Προς το περιεχόμενο

Starfield [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορεί πολύ απλά να μην ήθελαν/είχαν χρόνο να ασχοληθούν τώρα και με το DLSS και λόγω και του AMD sponsored να βγάλουν πρώτα το FSR. Και μπορεί σε μεταγενέστερο χρόνο να βγει και DLSS. Ποιος ξέρει. Βρε ας έχει καλό ΤΑΑ και μια χαρά θα είναι και χωρίς DLSS.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Βρε ας έχει καλό ΤΑΑ και μια χαρά θα είναι και χωρίς DLSS.

Χλομό άμα κρίνω από το engine στα προηγούμενα games. Μιλάμε για τρελή θολούρα, μονο άμα edit το ini παλευοταν στα Skyrim και Fallout 4.

Προσωπικά δεν με νοιάζει ιδιαιτερα το DLSS, γιατί μέχρι σήμερα ελάχιστα games έχουν καλο implementation και δεν smear όλη την οθόνη.

Χίλιες φορες ένα καλο ΑΑ σε native και ας χάνω fps.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Χλομό άμα κρίνω από το engine στα προηγούμενα games. Μιλάμε για τρελή θολούρα, μονο άμα edit το ini παλευοταν στα Skyrim και Fallout 4.

Προσωπικά δεν με νοιάζει ιδιαιτερα το DLSS, γιατί μέχρι σήμερα ελάχιστα games έχουν καλο implementation και δεν smear όλη την οθόνη.

Χίλιες φορες ένα καλο ΑΑ σε native και ας χάνω fps.

Ανάλογα και την ανάλυση. Σε 1440p είναι καλά τα περισσότερα implementations και δείχνουν και πιο sharp σε σχέση με native λόγω της θολούρας του ΤΑΑ.

  • Like 1
Δημοσ.
18 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Λίγο χαζό δεν είναι αυτό για μικρές αναλύσεις (1080p)?!

Γιατι ; Σχεδον παντα εχεις καλυτερο image quality απο το ΤΑΑ 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, noFEARgr είπε

Γιατι ; Σχεδον παντα εχεις καλυτερο image quality απο το ΤΑΑ 

Το FSR κάνει και ΑΑ όμως; Δεν χρησιμοποιεί το AA του game;

Δημοσ.

Πάντως για να λέμε και τα πράγματα όπως είναι. Αυτός είναι ο πρώτος μεγάλος τίτλος για το Xbox και την Microsoft από τα studios που έχει αγοράσει. Οπότε περιμένει και πολλά από την Bethesda. Μένει να δούμε αν θα βγει. Και μένουν άλλοι 2 τίτλοι της Bethesda, TES 6 και F5. Παίζονται πολλά για την Microsoft.

Στο παρακάτω άρθρο η συνέχεια:

Inside Starfield: how Bethesda's “NASA punk” epic became the biggest Xbox game in a decade

Δημοσ.

Ρε σεις έχετε μπερδέψει τα μπούτια σας 😋 

Εν μέρη φταίει βέβαια η amd και η nvidia με τις ονομασίες τους . 

To fsr 2 έχει δικό του ΑΑ

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Ρε σεις έχετε μπερδέψει τα μπούτια σας 😋 

Εν μέρη φταίει βέβαια η amd και η nvidia με τις ονομασίες τους . 

To fsr 2 έχει δικό του ΑΑ

Γιατί θυμάμαι σε μία εικόνα απ' το pipeline του FSR ότι παίρνει την anti-aliased image (με ότι ΑΑ έχει το game) και μετά κάνει upscaling. Ίσως βέβαια αυτό να ήταν στο FSR 1.0

Επεξ/σία από just_a_dude
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Γιατι ; Σχεδον παντα εχεις καλυτερο image quality απο το ΤΑΑ 

Κάτσε, κάτσε, σε 1080p γενικά από όσο ξέρω, μπορεί να κάνω λάθος, dlss και fsr δεν συνιστούνται, είναι για μεγαλύτερες αναλύσεις. Επίσης, τουλάχιστον όσες φορες το έχω δοκιμάσει, το ΑΑ του game, εκτος από FXAA, είναι πάντα ανώτερο του super sampling, για jaggies. Επίσης πολλές φορες προκαλούν shimmers και επηρεάζουν το lightning/reflections. Μιλάω πάντα για μικρές αναλύσεις τύπου 1080p και κάτω. Προσωπικά από όσο θυμάμαι μονο σε ένα game έχω χρησιμοποιήσει DLSS και αυτό ήταν λόγο performance, όχι λόγο image quality. Ξανά λέω, μπορεί να κάνω λάθος, αλλα τα δικά μου ματια αυτά είδαν.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Δημοσ.
8 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Κάτσε, κάτσε, σε 1080p γενικά από όσο ξέρω, μπορεί να κάνω λάθος, dlss και fsr δεν συνιστούνται, είναι για μεγαλύτερες αναλύσεις. Επίσης, τουλάχιστον όσες φορες το έχω δοκιμάσει, το ΑΑ του game, εκτος από FXAA, είναι πάντα ανώτερο του super sampling, για jaggies. Επίσης πολλές φορες προκαλούν shimmers και επηρεάζουν το lightning. Μιλάω πάντα για μικρές αναλύσεις τύπου 1080p και κάτω. Προσωπικά από όσο θυμάμαι μονο σε ένα game έχω χρησιμοποιήσει DLSS και αυτό ήταν λόγο performance, όχι λόγο image quality. Ξανά λέω, μπορεί να κάνω λάθος, αλλα τα δικά μου ματια αυτά είδαν.

Tο dlss που έχεις δει στα περισσότερα παιχνίδια είναι μορφή upscaling. Δηλαδή κάνει render σε χαμηλότερη ανάλυση.  Γιαυτό και μπορεί να βλέπεις διαφορες στην ποιότητα της εικόνας.  Αλλά εγώ δεν μιλάω για upscaling . Σε ορισμένα παιχνίδια υπάρχει το DLAA , το οποίο κάνει render στην native resolution και χρησιμοποιείται απλώς ως ΑΑ αντικαθιστώντας το χειρότερο αναλογικά ΤΑΑ 

Κάτι αντίστοιχο ανακοίνωσε και η amd . 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...