Προς το περιεχόμενο

Starfield [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Indeed, παρόλα αυτά το να δικαιολογούμε εταιρίες για ότι δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους είναι τέρμα αστείο. :P

Spoiler
Starfield Updates and Mod Support – September 13, 2023

First, an enormous thank you to all of you playing Starfield and your support. We are absolutely blown away by the response and all you love about the game. We’re also reading all your great feedback on what you’d like to see improved or added to the game. This is a game we’ll be supporting for years and years to come, so please keep all the feedback coming! Even if we don’t get to your requests immediately, we’d love to do it in the future, like city maps. Our priority initially is making sure any top blocker bugs or stability issues are addressed, and adding quality-of-life features that many are asking for.

This first update is a small hotfix targeted at the few top issues were are seeing. After that, expect a regular interval of updates that have top community requested features including:

  • Brightness and Contrast controls

  • HDR Calibration Menu

  • FOV Slider

  • Nvidia DLSS Support (PC)

  • 32:9 Ultrawide Monitor Support (PC)

  • Eat button for food!

We’re also working closely with Nvidia, AMD, and Intel on driver support, and each update will include new stability and performance improvements.

Additionally, we are working on our built-in mod support (Creations) that will work across all platforms similar to what we’ve done with Skyrim and Fallout 4. This full support is planned to launch early next year. Until then, we know our PC community is already very active in the modding space and if you have any feedback on how we can make this better, please let us know . Modding and creating in our games will always be a vital and important part of who we are, and we love seeing the community get off to such a strong start.

Keep the feedback coming, we really do read it all, and thank you all again for taking this journey with us!

Bethesda Game Studios
---
Update Version 1.7.29 - Fixes and Improvements

Performance and Stability

  • Xbox Series X|S Improved stability related to installations.

  • Various stability and performance improvements to reduce crashes and improve framerate.

Quests

  • All That Money Can Buy: Fixed an issue where player activity could result in a quest blocker.

  • Into the Unknown: Fixed an issue that could prevent the quest from appearing after the game is completed.

  • Shadows in Neon: Fixed an issue where player activity could result in a quest blocker.

 

  • Like 1
  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 minutes ago, panakos_thess said:

Μαρεσει που εβαλαν support DLSS αλλα η ρυθμιση δεν υπαρχει καν μεσα στα Settings

Δεν έβαλαν, αν διαβάσεις και αυτό που έγραψα και εγώ αλλά και το ίδιο το changelog, το DLSS είναι ΝΑ μπει κάποια στιγμή. Δεν μπήκε με αυτό το patch

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, just_a_dude είπε

τα physics του παιχνιδιού είναι αστεία. ακόμα και όταν ακουμπάς npc's είναι σαν να πέφτεις σε τοίχο. 

Είναι απλά ένα κλασικό παιχνίδι τύπου Bethesda λίγο πιο γυαλισμένο αλλά δεν θα το έλεγα next generation.

θα ήθελα να ήξερα που πήγε το μπάτζετ των 200εκ !!!

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Bethesda will add a FOV slider and DLSS in Starfield

Αυτά που έπρεπε να 'χεις στο release..Δεν βλέπω για brightness/contrast και HDR κάτι βέβαια..Οπότε συνεχίζει η αναμονή για όσους τα περιμένουν.

Υ.Γ Άκυρο βλέπω θα βάλουν τα παρακάτω προσεχώς..

  • Brightness and Contrast controls
  • HDR Calibration Menu
  • FOV Slider
  • Nvidia DLSS Support (PC)
  • 32:9 Ultrawide Monitor Support (PC)
  • Eat button for food!
Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ.

Παντως βλεπω με το τελευταιο patch  η εικονα εγινε πιο καθαρη .. και τα χρωματα δειχνουν πιο ζωντανα.. Το παιχνιδι θα επρεπε να ειχε ηδη οσα πανε να βαλουν ,, αλλα αν το κρινω με παρα πολλες αλλες κυκλοφοριες φετος , μια χαρα θεωρω πηγε , ειδικα με το ποσα bugs   που εν τελει  αναμεναμε σαν bethesda τιτλος

  • Like 3
Δημοσ.

Με το inventory κάτι να κάνουν ρε παιδιά, ήμαρτον. Έχω μια ώρα και διαβάζω σε διάφορα φόρουμ ένα κάρο διαφορετικά workaround επειδή το άπειρο storage του Lodge δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για crafting και πρέπει να κάνεις συνέχεια μπρος-πίσω μεταφέροντας resources. Τι φάση.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 minutes ago, nzeppos said:

Με το inventory κάτι να κάνουν ρε παιδιά, ήμαρτον. Έχω μια ώρα και διαβάζω σε διάφορα φόρουμ ένα κάρο διαφορετικά workaround επειδή το άπειρο storage του Lodge δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για crafting και πρέπει να κάνεις συνέχεια μπρος-πίσω μεταφέροντας resources. Τι φάση.

Σου δίνει την δυνατότητα να παραμετροποιησεις το σκάφος σου και να διαλεξεις τα αναλογα perks για να ενισχυσεις το storage capacity.

Εγώ έχω φτιάξει το δικό μου σκάφος και έχω επενδύσει σε perks και μπορώ να μεταφέρω 7000 items στα οποια εχω προσβαση ολη την ωρα χωρις να πηγαινω καπου αλλου....

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Δημοσ.
52 minutes ago, optimus prime said:

Σου δίνει την δυνατότητα να παραμετροποιησεις το σκάφος σου και να διαλεξεις τα αναλογα perks για να ενισχυσεις το storage capacity.

Εγώ έχω φτιάξει το δικό μου σκάφος και έχω επενδύσει σε perks και μπορώ να μεταφέρω 7000 items στα οποια εχω προσβαση ολη την ωρα χωρις να πηγαινω καπου αλλου....

Ναι, αλλά ούτε αυτό είναι λύση. Αν μαζεύεις συνέχεια πράγματα θα γεμίσεις και τις 7000 στο τέλος. Νομίζω έπρεπε να το είχαν κάνει όπως στο Fallout.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, nzeppos said:

Ναι, αλλά ούτε αυτό είναι λύση. Αν μαζεύεις συνέχεια πράγματα θα γεμίσεις και τις 7000 στο τέλος. Νομίζω έπρεπε να το είχαν κάνει όπως στο Fallout.

Τα μαζεύεις για να χτίσεις και να κανεις mods ρε αδερφέ..

Χτίζεις και τα υλικά μειώνονται.

Τώρα εάν εσύ δεν εχεις σκοπο να ασχοληθείς με αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού τότε ποιος ο λόγος να μαζεύεις εξ αρχης?

 

Επεξ/σία από optimus prime
  • Thanks 2
Δημοσ.

Παιδιά με τα επαναλαμβανόμενα points of interest τι παίζει; Είναι τόσο έντονο; Γιατί διαβάζω και σχόλια στο steam αλλά και από YTers που λένε ότι λόγω του procedural υπάρχουν φορές που βρίσκεις ακριβώς τα ίδια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, optimus prime said:

Τα μαζεύεις για να χτίσεις και να κανεις mods ρε αδερφέ..

Χτίζεις και τα υλικά μειώνονται.

Τώρα εάν εσύ δεν εχεις σκοπο να ασχοληθείς με αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού τότε ποιος ο λόγος να μαζεύεις εξ αρχης?

 

Γενικά δεν αντιλέγω, σε βάθος χρόνου κάτι τέτοιο θα γίνει. Επίσης μαζεύω ακριβώς επειδή έχω σκοπό να ασχοληθώ με αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού.

Όμως μέχρι να αρχίσεις να χτίζεις και άρα να καταναλώνεις resources μαζικά, πιθανώς έχεις μαζέψει άπειρα πράγματα τα οποία ήδη από την αρχή δεν χωράνε στα cargo . Και δεν μιλάμε για σκάφος με cargo 7000 που φτιάχνεις αργότερα στο παιχνίδι. Μιλάμε για την αρχή του παιχνιδιού, όπου είμαι level 14 στις 16 ώρες, παλεύω με το 450άρι cargo του Frontier, δεν έχει νόημα να αρχίσω να φτιάχνω πολλά πράγματα ακόμα (μόνο καναδυο outpost) οπότε έχουμε στουμπώσει το σκάφος, εγώ και η follower. Αναγκάζομαι να πηγαίνω μπρος-πίσω για να μεταφέρω resources στο Lodge. Και περιμένω να πάρω το επόμενο level για να ανεβάσω επιτέλους το Payload skill για να μου δώσει κάτι παραπάνω.

Το storage θα έπρεπε να παίζει όπως του Fallout, απλά και κατανοητά. Έχει βουίξει το reddit και λοιπά φόρουμ από αυτό το πρόβλημα, αφού είναι προφανές πισωγύρισμα και κακός σχεδιασμός. Το μοντέλο του Starfield σου βγάζει το λάδι στην αρχή και σε αναγκάζει να κάνεις συνέχεια μπρος-πίσω, ενώ στην πορεία σε υποχρεώνει ως μοναδική λύση να φτιάχνεις σκάφη με cargo 7000 για να μεταφέρεις την προίκα σου όπου πας, αντί να τα έχεις όλα σε σταθερά container συγυρισμένα. Το μόνο που χρειαζόταν να κάνουν, είναι ό,τι έχεις σε container (inventory, ship cargo, Lodge storage, outpost transfer container κλπ) να μπορεί να χρησιμοποιείται άμεσα για crafting χωρίς πολλά πολλά.

Τεσπά λεπτομέρειες, τον καημό μου λέω και συνεχίζω ακάθεκτος το παιχνίδι μέχρι να φτιάξω κι εγώ μεγάλο σκάφος.

Κατά τ' άλλα υπάρχει εύκολη λύση όταν είσαι σε transfer mode ή σε vendors, να μπορείς να δεις τι ποσότητα έχεις ήδη από το συγκεκριμένο αντικείμενο; Θέλω πχ να αγοράσω ένα τυχαίο resource από έναν τυχαίο vendor, αλλά δεν ξέρω πόσα τέτοια έχω ήδη πάνω μου ή στο σκάφος ή στο Lodge storage. Κοίταξα στα γρήγορα για mod, αλλά δεν βρήκα κάτι πρόχειρο.

Επεξ/σία από nzeppos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...