Προς το περιεχόμενο

Επιθετική οδήγηση - έχει ξεφύγει το θέμα πλέον


Fan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 196
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

16 ώρες πριν, Fan είπε

Έχω παρατηρήσει ότι μετά την καραντίνα πολλοί οδηγούνε υπερβολικά επιθετικά.

Κολλάνε από πίσω σου στο εκατοστό, τρέχουν σε στενούς δρόμους, κορνάρουν στο φανάρι και το πιο κλασικό οι προσπεράσεις από δεξιά.

Τα παραδείγματα που βλέπω κάθε μέρα είναι άπειρα.

Σήμερα είδα μπινελίκια από δύο οδηγούς μπροστά μου, οι οποίοι είχαν ανοίξει τα παράθυρα στο φανάρι και τσακώνονταν έτοιμοι να πλακωθούν.

Προχτές ήμουν με το μηχανάκι και ενώ περνούσα προσεκτικά ανάμεσα από τα αυτοκίνητα που ήταν κολλημένα στην κίνηση, κόλλησε μία μηχανή από πίσω μου, κόρναρε και φώναζε κουνήσου πιο γρήγορα! Κάποια στιγμή με προσπέρασε και έτρεχε ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα με 70-80 χιλιόμετρα.

Έχετε παρατηρήσει και εσείς αύξηση της επιθετικής οδήγησης τελευταία;

Σημφωνω σε ότι λες και το έχω γράψει και εγώ σε άλλα thread. 

Μένω σε περιοχή με υψηλή κίνηση και μπορώ να έχω κάποια εμπειρικα στατιστικά. Κάθε φορά αυτά τα 2 χρόνια που φτάνανε προς το Καλοκαίρι και χαλαρωναν τα μέτρα, υπήρχε αύξηση κορναρισματων, τρακαρισματων, διαπληκτισμων οδηγών. 

Φετος αυτό το διαπίστωσα από τον Μάρτιο σχεδόν. Μέχρι και την ώρα που έχω βγει μια βόλτα γίνονται διαπληκτισμοι και κορναρισματα. Δεν θέλω να σκέφτομαι όσο αυξηθούν οι ζεστες.

Κατι αλλο επίσης μου κάνει εντύπωση ότι έχει αυξηθεί αρκετά ο κόσμος που βγαίνει έξω για βραδυνή διασκέδαση και ταυτόχρονα ξεσαλώνει μέσα στο αμάξι η ως πεζοι, δυνατές μουσικές, φωνες, παρκάρουν και μέχρι να κλείσουν τις πόρτες να φύγουν η να βγουν έξω αφήνουν την μουσική δυνατά και ενοχλούν το ΣΚ. Δεν τα θυμάμαι αυτά σε τέτοιο βαθμό πριν τον κορωνοιο και την καραντίνα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα πραγματα.

1) Απαγορευση αυτοκινητων στις μητροπολιτικες περιοχες/αστικα κεντρα μεγαλων πολεων που εχουν εκτεταμενο δικτυο ΜΜΜ.  Το πως ειναι τα ΜΜΜ ειναι αλλο ζητημα, ας αφηνε λιγο στην ακρη ο κοσμος το κομπλεξ του για το ΙΧ και ας διεκδικουσε καλυτερα ΜΜΜ.

2) Διωχνουμε τον πιθηκο πισω σπο το τιμονι και υποχρωτικη αντικατασταση συμβατικων οχηματων με πληρως αυτονομα με σχετικες υποδομες με την πρωτη ευκαιρια, οταν και αν υπαρξουν βεβαια. Χωρις μα μου. Δειτε τα περι ηλεκτροκινησης ως προαγγελο καταστασεων.

3) Αποτροπη αποκτησης νεων διπλωματων, αριθμων κυκλοφοριας κτλ. Εστω μειωσε το ρυθμο αυξησης τους. Θες επιτελους να υπαρχει σοβαρη ποινη αν ο αλλος κοβεται 3, 4, 10, 20 κοκ στα ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ (που σ' αυτα δεν πεφτει λαδι); Γιατι γεμισαμε οδηγαρες που πιανουν τιμονι απο τα 8, αλλα δεν ειναι σε θεση να αποστηθισουν 30-40 ερωτησεις (ποσες να ειναι οι εντελως ουφο ερωτησεις που δεν απαντωνται με κοινη λογικη). Κατι τρεχει εδω. Θες να υποχρεωνεις τον αλλο για να βγαλει στο ονομα του νεο αριθμο κυκλοφοριας (νεο οχημα) να δηλωνει υποχρεωτικα ιδιωτικο χωρο σταθμευσης; Θες ποσοστωση στην εκδοση νεων διπλωματων καθε περιοχης αναλογα με την κυκλοφοριακη επιβαρυνση της (μονιμοι κατοικοι); Εννοειται μετα μελετων κτλ κτλ. Εξαιρεση τα επαγγελματικα διπλωματα με χρονικο περιθωριο για την χρηση τους. Βγαζεις για νταλικα; Εχεις x χρονο να οδηγησεις νταλικα επαγγελματικα, αλλιως σε παυση εντελως το επαγγελματικο μεχρι να δηλωσεις νταλικερης, αλλιως περιμενεις να σου επιτραπει με βαση την περιοχη σου "συμβατικο" διπλωμα.

Ο Ελλην ειναι χαρακτηριστικο ζωον στην οδηγικη συμπεριφορα, και οχι μονο. Οπου δεν πιπτει λογος, πιπτει ραβδος. Δεν θελει να διορθωθει. Δεν θελει καν να μαθει. Ειναι πολυ μαγκας γι' αυτα. Ας αφησουν στην ησυχια τους κατι μερη στου διαολου την μανα και ας εφαρμοστει εδω καθε πρωτοποριακος και πειραματικος σχεδιασμος σχετικα με την κυκλοφορια και ας μιλανε οι ιθαγενεις περι παγκοζμιας συνωμοσιας εναντια στον εκλεχτο λαο. Οπως καποιοι εδωσαν την ιδεα για το μεγαλο ονειρο οτι ο αλλος γινεται ανθρωπος με καθρεφτακια, καρα, σκατουλακια κοκ, τωρα απλα, αφου αυτο δεν εβγαλε πουθενα (ισα-ισα ειχε το αντιθετο αποτελεσμα), τα παιρνουν ολα πισω. Καποιοι κανουν το κομματι τους (ψευτο)αντιδρωντας, δεν γινεται τιποτα, το αποδεχομαστε, προχωραμε.

Spoiler

Ξεσαλωστε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Διηθηση μοτοσυκλετών"

30% άρθρα για το αν πρέπει να γίνει νόμιμη (οπότε είναι παράνομη)

30% για τα ωφέλη

30% για το οτι προκαλούν ατυχήματα

10% οτι οι περισσότεροι νομίζουν την προσπέραση από δεξιά "διήθηση"

Google has spoken

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, godfather0991 είπε

Εγώ δεν έχω δει καμία αλλαγή όπως ήταν πριν 20 χρόνια το ίδιο είναι και τώρα. Η μόνη διαφορά είναι ότι πια σχεδόν όλοι οι οδηγοί φοράνε ζώνη (παλιά δεν υπήρχε περίπτωση) και ότι το κινητό στο χέρι είναι σιγουράκι.

Κατ' άλλα ίδια φάση, βρισιές, κορναρίσματα, σφήνες, φλας ποτέ, πορτοκαλί γκαζώνουμε, κόκκινα τα τρώμε, κράνος ούτε για αστείο, καλά για stop δεν το συζητάω ας τα αφαιρέσουν καλύτερα πιάνουν χώρο στο πεζοδρόμιο.

Δεν φταίει η καραντίνα και η ακρίβεια, φταίει ότι ο κόσμος ντρέπεται να πάει σε ψυχίατρο-ψυχολόγο δεν χρειάζεται να έχεις κάποια ψυχιατρική ασθένεια για να επισκεφτείς έναν ειδικό, αν οι περισσότεροι το κάνανε τότε θα είχαν λύσει πολλά προβλήματα τους.

Τώρα απλώς μεταφέρουν τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλού και βγάζουν εκεί ότι κουβαλάνε π.χ. στην οδήγηση, ο Έλληνας οδηγός εκεί θα βγάλει όλα τα νεύρα του και τα ψυχολογικά του αντί να ζητήσει βοήθεια.

Επειδη έχω πάει εγώ. Έχω την άποψη ότι σε ελάχιστες περιπτώσεις όσων πάνε σε αυτούς τους γιατρούς θα διαγνωσουν κάτι και θα βοηθήσουν. Πρέπει να πας αρκετά καλά προετοιμασμενος για το τι θα πεις και σε τι πράγμα θες να ερευνήσεις και να σε βοηθήσουν. Το να σου γράψουν φάρμακα έτσι απλά για να σε ξεφορτωθούν δεν δίνει λύση, τα φαρμακα μπορεί να προκαλέσουν άλλες παρενέργειες, από θέματα υγείας, από το να τον πιάσει τον άλλον υπνηλία και να τρακάρει εν ώρα οδήγησης αν δεν υπακούσει στις οδηγίες του γιατρού, μπορεί ακόμα και να σταματήσει την αγωγή και μετά να γίνει ακόμα χειρότερα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Basilhs23___ είπε

Επειδη έχω πάει εγώ. Έχω την άποψη ότι σε ελάχιστες περιπτώσεις όσων πάνε σε αυτούς τους γιατρούς θα διαγνωσουν κάτι και θα βοηθήσουν. Πρέπει να πας αρκετά καλά προετοιμασμενος για το τι θα πεις και σε τι πράγμα θες να ερευνήσεις και να σε βοηθήσουν. Το να σου γράψουν φάρμακα έτσι απλά για να σε ξεφορτωθούν δεν δίνει λύση, τα φαρμακα μπορεί να προκαλέσουν άλλες παρενέργειες, από θέματα υγείας, από το να τον πιάσει τον άλλον υπνηλία και να τρακάρει εν ώρα οδήγησης αν δεν υπακούσει στις οδηγίες του γιατρού, μπορεί ακόμα και να σταματήσει την αγωγή και μετά να γίνει ακόμα χειρότερα. 

Ποια ειναι η λύση που προτείνεις εσυ σε αυτούς που εχουν ψυχολογικά; Να μπαινουν insomnia.gr; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Greengreen είπε

Θελει να κατεβαινεις κατω και να κουβαλας και paralizer. Πολλα κωλοπαιδα/πυροβολημενοι. 

αληθεια τωρα. Αν ενας φτασει μεχρι το τζαμι σου και σε απειλησει τι θα γινει αν του ριξεις parala; Αυτοαμυνα δεν ειναι;

Θεωρείται όπλο μαζί με σπρει πιπεριού και οτιδήποτε άλλο αιχμηρό. Αν σου κάνει μήνυση μετά η σε πετύχει η αστυνομία σε τυχαίο έλεγχο θα έχεις πρόβλημα. Κατά την γνώμη μου βέβαια, κακως απαγορεύουνται έστω τα σπρει πιπεριού. 

7 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Ο άλλος στη διήθηση που έκανε έπεσε επάνω μου στο φανάρι ενώ ήμουν σταματημένος εδώ στη Θεσσαλονίκη. Φωνάζεις μετά την τροχαία ή όχι; Θέλει προσοχή. Ή θα έχουμε κράτος και θα εφαρμόζονται οι νόμοι 100% σε όλους τους τομείς και θα απολαμβάνουμε ένα κράτος δικαίου ή θα έχουμε αυτό το τριμπουρδ.λο που ζούμε και κάποιοι θα φωνάζουν και θα εφαρμόζουν τους νόμους κατά το δοκούν. Διαλέξετε κύριοι τι κράτος θέλετε. Εάν θέλετε αυτό το χάλι μη γκρινιάζετε αν τα αμάξια δεν σας προσέχουν 100% αφού και εσείς παρανομείτε. Φοράτε κράνος τώρα το καλοκαίρι; Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά λοιπόν. Ή προστατεύετε με αυτό τον πολύτιμο αγκώνα σας;

Αν εφαρμοζοντουσαν όλοι οι νόμοι στο 100% στην Ελλάδα, θα είχε βγει όλος ο κόσμος στους δρόμους και θα είχε κρεμάσει τους πολιτικούς. Όσοι μιλάνε για 100% εφαρμογή όλων των νόμων, αμφιβάλλω αν έχουν συνειδητοποιήσει για τι πράγμα μιλάνε. Πάρα πολλά πράγματα δεν σε συμφέρουν καθόλου και δεν το έχεις αντιληφθεί αν ισχύσουν στο 100% ότι λένε οι νόμοι κατά γράμμα, αυτό διότι πάρα πολλους νόμους θα τους αγνοείς η θα θεωρείς ότι πρέπει να ισχυουν για άλλους και όχι για εσένα. 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Ελληνάρας στην οδήγηση το τερματίζει, 8 το πρωί πηγαίνοντας στη δουλεία οι 9 στους 10 που βλέπω μιλάνε στο κινητό... 

παρ' τ' αυγό και κούρεφτο 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lector είπε

Οποτε με βαση αυτο το αρθρο απαγορευεται και η προσπεραση, αφου για να προσπερασεις πρεπει να βγεις απο τα ορια της λωριδας, σωστα; Απαγορευεται μηπως και να στριψεις αφου θα πρεπει να βγεις απο τη λωριδα; 

ΚΟΚ αρθρο 17

6. O oδηγός, υπoχρεoύται μετά τo πρoσπέρασμα, να επαναφέρει τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς, χωρίς κίνδυνo γι αυτoύς
πoυ πρoσπερνά.
Aν όμως κινείται σε oδόστρωμα με δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας κατά κατεύθυνση και πρoτίθεται να πρoσπεράσει περισσότερα από ένα

oχήματα, μπoρεί να παραμείνει στη λωρίδα πoυ χρησιμoπoιεί για τo πρoσπέρασμα, αν η ενέργειά τoυ αυτή δεν πρoκαλεί δυσχέρεια στoυς oδηγoύς ταχύτερων oχημάτων πoυ τoν πλησιάζoυν από πίσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, μπιπ μπιπ είπε

Δε βγήκα από τη λωρίδα μου φυσικά και ούτε κινδύνευσε κανείς. Επίσης δεν είμαι υποχρεωμένη να αλλάζω αναρτήσεις κάθε 2 χρόνια επειδή η Κηφισίας έχει φρεάτια (δε ξέρω πως ακριβώς λέγονται) με καπάκια ακριβώς δεξιά και αριστερά, εκεί που πατάνε οι ρόδες. Διότι οι φωστήρες δε μπορούσαν να τα βάλουν ακριβώς στο μέσο της λωρίδας.

Δεν ξέρω τι λέει ο κοκ. Αλλά το να κινείσαι δεξιά αριστερά έστω και εντός κάποιων ορίων δεν είναι τόσο σοφρων. Αν μπορείς όταν πλησιάζεις φρεάτια και λακκούβες να χαμηλώνεις την ταχύτητα σου για να περιοριστεί το πρόβλημα και η φόρτιση, εκτός αν δεν μπορείς να αποφύγεις το πρόβλημα και με αυτό. Η συμπεριφορά του άλλου ήταν λάθος, αλλά δεν αποκλείεται να ξανασυμβεί το ίδιο ή να προβληθεί και ατύχημα με άλλον. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαστε βαλκάνιοι και φαίνεται ακόμη και εδώ. Δυστυχώς, ο δρόμος ήταν πάντα η καλύτερη ευκαιρία του έλλην να βγάλει τα νεύρα του και αν αποδείξει πόσο στα @@ του είναι για ολους τους υπόλοιπους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα στην Αθήνα, κάθε μέρα που χρησιμοποιώ τον Κηφισό για να πάω στην δουλειά, απο Φιλαδέλφεια προς Περιστέρι η ΛΕΑ ειναι σχεδον πάντα κολλημένη. Τα χριστούγεννα του 2021 την είχαν στήσει οι φίλοι μας με τα μπλέ και μαζεύανε πινακίδες. Ύστερα απο 2-3 ημέρες η ΛΕΑ ήταν άδεια και έτοιμη για οποιαδήποτε εκτακτη ανάγκη. Εννοείται οτι μετα απο εναν μηνα ξαναγέμισε απο ζωντανά που "βιαζονται μωρέ" γιατι "εχουμε αργήσει στη δουλειά", λες και εμεις δεν βιαζόμαστε...

Τι καταλαβαίνουμε απο όλο αυτό; Οτι το πρόβλημα της Ελλάδας δεν ειναι οι νόμοι, και ο ΚΟΚ (οπου σε μερικά σημεία όντως χρειάζεται μια ανανέωση) ειναι μια χαρα σωστοί και δίκαιοι. Αλλά πάσχουμε στην επιβολή αυτών. Να τσούξει το κωλαράκι οταν κανεις μαλακία. Να μείνεις χωρις δίπλωμα να ζοριστείς άπειρα να μάθεις να μην το ξανακάνεις υστερα. Αλλά ποιος θα επιβάλει τους νόμους; Όποια κυβέρνηση αυστηροποιήσει τους ελέγχους στην τροχαία δεν θα ξαναδεί ψήφο ουτε στον ύπνο της, όπως πολύ σωστά είπε κάποιος οτι το ψάρι βρωμάει απ το κεφάλι.

Και ενα τελευταίο για την διήθηση που σκίζετε τα ιμάτια σας. Έχετε παρατηρήσει οτι οι αναβάτες δικύκλων μεγάλου κυβισμού ειναι, σχεδον πάντα, προβλεπόμενοι σε όλα τους; Και κράνος, και εξοπλισμό, και δεν χώνονται, και πολύ προσεκτικοί σε ενδεχόμενη διήθηση κλπ. Αντιθέτως, πλείστοι οδηγοι μικρότερων δικύκλων ειναι στα @@ τους για τα πάντα και οδηγουν λες και μας κανουν την χάρη να ειμαστε μπροστά τους.

Οπότε προσοχή και μην είμαστε τρομπέτες στο πως οδηγούμε, μια φορα θα γίνει το κακό και δεν λεει για βλακίες να χαλάμε τις καρδιές μας, πόσο μάλλον την υγεία μας

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, dbrillis είπε

Ποια ειναι η λύση που προτείνεις εσυ σε αυτούς που εχουν ψυχολογικά; Να μπαινουν insomnia.gr; 

Το να έχεις νεύρα και να φωνάζεις επειδή κάτι δεν σου πάει καλά, δεν σημαίνει πως έχεις και ψυχολογικά προβλήματα ούτε χρειάζεσαι αγωγή. Το ίδιο ισχύει και με το άγχος. Πρέπει να τηρούνται πολλά άλλα κριτήρια για να σου βγάλει διάγνωση ο ψυχίατρος και να σου δώσει αγωγή.

Δεν είμαι αντίθετος στο να επισκευτεις τέτοιες ιατρικές ειδικότητες αν θεωρείς πως έχεις πρόβλημα. Το πιθανότερο για τους περισσότερους είναι είτε να μην έχουν τίποτα σοβαρό, είτε να μην τους δώσουνε τίποτα, είτε να τους δώσουν κάτι απλά για ξεφόρτωμα, και τέλος κάποιοι λίγοι θα διαγνωστουν με πρόβλημα και θα λάβουν αγωγή η οποία απαιτεί και συνεχή παρακολούθηση. 

Εγώ πέρασα από αυτό το στάδιο πριν 5 έτη γιατί έχω διάφορα χρόνια προβλήματα με την μητέρα μου από μικρός, γενικά αυτό που αποκόμισα είναι ότι αν πάσχεις από κάτι πολύ σοβαρό που θα κριθεί από πολλές επισκέψεις στον γιατρό δεν θα πάρεις αγωγή. 

Γενικα το θέμα ψυχολόγος και ψυχίατρος στην Ελλάδα είναι πονεμένη ιστορία. Υπάρχει και το πρόβλημα που αναφέρθηκε πως φοβόμαστε το στιγμα, δεν παραδεχομαστε το πρόβλημα. Αλλά και όταν αποφασίσεις που να πας, μετά έχεις το θέμα να ψάξεις να βρεις καλό γιατρό, πρέπει πρώτα να πας σε ψυχολόγο και μετά αν κρίνει αυτός σε ψυχιατρο. Εκεί αν δεν ξέρεις καλά τι να πεις και γιατί πας παίζει να μην ασχοληθούν και σοβαρά μαζί σου. Το τι ακούγεται από τον καθέναν όταν πάει σε τέτοιες ειδικότητες δεν περιγράφεται, ως αποτέλεσμα και αυτοι έχουν χοντροπετσιασει με τις ανάλογες συνέπειες ως προς τον καθέναν που επισκέπτεται. Από την άλλη ένα μεγάλο ποσοστό ψυχολογων στην Ελλάδα δεν θα έπρεπε να ασκούσαν και το επάγγελμα κατ' εμέ. 

Η ακριβεια και τα οικονομικά προβλήματα αυξάνουν την εμφάνιση ψυχολογικών και ψυχιατρικων θεμάτων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Δεν είναι θέμα νοοτροπίας αλλά ελληνικού ΚΟΚ. Κινούμαστε όσο δεξιότερα μπορούμε. Αν δεξιά σου η λωρίδα είναι ελεύθερη υπάρχει ισχυρή σύσταση να μετακινηθεις σε αυτή.

Άσχετο. Λογιστικά πώς την παλεύεις;

προσπέραση σε δρόμο με 2 η3 λωρίδες όταν πηγαίνουν όλοι στο όριο ταχυτητας είναι ανύπαρκτη.....στα 800 χιλ που έκανα μια διαδρομή είμασταν σχεδόν αγκαλιά 3 αυτοκινητα για 3 ώρες γιατί απλά τηρούσαμε το όριο......

εννοείται σύσταση με σήμανση υπάρχει σε όλο το κόσμο αν δεν υπάρχει λόγος οδηγείς στην δεξιά λωρίδα αλλά δεν είναι υποχρρεωση......

λογιστικά     ....ωραίο αυτό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, costas1973 είπε

Μια παρατήρηση από αυτά που γράφεις, για να προσπεράσει κάποιος από δεξιά σημάνει ότι ο οδηγός στα αριστερά είναι (για δικούς του λόγους) με χαμηλή ταχύτητα!! Και είναι κανόνας ότι δεν οδηγούμε με το πάσο μας στα αριστερά ! Μόνο στο Ελλαδιστάν συμβαίνει αυτό !!

Δεν εννοούσα περίπτωση που κάποιος έπαθε κάτι και πηγαίνει με 20 χιλιόμετρα στην αριστερή και δεν μπορεί να βγει.

Εννοώ ότι υπάρχουν περιπτώσεις που πηγαίνεις στο όριο της ταχύτητας ή και ελάχιστα παραπάνω και κάποιοι κάνουν προσπέραση απο δεξιά με υπερβολικά χιλιόμετρα και μάλιστα κάνουν και μανούβρες στον δρόμο αλλάζοντας συνέχεια λωρίδες.

18 ώρες πριν, Greengreen είπε

Οχι, ιδεα σου ειναι.
Αλλα Και να υπαρχει, εχεις τοσο μικρο δειγμα μεσα στο χαος, που δεν εχει αντικρυσμα. Απλα ο Ελληνας οδηγος ειναι καφρος αγενης και δεν κραταει αποστασεις ασφαλειας ειδικα σε ανηφορες. Αποσταση ασφαλειας = αγνωστο , ανηφορα = κανονικος δρομος για Ελληνες οδηγους. Η οδηγικη συμπεριφορα δεν αλλαζει με την καραντινα

Σωστό και αυτό με τις ανηφόρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...