Προς το περιεχόμενο

Starfield [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 hours ago, erasmys said:

το παιχνιδι κρασαρει συνεχως μολις μπαινεις Ακιλα και μιλας με εναν τυπο

στην εισοδο...εχω δοκιμασει τα παντα...any fix?

Ποια κάρτα γραφικών έχεις;

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλέπω ότι άλλο value λέει όταν κάνεις loot κάτι αλλά όταν πας στον vendor το πουλάς σε μικρότερη τιμή. Ή ο κάθε vendor έχει διαφορετική τιμή; Γενικά κάνω loot όσα έχουν πιο υψηλό value. Αξίζει να ασχολείσαι ή να κάνω loot μόνο σφαίρες, όπλα, health, credits;

Επεξ/σία από just_a_dude
Δημοσ.
25 minutes ago, just_a_dude said:

Βλέπω ότι άλλο value λέει όταν κάνεις loot κάτι αλλά όταν πας στον vendor το πουλάς σε μικρότερη τιμή. Ή ο κάθε vendor έχει διαφορετική τιμή; Γενικά κάνω loot όσα έχουν πιο υψηλό value. Αξίζει να ασχολείσαι ή να κάνω loot μόνο σφαίρες, όπλα, health, credits;

H τιμή που πουλάς νομίζω εξαρτάται από την σχέση σου με τον NPC. Γενικά δεν αξίζει να κάνεις loot τίποτα, μόνο αν θες να ασχοληθείς με crafting. Είναι πολύ περιορισμένο το weight που μπορείς να κουβαλήσεις, ακόμα και το σκάφος σου γεμίζει γρήγορα, και δύσκολο να βρείς NPC να πουλήσες, συνήθως έχουν ελάχιστα χρήματα πάνω τους. Σου κάνει το gameplay πολύ αργό το να lootaris. Μόνο όπλα και πανοπλίες να σηκώνεις μπας και βρείς κάτι καλύτερο από αυτά που χρησιμοποιείς, και μετά πέτα τα όλα στο πάτωμα

  • Like 2
Δημοσ.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να βρίσκεις που πρέπει να πας ειδικά σε εσωτερικούς χώρους; Το HUD είναι ψιλοάχρηστο αφού λέει μόνο πόσο Ο2 έχεις και πόσο βαρύτητα έχει ο πλανήτης. Ειδικά σε κάτι labs που είναι λαβύρινθοι δεν βγάζω άκρη. Αν πατήσεις F σου δείχνει βελάκια αλλά αφενός πρέπει να το πατάς συνέχεια και αφετέρου δεν στα βγάζει κάθε φορά τα βελάκια. Minimap δεν έχει;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler

Έδωσα μια δεύτερη ευκαιρία στο game. Παίζω ασταμάτητα από τις 8 το πρωί με ένα μικρό διάλειμμα για φαγητό, κτλ. Σε γενικές γραμμές καλό αλλά πασχίζω να βρω κάποιον τομέα στον οποίο να είναι καλύτερο από το Cyberbug (με το οποίο γίνεται και η σύγκριση πολλές φορές). Στα περισσότερα είναι στα ίδια, και σε κάποια χειρότερο.

1. Visuals: εντάξει νομίζω εδώ δεν χρειάζεται κάποιο σχόλιο φυσικά. Σε κάποια textures ωστόσο (κυρίως αντικειμένων και γενικά σε εσωτερικούς χώρους) είναι καλύτερο το Loadingfield αλλά στα φυσικά textures (έδαφος, τοίχοι, κτλ) και τα 2 είναι πολύ μέτρια. Ευτυχώς και για τα 2 έχει βγει HD Reworked οπότε κομπλέ

2. Performance: και τα 2 πάνε μπάλα, χωρίς καθόλου stutters. Το CP77 ωστόσο έχει αρκετά καλύτερα fps και με καλύτερα visuals.

3. Τεχνικός τομέας: μεγάλο φάουλ τα συνεχή loadings. Έχω πάθει PTSD από αυτό το cutscene όταν απογειώνεσαι που είναι κάθε φορά το ίδιο, ίδια μουσική, ίδια γωνία κάμερας. Δεν το αντέχω άλλο.

4. NPCs: κάκιστα σχεδιασμένα και 100% brainbead, όχι ότι του CP77 είναι κάτι σπουδαίο αλλά είναι serviceable.

5. Εχθρικό AI: Εντελώς braindead επίσης, και ακόμη και την δυσκολία να ανεβάσεις πάλι είναι braindead αλλά γίνονται πιο bullet sponges. Βέβαια εδώ η σύγκριση με το CP77 είναι άδικη γιατί και αυτό στο launch είχε σάπιο AI, αν και δεν θυμάμαι να ήταν τόσο σάπιο.

6. Main Quest: Κάτι τυπάδες ψάχνουν κομμάτια από μέταλλο. Ναι οκ, απλά παίζω 8 ώρες και το game δεν με έχει πείσει ακόμη γιατί είναι σημαντικά. Η ιστορία ενός mercenary με λίγο χρόνο ζωής θεωρώ είναι πιο engaging, αν και αυτό είναι απολύτως υποκειμενικό, οπότε δεν έχει νόημα η σύγκριση. Ωστόσο όλες οι αποστολές του main story μέχρι στιγμής είναι τύπου fetch, ελπίζω στην πορεία να είναι πιο ενδιαφέρουσες.

7. Side Quests: Pretty much fetch επίσης, κάποια έχουν πιστολίδι το οποίο είναι καλό. Εντάξει για side quests οκ, servicable.

8. Gameplay γενικώς: Καλό το πιστολίδι, μου αρέσουν πολύ τα όπλα και ο "διαστημικός" σχεδιασμός τους. Ωστόσο θα ήθελα περισσότερη ποικιλία όπως στο CP77 (tech, smart, power, κτλ), καθώς έχω βρει καμιά 20 όπλα, από τα οποία τα 19 είναι κλασσικά ballistic και το 1 laser. Βέβαια στην πορεία ίσως έχει και άλλους τύπους.

Οι διάλογοι είναι κλασικοί αναμενόμενοι διάλογοι rpg παιχνιδιού. Έχει κάτι καλές στιγμές πράγματι, αλλά δεν ανοίγεις και σαμπάνιες. Σε γενικές γραμμές όμως κομπλέ.

Το μεγάλο πρόβλημα είναι η δομή του game. Η λογική του quick travel σε κάνει να νιώθεις ότι όλα τα quests είναι fetch, αφού πας στο σημείο του quest, κάνεις το objective και μετά θέλει να πας πάλι κάπου αλλού αλλά πρέπει να πας με quick travel πάλι. Δεν έχω συναντήσει quest που μπορείς να πας ποδαράτος από το ένα objective στο επόμενο. Γενικά το game το νιώθεις "παλαιάς σχολής".

Επίσης το exploration είναι meh. Έκανα ένα main quest και μετά είπα να επισκεφτώ και όλα τα points of interest του πλανήτη (5 είχε). Τα 3 ήταν nature που δεν είχαν απολύτως τίποτα (μόνο κάτι minerals και credits), το 1 ήταν ένα φιλικό camp (με κάποιους ενδιαφέροντες διαλόγους μπορώ να πω) και το άλλο ήταν ένα εχθρικό camp με δεκάδες brain dead εχθρούς που τους καθάρισα αρκετά εύκολα, αλλά δεν είχε κάποιο ενδιαφέρον αντικείμενο, όπλο, κάτι βρε παιδί μου, να πεις ότι άξιζε να περπατήσεις 1000m μέσα στην ερημιά. Επίσης γίνεται να συνομιλήσεις με τα εχθρικά clans για να παίξεις συνεργασίες κτλ ή απλά σε πυροβολάνε αμέσως;

Εν τέλη, αυτό που βλέπω μέχρι στιγμής είναι ένα τυπικό rpg, (ας πούμε) open world, με ένα καλό gunplay αλλά όχι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί από πλευράς gameplay. Μεγάλο θέμα η αποσπασματικότητα αλλά επίσης παρατηρώ ότι το game ζητάει πολλά (quick travels, περπάτημα να πας στα points of interest, κτλ) αλλά σου δίνει λίγα σε αντάλλαγμα. Δεν βλέπω κάποια ιδιαίτερη διαδραστικότητα με τον κόσμο, τουλάχιστον όχι σε μεγαλύτερο βαθμό από άλλα αντίστοιχα games.

Ωστόσο αφού το έχω στο game pass θα το συνεχίσω, δεν χάνω κάτι και βλέπουμε. Ένα solid 6αρι θα έβαζα, πολύ βαριά 6.5 (με ότι έχω δει μέχρι στιγμής φυσικά).

Υ.Γ. Από τη στιγμή που τα κτήρια έχουν airlocks γιατί οι εχθροί που βρίσκεις μέσα φοράνε full στολή αστροναύτη;

 

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
Δημοσ.

