Προς το περιεχόμενο

Starfield [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά είναι λίγο weird το game σε αυτόν τον τομέα. Περίμενα περισσότερα από την Bethesda που υποτίθεται φτιάχνει immersive διαλόγους.

Μη με βρίσετε αλλά και πάλι πιστεύω οι διάλογοι του CP77 είναι σε γενικές γραμμές καλύτεροι και το presentation καλύτερο. Στο Starfield μιλάς με τον άλλον και στέκεται προσοχή λες και είμαι ο ΑΥΔΜ ξέρω ΄γω.

Ή μια τύπισσα από το crew με έφαγε να μιλήσουμε και να μιλήσουμε και είπε έχω κάτι για ΄σενα και μου έδωσε λεφτά λολ. Τι φάση; Χαρτζιλίκι; Άκυρο.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

Στις 30 ώρες έφτασα στο όριο μου τελικά. Είναι πολλά τα στραβά που τα παρέβλεπα όσο μπορούσα αλλά δυστυχώς τελικά με κούρασαν. Τα κυριότερα είναι αυτά.

1. Είμαι φουλ space geek. Έκανα landing σε τυχαίους πλανήτες που το biome μου φαινόταν ενδιαφέρον και πράγματι με τραβούσε αυτό. Αλλά στις 20 ωρες περίπου άρχισα να βλέπω συνεχώς τα ίδια ακριβώς points of interest. Και μιλάμε ακριβώς ίδια. Ίδια assets, ίδιοι εχθροί, τοποθετημένοι στα ίδια σημεία, ίδια lockpicks, loot, κτλ.

2. Το main quest είναι πολύ κακό, πραγματικά με νευρίασε σε κάποια σημεία.

3. Οι εχθροί είναι εντελώς πανίβλακες, και ακόμη και στο hard τους σκοτώνεις για πλάκα χωρίς να χρειαστείς crafting. Δοκίμασα να το βάλω very hard, είναι το ίδιο βλάκες αλλά bullet sponges, οπότε χρειάζεται crafting. Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να μαζεύεις υλικά και έχει καταντήσει κουραστικό να περιφέρεσαι χωρίς όχημα. Σκέφτηκα να αγοράζω τα υλικά από vendors αλλά χωρίς χάρτη κάνεις 15 χρόνια να βρεις που είναι.

4. Να πω την αλήθεια μου δεν είδα κάποια ιδιαίτερη αλληλεπίδραση με τον υπόλοιπο κόσμο και με τις επιλογές που κάνω. Έχουν απλά επίδραση τοπικά στο quest, όπως σε κάθε game του είδους. Μάλιστα στο quest με τον λεφτά απ' το Crew (δεν θυμάμαι πως τον λένε) που αγοράζεις το artifact, διάλεξα να εκτελέσω εν ψυχρώ τον τύπο στο τέλος και η μόνη αντίδραση ήταν να με ρωτήσει ο λεφτάς "Ήταν απαραίτητο αυτό;" και απάντησα "Πήραμε το artifact, αυτό μετράει" και ο τυπάς ήταν σε φάση, ναι έχεις δίκιο, σωστά.

 

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 3
Δημοσ.

image.jpeg.1adae48c64f862afabc8f4d4568b5ad8.jpegimage.jpeg.49f9bf24c0ac70dadaaa72aec7f1319a.jpeg

 

3 φορες μου πηρε να το καταστρεψω -δυσκολια very dif.- υπόψιν μπορει να φυγει απο το πεδίο των sensor -για να boost γλυτωσεις απο το συνεχές κοπανημα- αλλα να ακουγεται η μουσικη πολεμου και ο μονος τρόπος να το ξαναβρείς ειναι κοιτώντας λόγο μεγέθους την περιοχή , αν το βρείτε η παρόμοιο μην πλησιάζεται γιατι δινει αποστολή καταστροφής που bugaρει αν την αφήσεις μέχρι να βρεις καλό πλοίο

  • Like 2
Δημοσ.
1 minute ago, dazed&confused said:

Άραγε μπορούμε να το κάνουμε board;

Όχι δεν γίνεται μπορεί στο μέλλον με dlc είναι χωρίς ασπίδες και του έκανα disable τις μηχανές πάλι δεν με αφησε

  • Like 1
Δημοσ.

καθυστερείται οσο εμπορεύεται τις αποστολές που δίνουν στολες και οπλα γιατί ειναι level bound όποτε οσο μεγαλύτερο το level τόσο καλύτερη στολή stats θα εχεις και το κυριότερο unique  

τα ship modules δεν έρχονται γρηγορα η μονη διέξοδος ειναι το boarding για καλο πλοιο πριν το 50 lvl και λίγα perks
 

Δημοσ.

