Προς το περιεχόμενο

Starfield [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 ώρες πριν, seithan είπε

Τα παιδιά που το τρέχεται με FG ενεργοποιημένο, η κίνηση πως σας φαίνεται; Παίζοντας σε 60άρι non-gsync πάνελ έχει ένα "jitter", ένα συνεχόμενο σπάσιμο στην κίνηση αν και τα frames είναι "πάντα" στην ζώνη των 70-90.

Καμιά ιδέα γιατί;

Δεν έχω δοκιμάσει καθόλου mods. Όταν ανοίγεις το FG έχεις καθόλου tearing; Αν δεν έχεις ίσως ενεργοποιείται αυτόματα το Fast Sync(το έχω δει και αλλού) που προκαλεί προοδευτικά αυξανόμενο judder αν δεν είσαι στα 90+.

4 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε

Το ερώτημα παραμένει. Αν είναι τόσο καλοί στην Larian στο rpg είδος γιατί δεν φτιάχνουν ένα action RPG τύπου Skyrim/FO, με gameplay τύπου Deus Ex ή Mass Effect που να χαρίζει άφθονη αδρεναλίνη, παράλληλα με όλο αυτό το βάθος που περιγράφεται στο BG3;

Επειδή δεν έχω ασχοληθεί με το BG3, έχει κάποιου είδους τεχνητή νοημοσύνη(ή έστω γεννήτρια καταστάσεων); Δηλαδή, μπορεί να δημιουργήσει ο κόσμος του άπειρες εξελίξεις βάσει των άπειρων δυνητικών επιλογών σου; Ή απλά οι δημιουργοί του έγραψαν scripted εξελίξεις για πάρα πολλές διαφορετικές περιπτώσεις και αυτό κάποιοι το θαυμάζουν και το αποκαλούν "ελευθερία";

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε

χωρίς να έχω παίξει καθόλου bg3 δε ξέρω άμα είναι καλο, κακό ή game of the year αλλα πως μπορείς να το συγκρίνεις με το strarfield? το ένα είναι turn base το άλλο action είναι σα να λέω ότι δε μπορώ να παίξω nba2k γιατί δεν έχει τόσο καλά physics όσο το fifa

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

χωρίς να έχω παίξει καθόλου bg3 δε ξέρω άμα είναι καλο, κακό ή game of the year αλλα πως μπορείς να το συγκρίνεις με το strarfield? το ένα είναι turn base το άλλο action είναι σα να λέω ότι δε μπορώ να παίξω nba2k γιατί δεν έχει τόσο καλά physics όσο το fifa

Ακριβώς αυτό. Άλλου είδους games.

Όταν μιλάμε για ελευθερία δράσης το μυαλό μου πάει στο Metal Gear phantom pain όπου λόγω των πολύπλοκων world mechanics έχουμε emergent gameplay*. Δηλαδή, ο κόσμος του παιχνιδιού αντιδρά από μόνος του σε ενέργειες του παίκτη τόσο απρόβλεπτα(λόγω της πολυπλοκότητας) που μπορείς να βγάλεις missions με τρόπους που ούτε καν ο δημιουργός του game είχε σκεφτεί/γράψει.

*https://en.wikipedia.org/wiki/Emergent_gameplay

Αναφορά σε κείμενο

In such games, it may be possible to complete in-game problems using solutions that the game designers did not foresee; for example in Deus Ex, designers were surprised to find players using wall-mounted mines as pitons for climbing walls.

Είναι έτσι το BG3; Ή απλά έχουμε ένα τεράστιο πακέτο scripted εξελίξεων και προσεγγίσεων από τα οποία ο παίκτης διαλέγει δήθεν "ελεύθερα";

Επεξ/σία από pirmen56
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, sp3cial είπε

Καλημέρα στη παρέα! Σήμερα ελπίζω να του αφιερώσω όλη τη μέρα! Θα ποστάρω κάποιες απορίες που και που εδώ γιατί εχω και αρκετές 🤣

1) Στο inventory κάποια αντικείμενα έχουν κόκκινο MASS (βάρος) κάποια άσπρο και κάποια πράσινο. Τι διαφορα έχει; Εγω θυμάμαι στο Skyrim ότι δεν είχε σημασία. Απλά ότι έχεις επάνω σου συνοψίζεται στο συνολικό βαρος.

2) Έκανα 5/5 pickpockets , αλλά δεν πάει στο Rank 2. Φανταζομαι θέλω skill για να κάνει upgrade έτσι; 

Επισης με χαλάει πολύ ο χάρτης.. ανύπαρκτος στις πόλεις! Και κάπως δυσκολεύομαι στους πλανήτες. Θα το συνηθίσω πιστεύω.

