just_a_dude Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Το art style σε κάποια σημεία είναι πολύ καλό. Ειδικά το NASA-punk στυλ το έχουν πετύχει πάρα πολύ. Αλλά τεχνικά η μηχανή είναι για τα τρένα. Όχι τόσο πολύ στα γραφικά αλλά γενικώς. 1
seithan Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 54 minutes ago, just_a_dude said: Και όλα τέρμα να τα βάλεις το παιχνίδι δείχνει παλιό. Textures σε έδαφος, facial animations, animations γενικά, όλα είναι old gen. Τα καλά είναι τα textures σε εσωτερικούς χώρους και κάτι ωραίες στιγμές σε πλανήτες με volumetric ομίχλη, κτλ. Όταν βγήκε το Starfield πέρυσι, αυτό που αντίκρισα ήταν τα καλύτερα textures - μέχρι τότε - σε παιχνίδι. 1 1
just_a_dude Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 7 λεπτά πριν, seithan είπε Όταν βγήκε το Starfield πέρυσι, αυτό που αντίκρισα ήταν τα καλύτερα textures - μέχρι τότε - σε παιχνίδι. ακριβώς. το είπα και πιο πάνω. σε εσωτερικούς χώρους μόνο και textures σε αντικείμενα. Τα textures στο έδαφος, δέντρα, πρόσωπα ανθρώπων είναι old gen. 2
seithan Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 22 hours ago, just_a_dude said: ακριβώς. το είπα και πιο πάνω. σε εσωτερικούς χώρους μόνο και textures σε αντικείμενα. Τα textures στο έδαφος, δέντρα, πρόσωπα ανθρώπων είναι old gen. Εκεί που υστερεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είναι τα αναχρονιστικά παλιά shaders(;) στα πρόσωπα. Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου από seithan 2
Saloufas Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Εντάξει δεν γίνεται sand box open world παιχνίδι με το scale που έχει να κάνεις facial animations για κάθε Essential Npc στα επίπεδα των linear walking simulators. Το παιχνίδι στους Essential Npc's μπορεί να μην είναι next gen αλλά μια χαρά πρόσωπα έχει εκτός και αν κοιτάμε τους Generic Filler Npc's. 4 ώρες πριν, just_a_dude είπε Και όλα τέρμα να τα βάλεις το παιχνίδι δείχνει παλιό. Textures σε έδαφος, facial animations, animations γενικά, όλα είναι old gen. Τα καλά είναι τα textures σε εσωτερικούς χώρους και κάτι ωραίες στιγμές σε πλανήτες με volumetric ομίχλη, κτλ. Τώρα στα textures στους εξωτερικούς χώρους είναι λίγο tricky ανάλογα τον πλανήτη που πας, επειδή οι περισσότεροι είναι άδειοι στην ουσία τα textures δεν λένε και πολλά όντως, αλλά υπάρχουν και πλανήτες με πολύ καλό flora και textures σε έδαφος και δέντρα...με mods δεν έχω ασχοληθεί καθόλου. 2 1
just_a_dude Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Μα ακόμη και οι main χαρακτήρες χάλια facial animation έχουν. Κάνουν συνέχεια αυτό με τα φρύδια που τα σηκώνουν. Γενικά η μηχανή είναι για τα μπάζα. Έχε χάρη που είμαι space geek και δεν υπάρχει άλλο τέτοιο space-theme open world rpg. Αν έφτιαχνε η CDPR κάνα τέτοιο μην πω τι θα έπαιρνε η Bethesda.
Skywalker333 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου υπαρχουν σημεια που το παιχνιδι δειχνει πανεμορφο. αλλα σε συνολο τεχνικα δειχνει ισως προηγουμενη γενια. Αλλα στη τελικη, και τι εγινε; Η συντριπτικη πλοιοψηφία των τιτλων σημερα δειχνουν οτι θα μπορουσαν να ειχαν βγει κ πριν 5 χρονια. Τα γραφικα πλεον εχουν φτασει τετοιο επιπεδο που πραγματικα δεν ειναι αναγκη ολοι οι τιτλοι να δειχνουν σαν το Last of Us 2, ειναι οκ να δειχνουν πιο "budget friendly". εμενα μου αρεσει παρα πολυ η αισθητικη και το art direction του παιχνιδιου. Παραπονα στον τιτλο μπορω να πω πολλα και διαφορα. Τα γραφικά του δεν ειναι ενα απο αυτα.
just_a_dude Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 33 λεπτά πριν, Skywalker333 είπε υπαρχουν σημεια που το παιχνιδι δειχνει πανεμορφο. αλλα σε συνολο τεχνικα δειχνει ισως προηγουμενη γενια. Αλλα στη τελικη, και τι εγινε; Η συντριπτικη πλοιοψηφία των τιτλων σημερα δειχνουν οτι θα μπορουσαν να ειχαν βγει κ πριν 5 χρονια. Τα γραφικα πλεον εχουν φτασει τετοιο επιπεδο που πραγματικα δεν ειναι αναγκη ολοι οι τιτλοι να δειχνουν σαν το Last of Us 2, ειναι οκ να δειχνουν πιο "budget friendly". εμενα μου αρεσει παρα πολυ η αισθητικη και το art direction του παιχνιδιου. Παραπονα στον τιτλο μπορω να πω πολλα και διαφορα. Τα γραφικά του δεν ειναι ενα απο αυτα. γενικά συμφωνώ αλλά όχι όταν έχεις την M$ από πίσω και όταν το game το marketάρανε σαν next gen console selling point.
Saloufas Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 16 λεπτά πριν, just_a_dude είπε γενικά συμφωνώ αλλά όχι όταν έχεις την M$ από πίσω και όταν το game το marketάρανε σαν next gen console selling point. Μα είναι next gen (current gen) console selling game, δεν βγήκε στις last gen κονσόλες και δεν θα μπορούσε να βγει λόγω hardware. 1
just_a_dude Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2 λεπτά πριν, Saloufas είπε Μα είναι next gen (current gen) console selling game, δεν βγήκε στις last gen κονσόλες και δεν θα μπορούσε να βγει λόγω hardware. ναι αλλά η μηχανή του είναι τραγική. δεν γίνεται να βγάλεις game που και καλά δείχνει τις δυνατότητες του νέου XBOX και να έχει loading κάθε 2 λεπτά, facial animations από το 2010, κτλ, κτλ. Από αυτή την άποψη το λέω.
alex84 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Αν και λάτρης του sci fi και του διαστήματος το συγκεκριμένο (όπως.και παρά πολλά ακόμη της Bethesda - εξαίρεση το Skyrim) δεν μπόρεσε να με κρατησει παραπάνω από μερικές μέρες... Έχει την κλασσική αίσθηση ''του χλιαρου'' όλων των παιχνιδιών της εταιρείας..δεν ξέρω πως να το γράψω αλλιώς. Από τους διαλόγους μέχρι το game engine είναι βαρετό.(Μην αναφέρω και την wokeιλα ξανά). Κρίμα και το είχα σε wishlist για πολλά χρόνια...
dsi44 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 20 hours ago, seithan said: Σε τι setting παίζεις; ολα τερμα,με 4080 ειμαι και 12600kf
seithan Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 19 hours ago, Saloufas said: Εντάξει δεν γίνεται sand box open world παιχνίδι με το scale που έχει να κάνεις facial animations για κάθε Essential Npc στα επίπεδα των linear walking simulators. Το παιχνίδι στους Essential Npc's μπορεί να μην είναι next gen αλλά μια χαρά πρόσωπα έχει εκτός και αν κοιτάμε τους Generic Filler Npc's. Τώρα στα textures στους εξωτερικούς χώρους είναι λίγο tricky ανάλογα τον πλανήτη που πας, επειδή οι περισσότεροι είναι άδειοι στην ουσία τα textures δεν λένε και πολλά όντως, αλλά υπάρχουν και πλανήτες με πολύ καλό flora και textures σε έδαφος και δέντρα...με mods δεν έχω ασχοληθεί καθόλου. Τα πρόσωπα είναι πολύ "πλαστικά", ψεύτικα. Δεν εξετάζω καν την ποιότητα των εκφράσεων. Λίγο καλύτερα (ίσως) από το "my face is tired* ME:A. 1
Saloufas Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Δημοσ. 12 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, seithan είπε Τα πρόσωπα είναι πολύ "πλαστικά", ψεύτικα. Δεν εξετάζω καν την ποιότητα των εκφράσεων. Λίγο καλύτερα (ίσως) από το "my face is tired* ME:A. Το θέμα για μένα είναι γιατί υπάρχει αυτή η απαίτηση για τα facial animation's και mocups σε sand box παιχνιδι? Ποιος θέτει την βάση για το πως θα έπρεπε να είναι και σε σύγκριση με τι? Όπως προείπα όποιος περιμένει να δει mocups και facial animations σε sand box παιχνίδι με εκατοντάδες διαδραστικούς Npc's και εκατομμύρια γραμμές διαλόγων όπως βλέπει σε 10 ωρα linear παιχνίδια με 10 και 15 npc's και 1/1000 γραμμων διαλόγων στο σύνολο που τα περισσότερα είναι και pre render απλά είτε έχει πλήρη άγνοια απο development είτε γκρινιάζει για να γκινιάξει και στην τελική απλά τρολαρει. Εδώ ακόμα και σε τελείως linear παιχνίδια του 10ωρου πολλοί developers δεν μπαίνουν καν στον κόπο να δώσουν τελευταίας τεχνολογίας mocups και facial animations γιατί να το κάνει η Bethesda? το κόστος και ο χρόνος για να γίνει κάτι τέτοιο θα πολλαπλασιάζονταν. Άρα καλή η κριτική αλλά να έχουμε και την σωστή αντίληψη για τι πράγμα μιλάμε και να βάζουμε τα δεδομένα στην σωστή τους βαση. και εδώ μια σύγκριση 2 linear παιχνίδια με το sand box και έναν τυχαίο NPC από το DLC. Εγώ ούτε πλαστικούρα βλέπω ούτε και 2 γενιές πίσω, ίσα ίσα βλέπω textures στο πρόσωπο με λεπτομέρειες, πόρους, ρυτίδες κτλ κτλ που στέκεται σήμερα αξιοπρεπέστατα για το είδος του παιχνιδιού. Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου από Saloufas
omghi2u Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Δημοσ. 12 Οκτωβρίου ^ Αναφορά σε κείμενο From Aliona Baranova, one of the performance/motion capture directors for Larian... “For almost ALL the dialogue we recorded, we ALSO captured the actors’ mo-cap data,” she explained. “That means all 248 actors,” including Baranova’s girlfriend Jennifer English, who voices Shadowheart, “ALL the NPCs [...] put on a mo-cap suit, and their movements, gestures, and physical choices were recorded and sent along with the audio files for the animators to use in game.” That’s the heart of why “the performances [feel] so alive,” Baranova continued. Everything you see a character do in-game is a decision a live actor made for them, except for in cases “when the actors voiced animals, [when they recorded] additional dialogue, cinematic cutscenes, and, occasionally, if an actor was injured or unavailable to record.” “The iconic head wiggles Jen did as Shadowheat WERE Jen’s actual head wiggles,” Baranova said. “The militaristic and alien-like movements of [Lae’zel] were [Devora Wilde’s] physical choices for the character.” “But [...] the magic really happened [...] when [we performance directors] helped the actor connect to the text on a deeper, more physical level—when you could see what they were saying affect their bodies,” Baranova continued. “By working with the voice director, as a team, we aimed to get the best possible performances from the actors.” 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα