xtrmsnpr Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Για τους άπιστους του πέτσινου: AMD claims there’s nothing stopping Starfield from adding Nvidia DLSS / But Starfield developer Bethesda didn’t respond to our DLSS questions.
just_a_dude Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) Μπορεί πολύ απλά να μην ήθελαν/είχαν χρόνο να ασχοληθούν τώρα και με το DLSS και λόγω και του AMD sponsored να βγάλουν πρώτα το FSR. Και μπορεί σε μεταγενέστερο χρόνο να βγει και DLSS. Ποιος ξέρει. Βρε ας έχει καλό ΤΑΑ και μια χαρά θα είναι και χωρίς DLSS. Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2023 από just_a_dude 2
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, just_a_dude είπε Βρε ας έχει καλό ΤΑΑ και μια χαρά θα είναι και χωρίς DLSS. Χλομό άμα κρίνω από το engine στα προηγούμενα games. Μιλάμε για τρελή θολούρα, μονο άμα edit το ini παλευοταν στα Skyrim και Fallout 4. Προσωπικά δεν με νοιάζει ιδιαιτερα το DLSS, γιατί μέχρι σήμερα ελάχιστα games έχουν καλο implementation και δεν smear όλη την οθόνη. Χίλιες φορες ένα καλο ΑΑ σε native και ας χάνω fps. Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2023 από {TDi}Dj2k..infc
noFEARgr Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Πιθανο μελοντικα να εχει fsr μονο ως ΑΑ . ( Αντιστοιχο του DLAA )
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 1 λεπτό πριν, noFEARgr είπε Πιθανο μελοντικα να εχει fsr μονο ως ΑΑ . ( Αντιστοιχο του DLAA ) Λίγο χαζό δεν είναι αυτό για μικρές αναλύσεις (1080p)?! 1
just_a_dude Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 15 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Χλομό άμα κρίνω από το engine στα προηγούμενα games. Μιλάμε για τρελή θολούρα, μονο άμα edit το ini παλευοταν στα Skyrim και Fallout 4. Προσωπικά δεν με νοιάζει ιδιαιτερα το DLSS, γιατί μέχρι σήμερα ελάχιστα games έχουν καλο implementation και δεν smear όλη την οθόνη. Χίλιες φορες ένα καλο ΑΑ σε native και ας χάνω fps. Ανάλογα και την ανάλυση. Σε 1440p είναι καλά τα περισσότερα implementations και δείχνουν και πιο sharp σε σχέση με native λόγω της θολούρας του ΤΑΑ. 1
noFEARgr Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 18 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said: Λίγο χαζό δεν είναι αυτό για μικρές αναλύσεις (1080p)?! Γιατι ; Σχεδον παντα εχεις καλυτερο image quality απο το ΤΑΑ
just_a_dude Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Μόλις τώρα, noFEARgr είπε Γιατι ; Σχεδον παντα εχεις καλυτερο image quality απο το ΤΑΑ Το FSR κάνει και ΑΑ όμως; Δεν χρησιμοποιεί το AA του game;
xtrmsnpr Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Πάντως για να λέμε και τα πράγματα όπως είναι. Αυτός είναι ο πρώτος μεγάλος τίτλος για το Xbox και την Microsoft από τα studios που έχει αγοράσει. Οπότε περιμένει και πολλά από την Bethesda. Μένει να δούμε αν θα βγει. Και μένουν άλλοι 2 τίτλοι της Bethesda, TES 6 και F5. Παίζονται πολλά για την Microsoft. Στο παρακάτω άρθρο η συνέχεια: Inside Starfield: how Bethesda's “NASA punk” epic became the biggest Xbox game in a decade
noFEARgr Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Ρε σεις έχετε μπερδέψει τα μπούτια σας 😋 Εν μέρη φταίει βέβαια η amd και η nvidia με τις ονομασίες τους . To fsr 2 έχει δικό του ΑΑ 1
just_a_dude Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, noFEARgr είπε Ρε σεις έχετε μπερδέψει τα μπούτια σας 😋 Εν μέρη φταίει βέβαια η amd και η nvidia με τις ονομασίες τους . To fsr 2 έχει δικό του ΑΑ Γιατί θυμάμαι σε μία εικόνα απ' το pipeline του FSR ότι παίρνει την anti-aliased image (με ότι ΑΑ έχει το game) και μετά κάνει upscaling. Ίσως βέβαια αυτό να ήταν στο FSR 1.0 Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2023 από just_a_dude
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, noFEARgr είπε Γιατι ; Σχεδον παντα εχεις καλυτερο image quality απο το ΤΑΑ Κάτσε, κάτσε, σε 1080p γενικά από όσο ξέρω, μπορεί να κάνω λάθος, dlss και fsr δεν συνιστούνται, είναι για μεγαλύτερες αναλύσεις. Επίσης, τουλάχιστον όσες φορες το έχω δοκιμάσει, το ΑΑ του game, εκτος από FXAA, είναι πάντα ανώτερο του super sampling, για jaggies. Επίσης πολλές φορες προκαλούν shimmers και επηρεάζουν το lightning/reflections. Μιλάω πάντα για μικρές αναλύσεις τύπου 1080p και κάτω. Προσωπικά από όσο θυμάμαι μονο σε ένα game έχω χρησιμοποιήσει DLSS και αυτό ήταν λόγο performance, όχι λόγο image quality. Ξανά λέω, μπορεί να κάνω λάθος, αλλα τα δικά μου ματια αυτά είδαν. Επεξ/σία 26 Αυγούστου 2023 από {TDi}Dj2k..infc 1
noFEARgr Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2023 8 minutes ago, {TDi}Dj2k..infc said: Κάτσε, κάτσε, σε 1080p γενικά από όσο ξέρω, μπορεί να κάνω λάθος, dlss και fsr δεν συνιστούνται, είναι για μεγαλύτερες αναλύσεις. Επίσης, τουλάχιστον όσες φορες το έχω δοκιμάσει, το ΑΑ του game, εκτος από FXAA, είναι πάντα ανώτερο του super sampling, για jaggies. Επίσης πολλές φορες προκαλούν shimmers και επηρεάζουν το lightning. Μιλάω πάντα για μικρές αναλύσεις τύπου 1080p και κάτω. Προσωπικά από όσο θυμάμαι μονο σε ένα game έχω χρησιμοποιήσει DLSS και αυτό ήταν λόγο performance, όχι λόγο image quality. Ξανά λέω, μπορεί να κάνω λάθος, αλλα τα δικά μου ματια αυτά είδαν. Tο dlss που έχεις δει στα περισσότερα παιχνίδια είναι μορφή upscaling. Δηλαδή κάνει render σε χαμηλότερη ανάλυση. Γιαυτό και μπορεί να βλέπεις διαφορες στην ποιότητα της εικόνας. Αλλά εγώ δεν μιλάω για upscaling . Σε ορισμένα παιχνίδια υπάρχει το DLAA , το οποίο κάνει render στην native resolution και χρησιμοποιείται απλώς ως ΑΑ αντικαθιστώντας το χειρότερο αναλογικά ΤΑΑ Κάτι αντίστοιχο ανακοίνωσε και η amd . 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα