Προς το περιεχόμενο

Starfield [PC]


Balantakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

50 minutes ago, SabotazNic said:

Περί loading και τα ασανσέρ σε διάφορα games 

https://vm.tiktok.com/ZGeLh4Yj6/

Καλά το θέμα δεν είναι το 1 loading screen -όσο μεγάλο και να είναι- αλλά τα απανωτά. Για να πας σε 1 πλανήτη και να μπεις σε ένα κτήριο έχεις φάει 4~5 (landing/sitting up/exiting/transporting/entering) ανάλογα πως τα μετράει κανείς. Για μένα και το να κάτσεις στο πιλοτήριο loading screen είναι. Παίρνει πάρα πολύ ώρα, τουλάχιστον πιο πολύ από όσο χρειάζεται πραγματικά. Σε αληθινό χρόνο άντε πες να κάνει τόσο χρόνο μια καρέκλα τέτοιου τύπου. Σε παιχνίδι που κυλάει πιο γρήγορα ο χρόνος είναι σαν να θες 30 λεπτά δικά μας για μια περιστροφή.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Περί loading και τα ασανσέρ σε διάφορα games 

https://vm.tiktok.com/ZGeLh4Yj6/

και αυτό το παιχνίδι τώρα θέλουν να μας πουν ότι δε βγήκε game of the year... όχι ρε λογικά δεν είναι στημένος ο διαγωνισμός

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, comfuzio είπε

Καλά το θέμα δεν είναι το 1 loading screen -όσο μεγάλο και να είναι- αλλά τα απανωτά. Για να πας σε 1 πλανήτη και να μπεις σε ένα κτήριο έχεις φάει 4~5 (landing/sitting up/exiting/transporting/entering) ανάλογα πως τα μετράει κανείς. Για μένα και το να κάτσεις στο πιλοτήριο loading screen είναι. Παίρνει πάρα πολύ ώρα, τουλάχιστον πιο πολύ από όσο χρειάζεται πραγματικά. Σε αληθινό χρόνο άντε πες να κάνει τόσο χρόνο μια καρέκλα τέτοιου τύπου. Σε παιχνίδι που κυλάει πιο γρήγορα ο χρόνος είναι σαν να θες 30 λεπτά δικά μας για μια περιστροφή.
 

Θεωρώ ότι και το ένα loading screen είναι θέμα πλέον. Δες CP77, Avatar, κτλ, τεράστιοι κόσμοι και όλα είναι seamless. Και δεν είναι ότι η Bethesda δεν έχει εκατομμύρια. Μην τρελαθούμε τώρα. Άντε μεταξύ των πλανητών λογικό να έχει ένα loading τύπου warp speed, αλλά τώρα ανοίγεις να μπεις σε ένα σπιτάκι και κάνει loading, ε έλεος...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Tambas91 είπε

και αυτό το παιχνίδι τώρα θέλουν να μας πουν ότι δε βγήκε game of the year... όχι ρε λογικά δεν είναι στημένος ο διαγωνισμός

Καλά που υπάρχεις και δίνεις κουράγιο! Και δε λέω μόνο εγώ τα αυτονόητα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Ελειψη ταλεντου εχει η bethesda αλλα αργησαν καποιοι να το καταλαβουν . 15 χρονια πριν αυτα ηταν οκ αλλα πλεον οχι . 

Ελα μην την αδικουμε τοσο. Doom dishonored wolfenstein evil within prey ειναι πολυ αξιολογα παιχνιδια. Ναι τα σκατωσε με το redfall και το starfield αλλα οχι δεν εχουν ταλεντο. Και το ghostwire για αυτο που ειναι τιμαει την Ιαπωνικη μυθολογια στο 100%. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ελα μην την αδικουμε τοσο. Doom dishonored wolfenstein evil within prey ειναι πολυ αξιολογα παιχνιδια. Ναι τα σκατωσε με το redfall και το starfield αλλα οχι δεν εχουν ταλεντο. Και το ghostwire για αυτο που ειναι τιμαει την Ιαπωνικη μυθολογια στο 100%. 

Mονο τα elder scrolls, fallout απο το 3 και μετα και το starfield ειναι παιχνιδια που εγιναν developed κτλ απο την Bethesda GAME STUDIOS. Σε αυτα που αναφερεις δεν εκανε τιποτα περαν του publishing.

Devs των dishonored, prey, deathloop & redfall ειναι στην Arkane studios (που ανοικει στην zenimax βεβαια) 

Τα Evil within & ghostwire tokyo τα εφτιαξαν οι devs της tango games (που ειναι και αυτη αγορασμενη απο την zenimax)

Αυτοι που αναγνωριζουμε ως το "ταλεντο" της Bethesda δεν εχει να κανει με τα αλλα games που αναφερεις, απλα υπεγραψε τα studios με συμβολαιο να δουλεψουν για την zenimax και στην πορεια τα αγορασε, αλλα συνεχιζουν να ειναι αλλοι ανθρωποι που υπηρχαν πριν αγοραστουν, οποτε δεν θα τους συμπεριλαμβανα ως "bethesda" ή whatever.

 

Επεξ/σία από omghi2u
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, omghi2u είπε

Mονο τα elder scrolls, fallout απο το 3 και μετα και το starfield ειναι παιχνιδια της Bethesda GAME STUDIOS. Σε αυτα που αναφερεις δεν εκανε τιποτα περαν του publishing.

Devs των dishonored, prey, deathloop & redfall ειναι στην Arkane studios (που ανοικει στην zenimax βεβαια) 

Τα Evil within & ghostwire tokyo τα εφτιαξαν οι devs της tango games (που ειναι και αυτη αγορασμενη απο την zenimax)

Αυτοι που αναγνωριζουμε ως το "ταλεντο" της Bethesda δεν εχει να κανει με τα αλλα games που αναφερεις, απλα υπεγραψε τα studios με συμβολαιο να δουλεψουν για την zenimax και στην πορεια τα αγορασε, αλλα συνεχιζουν να ειναι αλλοι ανθρωποι που υπηρχαν πριν αγοραστουν, οποτε δεν θα τους συμπεριλαμβανα ως "bethesda" ή whatever.

 

Ναι εχεις δικιο published ειναι οποτε γραψτε λαθος. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Tambas91 είπε

πάλι λοιδορείς το strafield?τόσο πολύ πονάει το καλύτερο βιντεοπαιχνίδι όλων των εποχών? :P 

Μη σε δω να ψηφίζεις άλλο παιχνίδι στην ψηφοφορία του ινσομνια! ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε

Μη σε δω να ψηφίζεις άλλο παιχνίδι στην ψηφοφορία του ινσομνια! ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!

την ψήφο μου και κάτι άλλο πάντα προσέχω που τα βάζω αδερφέ :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...