Προς το περιεχόμενο

Starfield [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Πως μπορείς να αποφύγεις το missile lock; Έχει flares ή κάτι αντίστοιχο;

Πόσες ώρες έχεις παίξει ; Πως το βλέπεις τελικά σε κρατάει ή μάπα το καρπούζι ;

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Tambas91 είπε

Πόσες ώρες έχεις παίξει ; Πως το βλέπεις τελικά σε κρατάει ή μάπα το καρπούζι ;

22 ώρες σχεδόν. Εντάξει με κρατάει ακόμη, αλλά έχω ψιλοκόψει το random landing σε πλανήτες γιατί αρχίζω δυστυχώς να βρίσκω τα ίδια ακριβώς points of interest. Κάνω ωστόσο full side quests και μερικά είναι αρκετά καλά. Το main quest πολύ μούφα ρε παιδί μου όμως, πως το κατάφεραν αυτό;

Spoiler

Είμαι στο σημείο που πρέπει να πηγαίνεις στα temples και είναι αγκαρία full

Εντάξει με κρατάει, αλλά αν δεν ήταν στο game pass, πολύ δύσκολο να έδινα τα 50 ευρώ που θέλει. 20-25, πολύ βαριά 30 ναι.

Spoiler

@Tambas91 Εδώ για παράδειγμα, πως στο λύκο θα το φτάσω εκεί πάνω για να το κάνω scan;

Screenshot-75.png

Και γενικά θα έπρεπε να έχουν προσέξει λίγο παραπάνω το space στοιχείο. Πας σε πλανήτη με 21 βαθμούς θερμοκρασία, αρκετό οξυγόνο, δάση, ζωή, νερό, πανίδα και βλέπεις τα κτήρια έχουν airlock. Γιατί; Έχουμε στη Γη airlocks στις πόρτες μας; Και βλέπεις οι εχθροί είναι ντυμένοι προβλεπόμενοι αστροναύτες ενώ οι καλοί είναι με κανονικά ρούχα. Ίσως δεν έφτιαξαν models κακών με κανονικά ρούχα.

Ή το αντίθετο. Πας σε πλανήτη με -150 θερμοκρασία και 0% οξυγόνο και η Sarah κυκλοφορεί άνετη με το κόκκινο πέτσινο..

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.jpeg.d1278c26bf0e286ffe51e2a8ebb1325e.jpeg

 

εχει πραμα αλλα θελει ψαξιμο αυτο ειναι το προβλημα ιστοριουλα με ενα ship contact σε συστημα που πηγα για αλλη δουλεια

 

1.jpg

Επεξ/σία από Aris_
Δημοσ.
22 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Πως μπορείς να αποφύγεις το missile lock; Έχει flares ή κάτι αντίστοιχο;

boost και thrusters σιγουρα.

νομίζω και οι ελιγμοι-περιστροφες βοηθάνε. 

Πρέπει να αναβαθμίσεις  skills που αφορούν το διαστημοπλοιο +piloting. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 hours ago, Aris_ said:

εχει πραμα αλλα θελει ψαξιμο αυτο ειναι το προβλημα

ιστοριουλα με ενα ship contact σε συστημα που πηγα για αλλη δουλεια

Συμφωνώ, σωστός. Αν κάτσεις να παίξεις σοβαρά και δεν δίνεις πολυ σημασία στις μαλακίες και λίγα bugs, το απολαμβάνεις.

(κάποια bugs η ακόμα και λίγα CTDs άντε, το καταλαβαίνω ότι αν και έχουν εκσυγχρονίσει και γρηγορέψει σε μεγάλο βαθμό το paryrus θα μπορούσαν να είναι επιεικώς δικαιολογημένα γιατί μην ξεχνάτε ότι τρέχουν σχεδόν συνέχεια πολλά scripts από πίσω, η μεγάλη μαλακία είναι ότι έχει παλιώσει η game engine οσο και να την έχουν αναπτύξει, σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια τους FO , Skyrim)

Επεξ/σία από spanian
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ αυτό που βλέπω, ή μάλλον δεν βλέπω είναι τα 7 χρόνια development. Δεν έφτιαξαν νέα μηχανή, δεν έβαλαν RT, DLSS, XeSS, τα γραφικά είναι γενικά μέτρια, τα όπλα είναι generic ballistic τα περισσότερα, το inventory management τραγικό, ο χάρτης ανύπαρκτος, τα npc αισχρά, αρκετά space στοιχεία είναι προχειροφτιαγμένα, δεν υπάρχουν αρκετά assets ώστε να μην συναντάς συχνά τα ίδια ακριβώς points of interest, το main quest είναι απίστευτα βαρετό και άψυχο. Αυτό που αξίζει είναι κάποια side quests που αν είσαι space geek μπορεί να σε κρατήσουν στο game ώστε να κυκλοφορείς σε αυτά τα περιβάλλοντα κάνοντας τα ενδιαφέροντα side quests.

Και γενικά το game έχει πολλές επαναλήψεις. Κάθε λίγο και λιγάκι με πρήζουν οι companions "I have something for you when you have time" και όταν τους μιλάω όλοι, κάθε focking φορά, με ρωτάνε πως ένιωσα όταν έπιασα το artifact. Νισάφι!!!! 200 φορές έχω απαντήσει αυτή την ερώτηση.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, dalan2007 είπε

Τελικά πως ένιωσες όταν έπιασες το artifact??

🤣🤣🤣🤣

εδώ ο Γιάννης πως ένιωσε μόλις έπιασε το artifact

Spoiler

image.jpeg.1c3657a9f0da0a43b378d7fc40afa957.jpeg

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

χαχαχαχα. Σοβαρά πάντως πιστεύω το game θα ήταν πολύ καλύτερο αν ήταν μικρότερο. Να είχε ξέρω 'γω 4-5 συστήματα από 5-6 πλανήτες το καθένα, αυξανόμενης δυσκολίας ώστε να πρέπει να προχωράς το game για να μπορέσεις να αντιμετωπίσεις τους εχθρούς από τα άλλα συστήματα ή ακόμη και τις συνθήκες του πλανήτη, και κάθε πλανήτης να είχε πολύ περισσότερα handcrafted assets και πιο πολλά, ώστε όσο είσαι στον ίδιο πλανήτη να μπορείς αν κάνεις quests και να μην χρειάζεται να κάνεις jump όλη την ώρα.

Εντάξει τα γραφικά δεν είναι και τίποτα ιδιαίτερο, αλλά είναι servicable, απλά να έδιναν λίγο περισσότερη έμφαση κυρίως στα facial animations τουλάχιστον των main characters.

Και λιγότερα side quests. Ενώ έχει αρκετά που είναι ενδιαφέροντα, τι πήγαν και έβαλαν ένα σωρό fetch; Αφού μπορούν να γράψουν και καλά quests, αδίκησαν τους εαυτούς τους.

Και το main quest θα έπρεπε να είχε μια ιστορία που να σε ταυτίζει λίγο με τον παίκτη, να έχεις αγωνία τι θα παιχτεί στη ζωή του, τι θα γίνει στο τέλος.

Αν είχε αυτά (που θεωρώ δεν ήταν και τόσο δύσκολο να γίνουν) θα ήταν πολύ καλύτερο.

Το Outer Worlds κάνει κάποια από αυτά καλύτερα και μου αρέσει πολύ το σύστημα των διαλόγων που έχει και άλλες επιλογές εκτός από το persuade και βασίζεται στα skill points και όχι στην τύχη.

Επεξ/σία από just_a_dude
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Fulgore said:

Bethesda fan ο γνωστος Angryjoe, αλλα και αυτόν τον απογοήτευσε το παιχνίδι

image.jpeg.04729095813f4383de299c42aa8cd9b7.jpeg

Με τόσο γκρίνια από τις companions, marriage simulator έπρεπε να λέγεται, όχι space sim :P

Επεξ/σία από mike299
Δημοσ.
Spoiler

Καλά και αυτό με τους companions άλλο άκυρο. Μου έκανε κίνηση η Sarah, το προχώρησα το πράγμα και μετά μου λέει "Δεν αξίζω να είμαι με κάποιον, θέλω χρόνο, κτλ" λολ what??

 

Δημοσ.
1 minute ago, just_a_dude said:
  Hide contents

Καλά και αυτό με τους companions άλλο άκυρο. Μου έκανε κίνηση η Sarah, το προχώρησα το πράγμα και μετά μου λέει "Δεν αξίζω να είμαι με κάποιον, θέλω χρόνο, κτλ" λολ what??

 

Τελικά το starfield είναι παρεξηγημένο. Έπρεπε να το πουλάνε σαν relationships simulator. Τύφλα να έχουν τα αντίστοιχα γιαπωνέζικα :P

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mike299 είπε

Με τόσο γκρίνια από τις companions, marriage simulator έπρεπε να λέγεται, όχι space sim :P

Προσωπικά κράταγα manual save κάθε φορά που είχε σημαντικό διάλογο, γιατι όντως πολλές φορές όλο γκρινιαζε η Sarah σε διάφορες αποφάσεις.

Η να είσαι πάνω σε μάχη με εχθρούς και να πετάγεται η Sarah και να σου λέει ''θέλω να μιλήσουμε''.

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...