Saloufas Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, omghi2u είπε ^ Το Baldur's Gate 3 δεν είναι open world παιχνίδι είναι μεν sandbox αλλά όχι open world sandbox. Δεν έχει το πλήθος των NPC's που έχει το Starfield, 500 npc's vs 2.600 και έχει 25 φορές μικρότερο σε έκταση χάρτη. Τα γραφικά του είναι 2 γενιές πίσω. Facial animations και Mocaps είναι για τα πανηγύρια το λιγότερο που μπορώ να πω με επιείκεια στο BG3, ούτε το voice sync δεν δείχνει σωστό, τζάμπα ο κόπος δηλαδή που απ ότι φαίνεται δεν είχαν τελευταία τεχνολογία σε motion capture-facial animations, αλλά μπράβο τους για την προσπάθεια. Προσωπικά δεν με χαλάει ούτε του Starfield ούτε του BG3 τα πρόσωπα και τα facial animations λόγω του είδους των παιχνιδιών που δεν είναι εκεί η ουσία να δείξουν σαν interactive movies, το θέμα εδώ είναι ότι αυτοί που γκρινιάζουν θέλουν Mocaps facial animation και motion capture επιπέδου pre render cinematics Last of us2 πχ, εγώ αυτό εκλαμβάνω και σχολιάζω το οποίο και δεν κολλάει με το είδος αυτών των παιχνιδιών. edit: Και επειδή τώρα το επιβεβαίωσα....δεν κάνουν χρήση motion capture στα πρόσωπα στο BG3. Μόνο στις κινήσεις στο σώμα έχουν κάνει χρήση motion capture. "the body movement is mocap but the facial animations are f@cking keyed, using recordings from the actors as reference. The facial animations are hand keyed, but not for each situation. They use preset expression animations that they (likely) trigger with their cinematic tools. " keyed, handmade, looped facial expressions for emotions like angry, screaming, dead, happy, sad, etc " Επεξ/σία 13 Οκτωβρίου από Saloufas
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα