Προς το περιεχόμενο

Επιθετική οδήγηση - έχει ξεφύγει το θέμα πλέον


Fan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, greekfragma είπε

κλασσικα εικονογραφημένα. ούτε ποιά είναι η διήθηση δε ξεχωρίζετε. ίδια φάση τόσα χρόνια. κάθομαι και χάνω και το χρόνο μου. δείτε καλύτερα το βίντεο. καληνύχτα.

Καληνύχτα!

Όταν ξυπνήσεις δυστυχώς θα είσαι ο ίδιος.

 

Απαγορεύεται, και είναι εγκληματική ενέργεια ότι και να πεις. Στο Ελλαδιστάν μπορεί να ισχύει και να σε βολεύει αλλά απαγορεύεται, όπως απαγορεύεται π.χ. να μην σταματάς σε διάβαση να περάσει ο πεζός, ή να προσπερνάς την κίνηση ανεβαίνοντας στο πεζοδρόμιο.

Στην Ελλάδα μπορεί να γίνονται και το δικό σου μυαλό και χαρακτήρα να το βολεύει, αλλά δεν σημαίνει πως είναι σωστό ή νόμιμο.

 

Τέλος, ναι, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ να περνάνε 5 οχήματα αντί για 10 σε κάθε φανάρι, αν σημαίνει πως θα τηρούνται οι κανονισμοί και θα υπάρχει ασφάλεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, valkon είπε

Η σούμα είναι ότι 250 χιλιάδες μηχανάκια (στην Αθήνα μόνο) κάνουν lane splitting αλλά απαγορεύεται.

Τα μόνα μηχανάκια που δεν το κάνουν, είναι όσοι πήραν το δίπλωμα χθες. Το να το έχεις ακόμα παράνομο είναι σαν την ποτοαπαγόρευση, ο κόσμος θα το κάνει. Προσαρμογή του ΚΟΚ άμεσα και βοήθα τους.

Δεν οδηγάω μηχανή.

 

Tα χεις μπερδεψει λιγο.

Το οτι πολλοι δε συμμορφωνονται με τη νομοθεσια δε συνεπαγεται οτι η νομοθεσια χρειαζεται αλλαγη, αντιθετως συνεπαγεται οτι χρειαζεται να επιβληθει η τηρηση της. Παιδεια, προληψη, ποινες κ.ά. ειναι οι τροποι για να γινει αυτο.

Για παραδειγμα, πριν καποια χρονια δε φορουσε κανεις ζωνη, παροτι ηταν υποχρεωτικο βαση νομου. Οταν λεμε κανεις, ενοουμε κανεις. Και παραλληλα ειχες τον καθε Ελληναρα να λεει τις αμπελοφιλοσοφιες του, οπως λενε εδω μεσα αντιστοιχα για τη διηθηση τωρα.

Οταν αρχισαν πλεον να τιμωρουνται αυστηρα οσοι δε φορουσαν ζωνη, κοπηκαν οι ψευτομαγκιες, κοπηκαν οι αμπελοφιλοσοφιες, κοπηκαν οι δικαιολογιες, κοπηκαν οι κατα το δοκουν ερμηνειες του ΚΟΚ και καναμε ολοι μαζι ενα βημα πιο κοντα στο ανθρωπινο γενος και τον πολιτισμο. Πλεον η συντριπτικη πλειοψηφια φοραει ζωνη πριν καν βαλει μπροστα το αυτοκινητο. Τοτε ηταν οι ζωνες, σημερα ειναι η διηθηση και αλλα αντιστοιχα θεματα στα οποια χρειαζεται αυστηροτατη και αμεση επιβολη της νομοθεσιας στους παρανομουντες. Ζητημα νοοτροπιας ειναι. Αν τον Ελληναρα τον χτυπησεις εκει που ποναει (προστιμα, εφαρμογη νομοθεσιας κλπ), μια χαρα θα υπακουσει. Κι οσο του αφηνεις χαλαρα τα λουρια, τοσο τον αποθρασυνεις .

Στο παρακατω χαρακτηριστικο βιντεακι για το ελληνικο γενος, οπου ζωνη το 1995, βαλε διηθηση στο παρον τοπικ και θα καταλαβεις τι εννοω. Αλλωστε και οι απαντησεις που βλεπουμε εδω μεσα περι διηθησης, ειναι πανομοιοτυπες με τις τοτε απαντησεις/υφος κλπ περι ζωνης τοτε.

 

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Να δούμε τι λέει και ο ΚΟΚ μιας και αναφέρθηκε

Άρθρο 16

3. Τηρουμένων των διατάξεων της παρ.1, σε οδοστρώματα που είναι χωρισμένα σε δύο ή περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας, κατά κατεύθυνση με κατά μήκος διαγραμμίσεις, οι οδηγοί οχημάτων υποχρεούνται να οδηγούν αυτά μέσα στα όρια μιας λωρίδας και κατά το δυνατόν στο μέσο αυτής.

Απαντησε εν μερη  ο απο πανω ασε που και το αρθρο παραδεχεται οτι ειναι παρανομη.

38 λεπτά πριν, lector είπε

Αυτο ειναι ενα αρθρο σε περιοδικο, δεν ειναι νομος, και δεν ισχυει απαραιτητα ο,τι γραφει. Αν παρατηρησεις αλλωστε, δεν αναφερει πουθενα μεσα στο αρθρο κανεναν απολυτως νομο. 

 

17 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Στον Άρειο Πάγο εξετάζουν την ορθότητα της κάθε δικαστικής απόφασης. Εφόσον αναιρέσουν την απόφαση του εφετείου η δική γίνεται από την αρχή. 

Βλεπεις εσυ πουθενα στο συγκεκριμενο θεμα καμια ανερεση,Εδω υπαρχει επιβεβαιωση.

Στη συγκεκριμενη περιπτωση απο την αρχη υπαρχει καταδικαστικη αποφαση για τον μοτοσυκλετιστη που το τραβηξε μεχρι τον αρειο παγο ελπιζωντας σε αναιρεση.Κατι που φυσικα δεν εγινε ποτε και απλώς επιβεβαιωθηκε η προυπαρχουσα δικαστικη αποφαση ως ορθη και νομιμη.Δεν υπηρξε πουθενα αμφισβήτηση του νομου απο το δικαστικο συστημα σε καμια βαθμιδα της δικαιοσύνης ετσι και αλλιως.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟ ΚΑΝΩ ΛΙΑΝΑ.ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΩΣ ΝΟΜΙΜΗ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΑΣΠΡΕΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.

Επεξ/σία από SPY_oo7
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Μην μαλωνετε στον δρομο παιδια.

Κοντευω τα 50 και οδηγω απο τα 18 μου. 

Δεν θα ξεχασω ποτε αυτο που ειδα μπροστα μου πριν χρονια στην Καλλιθεα.

Τον εκοψε με ξυραφι στην κοιλια για μια θεση παρκινγκ. Τοσο αιμα θεε  μου...

τι να λεμε τωρα.

Οσο για τον φιλο που πεταει κινητα απο τα παραθυρα, χλωμο το κοβω.

Στον δευτερο αντε τριτο θα πεσει σε κανεναν <<τρελο>> που θα τον κανει τουλουμι στο ξυλο.

 

Για αυτο> μην μαλωνετε στον δρομο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, gpapadakis είπε

Πληροφοριακα αν δεν παρουμε το μηχανακι μας, αλλα το κουτι μας (που σχεδον ολοι εχουμε), ή αν καθομαστε με το μηχανακι πισω απο τα αυτοκινητα, η κυκλοφορια θα εχει τετοια επιβαρυνση που θα πηδατε απο τη ζεστη σαν τα κοτοπουλα εξω απο το αμαξι, ασε ποτε θα φτασετε. Η διηθηση δεν ειναι το προβλημα, ειναι η λυση του, και ανοιχτε χωρο στον οδηγο της μηχανης (οπως κανω και εγω οταν οδηγω το αμαξι), γιατι σας κανει χαρη.

 

Τι λες φίλε μου ?

Να φτιάξουν οι τοπικές κοινωνίες της Αθήνας το άσχετο με την συζήτηση πρόβλημα που αναφέρεις (και λάθος είναι το σχόλιο σου όπως και να είναι, καθώς αποδεικνύεται από τις Κοινωνίες που δεν έχουν κίνηση, π.χ. στην επαρχία, πάλι τα ίδια γίνονται, aka Ελληνάρικη νοοτροπία).

Η διήθηση δεν έχει καμία σχέση με αυτό, είναι απλά μία παράνομη και εγκληματική ενέργεια αυτών που το κάνουν, διότι στην Αθήνα όλοι βιάζονται (δες από δρόμους μέχρι και ουρές σούπερμάρκετ).

Και εννοείται πως είναι προτιμότερο να περιμένουμε περισσότερο για μεγαλύτερη ασφάλεια, από το έγκλημα αυτό.

Και παράλληλα να απαιτήσουμε τις δομικές αλλαγές για να μην υπάρχει τόση κίνηση.

4 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Ακριβως αυτο τους χρειάζεται 😁

Ό,τι πεις μεγάλε, γι αυτό μια ζωή εκει θα μείνετε.

3 ώρες πριν, lector είπε

Κατα τ'αλλα, οπως εχει ειπωθει και παραπανω, οσοι οδηγουν αυτοκινητο ας φανταστουν στο μυαλο τους το ενδεχομενο οι μοτοσυκλετες να μην εκαναν διηθηση, να συμπεριφερονταν σαν αυτοκινητα στη μεση της λωριδας, πιανοντας χωρο αυτοκινητου, ή και ακομα αντι για καθε μοτοσυκλετα να υπηρχε ενα αυτοκινητο, και ας μας πουν ποσο φρικαλεα θα ηταν η κατασταση. 

 

ΜΑΚΑΡΙ!!! Αυτό ζητάμε. Η μοτοσυκλέτα είναι όχημα και πρέπει να πιάνει τον χώρο της.

Καθόλου φρικαλέα κατάσταση, ίσως σε κάποιους δήμους σε Πόλεις που θα έπρεπε να έχουν λιγότερους κατοίκους, ας το φτιάξουν οι Τοπικές Κοινωνίες. Το υπόλοιπο 85%+ της Χώρας θα ήταν ασφαλές.

Επεξ/σία από Spiroth
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Μεταφραση.Ο οδηγός της μηχανής αντι να φροντιζει και να περιφρουρει την ζωη του μονός του ως ποιο ευάλωτο οχημα οδηγαει επιθετικα περιμενωντας να φροντισουν οι αλλοι για αυτον.Η καταληξη γνωστη.....................

Και ναι για καθε ενα που οδηγαει με ενα κινητο στο χερι επιθετικα η μεθυσμενος υπαρχουν χιλιαδες αλλοι που οδηγουν νομιμα και σωστα και δεν φταίνε σε τιποτα.......

Ο καθένας μεταφράζει μέχρι εκεί που μπορεί να καταλάβει. Το δεύτερο σκέλος της πρότασης είναι γενικό στον ΚΟΚ και αφορά όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, lector είπε

Αυτο ειναι εντελως αλλο πραγμα και ειναι φουλ αντικοινωνικο. Ειναι ακριβως το ιδιο με το να περιμενεις στην ουρα στο ταμειο και να ερχεται ο αλλος με το ετσι θελω και να μπαινει μπροστα σου. Εγω οποτε ειμαι σε διοδια με μηχανακι καθομαι στη σειρα μου πισω απο τα αμαξια. 

(εχει τυχει βεβαια να ειμαι με αμαξι στα διοδια και να ερχεται αλλος με τη μηχανη δεξια μου και μολις πληρωσω και ανοιξει η μπαρα να περναει κι αυτος αγκαλια με μενα)

Αυτο ειναι ενα αρθρο σε περιοδικο, δεν ειναι νομος, και δεν ισχυει απαραιτητα ο,τι γραφει. Αν παρατηρησεις αλλωστε, δεν αναφερει πουθενα μεσα στο αρθρο κανεναν απολυτως νομο. 

Να μιλας καλυτερα φιλε μου, δεν εγραψα κανενα ΚΟΚ οπως με βολευει, λεω τι γραφει και τι δε γραφει. Οσο για το "μαλακα με τη μηχανη", μην ανησυχεις, κι εγω βλεπω καθε μερα πολλους "μαλακες με αυτοκινητα", θες να τους μετρησουμε ποιοι ειναι περισσοτεροι; Και αν δεν κοιτας απο που θα βγουν οι αλλοι, οπως λες, αυτο σε κανει πιο επικινδυνο απο εκεινους. Αμα ειναι ετσι μην κοιτας και απο που θα πεταχτει και ο "μαλακας ο πεζος", χτυπα τον, και αντε πες μετα οτι δεν εφταιγες.

Φιλε μου μιλαω ειρωνικά γιατι μιλάς σαν άνθρωπος που έχει μηχανή. Έχω βαρεθεί να ακούω από μηχανόβιους δε μας σεβονται δεν ξέρουν να οδηγούν κλπ κλπ... Φιλε μου να δεις πως παει το πράγμα ήμουν στο ψυχικο στην αθηνα... Εγω στη μέση της λωρίδας κινούμενος από πίσω μου κορδέλα αμαξια με αποτέλεσμα εγω να μην εχω ορατότητα πιο πίσω από ένα αμάξι  γιατί τα αμαξια ήταν κοντά στη σε διπλη λωρίδα... Λοιπον βγαζω φλας αριστερά και η μηχανή που κινιοταν πάνω στη λωριδα μου μάζεψε τον καθρέφτη. Πες μου τι ακριβώς θέλω να προσέξω... Όσο για το αν εγω ειμαι επικίνδυνος αν κοιτάω τα πάντα ολα και αν σεβομαι ασε νά το ξερω εγω καλύτερα γιατί από το πληκτρολόγιο όλοι καλοί είναι.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, greekfragma είπε

δε φταίμε αν δε ξέρεις να διαβάζεις δικαστικές αποφάσεις.

ούτε απαγορεύεται ούτε δεδικασμένο υπάρχει και τα εξήγησε επαρκώς ο lector

άντε καληνύχτα σας τώρα που σας φταίει η διήθηση. 9 στους 10 που πιάνετε τιμόνι το ένα χέρι είναι μόνιμα στο κινητό να τσεκάρετε το ινστα σας και να μιλάτε με το γκόμενο-γκόμενα.

η διήθηση σας φταίει.....yeah right

ΝΑΙ.

Και τα δύο δείχνουν το επίπεδο των Ελλήνων, όπως και το κράνος στον αγκώνα, η μη χρήσης ζώνης στις μπροστά ΚΑΙ πίσω θέσεις, κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ορισμένοι μένετε στο τι είναι νόμιμο και τι δεν είναι. Όταν κάτι γίνεται 40 χρόνια προφανώς κάποια ανάγκη εξυπηρετεί και δεν είναι απλά μαγκιά κάποιου. Ιδίως όταν η αστυνομία περνάει δίπλα σου και δεν ασχολείται. Οι νόμοι αλλάζουν γιατί πρέπει να εξυπηρετούν τις ανάγκες και όχι το αντίθετο.

Επίσης είμαι υπέρ των καμερών σε όλα τα οχήματα γιατί το τι λέει ο νόμος δε σημαίνει ότι είναι πάντα δίκαιο. Πχ όταν κάποιος επειδή είδε θέση παρκαρίσματος τσαρουχωνει τα φρενα του και πέφτεις πάνω του, επειδή το δικαστήριο τον δικαιώνει δε σημαίνει ότι είναι πάντα δίκαιο αυτό (ναι πρέπει να τηρούμε αποστάσεις ασφαλείας αλλά είναι επικίνδυνη οδήγηση το απότομο φρενάρισμα χωρίς κίνδυνο).

Επεξ/σία από gpapadakis
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Απαντησε εν μερη  ο απο πανω ασε που και το αρθρο παραδεχεται οτι ειναι παρανομη.

 

Βλεπεις εσυ πουθενα στο συγκεκριμενο θεμα καμια ανερεση,Εδω υπαρχει επιβεβαιωση.

Στη συγκεκριμενη περιπτωση απο την αρχη υπαρχει καταδικαστικη αποφαση για τον μοτοσυκλετιστη που το τραβηξε μεχρι τον αρειο παγο ελπιζωντας σε αναιρεση.Κατι που φυσικα δεν εγινε ποτε και απλώς επιβεβαιωθηκε η προυπαρχουσα δικαστικη αποφαση ως ορθη και νομιμη.Δεν υπηρξε πουθενα αμφισβήτηση του νομου απο το δικαστικο συστημα σε καμια βαθμιδα της δικαιοσύνης ετσι και αλλιως.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟ ΚΑΝΩ ΛΙΑΝΑ.ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΩΣ ΝΟΜΙΜΗ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΑΣΠΡΕΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.

Δεν χρειάζεται να νευριάζεις για αρχή. Έχεις δίκιο τελικά για το δεδικασμενο και εγώ άδικο. 

Οπότε θες να μου πεις ότι πλέον είναι νόμος; 

Το σχόλιο για την κίνηση ανάμεσα στις λωρίδες το έκανα για να του δείξω ότι δεν έχει νόημα να λέει ότι αν κινούνταν οι μηχανές σαν τα αυτοκίνητα τότε οι άλλοι θα είχαν το πρόβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Μου αρεσει που καθε θεμα καταλήγει σε αντιπαραθεσεις μοτοσυκλέτας vs αυτικινητο και ειδικά με την κίνηση αναμεσα στα αυτοκινητα.

Εγω θα σας πω πως μπορει να μηδενιστεί το φαινομενο ή εστω να μειωθεί κατα παααααρα πολύ σε κεντρικους δρομους οπως η Κηφισίας το κεντρο κλπ κλπ.

Και επειδή συνεχως μιλάτε μονομερος για νομιμότητα και κατα τα συμφέροντα σας.

Να ξέρετε οτι στους παραπάνω δρομους που ανεφερα και διαθέτουν ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΔΡΟΜΟ απαγορεύεται η κίνηση αυτοκινήτων και ταξι.

Αν εκει δεν μποτιλιαριζοσταν με τις ωρες και αφηνατε ελεύθερη την λωριδα δεν θα υπήρχε κίνηση μοτοσυκλετών αναμεσα στα αυτοκίνητα.

Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΗΜΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΜΑΣ.

Ο κοκ στην ελλαδα ειναι μπαχαλο για αυτό αλλη φορα αν δειτε μοτοσυκλέτα να κινείται αναμεσα κάντε λιγο χωρο να περάσει, δεν θα πάθετε τίποτα απολύτως, απλα ο μοτοσικλετιστής θα σου φερει το φαγητό σου ή τον καφε σου λιγο πιο γρήγορα, και ο αλλος θα πάει στην δουλεια του στην ώρα του.

Βεβαια σας καταλαβαίνω ειναι δύσκολο να ειστε μεσα στο αμαξι διο τρεις ώρες και να έχετε άγχος, αλλα με το να κλείνετε μια μοτοσυκλετα δεν θα πάτε ουτε ένα δευτερόλεπτο νωρίτερα στον προορισμό σας.

