Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

εν τω μεταξυ η διηθηση καμμια σχεση με το θεμα.Δεν ειναι απαραιτητα επιθετικη οδηγηση η διηθηση

επιθετικη οδηγηση ειναι αλλα πραγματα.

κορναρισματα στα φαναρια,να κολλας στον αλλο απο πισω,σουζες,γκαζιες βρισιδια και χιλια δυο αλλα

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Χρήσιμο θέμα για να καταλάβει κανείς τι είδους άτομα είναι οι μηχανόβιοι(κατά κανόνα) και τις προτεραιότητές τους.

Όταν άκουγα μικρός να απαντάνε "με τη μηχανή έχεις μια αίσθηση ελευθερίας" δεν μπορούσα να φανταστώ τι ακριβώς εννοούσαν μέχρι να βγω στο δρόμο με το αμάξι και να πρέπει να λειτουργώ σαν AWACS για να προλάβω την κάθε μαλ... τους, για να μην αργήσουν τα παιδιά και στενοχωρηθούνε.

  • Like 4
Δημοσ.

Επιθετική, αντικοινωνική και επί της ουσίας επικίνδυνη οδήγηση κάνει:

1. Ο ταρίφας που έχει καταργήσει το dpf και βγάζει καρκίνο με το κιλό και δεν τον είδε ποτέ καμία Τροχαία (τί είναι αυτό)

2. Το ηλεκτρικό πατίνι (η αγαπημένη "μικροκινητικότητα" της υπουργάρας συγκοινωνιών) που πάει με 50+ και τρελαίνεσαι

3. Ο μοτοσικλετιστής που κάνει διήθηση και σε βρίζει χυδαιότατα (μάνα, Παναγία) γιατί δεν τσακίστηκες να του κάνεις χώρο

4. Όλα τα μηχανάκια που πάνε ανάποδα μονόδρομο,  σφάζουν στοπ και κόκκινα και αν πεις κάτι εισπράττεις το παραπάνω βρισίδι ή μια απορία του στιλ: "Μα δουλειά μου κάνω ρε φίλε"

5. Όλοι και όλες αυτοί και αυτές με το αιώνιο κινητό στο αυτί που οδηγούν με μειωμένη επαφή με το δρόμο και ο Θεός μαζί μας

6. Τα καραχρέπια των γύφτων που κυκλοφορούν χωρίς ασφάλεια, ΚΤΕΟ και κανείς αστυνομικός δεν τολμάει να ελέγξει γιατί είναι "ευαίσθητη κοινωνική ομάδα". Ενώ αν με τρακάρουν εγώ είμαι "προνομιούχος" και χρωστάω στο γύφτο το αμάξι μου.

Αν ψάξουμε θα βρούμε και άλλες τέτοιες γραφικές κατηγορίες.

  • Like 16
  • Thanks 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kalmik είπε

Επιθετική, αντικοινωνική και επί της ουσίας επικίνδυνη οδήγηση κάνει:

1. Ο ταρίφας που έχει καταργήσει το dpf και βγάζει καρκίνο με το κιλό και δεν τον είδε ποτέ καμία Τροχαία (τί είναι αυτό)

2. Το ηλεκτρικό πατίνι (η αγαπημένη "μικροκινητικότητα" της υπουργάρας συγκοινωνιών) που πάει με 50+ και τρελαίνεσαι

3. Ο μοτοσικλετιστής που κάνει διήθηση και σε βρίζει χυδαιότατα (μάνα, Παναγία) γιατί δεν τσακίστηκες να του κάνεις χώρο

4. Όλα τα μηχανάκια που πάνε ανάποδα μονόδρομο,  σφάζουν στοπ και κόκκινα και αν πεις κάτι εισπράττεις το παραπάνω βρισίδι ή μια απορία του στιλ: "Μα δουλειά μου κάνω ρε φίλε"

5. Όλοι και όλες αυτοί και αυτές με το αιώνιο κινητό στο αυτί που οδηγούν με μειωμένη επαφή με το δρόμο και ο Θεός μαζί μας

6. Τα καραχρέπια των γύφτων που κυκλοφορούν χωρίς ασφάλεια, ΚΤΕΟ και κανείς αστυνομικός δεν τολμάει να ελέγξει γιατί είναι "ευαίσθητη κοινωνική ομάδα". Ενώ αν με τρακάρουν εγώ είμαι "προνομιούχος" και χρωστάω στο γύφτο το αμάξι μου.

Αν ψάξουμε θα βρούμε και άλλες τέτοιες γραφικές κατηγορίες.

Very well said.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η διήθηση θα έπρεπε να είναι νόμιμη μόνο όταν τα αυτοκίνητα είναι σταματημένα. Έρχομαι στο ελλαντα και βλέπω μηχανές να κάνουν διήθηση ενώ τα αυτοκίνητα κινούνται. Αυτό είναι είναι εντελώς τρελό. Αλλά γενικότερα έχω δει ότι είναι εκπαιδευμένοι και αν προσέχεις στο δρόμο και όχι στο κινητό  δεν γίνεται ατύχημα. Αυτό που δεν μπορώ στην Αθήνα είναι το γεγονός ότι ο καθένας βγάζει ένα αλαρμ και μετατρέπει την λωρίδα σε πάρκινγκ, με αποτέλεσμα να επιβραδυνεται η κυκλοφορία. Σε σοβαρή χώρα θα είχε σηκώσει το αυτοκίνητο γερανός. Επίσης οι Έλληνες οδηγοί έχουν καταργήσει το φλας( φαίνεται ξέρουν μόνο το αλαρμ), και όσοι βγάζουν τα κάνουν 5 μέτρα πριν την στροφή, αφού έχουν φρενάρει 

Επεξ/σία από Macosj
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Macosj είπε

Η διήθηση θα έπρεπε να είναι νόμιμη μόνο όταν τα αυτοκίνητα είναι σταματημένα. Έρχομαι στο ελλαντα και βλέπω μηχανές να κάνουν διήθηση ενώ τα αυτοκίνητα κινούνται. Αυτό είναι είναι εντελώς τρελό. Αλλά γενικότερα έχω δει ότι είναι εκπαιδευμένοι και αν προσέχεις στο δρόμο και όχι στο κινητό  δεν γίνεται ατύχημα. Αυτό που δεν μπορώ στην Αθήνα είναι το γεγονός ότι ο καθένας βγάζει ένα αλαρμ και μετατρέπει την λωρίδα σε πάρκινγκ, με αποτέλεσμα να επιβραδυνεται η κυκλοφορία. Σε σοβαρή χώρα θα είχε σηκώσει το αυτοκίνητο γερανός. Επίσης οι Έλληνες οδηγοί έχουν καταργήσει το φλας( φαίνεται ξέρουν μόνο το αλαρμ), και όσοι βγάζουν τα κάνουν 5 μέτρα πριν την στροφή, αφού έχουν φρενάρει 

Αυτό που λες αρχικά επιτρέπεται και δεν χαρακτηρίζεται διήθηση

Δημοσ.

Τρεις σκέψεις περνάνε στα γρήγορα από το μυαλό μου:

Κοινωνική αποστασιοποίηση, οικονομικά προβλήματα και αποχή από την οδήγηση.

1. Κοινωνική παοστασιοποίηση.

Είχαμε 2 χρόνια κοινωνική αποστασιοποίηση.

Στα Αγγλικά λέγεται "social isolation".

https://www.google.com/search?q=social+isolation+psychological+effects+aggression

Με μια πρώτη αναζήτηση στο google για κοινωνική αποστασιοποίηση και επιθετικότητα θα βρούμε 52.000.000 αποτελέσματα, αν ψάξουμε για κοινωνική αποστασιοποίηση και βία (violence) θα βρούμε 158.000.000 αποτελέσματα.

Είχαμε 2 έτη καραντίνα λόγω covid, αναμενόμενο ήταν να αλλάξει η ψυχολογία. Που να δείτε τι θα γίνει αν πάμε και σε τρίτη καραντίνα από Φθινόπωρο.

 

2. Οικονομικά προβλήματα

Δεν χρειάζεται ανάλυση, νομίζω είναι αυτονόητο.

 

3. Αποχή από την οδήγηση

Λόγω τηλεργασίας πολλοί δεν οδηγούσαν τις καθημερινές.

Λόγω μέτρων covid δεν έβγαιναν ούτε τα Σαββατοκύριακα για βόλτα.

Αν μάλιστα ήταν κοντά και τα καταστήματα τροφίμων ή παράγγελναν delivery (τρόφιμα, super market, κλπ), τότε θα είχαν να οδηγήσουν μήνες. Η οδήγηση στην πόλη θέλει εξάσκηση, ξεχνιέται σιγά σιγά.

Μένω στην επαρχία και όταν ανέβηκα Αθήνα για δουλειά μετά από 2 χρόνια αισθάνθηκα νιόνιος (νέος οδηγός).  Κράταγα την λωρίδα μου, ούτε προσπεράσεις ούτε τίποτα.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 12/6/2022 στις 4:30 ΠΜ, poulinos είπε

παντα ηταν τωρα χειροτερα ειδικα οσο δεν υπαρχει ελεγχος.οταν ο ιδιος οδηγος παει σε ευρωπαικη χωρα που υπαρχει ελεγχος να δεις πως κοβονται οι βλακειες διοτι εκει δεν αστειευονται.πηγαινε μια νορβηγια να τρεξεις και ειτε θα φυγεις με 4ψηφιο  προστιμο ειτε θα βρεθεις πισω απο τα σιδερα.ενω ελλαδα το 95 τις 100 απο κλησεις ειναι μονο για παρκαρισμα.

Έτσι ακριβώς. Και δεν μιλάω για υποθέσεις αλλά με συγκεκριμένο παράδειγμα...εμένα!!!

Οκ, δεν συνηθίζω (λόγω ηλικίας, άποψης ή ότι άλλο θέλετε) να κάνω χοντρομαλ...ίες αλλά τουλάχιστον με τα όρια ταχύτητας εντός Ελλάδος δεν τους πολυδίνω σημασία, για λόγους που μπορούμε να συζητήσουμε, αλλά μόλις (το ΜΟΛΙΣ το εννοώ) περάσω τα σύνορα προς τους βόρειους γείτονές μας, και μέχρι να τα ξαναπεράσω προς τα κάτω, τα παρακολουθώ. Ακόμα και αν κάποια στιγμή ξεφύγω έχω γνώση ανά πάσα στιγμή ποιο είναι το όριο και τι έδειχνε η τελευταία πινακίδα που πέρασα.

ΥΓ Μου αρέσει κάθε φορά που γίνεται η συζήτηση για την διήθηση που αυτοί που την κάνουν το προμοτάρουν σα να κάνουν...λειτούργημα. Για το καλό όλων των υπολοίπων.

Παιδιά, σαφέστατα αν περιμένατε στην ουρά η κίνηση θα πολλαπλασιαζόταν (κοινή λογική) αλλά παραδεχτείτε ότι σας βολεύει και δεν γίνεται για αλτρουϊστικούς λόγους ;)

  • Like 2
  • Thanks 3
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Κάνεις δήλωση στη ΔΟΥ εξωτερικού;

εννοείται ότι κανω...δεν είναι παίξε γέλασε ..... κόβουν κωλους

 Αυστραλος υπήκοος είμαι ,αλλά  έχω δουλέψει και κει και εδώ......

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Παιδιά, σαφέστατα αν περιμένατε στην ουρά η κίνηση θα πολλαπλασιαζόταν (κοινή λογική) αλλά παραδεχτείτε ότι σας βολεύει και δεν γίνεται για αλτρουϊστικούς λόγους

Γιατί, πότε είπε κάποιος ότι το κάνει πρωτίστως για τους οδηγούς αυτοκινήτων;

Αλλά μην κάνουμε ότι δεν καταλαβαινόμαστε. Πού βγήκαν να γράψουν "ας κάνουμε τρεις ώρες αντί για 20 λεπτά να πάμε στη δουλειά μας, δεν πειράζει".

 

Δημοσ.

@StavrosD το isolation ηταν μονο στην Ελλαδα ??????

όλα αυτά που αναφέρεις συνέβαιναν παντού και σε μερικές περιοχές ήταν πολύ αυστηρότερα και εκεί που ήμουν ακόμα ποιο αυστηρά με πρόστιμα αστρονομικά ,αποτι στην Ελλαδα...γιατί γίνονται μόνο εδώ????είμαστε κάποια ειδική ράτσα να υποθεσω ????

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, phanispal είπε

Γιατί, πότε είπε κάποιος ότι το κάνει πρωτίστως για τους οδηγούς αυτοκινήτων;

Αλλά μην κάνουμε ότι δεν καταλαβαινόμαστε. Πού βγήκαν να γράψουν "ας κάνουμε τρεις ώρες αντί για 20 λεπτά να πάμε στη δουλειά μας, δεν πειράζει".

 

Μην κοροϊδευόμαστε. Πάντα στην όποια σχετική συζήτηση η ατάκα είναι "πρέπει να αρχίσουμε από αύριο να περιμένουμε στην ουρά για να δείτε τι θα γίνει".

Πάντως εγώ δεν είπα "πρωτίστως". Αλλά ούτε καν δευτερευόντως. Η πραγματικότητα είναι όμως ότι το κάνεις (όχι απαραίτητα εσύ καθώς δεν ξέρω πως κυκλοφορείς/λειτουργείς) γιατί σε βολεύει/εξυπηρετεί/γουστάρεις. Όπως άλλωστε και όλοι μας. Όλα τα άλλα είναι να 'χουμε να λέμε

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 1
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...