Επιτελους σοβαρο patch 

 

Bethesda has released its latest beta patch for Starfield, adding official support for NVIDIA DLSS 3 Frame Generation, fixing several issues, and implementing further CPU and GPU optimizations. The November 8th Beta Update, as it is called, is only available via Steam Beta Update, and it should go live to all Xbox and PC players later this month.

According to the release notes, the new update adds NVIDIA DLSS support with DLSS Super Resolution, Deep Learning Anti-aliasing (DLAA), Nvidia Reflex Low Latency, and DLSS Frame Generation. The update also fixes several performance and stability issues, including a fix for a number of memory related issues and leaks, additional GPU optimizations that will benefit higher-end graphics cards, and improvements to the renderer threading model that should improve CPU usage on higher-end systems. The update also includes various stability and performance improvements.

 

The release notes also include fixes for issues related to the new FOV slider options, a fix for an issue with ambient occlusion on ultrawide resolutions, and optimizations for initial shader compilation. When it comes to gameplay, the update adds the ability to eat the food placed in the world, adjusts stealth settings, fixes choppy mouse movement issues, and fixes various other gameplay issues. There are also several quest related fixes, which you can check out in the full release notes below.


NVIDIA DLSS SUPPORT

This update introduces Nvidia DLSS support for our PC players. Compatible Nvidia graphic cards can now use DLSS Super Resolution, Deep Learning Anti-aliasing (DLAA), Nvidia Reflex Low Latency, and DLSS Frame generation. Please note: While DLSS Frame Generation is active, VSync needs to be toggled OFF to see the benefit. We are working to automatically adjust this setting in a future update.

LET THEM EAT!

By popular request, we have added the ability to ingest food and drink items upon finding them in the environment. You can enjoy those Chunks immediately or save them for later. The choice is yours.

FIXES AND IMPROVEMENTS

PERFORMANCE AND STABILITY

Addressed a number of memory related issues and leaks.

[PC Only] Add some GPU performance optimizations, which will be more impactful on higher end cards.

[PC Only] Improved renderer threading model, improving CPU usage most notably on higher end systems.

Various stability and performance improvements.

GAMEPLAY

Added the ability to eat the food placed in the world

Adjusted stealth to be a bit more forgiving.

Fixed an issue where Andreja's head would stay permanently cloaked.

Fixed an issue that could prevent players from firing their weapons.

Fixed issues where some NPC could be seen not wearing clothes.

Fixed an issue where already in-progress skill challenges could stop progressing after reaching the Unity and starting a new game.

Fixed an issue that could temporarily prevent opening the inventory or saving after entering the Unity.

PC: Fixed an issue where mouse movement could be choppy.

Fixed a rare issue that could cause the home ship to be lost.

Fixed an issue where the ship services technician might be missing.

GRAPHICS

Addressed an issue with how ambient occlusion appeared in ultrawide resolutions.

Optimized initial shader compilation that occurs on start-up.

Added the ability to adjust Brightness and Contrast in the Display Settings menu.

Added the ability to adjust HDR Brightness provided that the system supports it. (Xbox & Windows 11 only).

Addressed a number of materials that could sometimes present an unintended pattern under certain conditions.

Fixed various visual issues related to the new FOV slider options.

Improved the appearance of the eyes on crowd characters.

Addressed a number of minor visual issues related to lighting, shadows, terrain, and vegetation.

QUESTS

All That Money Can Buy: Fixed a rare issue where players couldn't sit during the negotiation with Musgrove.

Blast Zone: Fixed an issue where the hard rocks that need to be cleared out by players will not appear on Ngodup Tate's land.

Echoes of the Past: Fixed an issue where the Grylloba Queen could sometimes not be reachable during the objective "Secure the Shuttle Bay".

Eye of the Storm: Fixed an issue where players' quest progression could potentially be blocked due to a missing docking prompt.

Grunt Work: Addressed an issue where progress could appear blocked if "Supra et Ultra" was completed while returning to the Lodge during "High Price to Pay".

No Sudden Moves: Fixed an issue the that could prevent the entrance door to the Scow ship from being opened again.

Operation Starseed: Fixed an issue where the key that is needed to exit the facility could sometimes not be present.

Sabotage: Fixed an issue where David Barron could potentially not be found by players.

Short Sighted: Fixed an issue where players could rarely become control-locked while speaking with Vladimir.

The Heart of Mars: Fixed an issue where players might not be able to mine the "The Heart of Mars".

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Arkin είπε

Πολυ δυνατο patch ειδικα σε cpu bound σεναρια. 30% πανω σε σημεια. 

 

Και μόλις δύο μήνες μετά. Όταν σταμάτησαν να το παίζουν όλοι.

  • Like 2
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...