...αυτα

ΌΧΙ.

 

Να πάμε 1 ώρα αργότερα εμείς με τα Αυτοκίνητα, και 45 λεπτά αργότερα εσείς με τις Μηχανές.

Κανένα θέμα. Όποιος περνάει ανάμεσα φυλακή, όποιος ανεβαίνει πεζοδρόμιο φυλακή, όποιος προσπερνάει από δεξιά φυλακή.

Απαίτηση από τις ελάχιστες Τοπικές Κοινωνίες της Ελλάδας που έχουν θέμα Κίνησης να το λύσουν, και σε 1 χρόνο είμαστε όλοι ασφαλείς και σωστοί.

 

Αλλά όοοχι, την παρτούρα μας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

2 λεπτά πριν, gpapadakis είπε

Ορισμένοι μένετε στο τι είναι νόμιμο και τι δεν είναι. Όταν κάτι γίνεται 40 χρόνια προφανώς κάποια ανάγκη εξυπηρετεί και δεν είναι απλά μαγκιά κάποιου. Ιδίως όταν η αστυνομία περνάει δίπλα σου και δεν ασχολείται. Οι νόμοι αλλάζουν γιατί πρέπει να εξυπηρετούν τις ανάγκες και όχι το αντίθετο.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΜΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΟΔΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΦΤΑΙΧΤΗΣ.Απο κει και περα ο καθενας οπως στρωνει κοιματε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, lector είπε

Το χειροτερο ειναι που οσοι οδηγουν αυτοκινητο αρνουνται για καποιο λογο να δεχτουν οτι το να περνανε οι μηχανες αναμεσα αντι να μποτιλιαρουν ειναι και προς οφελος των αυτοκινητων. 

Nope, είναι μόνο προς όφελος της κουλτούρας των Ελληναράδων.

Να περιμένουμε!

1 ώρα πριν, Maurikycli είπε

Ο τύπος δεν είχε δίκιο αλλά ο καθένας οφείλει να κινείται ομαλά χωρίς να θέτει σε κίνδυνο άλλον 

Μεσα στην λωρίδα σου, αν δεν βγεις (που σημαίνει πως δεν άναψες flash), οδηγείς ομαλά όπως και να έχει ακόμα και αν αποφεύγεις λακούβες (μέσα στην λωρίδα σου πάντα).

1 ώρα πριν, lector είπε

Αυτο ειναι εντελως αλλο πραγμα και ειναι φουλ αντικοινωνικο. Ειναι ακριβως το ιδιο με το να περιμενεις στην ουρα στο ταμειο και να ερχεται ο αλλος με το ετσι θελω και να μπαινει μπροστα σου. Εγω οποτε ειμαι σε διοδια με μηχανακι καθομαι στη σειρα μου πισω απο τα αμαξια. 

(εχει τυχει βεβαια να ειμαι με αμαξι στα διοδια και να ερχεται αλλος με τη μηχανη δεξια μου και μολις πληρωσω και ανοιξει η μπαρα να περναει κι αυτος αγκαλια με μενα)

Αυτο ειναι ενα αρθρο σε περιοδικο, δεν ειναι νομος, και δεν ισχυει απαραιτητα ο,τι γραφει. Αν παρατηρησεις αλλωστε, δεν αναφερει πουθενα μεσα στο αρθρο κανεναν απολυτως νομο. 

Να μιλας καλυτερα φιλε μου, δεν εγραψα κανενα ΚΟΚ οπως με βολευει, λεω τι γραφει και τι δε γραφει. Οσο για το "μαλακα με τη μηχανη", μην ανησυχεις, κι εγω βλεπω καθε μερα πολλους "μαλακες με αυτοκινητα", θες να τους μετρησουμε ποιοι ειναι περισσοτεροι; Και αν δεν κοιτας απο που θα βγουν οι αλλοι, οπως λες, αυτο σε κανει πιο επικινδυνο απο εκεινους. Αμα ειναι ετσι μην κοιτας και απο που θα πεταχτει και ο "μαλακας ο πεζος", χτυπα τον, και αντε πες μετα οτι δεν εφταιγες.

