγρήγορση.

 

Θα συμφωνήσω απόλυτα αδερφέ. Μόνο με την υπό σημείωση να μην το διαφήμιζαν 2 χρόνια τώρα ως παιχνίδι ανοιχτου κόσμου - εξερεύνηση διαστήματος. Αυτό που δεν καταλαβαίνω καθόλου μα καθόλου... Έστησαν έναν υπέροχο μηχανισμό να φτιάχνεις το σκάφος που θες. Ωπος το θες. Και στην ουσία είναι άχρηστο. Αλήθεια αυτό το κομμάτι δεν το καταλαβαίνω. Ωπος και τις τροχιές στο ηλιακό σύστημα είναι βάση των πραγματικών. Αλλά μέχρι εκεί. Στην ουσία δεν τα απολαμβάνεις. Αυτό. Την καλημέρα μου 

34 λεπτά πριν, dazed&confused είπε

Ωχ ωχ ωχ αυτό είναι το επόμενο σε μένα 🥵 Τουλάχιστον έχω saves μιας και έχω μάθει από fallout. Πάντα ένα πριν αρχισω κάθε κουεστ και ενα ακριβώς πριν το κάνω turn in. 

Και εμένα λέει ο ανηψιος μου περίεργο που κάνω σειβ μετά από κάθε νταζτεον εποστπλη... 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 13/9/2023 στις 1:41 ΜΜ, TitanX είπε

Γιατί τόση φασαρία για τα teleport? Δεν το καταλαβαίνω. Το παιχνίδι είναι RPG δεν είναι space emulator. Έχω πάνω από 1000 ώρες στο elite, καμία σχέση όμως το ένα με το άλλο. Προφανώς  και δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να πιάσει το immersion του elite. Από την άλλη το elite πήγε να βάλει κάτι ψιλό rpg και 1st shooting στοιχεία και το έκραξαν και οι πέτρες. και εγώ μαζί. 
 

Στο fallout η Skyrim το πηγαίνατε ποδαράτο ; Όλο teleport έκανα και εκεί. σιγά μη καθόμουν να πατάω το w μισή ώρα για να παραδώσω ένα quest. 
 

Δεν έχει νόημα να ταξιδεύεις real time. Μόνο για τα main mission θα θέλαμε κάμποσα χρόνια να το τελειώσουμε. 
 

 

Γιατί θα ήταν σκαλοπάτια πιο πάνω το immersion. Γιατί στο elite μόνο real time μόνο μπορείς να ταξιδέψεις; Φυσικά και όχι γιατί θα είχες το ιδιο πρόβλημα με τις αποστάσεις. Θα έπρεπε να έχει αντίστοιχες λειτουργίες οπως το super cruise απο πλανήτη σε πλανήτη και hyper jump απο σύστημα σε σύστημα.

  • Like 1
Δημοσ.
12 hours ago, xartemporas said:

 

13 λεπτά βίντεο για κάτι που θα μπορούσε να δείξει σε 1. 

Προφανώς δεν το είδα όλο. Και προφανώς δεν θα μάθω ποτέ (δεν ξέρω αν το λέει σε κάποια στιγμή από τα χαμένα 13 λεπτά της ζωής κάποιου που θα το δει όλο) που βρήκε τα database id του κάθε αντικειμένου που εμφανίζει. 

Και ποιός ο λόγος να τα εμφανίζει? Γενικά, άκυρο και άσκοπο βίντεο.......

13 hours ago, greekfragma said:

 

μου φαίνεται αδιανόητο να βλέπω τέτοια πράγματα το 2023 όταν έχουν βγει άπειρα games 10χρόνια πίσω που έχουν καταφέρει μια χαρά φυσική κίνηση.

πόσο δε μάλλον από ένα studio με τέτοια οικονομικά μεγέθη και δύναμη όπως η Bethesda

Ευτυχώς το κατέβασα στο xbox και δεν το πλήρωσα, το παιχνίδι πέραν των bugs έχει και ενοχλητικά πράγματα σαν αυτό που αναφέρεις ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ, και που κακώς γίνεται αβαβά από σχεδόν όλους. 

 

Δεν είναι δυνατόν ρε παιδιά εν έτει 2023 να βλέπουμε τέτοια αγγούρια animations. Τη στιγμή που πχ στο Red Dead Redemption 2 που είναι τόσα χρόνια πίσω, είναι λυμένα αυτά. Τυχαίο game που μου ήρθε στο μυαλό, σίγουρα υπάρχουν άπειρα άλλα. 

Δεν είναι δυνατόν studio και budget τέτοιου μεγέθους, με σπαμάρισμα ακραίο τόσους μήνες/χρόνια, μέχρι και controllers & ακουστικά έβγαλαν για xbox με το theme του Starfield, και να βλέπουμε τέτοια αθλιότητα. 

Οκ ναι και εγώ έρχομαι απ'τις εποχές 8bit gaming και είμαι υπέρμαχος του gameplay, αλλά όχι να μας πονάνε και τα μάτια με τέτοια animations.. για να μη μιλήσω για τα animations στις πτώσεις από ύψος, που ανέβασε κάποιος άλλος πριν μέρες.....

  • Like 3
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, polaki είπε

13 λεπτά βίντεο για κάτι που θα μπορούσε να δείξει σε 1. 

Προφανώς δεν το είδα όλο. Και προφανώς δεν θα μάθω ποτέ (δεν ξέρω αν το λέει σε κάποια στιγμή από τα χαμένα 13 λεπτά της ζωής κάποιου που θα το δει όλο) που βρήκε τα database id του κάθε αντικειμένου που εμφανίζει. 

Και ποιός ο λόγος να τα εμφανίζει? Γενικά, άκυρο και άσκοπο βίντεο.......

Ο λογος που τα εμφανιζει ειναι just for fun, για τι αλλωστε θα μπορουσε να ειχε δημιουργηθει ενα τετοιο βιντεο και για να δει εαν μπορει να κρασαρει το συστημα, κανοντας spawn καποια objects και πως συμπεριφερονται τα physics  και με τι ειδους υπερβολη . Και για να το τεσταρει δοκιμασε σταδιακα να ανεβει και με διαφορα αντικειμενα. Just for the info χρειαστηκε ενας εντυπωσιακος αριθμος για να το καταφερει και ειχε και το χαβαλε του δοκιμαζοντας διαφορα.. 

  • Like 1
Δημοσ.

video σαν και αυτό όντως δεν είναι να τα παίρνεις στα σοβαρά, αλλά από την άλλη βλέπεις πριν κάνεις κλικ στο video τι ακριβώς θέλει να σου δείξει, δεν είναι δηλαδή κλασσική περίπτωση click bait video.

Αρα οποιος το βρίσκει ανούσιο, απλά το προσπερνά ;)

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

μην το βαλεςι ακομα περιμεεν για κανα ΑΙΟ  μοδ πακετο που θα εχει απο νερα μεχρι τον ουρανο. μην βαζεις τωρα, βγαζεις. βαζεις και στο τελος σπασει. ειναι και 130 γιγα που να το ξανα κατεβαζεις. ...μιλαω απο καθαρα σκυριμ εμπειρια. αλλα αυτο ηταν 10 γιγα παιχνιδι ... μια κλανια εκατασταση... 

  • Like 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Mythoplasths είπε

μην το βαλεςι ακομα περιμεεν για κανα ΑΙΟ  μοδ πακετο που θα εχει απο νερα μεχρι τον ουρανο. μην βαζεις τωρα, βγαζεις. βαζεις και στο τελος σπασει. ειναι και 130 γιγα που να το ξανα κατεβαζεις. ...μιλαω απο καθαρα σκυριμ εμπειρια. αλλα αυτο ηταν 10 γιγα παιχνιδι ... μια κλανια εκατασταση... 

σωστός όπως έγινε και στο fallout4 κάποια στιγμή θα βγάλουν κάνα mod 10gb που θα τα έχει όλα 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά την υπόδειξη του @xtrmsnpr (τον οποίο και ευχαριστώ) ότι υπάρχει ξεχωριστή θεματική ενότητα για το Starfield μεταφέρω και εδώ τον Οδηγό Ενεργοποίησης του Resizable Bar για την αύξηση των FPS στο εν λόγω παιχνίδι με Nvidia Κάρτες Γραφικών (η ενεργοποίηση του δεν είναι μόνο εφαρμόσιμη στο Starfield αλλά και σε άλλα παιχνίδια όπου μπορούμε να δούμε μικρές μεν, αλλά σε κάθε περίπτωση βελτιώσεις στα fps - βλέπε παρακάτω στο reddit link). 

Με τον ερχομό του Starfield, αποδείχθηκε ότι ευνοούνται οι κάρτες γραφικών της AMD σε αντίθεση με τις Nvidia RTX 3000 & RTX 4000 εφόσον εξ’ ορισμού, δεν υπάρχει η δυνατότητα ενεργοποίησης του DLSS 2 ή 3 στις ρυθμίσεις του παιχνιδιού. Βγήκαν φυσικά και τα πρώτα custom mods (βλέπε https://www.nexusmods.com/starfield/mods/111 - υπάρχουν αρκετές και πρόσφατες συζητήσεις στο Internet) και προφανώς θα βγουν και άλλα mods & updates, εφόσον το Starfield με τις όποιες αδυναμίες του, έχει αγκαλιάσει ευρέως και αναπάντεχα για την εταιρεία – δημιουργό του (Bethesda Game Studios),  το ευρύτερο κοινό. Όπως π.χ. η προτεινόμενη λύση από τον Okhayko, με την οποία κερδίζονται αρκετά fps με την ενεργοποίηση του Starfield profile μέσω του Nvidia Profile Inspector. Περισσότερα, σε αυτά τα links:

α) nexusmodshttps://www.nexusmods.com/starfield/mods/1696

β) reddithttps://www.reddit.com/r/Starfield/comments/16f2af7/starfield_gains_1015fps_on_30xx_and_40xx_gpus/

Για να λειτουργήσει όμως η παραπάνω λύση, δεν αρκεί μόνο η ενεργοποίησή του από το Nvidia Profile Inspector ή από την εγκατάσταση των νέων Drivers της Nvidia. Χρειάζεται να είναι ενεργοποιημένο και το Resizable Bar και στο BIOS. Ειδικά για το Resizable Bar, πληροφορίες εδώ:

α) rockpapershotgunhttps://www.rockpapershotgun.com/what-is-resizable-bar-and-should-you-use-it

β) pcworldhttps://www.pcworld.com/article/394720/faster-gaming-frame-rates-for-free-resizable-bar-explained.html

Επειδή, δεν μπορούσα να αντισταθώ στον πειρασμό, είπα να το δοκιμάσω. Ως κάτοχος Asus Motherboard, βρήκα τον εξής οδηγό για το πως μπορείς να ενεργοποιήσεις το Resizable Bar:

Asus & Res Barhttps://edgeup.asus.com/2021/guide-how-to-enable-resizable-bar-on-your-asus-powered-gaming-pc/

Συνοπτικά για την ενεργοποίηση και την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του απαιτείται η μητρική, η κάρτα γραφικών και ο επεξεργαστής να είναι συμβατά (compatible) με το Res Bar. 

Α. Αναφορικά με τις κάρτες όλες οι RTX 3000 & RTX 4000 είναι συμβατές.

Β. Αναφορικά με τους επεξεργαστές είναι όλοι από τις σειρές Ryzen 5000 series + και κάποια μοντέλα από τη σειρά 3000 (περισσότερες πληροφορίες εδώ - https://www.pcworld.com/article/394720/faster-gaming-frame-rates-for-free-resizable-bar-explained.html)

Γ. Αναφορικά με τη μητρικές, συμβατές είναι μητρικές με AMD Chipset, όπως ASUS A520, B450, B550, X570, και TRX40  και για τις Intel οι μητρικές με Chipset B460, H410, H470, Z490, Z590, και X299.

