greekfragma Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 15 minutes ago, ultraex2003 said: απορία που μου γεννήθηκε χωρίς να έχω παίξει ακόμα το game. πως περπατανε ετσι τα npc με τις τσαντες σαν αγγουρια; αληθεια τωρα game 2023? λιγο gravity pull δε μπορουσαν να βαλουν στο αντικειμενο οπως περπατανε με βαση τον οριζοντιο αξονα ώστε να ισσοροπεί το χέρι και η βαλίτσα παράλληλα με το έδαφος; λες και έχουν πάθει αγκύλωση ή βρωμάνε οι μασχάλες τους είναι. 3
Mhlogiatros Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Eτσι παει και το combat σα να εχουν stick στο κ@λο- αλλα το μονο στραβο που βρηκαν ηταν τα pronοunssσσσσ 1
greekfragma Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 2 minutes ago, Mhlogiatros said: Eτσι παει και το combat σα να εχουν stick στο κ@λο- αλλα το μονο στραβο που βρηκαν ηταν τα pronοunssσσσσ μου φαίνεται αδιανόητο να βλέπω τέτοια πράγματα το 2023 όταν έχουν βγει άπειρα games 10χρόνια πίσω που έχουν καταφέρει μια χαρά φυσική κίνηση. πόσο δε μάλλον από ένα studio με τέτοια οικονομικά μεγέθη και δύναμη όπως η Bethesda 2
Mhlogiatros Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δες αν το λεει καλα euroguy-mer review η μονο εμεις ημαστε οι περιεργοι που τα βλεπουμε αυτα και δε κοιταμε μονο μ@λκιες ..... 1
greekfragma Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 2 minutes ago, Mhlogiatros said: Δες αν το λεει καλα euroguy-mer review η μονο εμεις ημαστε οι περιεργοι που τα βλεπουμε αυτα και δε κοιταμε μονο μ@λκιες ..... λινκ μι πλιζ @Mhlogiatros αυτό; https://www.eurogamer.net/starfield-review
seithan Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Το παρακάτω λίνκ μου το "έδωσε" ο discord server του Mod Organizer. Είναι ο μόνος τρόπος για να κατεβάσεις up-to-date την εφαρμογή. Εάν δεν θέλετε να μπείτε στην ταλαιπωρία να κάνετε Join στον server, ορίστε το αρχείο: Mod.Organizer-2.5.0-beta7.exe - Google Drive 1
comfuzio Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Έπεσα και γω σε game breaking bug. Κάνω μια αποστολή από τα main quests και πάω σε κάτι φεγγάρια, πάω στο τελευταίο και μετό που βγαίνω από το grav travel, σκάω μπροστά σε εχθρικό σκάφος, ανοίγω πυρ, critical! Μέχρι να πάω κοντά, κάνει recover και πάει να φύγει, πυρ ξανά, critical ξανά! Πάω κοντά, δεν έχει board...βαράω με ότι έχω και δεν έχω και δεν λέει να σπάσει το άτιμο! Μετά κάνει recover και φεύγει. Δεν το βλέπω πουθενα! Δεν μπορώ να κάνω "Ε" στο φεγγάρι για να κατέβω καθώς λέει ότι είμαι σε μάχη αλλά και ούτε να φύγω για πουθενά καθώς πάλι λέει ότι είμαι σε μάχη! Το εχθρικό σκάφος δεν υπάρχει πουθενά! Οπότε δεν μπορώ να κάνω τίποτα! Τι και αν το έκλεισα και το άνοιξα πάλι, τι και αν άλλαξα αποστολή, τίποτα. Μάλλον τέλος αυτό το παιχνίδι έτσι; Είχα καθαρίσει και τα πιο πολλά autosaves πριν την αποστολή αυτή οπότε δεν μπορώ να πάω πίσω πριν την αρχίσω από ότι κατάλαβα. Και μετά το άλλο που είδα, το social distancing δεν το βλέπω να σε προστατεύει από questvirus σε αυτό το παιχνίδι! Περπατάω μέσα στις πόλεις και κολλάω quests από μεγάλη απόσταση, ούτε καν να πάω να μιλήσω σε npc ούτε να με ρωτήσει αν θέλω να μπω στον κόπο 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 DLSS με option in-game συν sharpening. https://www.nexusmods.com/starfield/mods/2751
Mythoplasths Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, comfuzio είπε Έπεσα και γω σε game breaking bug. Κάνω μια αποστολή από τα main quests και πάω σε κάτι φεγγάρια, πάω στο τελευταίο και μετό που βγαίνω από το grav travel, σκάω μπροστά σε εχθρικό σκάφος, ανοίγω πυρ, critical! Μέχρι να πάω κοντά, κάνει recover και πάει να φύγει, πυρ ξανά, critical ξανά! Πάω κοντά, δεν έχει board...βαράω με ότι έχω και δεν έχω και δεν λέει να σπάσει το άτιμο! Μετά κάνει recover και φεύγει. Δεν το βλέπω πουθενα! Δεν μπορώ να κάνω "Ε" στο φεγγάρι για να κατέβω καθώς λέει ότι είμαι σε μάχη αλλά και ούτε να φύγω για πουθενά καθώς πάλι λέει ότι είμαι σε μάχη! Το εχθρικό σκάφος δεν υπάρχει πουθενά! Οπότε δεν μπορώ να κάνω τίποτα! Τι και αν το έκλεισα και το άνοιξα πάλι, τι και αν άλλαξα αποστολή, τίποτα. Μάλλον τέλος αυτό το παιχνίδι έτσι; Είχα καθαρίσει και τα πιο πολλά autosaves πριν την αποστολή αυτή οπότε δεν μπορώ να πάω πίσω πριν την αρχίσω από ότι κατάλαβα. Και μετά το άλλο που είδα, το social distancing δεν το βλέπω να σε προστατεύει από questvirus σε αυτό το παιχνίδι! Περπατάω μέσα στις πόλεις και κολλάω quests από μεγάλη απόσταση, ούτε καν να πάω να μιλήσω σε npc ούτε να με ρωτήσει αν θέλω να μπω στον κόπο Κάνε ένα τελεπορτ και εσύ ρε αδερφέ. Το παιχνίδι φημίζεται για τα τελεπορτ του.
comfuzio Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 3 minutes ago, Mythoplasths said: Κάνε ένα τελεπορτ και εσύ ρε αδερφέ. Το παιχνίδι φημίζεται για τα τελεπορτ του. Δεν μπορώ γιατί είμαι σε combat λέει
dazed&confused Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, comfuzio είπε Δεν μπορώ γιατί είμαι σε combat λέει Ακόμα και σε μάχη μπορείς να κανεις grav jump. Δοκίμασε να πας σε άλλο σύστημα, όχι σε πλανήτη στο ίδιο που είσαι. Πως λέγεται το κουεστ;
pirmen56 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2023 9 ώρες πριν, greekfragma είπε μου φαίνεται αδιανόητο να βλέπω τέτοια πράγματα το 2023 όταν έχουν βγει άπειρα games 10χρόνια πίσω που έχουν καταφέρει μια χαρά φυσική κίνηση. πόσο δε μάλλον από ένα studio με τέτοια οικονομικά μεγέθη και δύναμη όπως η Bethesda Η ουσία του eurogamer review βρίσκεται σε αυτό το απόσπασμα για το review του Skyrim που ισχύει και για το Starfield: https://www.eurogamer.net/games-of-the-decade-the-elder-scrolls-5-skyrim-is-anything-but-overrated Spoiler There is an intangible realism to Skyrim's world that I haven't really felt in a game of its budget and scope since. It's in the mechanics of it - the literal mechanics; the basic billiard balls of the physics - and the best example I can think of, for some reason, is pushing people off a ledge. Push someone off a ledge in a big-budget, big-sized, post-Skyrim open world game and watch what happens. Animations. They will stagger a bit, and then they'll sort of shimmy themselves past the edge of the ledge itself, and then they'll start a ready-made, very nicely animated falling manoeuvre - designed for precisely this moment, to maintain the realism and the immersion and all that - and then they will fall. In Skyrim, they will just fall. It might seem sort of backwards, in comparison to those other games, because the conjoining movements that us humanoids naturally make when we fall off things aren't all there, but the simple falling of Skyrim does something for me that the canned stumbles of far more modern and technically accomplished games don't. It makes sense - and it makes sense at every step of the way. Skyrim's physics are clumsy and uncouth, but they're consistently so. They're consistent internally: this is how things fall off ledges in Skyrim, always. This is how A reacts to B when you hit it in a certain way. και συνεχίζει στο ρεζουμέ: Αναφορά σε κείμενο When I play Skyrim I am in it, like I'm in no other game of its kind. Instead of trying to play how the game wants me to play, within the confines of its invisible walls or closed doors or uncanny animations, I am off the rails. Free. Free to really, truly play. Όλα τα Bethesda games έχουν έναν κόσμο που διέπεται από κανόνες, έστω και απλοϊκούς. Το παιχνίδι αντιδρά στις ενέργειές σου με βάση αυτούς τους κανόνες και όχι με βάση κάποιο script για κάθε ξεχωριστή περίπτωση(π.χ. τα animations για την πτώση ενός NPC από έναν βράχο), όπως στα άλλα big budget games. Η συνέπεια όλων αυτών των συστημάτων σου παρέχει τη δυνατότητα να πετύχεις στόχους με τρόπους που εσύ ανακαλύπτεις εκμεταλλευόμενος έξυπνα τους κανόνες, αλλά και τις αδυναμίες τους. Τα ίδια λέει και για το Starfield μόνο που τον κούρασαν τα τόσα πολλά υποσυστήματα και tutorials. Καθώς και η απουσία του στοιχείου της εξερεύνησης μιας και πας από το ένα σημείο ενδιαφέροντος στο άλλο με fast travel ή loading screens χωρίς να παρεμβάλλεται κάτι αξιόλογο ενδιάμεσα. Κάτι σαν το Mass Effect δηλαδή που παρεμπιπτόντως αγαπήθηκε από πολλούς. Έχει όμως βελτιωμένο gameplay. Έχω φτάσει μέχρι στιγμής στις 5 ώρες παιχνιδιού σε μέγιστο difficulty και το απολαμβάνω. Έχω "καθαρίσει" και κάποια outposts στον Άρη και βλέπω ότι ο σχεδιασμός τους και συνολικά η μάχη είναι πολύ καλή και συγκρίσιμη με καθαρόαιμα shooters. Το παιχνίδι σε "ξυπνάει" και σε αναγκάζει να διαχειρίζεσαι έξυπνα όλους τους πόρους σου. Μέχρι στιγμής τα μενού φαίνονται αρκετά εξυπηρετικά. Η έλλειψη χάρτη μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα. Από την άλλη όμως σε κρατάει σε εγρήγορση. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα