Προς το περιεχόμενο

Starfield [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ε ναι σωστά, δεν έχουμε κανένα open world χωρίς loading screens, κανένα game δεν έχει ενδιαφέρον main story, οχήματα, ουσιαστικό skill tree, κτλ, κτλ. Δεν μπορούν να γίνουν development αυτά τα πράγματα.....

  • Like 1
Δημοσ.

Βαρετά αυτά που γράφει όπως και το παιχνίδι του. Της κοντής 🫢 της φταίνε οι τρίχες.

Ας κοιτάξει λίγο προς BG3 μεριά ή W3 που κοντεύει τα δέκα χρόνια σε λίγο. 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε

Γιατί δεν κάνουν μια δοκιμή να ανοίξουν τα refund να δω λίγο κάτι;

Έχει προσφορά η Capcom τα RE4 και SF6 στο Steam και δεν μου περισσεύουν να τα τσιμπήσω γιατί ακόμα κλαίω τα λεφτά μου με αυτό το χάλι της Bugthesda...

Επεξ/σία από Zus
Δημοσ.

Πάντως αυτό που κάνουν, που κατηγορούν του παίκτες είναι τουλάχιστον απαράδεκτο. Λέει "αναβαθμίστε το pc" ενώ παίζει χάλια ακόμη και σε θηρία κάρτες, λένε "οι αστροναύτες πήγαν στη Σελήνη και παρότι είναι άδεια, δεν βαρέθηκαν", και άλλα τέτοια. Είχα στο μυαλό μου αν πέσει στα 20-25 κάποια στιγμή να το πάρω, γιατί έχει και κάποια καλά στοιχεία, αλλά δεν παίζει, να πάνε να ... Εκτός αν έχουμε καμιά έκπληξη όπως τα κατάφερε η Projekt Red και έστω και 3 χρόνια μετά έφτιαξε παιχνιδαρα.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

λένε "οι αστροναύτες πήγαν στη Σελήνη και παρότι είναι άδεια

Πολύ σωστό επιχείρημα !!! Έχετε το goty μπροστά σας και όλο γκρίνια είστε … dlss βάλαν fg βάλαν fov βάλαν σε κάνα μήνα θα βάλουν και fsr3 , η γκίνια σας είναι απερίγραπτη 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Πάντως αυτό που κάνουν, που κατηγορούν του παίκτες είναι τουλάχιστον απαράδεκτο. Λέει "αναβαθμίστε το pc" ενώ παίζει χάλια ακόμη και σε θηρία κάρτες, λένε "οι αστροναύτες πήγαν στη Σελήνη και παρότι είναι άδεια, δεν βαρέθηκαν", και άλλα τέτοια. Είχα στο μυαλό μου αν πέσει στα 20-25 κάποια στιγμή να το πάρω, γιατί έχει και κάποια καλά στοιχεία, αλλά δεν παίζει, να πάνε να ... Εκτός αν έχουμε καμιά έκπληξη όπως τα κατάφερε η Projekt Red και έστω και 3 χρόνια μετά έφτιαξε παιχνιδαρα.

Έχω δώσει 2k για το PC της υπογραφής μου για να έχω οπτικό αποτέλεσμα Fallout 4 σε HDR και βλέπω και κάτι βλάσφημα posts σκόρπια στο internet να συγκρίνουν αυτό το έμεσμα με το σημερινό Cyberpunk και θέλω να το σπάσω το ρημάδι να γλιτώσω και τα λεφτά στη ΔΕΗ...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tambas91 είπε

Πολύ σωστό επιχείρημα !!! Έχετε το goty μπροστά σας και όλο γκρίνια είστε … dlss βάλαν fg βάλαν fov βάλαν σε κάνα μήνα θα βάλουν και fsr3 , η γκίνια σας είναι απερίγραπτη 

 

7 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε

 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Zus είπε

Έχω δώσει 2k για το PC της υπογραφής μου για να έχω οπτικό αποτέλεσμα Fallout 4 σε HDR και βλέπω και κάτι βλάσφημα posts σκόρπια στο internet να συγκρίνουν αυτό το έμεσμα με το σημερινό Cyberpunk και θέλω να το σπάσω το ρημάδι να γλιτώσω και τα λεφτά στη ΔΕΗ...

Εγώ πάντως όταν το σύγκρινα με το CP77  με αναθεμάτισαν γιατί τάχα λέει δεν είναι συγκρίσιμα. Το γιατί δεν είναι βέβαια δεν το κατάλαβα. Είμαι σίγουρος όμως ότι αν το LoadingField ήταν στο ίδιο επίπεδο που είναι τώρα το CP77, οι ρουβίτσες της Bethesda δεν θα είχαν πρόβλημα με τη σύγκριση.

  • Like 2
Δημοσ.

Εδω τα λεει σωστα ο τύπος.

 

5 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Εγώ πάντως όταν το σύγκρινα με το CP77  με αναθεμάτισαν γιατί τάχα λέει δεν είναι συγκρίσιμα. Το γιατί δεν είναι βέβαια δεν το κατάλαβα. Είμαι σίγουρος όμως ότι αν το LoadingField ήταν στο ίδιο επίπεδο που είναι τώρα το CP77, οι ρουβίτσες της Bethesda δεν θα είχαν πρόβλημα με τη σύγκριση.

Εχει καλά physics όμως και οι πατάτες κινούνται υπέροχα.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Εγώ πάντως όταν το σύγκρινα με το CP77  με αναθεμάτισαν γιατί τάχα λέει δεν είναι συγκρίσιμα. Το γιατί δεν είναι βέβαια δεν το κατάλαβα. Είμαι σίγουρος όμως ότι αν το LoadingField ήταν στο ίδιο επίπεδο που είναι τώρα το CP77, οι ρουβίτσες της Bethesda δεν θα είχαν πρόβλημα με τη σύγκριση.

Δεν είναι συγκρίσιμα στο gameplay. Το ένα είναι action fps με rpg στοιχεία(Far Cry πόλης) ενώ το δεύτερο επικεντρώνεται περισσότερο στο rpg και τις παράπλευρες δραστηριότητες. Μεγάλα skill trees, πολλοί τρόποι προσέγγισης, customizations, shipbuilding, εκτεταμμένο crafting κλπ.

Το ένα σου προσφέρει ενιαίο κόσμο, χωρίς loading screens, αλλά με πολλά επαναλαμβανόμενα quests. Για παράδειγμα πάμπολλα police quests που δεν σώζονται από μικροπαραλλαγές στο δια μέσου κειμένων δοσμένο story τους. Το άλλο ασύνδετες μεταξύ τους τοποθεσίες, αλλά μεγάλη ποικιλία στο artwork, στο story, στο lore και στο gameplay κάθε sidemission.

Ο μόνος λόγος που το παράτησα ήταν για να καταπιαστώ με το AW2, το οποίο κάποια στιγμή τερματίζεται, με τον περιορισμένο χρόνο τον οποίο πια αφιερώνω σε games. Οι υπόλοιποι λόγω των παρωχημένων γραφικών και των προσδοκιών τους για σύζευξη Fallout με Star Citizen. Το τελευταίο θα ήταν το ιδανικό σενάριο, αλλά δεν επένδυσαν στην ανάλογη τεχνολογία. Δεν σημαίνει όμως ότι είναι και για πέταμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Δεν είναι συγκρίσιμα στο gameplay. Το ένα είναι action fps με rpg στοιχεία(Far Cry πόλης) ενώ το δεύτερο επικεντρώνεται περισσότερο στο rpg και τις παράπλευρες δραστηριότητες. Μεγάλα skill trees, πολλοί τρόποι προσέγγισης, customizations, shipbuilding, εκτεταμμένο crafting κλπ.

Το ένα σου προσφέρει ενιαίο κόσμο, χωρίς loading screens, αλλά με πολλά επαναλαμβανόμενα quests. Για παράδειγμα πάμπολλα police quests που δεν σώζονται από μικροπαραλλαγές στο δια μέσου κειμένων δοσμένο story τους. Το άλλο ασύνδετες μεταξύ τους τοποθεσίες, αλλά μεγάλη ποικιλία στο artwork, στο story, στο lore και στο gameplay κάθε sidemission.

Ο μόνος λόγος που το παράτησα ήταν για να καταπιαστώ με το AW2, το οποίο κάποια στιγμή τερματίζεται, με τον περιορισμένο χρόνο τον οποίο πια αφιερώνω σε games. Οι υπόλοιποι λόγω των παρωχημένων γραφικών και των προσδοκιών τους για σύζευξη Fallout με Star Citizen. Το τελευταίο θα ήταν το ιδανικό σενάριο, αλλά δεν επένδυσαν στην ανάλογη τεχνολογία. Δεν σημαίνει όμως ότι είναι και για πέταμα.

Δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ των δύο τίτλων. Η μέρα CP2077 σε μπορεί να συγκριθεί με τη νύχτα του Starfield.

Τα quest δεν είναι ίδιου τύπου στο Starfield; Που υποτιμούν τη νοημοσύνη του παίκτη και έχουν υλοποίηση που ούτε σε indie games δε μπορείς να βρεις;

Καλά για τεχνικό τομέα ας μη μιλήσουμε. Τελείωσα το Cyberpunk πολύ καιρό τώρα, πριν τα τελευτάια patch δηλαδή και δεν αντιμετώπισα  κανένα πρόβλημα. Αντε να είδα ένα με δύο bugs.

Ο μόνος λόγος που τελείωσα και το Starfield ήταν επειδή το ξεκίνησα και ήθελα να έχω άποψη μέχρι το τέλος του. Ειδάλλως θα το είχα αφήσει η σειρά στην άκρη.

Καλα η συγκριση με υο Farcry δεν εχει καμια σχέση με την πραγματικότητα. Το Starfield όμως εύκολα το λες Fallout στο διάστημα.

RPG πήδα 100 φορές ή μεινε 200 φορές χωρίς οξυγόνο για να ανεβάσεις το skill δεν υπάρχει πάντως. Πιο generic πράγμα δε μπορούσαν να φτιάξουν.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει δεν είναι ανάγκη 2 games να είναι όλοιδια για να είναι συγκρίσιμα. Συγκρίνεις CP77 και Starfield τουλάχιστον στα σημεία που μπορούν να συγκριθούν.

Και άντε αν είναι να συγκρίνουμε 2 ίδια games ας το κάνουμε με το Outer Worlds και το Starfield που είναι πάρα πολύ παρόμοια, μέχρι και τα loading screens έχουν. Το Outer Worlds είναι έτη φωτός μπροστά. Διαλόγους θες, combat θες (με τα science weapons και το time dilation που έχει το Outer Worlds), companions θες που τους δίνεις εντολές και που στο Outer Worlds έχουν και δικά τους quests αλλά έχουν και ενδιαφέρον να μάθεις γι' αυτούς και να ασχοληθείς. Εγώ πάντως μόλις άρχισα πάλι το Outer Worlds για να παίξω τα DLC που τα είχα αφήσει.

Σίγουρα τα loading screens και το fast travel είναι εκνευριστικά αλλά μπορείς να φτιάξεις καλό game ακόμη και έτσι (Outer Worlds π.χ.). Σίγουρα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν να υπάρχουν το 2023 αλλά δεν είναι αυτό το πιο μεγάλο πρόβλημα του Starfield.

Tο μεγάλο θέμα είναι ότι είναι απίστευτα βαρετό, ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ. Δεν είναι κακό game όπως το Gollum π.χ. αλλά είναι τόοοοοοσο νερόβραστο, σαν να τρως βραστό κοτόπουλο χαχαχα. Άδειο, κενό, άνοστο. 

Άντε το κακό main story να το καταπιώ, έχει κάποια side που είναι καλά, άντε το απλοικό combat να το καταπιώ και αυτό, αλλά δεν μπορείς να φτιάχνεις rpg στο οποίο αφενός συναντάς τα ίδια ακριβώς assets κάθε 100 μέτρα (ειδικά όταν προμοτάρεις τόσο πολύ το exploration κομμάτι) και αφετέρου οι main characters είναι τόσο βαρετοί και forgettable.

Αν πεθάνει η Sarah ξαφνικά δεν θα με νοιάξει καν, ενώ στο CP77 όταν πεθαίνει ο Jackie στην αρχή και μετά η Evelyn κτλ, σου βγάζει ένα συναίσθημα. Δεν εννοώ οτι θα πάθεις και κατάθλιψη αλλά είσαι σε φάση "όχι ρε φίλε, κρίμα". Και δένεσαι με τους χαρακτήρες. Ειδικά το φιλικό δέσιμο με την Judy (αν έχεις άντρα player που δεν θα παίξει κάτι ερωτικό) είναι πολύ όμορφο (ειδικά στο quest με την κατάδυση). 

 

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Εντάξει δεν είναι ανάγκη 2 games να είναι όλοιδια για να είναι συγκρίσιμα. Συγκρίνεις CP77 και Starfield τουλάχιστον στα σημεία που μπορούν να συγκριθούν.

Και άντε αν είναι να συγκρίνουμε 2 ίδια games ας το κάνουμε με το Outer Worlds και το Starfield που είναι πάρα πολύ παρόμοια, μέχρι και τα loading screens έχουν. Το Outer Worlds είναι έτη φωτός μπροστά. Διαλόγους θες, combat θες (με τα science weapons και το time dilation που έχει το Outer Worlds), companions θες που τους δίνεις εντολές και που στο Outer Worlds έχουν και δικά τους quests αλλά έχουν και ενδιαφέρον να μάθεις γι' αυτούς και να ασχοληθείς. Εγώ πάντως μόλις άρχισα πάλι το Outer Worlds για να παίξω τα DLC που τα είχα αφήσει.

Σίγουρα τα loading screens και το fast travel είναι εκνευριστικά αλλά μπορείς να φτιάξεις καλό game ακόμη και έτσι (Outer Worlds π.χ.). Σίγουρα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν να υπάρχουν το 2023 αλλά δεν είναι αυτό το πιο μεγάλο πρόβλημα του Starfield.

Tο μεγάλο θέμα είναι ότι είναι απίστευτα βαρετό, ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ. Δεν είναι κακό game όπως το Gollum π.χ. αλλά είναι τόοοοοοσο νερόβραστο, σαν να τρως βραστό κοτόπουλο χαχαχα. Άδειο, κενό, άνοστο. 

Άντε το κακό main story να το καταπιώ, έχει κάποια side που είναι καλά, άντε το απλοικό combat να το καταπιώ και αυτό, αλλά δεν μπορείς να φτιάχνεις rpg στο οποίο αφενός συναντάς τα ίδια ακριβώς assets κάθε 100 μέτρα (ειδικά όταν προμοτάρεις τόσο πολύ το exploration κομμάτι) και αφετέρου οι main characters είναι τόσο βαρετοί και forgettable.

Αν πεθάνει η Sarah ξαφνικά δεν θα με νοιάξει καν, ενώ στο CP77 όταν πεθαίνει ο Jackie στην αρχή και μετά η Evelyn κτλ, σου βγάζει ένα συναίσθημα. Δεν εννοώ οτι θα πάθεις και κατάθλιψη αλλά είσαι σε φάση "όχι ρε φίλε, κρίμα". Και δένεσαι με τους χαρακτήρες. Ειδικά το φιλικό δέσιμο με την Judy (αν έχεις άντρα player που δεν θα παίξει κάτι ερωτικό) είναι πολύ όμορφο (ειδικά στο quest με την κατάδυση). 

 

Όχι φίλε, συγκρίνω δύο παιχνίδια για την εμπειρία που μου προσφέρουν, για το πόσο δουλεμένα είναι, για τα πάντα. Δεν υπάρχει δεν είναι ίδια παιχνίδια. Το Spiderman 2 δεν είναι το ίδιο καλό με το Baldur's Gate 3 πάει και τελείωσε. Δηλαδή πρέπει να είναι RPG και τα δύο για να συγκρίνουμε.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με κάποιον που δεν του αρέσει το CP2077 ξεκάθαρα και είναι απόλυτο δικαίωμα του αυτό ενώ του αρέσει το Starfield. Να σου πω κι εγώ βρήκα στοιχεία στο Starfield που μου έκαναν, αυτή η φολαουτίλα είναι που με κράτησε, μου θύμιζε πολύ τα παλιά παιχνίδια. Κατά τα άλλα όμως σαν παραγωγή παιχνιδιού απλά μέτρια. 10 χρόνια πίσω τουλάχιστον.

Και το Outer Worlds στο ίδιο στυλ είναι, κάποιες στιγμές σε πιάνει και μία βαρεμάρα με όσα έχεις να κάνεις, απλά όμως ανώτερο παιχνίδι.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...