1)oQNrg5zPxhUWz34PriczLA-970-80.jpg.webp

Μήπως εννοείς αυτό το εικονίδιο;
Δεν έχω δει ποτέ το mass να αλλάζει χρώμα ή κάποιο πράσινο.

Αν εννοείς αυτό το εικονίδιο είναι:
Άσπρο θαυμαστικό =  Ότι νέο αντικείμενο σήκωσες μόλις και δεν το έχεις κοιτάξει
Κίτρινο βελάκι = Τα λαθραία αντικείμενα
Κόκκινο βελάκι = Τα κλεμμένα αντικείμενα

Αν όχι, μοίρασε ένα screenshot να δούμε.
 

2) Για να πας στο επόμενο level ένα skill, πρέπει να κάνεις τα προαπαιτούμενα που ζητάει, πχ τα 5/5 lockpickings όπως είπες, και μετά να ξοδέψεις ένα skill point όταν ανέβεις char level αντί να το δώσεις αλλού.

 

Ο χάρτης των πόλεων κυρίως είναι επιεικά απαράδεκτος. Χειρότερο δεν μπορούσαν να κάνουν.

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, pirmen56 said:

Ακριβώς αυτό. Άλλου είδους games.

Όταν μιλάμε για ελευθερία δράσης το μυαλό μου πάει στο Metal Gear phantom pain όπου λόγω των πολύπλοκων world mechanics έχουμε emergent gameplay*. Δηλαδή, ο κόσμος του παιχνιδιού αντιδρά από μόνος του σε ενέργειες του παίκτη τόσο απρόβλεπτα(λόγω της πολυπλοκότητας) που μπορείς να βγάλεις missions με τρόπους που ούτε καν ο δημιουργός του game είχε σκεφτεί/γράψει.

*https://en.wikipedia.org/wiki/Emergent_gameplay

Είναι έτσι το BG3; Ή απλά έχουμε ένα τεράστιο πακέτο scripted εξελίξεων και προσεγγίσεων από τα οποία ο παίκτης διαλέγει δήθεν "ελεύθερα";

To bg3  το τελειωσα πανω απο 120 ωρες.. Τωρα στο starfield ειμαι στις 30 .  To bg3  αυτο που εχει κανει με τον κοσμο του και τα  quests , θεωρω οτι ελαχιστα παιχνιδια το εχουν κανει στο βαθμο που το κανει αυτο.. Βρισκεις quests πραγματικα απο παντου .. κατι που στο starfield δεν το βρισκω στην ιδια ενταση και κυριως στον αυθεντικο τροπο που υπαρχει στο gb3 ( για αυτο και ειναι τοσο τρομερο το επιτευμα.

Eπισης θεωρω οτι και το starfield  εχει πολυ καλογραμμενες αποστολες και μου αρεσει η αισθηση ελευθεριας που εχει.. Αλλα και παλι  δεν συγκρινεται με το bg3.. και γενικα δεν πιστευω συντομα παιχνιδι να κανει αυτο που εκανε το bg3.. Δεν παυει ομως το starfield  να το θεωρω ενα παρα πολυ ωραιο παιχνιδι  που οσο το παιζω τοσο μου κερδιζει το ενδιαφερον

Επεξ/σία από enable_your_mind
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Είναι έτσι το BG3; Ή απλά έχουμε ένα τεράστιο πακέτο scripted εξελίξεων και προσεγγίσεων από τα οποία ο παίκτης διαλέγει δήθεν "ελεύθερα";

πάντως εμενα το gameplay του bg3 με απωθεί να το παίξω όσο καλο παιχνίδι και να είναι.. 2 φορες δοκίμασα να παίξω και το έβγαλα στο 10λεπτό και ξανά λέω μπορεί το παιχνίδι να είναι θησαυρός στο είδος του

starfield άμα εξαιρέσεις την κακή AI και το optimazition που θα στρώσει με κάνα 2-3 patch είναι γίγαντας και όμοιο παιχνίδι στο είδος του δεν υπάρχει..

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, enable_your_mind είπε

To bg3  το τελειωσα πανω απο 120 ωρες.. Τωρα στο starfield ειμαι στις 30 .  To bg3  αυτο που εχει κανει με τον κοσμο του και τα  quests , θεωρω οτι ελαχιστα παιχνιδια το εχουν κανει στο βαθμο που το κανει αυτο.. Βρισκεις quests πραγματικα απο παντου .. κατι που στο starfield δεν το βρισκω στην ιδια ενταση και κυριως στον αυθεντικο τροπο που υπαρχει στο gb3 ( για αυτο και ειναι τοσο τρομερο το επιτευμα.

Eπισης θεωρω οτι και το starfield  ειναι πολυ καλογραμμενες αποστολες και μου αρεσει η αισθηση ελευθεριας που εχει.. Αλλα οπως και να εχει ακομα δεν συγκρινεται με το bg3.. και γενικα δεν πιστευω συντομα παιχνιδι να κανει αυτο που εκανε το gb3.. Δεν παυει ομως το starfield  να το θεωρω ενα παρα πολυ ωραιο παιχνιδι  που οσο το παιζω τοσο μου κερδιζει το ενδιαφερον

Έχει emergent gameplay το BG3, όπως το παράδειγμα που έδωσα με edit στο προηγούμενό μου ποστ για το Deus Ex; Όπως η πρωτότυπη αξιοποίηση των physics του game για να δώσεις λύσεις που ούτε ο dev του παιχνιδιού θα σκεφτόταν;

Ή είναι απλά ένας τεράστιος όγκος από scripted εξελίξεις για κάθε mission που δίνει την ψευδαίσθηση ελευθερίας και "ζωντανού" κόσμου;

υ.γ.: Αν κρίνω από την ειρωνική αντίδραση, τότε είναι μάλλον το τελευταίο. Οπότε γιατί τόσος χαμός με το BG3 που ξαφνικά έγινε το benchmark για όλη μας τη ζωή;

2 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

πάντως εμενα το gameplay του bg3 με απωθεί να το παίξω όσο καλο παιχνίδι και να είναι.. 2 φορες δοκίμασα να παίξω και το έβγαλα στο 10λεπτό και ξανά λέω μπορεί το παιχνίδι να είναι θησαυρός στο είδος του

starfield άμα εξαιρέσεις την κακή AI και το optimazition που θα στρώσει με κάνα 2-3 patch είναι γίγαντας και όμοιο παιχνίδι στο είδος του δεν υπάρχει..

Περιμένω άρθρο που να συγκρίνει το BG3 με τα horror games και να τα βγάζει άχρηστα επειδή δεν ρίχνεις εξάρες όπως στο BG3. Μετά για τα racing κοκ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 minutes ago, pirmen56 said:

Ακριβώς αυτό. Άλλου είδους games.

Όταν μιλάμε για ελευθερία δράσης το μυαλό μου πάει στο Metal Gear phantom pain όπου λόγω των πολύπλοκων world mechanics έχουμε emergent gameplay*. Δηλαδή, ο κόσμος του παιχνιδιού αντιδρά από μόνος του σε ενέργειες του παίκτη τόσο απρόβλεπτα(λόγω της πολυπλοκότητας) που μπορείς να βγάλεις missions με τρόπους που ούτε καν ο δημιουργός του game είχε σκεφτεί/γράψει.

*https://en.wikipedia.org/wiki/Emergent_gameplay

Είναι έτσι το BG3; Ή απλά έχουμε ένα τεράστιο πακέτο scripted εξελίξεων και προσεγγίσεων από τα οποία ο παίκτης διαλέγει δήθεν "ελεύθερα";

Τεράστιο πακέτο scripted εξελίξεων αλλά είναι τόσο τεράστιο το πακέτο που πραγματικά δεν καταλαβαίνεις το scripted μέρος. 

 

Έριξα 80 ώρες στο πρώτο playthrough, είχα κάνει όλα  τα quests τα πάντα όλα. Τουλάχιστον έτσι νόμιζα. Με το που ξεκινάω 2ο playthrough στην πρώτη μόλις ώρα ανακάλυψα 3 καινούργια "main quests" και 1 ολόκληρο companion ο οποίος αλλάζει εντελώς το τέλος του παιχνιδιού. Πρέφα δεν είχα πάρει στο πρώτο playthrough. Γενικά έχει quests το παιχνίδι που ενώ είναι main quests τα σκιπάρις δίχως έλεος αμά θες και προχωράς παρακάτω. 

Το BG3 αν λάβεις υπόψιν και τον τεχνικό τομέα είνια μάλλον το καλύτερο rpg όλων των εποχών. 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Herald είπε

Τεράστιο πακέτο scripted εξελίξεων αλλά είναι τόσο τεράστιο το πακέτο που πραγματικά δεν καταλαβαίνεις το scripted μέρος. 

 

Έριξα 80 ώρες στο πρώτο playthrough, είχα κάνει όλα  τα quests τα πάντα όλα. Τουλάχιστον έτσι νόμιζα. Με το που ξεκινάω 2ο playthrough στην πρώτη μόλις ώρα ανακάλυψα 3 καινούργια "main quests" και 1 ολόκληρο companion ο οποίος αλλάζει εντελώς το τέλος του παιχνιδιού. Πρέφα δεν είχα πάρει στο πρώτο playthrough. Γενικά έχει quests το παιχνίδι που ενώ είναι main quests τα σκιπάρις δίχως έλεος αμά θες και προχωράς παρακάτω. 

Το BG3 αν λάβεις υπόψιν και τον τεχνικό τομέα είνια μάλλον το καλύτερο rpg όλων των εποχών. 

Επιτέλους. Ένας που γράφει ανοικτά τι πραγματικά είναι το BG3 και το σέβομαι ότι αυτό αρέσει σε πολύ κόσμο.

Επιβεβαιώνομαι επίσης στο γιατί το BG3 είναι turn based. Γιατί απλά ΔΕΝ μπορείς να δημιουργήσεις rpg με τόσο βάθος σε ένα real-time περιβάλλον τύπου FO, TES ή CP2077 με λογικό κόστος ανάπτυξης.

Για μένα, από την άλλη, έχει περισσότερο σημασία το emergent gameplay κάτι που απαιτεί πολύπλοκα physics και real-time καταστάσεις. Όχι σκακιέρα. Ενώ και το turn based με ψιλοκουράζει. Γι αυτό και ο καλύτερος συνδυασμός μεταξύ των δύο παραμένει το FO New Vegas.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, pirmen56 said:

Επιτέλους. Ένας που γράφει ανοικτά τι πραγματικά είναι το BG3 και το σέβομαι ότι αυτό αρέσει σε πολύ κόσμο.

Επιβεβαιώνομαι επίσης στο γιατί το BG3 είναι turn based. Γιατί απλά ΔΕΝ μπορείς να δημιουργήσεις rpg με τόσο βάθος σε ένα real-time περιβάλλον τύπου FO, TES ή CP2077 με λογικό κόστος ανάπτυξης.

Για μένα, από την άλλη, έχει περισσότερο σημασία το emergent gameplay κάτι που απαιτεί πολύπλοκα physics και real-time καταστάσεις. Όχι σκακιέρα. Ενώ και το turn based με ψιλοκουράζει. Γι αυτό και ο καλύτερος συνδυασμός μεταξύ των δύο παραμένει το FO New Vegas.

Yπάρχει και emergent gameplay απλά δεν είναι τόσο έντονο γιατί δεν είναι και ο σκοπός του, δεν είνια action game.

Πχ. ένας τυπάς αντί να κάνει ένα απτά 18 διαφορετικά quests για να του επιτραπεί η είσοδος στη πόλη, στοίβαξε 50 κιβώτια το ένα πάνω στο άλλο, βρήκε ένα  μάγο να του κάνει freefall spell και πήδηξε πάνω απτό τοίχος. Τυχαίο παράδειγμα.

Απλά το ρεζουμέ είναι ότι το παιχνίδι είναι τόσο προσεγμένο και δουλεμένο που δεν υπάρχουν τρόποι να κάνεις ένα quest που να μην έχει σκεφτεί ο developer. Είναι σαν να έχει σκεφτεί όλους τους τρόπους ο developer. 

Και εμένα το turn based με κουράζει γενικά, αλλά υπάρχουν mods πλέον που τα companions (ή και τον main character αν θες) τον ελέγχει η AI. Κυλάει πιο ευχάριστα

Επεξ/σία από Herald
  • Like 2
Δημοσ.

Μα υπάρχει κόσμος που του αρέσουν τα turn based, που είναι το κακό; Γιατί να κάνουμε rant; Και εγώ για παράδειγμα σιχαίνομαι τα arcade racing τύπου forza horizon, αλλά υπάρχει κόσμος που του αρέσουν πολύ, κανένα πρόβλημα. Και επίσης το BG3 τι σχέση έχει με το Starfield;

  • Like 5
Δημοσ.

Το gameplay του bg3 έχει τόσους τρόπους προσέγγισης που πολλοι το έχουν σαν sandbox το παιχνίδι.  Αλλά ταυτόχρονα είναι και πολύ δυνατό στα quest ,γραφή,  narrative κτλπ. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να το καταφέρεις αυτό,  να παντρέψεις αυτά τα δύο. 

Ακόμα και για το combat που αναφέρθηκε,  υπάρχουν κυριολεκτικά εκατοντάδες συνδυασμοί για να ξεπεράσεις τους αντιπάλους ασχέτως turn based. Και πέρα από αυτό το 80-90% των περιπτώσεων μπορείς να το αποφύγεις να έρθεις σε μάχη με τις ανάλογες πραξεις/επιλογές που έχεις κάνει.  

  • Like 3
Δημοσ.
2 hours ago, xartemporas said:

img_2_1694339143041.jpg

Έχει σημασία να μάθουμε όμως και πόσοι από αυτούς έπαιξαν μέσω gp και πόσοι πλήρωσαν το 70αρι

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...