Τα βήματα για την ενεργοποίηση του Res Bar στο BIOS (το σημαντικότερο) τουλάχιστον όσον αφορά σε AMD μητρική, όπως η δική μου, είναι τα εξής:

  1. Μπαίνουμε στο BIOS κατά τα γνωστά (Boot & Del ή F2)
  2. Πηγαίνουμε στο Advanced Mode Interface.
  3. Επιλέγουμε το Advanced tab και στην συνέχεια την επιλογή “PCI Subsystem Settings” submenu
  4. Εφόσον είμαστε στο “PCI Subsystem Settings” submenu, αλλάζουμε τη ρύθμιση “Above 4G Decoding” σε “Enabled,” και επιβεβαιώνουμε ότι η ρύθμιση “Re-size BAR Support” είναι στο “Auto.”
  5. Απενεργοποιούμε το “Compatibility Support Module (CSM)”. Επιλέγουμε το Boot tab και στη συνέχεια το submenu - επιλογή "CSM (Compatibility Support Module)”. Μέσα σε αυτό το submenu επιλέγουμε το “Legacy CSM”, το οποίο και απενεργοποιούμε επιλέγοντας το “Disabled”.

ΠΡΟΣΟΧΗ όμως εδώ!! Θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι ο βασικός μας σκληρός δίσκος (boot disk) χρησιμοποιεί για την μορφοποίηση / partition το πρότυπο GPT, και η εγκατάσταση των Windows χρησιμοποιεί το UEFI BIOS mode (εάν δεν ισχύει και απενεργοποιήσουμε το CSM δε θα μπουτάρει το σύστημά μας). Το πιθανότερο είναι ότι αυτό δεν ισχύει σήμερα στην πλειονότητα των συστημάτων με Windows 10 ή 11 και με SSD δίσκους, αλλά σε κάθε περίπτωση πρέπει να το επιβεβαιώσουμε. Παράλληλα να σημειώσω ότι δεν έχω βρει ακόμα το λόγο, για τον οποίο πρέπει να είναι απενεργοποιημένο το CSM και δεν δοκίμασα όλα τα παραπάνω με αυτό ενεργοποιημένο.

Όλα τα παραπάνω περιλαμβάνονται αναλυτικά και με εικόνες στο παραπάνω Link της Asus (edgeup.asus.com). Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι ότι μέσω του Computer Management δεν φαίνεται από τα properties εάν το πρότυπο είναι GPT. Μπορείτε όμως εύκολα να το δείτε εάν τρέξετε το Power Shell με admin δικαιώματα και εκτελέσετε την εντολή “Get-Disk”.

Εάν τα έχετε κάνει όλα σωστά (και πριν δεν το βλέπατε) θα βλέπετε τώρα στο Nvidia Panel, το Resizable Bar ενεργοποιημένο.

Επί της ουσίας. Με την ενεργοποίηση του Resizable Bar στην motherboard (BIOS) εγκατέστησα και τους τελευταίους drivers της Nvidia (537.34). Με το DLSS mode (από nexusmods) ενεργοποιημένο (ρυθμίσεις profile B και  χωρίς sharpening) πριν στο Starfield είχα γύρω στα 60 fps (Monitor 2k – Ryzen 5900X – RTX 3080) σε συγκεκριμένο σημείο (save) του παιχνιδιού. Με την ενεργοποίηση του Resizable Bar και του Starfield Profile (είτε μέσω του Nvidia Profile Inspector, είτε πιθανώς μέσω των νέων drivers της Nvidia), τώρα έχω στο ίδιο σημείο (save) 70 fps (~16% βελτίωση). Την ίδια περίπου απόδοση (~11%) σε άλλο σημείο που δοκίμασα (από 85-87 πήγε στα 95-97 fps - βλέπε επισυναπτόμενη εικόνα). Να επισημάνω ότι, οι Custom ρυθμίσεις στα settings του παιχνιδιού κατά τη διάρκεια της δοκιμής εφαρμογής του Res Bar, παρέμειναν οι ίδιες.

Επεξ/σία από JPaxilleas
Δημοσ.

Αυτό που κατάλαβα ακόμα μια φορά είναι ότι όλο υποσχέσεις είναι και κάνε preorder και κάθε φορά τα ίδια. Όταν θα σταματήσουμε να πέφτουμε θύματα του hype και θα κόψουμε τα preorder υπάρχει ελπίδα να δούμε game της προκοπής. Μέχρι τότε τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου. 

Εγώ μετά τη πατάτα του Cyberpunk είπα τέλος. Δε πα να φτιάξει ο Θεός ο ίδιος game να σου λέει preorder με 10€. Ένα μήνα μετά τουλάχιστον μετά από mods patches και ανάλογα και τα reviews. 

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...