Αν ο Πεζός δεν βγει από διάβαση νόμιμα, φραίει ο Πεζός και μου πληρώνει το όχημα και ψυχική οδύνη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, lector είπε

Το χειροτερο ειναι που οσοι οδηγουν αυτοκινητο αρνουνται για καποιο λογο να δεχτουν οτι το να περνανε οι μηχανες αναμεσα αντι να μποτιλιαρουν ειναι και προς οφελος των αυτοκινητων. 

Ναι με την ιδια λογικη αν αρχισουν ολοι στην Κηφισιας να περνανε με κοκκινο κατα το δοκουν, οταν βλεπουν οτι στην κατευθυνση που εχει πρασινο δεν υπαρχουν αλλα αυτοκινητα, τοτε θα μειωθει το μποτιλιαρισμα και θα ωφεληθουν ολοι :D

Prove me wrong.

Πραγματικα, δεν αντιλαμβανεστε οτι η ανθρωπινη ζωη ειναι η απολυτη προτεραιοτητα ή απλα κανετε οτι δεν το καταλαβαινετε, επειδη ετσι σας βολευει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, gpapadakis είπε

Ορισμένοι μένετε στο τι είναι νόμιμο και τι δεν είναι. Όταν κάτι γίνεται 40 χρόνια προφανώς κάποια ανάγκη εξυπηρετεί και δεν είναι απλά μαγκιά κάποιου. Ιδίως όταν η αστυνομία περνάει δίπλα σου και δεν ασχολείται. Οι νόμοι αλλάζουν γιατί πρέπει να εξυπηρετούν τις ανάγκες και όχι το αντίθετο.

Επίσης είμαι υπέρ των καμερών σε όλα τα οχήματα γιατί το τι λέει ο νόμος δε σημαίνει ότι είναι πάντα δίκαιο. Πχ όταν κάποιος επειδή είδε θέση παρκαρίσματος τσαρουχωνει τα φρενα του και πέφτεις πάνω του, επειδή το δικαστήριο τον δικαιώνει δε σημαίνει ότι είναι πάντα δίκαιο αυτό (ναι πρέπει να τηρούμε αποστάσεις ασφαλείας αλλά είναι επικίνδυνη οδήγηση το απότομο φρενάρισμα χωρίς κίνδυνο).

Πάντα έχουμε ως αφετηρία τον νόμο και όσο ισχύει είτε τον τηρούμε είτε τον παραβιάζουμε έχοντας συναίσθηση τί κάνουμε. Όσο τον παραβιάζουμε σταθμιζουμε το ρισκο και παραμένουμε απολογητικοι και όχι προκλητικοί 

Υπάρχει από πριν στον ΚΟΚ και κατατάσσεται σε ποινή περί ανεξέλεγκτων ελιγμών ανάμεσα σε οχήματα χωρίς τη χρήση φλας και προβλέπει χρηματικό πρόστιμο και αφαίρεση άδειας ικανότητας οδήγησης. 

Οδηγώ και μοτό 

15 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Δεν χρειάζεται να νευριάζεις για αρχή. Έχεις δίκιο τελικά για το δεδικασμενο και εγώ άδικο. 

Οπότε θες να μου πεις ότι πλέον είναι νόμος; 

Το σχόλιο για την κίνηση ανάμεσα στις λωρίδες το έκανα για να του δείξω ότι δεν έχει νόημα να λέει ότι αν κινούνταν οι μηχανές σαν τα αυτοκίνητα τότε οι άλλοι θα είχαν το πρόβλημα. 

.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...