εγώ έπαιξα κάτι ώρα και έφαγε unistall. Αρκετά βαρετό και μεγάλη σούπα ιδίως αν το συγκρίνεις με τις καλά game της bethesda όπως fallout, skyrim ακόμα και oblivion αυτό εδώ είναι από τα χειρότερα που έχει βγάλει.

Δεν ξέρω δεν τραβάει και πλέον αυτή η μηχανή που χρησιμοποιεί και δείχνει και τα χρόνια της είναι και βαρετή. Δηλαδή να δώσω ένα παράδειγμα αυτό με τα άπειρα αντικείμενα που υπάρχουν σε ένα χώρο είχε κάποτε τη πλάκα του αλλά όχι πλέον ακόμα και αυτό με τους χώρους με άπειρα enemies που στην πέφτουν και αυτό είχε κάποτε τη πλάκα του στους εσωτερικούς χώρους στο exploration αλλά αν κάποιος το έχει δει x100 στα fallout, skyrim το βαριέται μετά θανάσιμα.

Συν η δομή του παιχνιδιού που είναι  με transfer από το ένα instance στο άλλο που χαλάει και το space immersion. 

Mεγάλη σούπα. Για space game παραμένουν τα elite, No mans sky(ναι ακόμα και αυτό είναι πολύ πιο καλύτερο στο space gerne από αυτό εδώ) και eve online τα κορυφαία του είδους τους.

Φοβάμαι τώρα για το elder scroll που αν επιμείνουν στην ίδια συνταγή από την bethesda τότε θα μιλάμε για σίγουρη επόμενη τους σούπα. 

  • Like 4
Δημοσ.

Σούπα δεν θα το έλεγα απλά είναι στιγμές που σε κουράζει. Ένα θετικό είναι ότι μπορεί να μιλάς σε άκυρους και από το πουθενά προκύπτει side quest που είναι αρκετά ενδιαφέρον. Απλά αν μπορούσες να πας στο quest ποδαρατος ή με όχημα και όχι με quick travel θα ήταν ιδανικό.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Σούπα δεν θα το έλεγα απλά είναι στιγμές που σε κουράζει. Ένα θετικό είναι ότι μπορεί να μιλάς σε άκυρους και από το πουθενά προκύπτει side quest που είναι αρκετά ενδιαφέρον. Απλά αν μπορούσες να πας στο quest ποδαρατος ή με όχημα και όχι με quick travel θα ήταν ιδανικό.

κοίτα πιστεύω ότι αν κάποιος δεν έχει ξανασχοληθεί με κάποιο game της bethesda μπορεί να βρει κάποιο ενδιαφέρον σε αυτό εδώ. Αντιθετα αν έχει παίξει όλα αυτά που είπα τότε δεν υπάρχει περίπτωση να το βρει ενδιαφέρον.

Δεν έχει κάνει κάτι η bethesda να ανανεώσει γενικά το ύφος των παιχνιδιών της, μένει ακριβώς η ίδια συνταγή εδώ και πάνω από δεκαετία συν ότι στην περίπτωση του starfield πρόσθεσε και ατελείωτα instance με loading screen σε κάθε σου βήμα. 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, chek2fire είπε

Δηλαδή να δώσω ένα παράδειγμα αυτό με τα άπειρα αντικείμενα που υπάρχουν σε ένα χώρο είχε κάποτε τη πλάκα του αλλά όχι πλέον ακόμα και αυτό με τους χώρους με άπειρα enemies που στην πέφτουν και αυτό είχε κάποτε τη πλάκα του στους εσωτερικούς χώρους στο exploration αλλά αν κάποιος το έχει δει x100 στα fallout, skyrim το βαριέται μετά θανάσιμα.

Που να δεις συμφορουμίτη τι ''πλάκα'' που είχαν τα φαγητά που μάζευες, και κάθε 3 και λίγο να μπαίνεις στο menu να τα χρησιμοποιείς, επειδή δεν υπήρχε επιλογή να τα τρως επιτόπου, μετά το βάλανε.

Το ίδιο και τα διάφορα πράγματα. Ξέρεις τι ''πλάκα'' που έχει να γεμίζεις όλα αυτά τα πράγματα, να πηγαίνεις μετά στον vendor να τα πουλήσεις και να βλέπεις τον vendor να ξεμένει από χρήματα συνέχεια και να πρέπει να κοιμάσαι για να κάνει reset?

Και μιλώντας για vendors, να θυμάσαι που βρίσκονται σε κάθε πόλη, γιατί χάρτης δεν υπάρχει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...