Προς το περιεχόμενο

PowerPass


YellowGr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, vagelis2019 είπε

μεχρι ποτε θα μπορώ να κάνω τροποποίηση στην  πλατφόρμα Δήλωσης Κύριας Κατοικίας για Powerpass

γτ εχει λάθος στοιχεία..

περνώ στο  210 7000810 ειναι ειναι απασχολημενο

δεν το γλιτώνω το 20αρικο στον λογιστή το λιγότερο..

 

Τι λάθος έγινε ?

Δεν θυμάσαι που μένεις ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, GREGORYMO είπε

Τι λάθος έγινε ?

Δεν θυμάσαι που μένεις ?

Μια χαρά ξέρω που μένω αλλά είναι λάθος δηλωμένη η διεύθυνση και στο λογαριασμό του ρεύματος και στη ΔΟΥ 

Βασικά για διεύθυνση έχουν την περιοχή που μένω και αριθμό το 0

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, makis269 είπε

Είναι υποχρεωτικό το iban και ο λογαριασμός να είναι σε αυτόν που κάνει την αίτηση με το ΑΦΜ?

Αυτό το έχω και εγω απορία  καθώς δεν εχω ελληνικό ΙΒΑΝ.. Μένει να δούμε αν θα δεχτεί με ΙΒΑΝ τρίτου ( που χλωμό το κόβω) .. Πολύ φοβάμαι πως δεν θα το δεχτεί στην αίτηση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, vagelis2019 είπε

Μια χαρά ξέρω που μένω αλλά είναι λάθος δηλωμένη η διεύθυνση και στο λογαριασμό του ρεύματος και στη ΔΟΥ 

Βασικά για διεύθυνση έχουν την περιοχή που μένω και αριθμό το 0

 

Ωραία.

ΤΩΡΑ, το θυμήθηκες ?

7 λεπτά πριν, lk24 είπε

Αυτό το έχω και εγω απορία  καθώς δεν εχω ελληνικό ΙΒΑΝ.. Μένει να δούμε αν θα δεχτεί με ΙΒΑΝ τρίτου ( που χλωμό το κόβω) .. Πολύ φοβάμαι πως δεν θα το δεχτεί στην αίτηση..

Με ΚΑΜΙΑ τράπεζα δεν έχεις συναλλαγές ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Ωραία.

ΤΩΡΑ, το θυμήθηκες ?

 

Με δουλεύεις? 

Αν ξέρεις να βοηθήσεις βοηθά αλλιώς 

ΠΡΟΣΠΕΡΝΑ

Επεξ/σία από vagelis2019
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, vagelis2019 είπε

Μια χαρά ξέρω που μένω αλλά είναι λάθος δηλωμένη η διεύθυνση και στο λογαριασμό του ρεύματος και στη ΔΟΥ 

Βασικά για διεύθυνση έχουν την περιοχή που μένω και αριθμό το 0

 

 

Μόλις τώρα, vagelis2019 είπε

Με δουλεύεις? 

Αν ξέρεις να βοηθήσεις βοηθά αλλιώς 

ΠΡΟΣΠΕΡΝΑ

Άμα λέει 0 και στην εφορία και στο λογαριασμό ρεύματος, μάλλον είναι προτιμότερο να κάνεις την αίτηση έτσι ώστε να πάρεις τα λεφτά... και να κάνεις τις διορθώσεις μετέπειτα σε Ε9 και λογαριασμό ρεύματος. Ρώτα σε λογιστή για επιβεβαίωση, μη τα κάνεις μπάχαλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

 

Άμα λέει 0 και στην εφορία και στο λογαριασμό ρεύματος, μάλλον είναι προτιμότερο να κάνεις την αίτηση έτσι ώστε να πάρεις τα λεφτά... και να κάνεις τις διορθώσεις μετέπειτα σε Ε9 και λογαριασμό ρεύματος. Ρώτα σε λογιστή για επιβεβαίωση, μη τα κάνεις μπάχαλο.

Ευχαριστώ για την απάντηση. 

Στο λογαριασμό ρεύματος έχει για οδό την περιοχή και αριθμό 0

Ενω στη ΔΟΥ την οδό κανονικά μαζί με την περιοχή στο ίδιο πεδίο και αριθμό το 0

Αυτο σκέφτομαι και εγώ να μην πειράξω τπτ.. αλλά δεν εχω ανανέωση και  την δωρεάν παραχώρηση στο taxis.. 

Στην υποστήριξη που πήρα μου είπαν το σύστημα βλέπει οδό και αριθμό παροχής 

Έχω χρόνο ακόμα μέχρι να βγει το αφμ μου αλλά αν χρειαστεί δικαιολογητικά μην τρέχω τελευταία στιγμή.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω το πρόγραμμα myHome Enter N εδώ και περίπου 2 χρόνια.Έκανα την αίτηση για πλάκα και μου βγήκε εκκαθάριση.

Πώς γίνεται αυτό; Κανονικά δεν έπρεπε να πάρω τίποτα.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, __kostas__ είπε

Έχω το πρόγραμμα myHome Enter N εδώ και περίπου 2 χρόνια.Έκανα την αίτηση για πλάκα και μου βγήκε εκκαθάριση.

Πώς γίνεται αυτό; Κανονικά δεν έπρεπε να πάρω τίποτα.

Για τι ποσό, μιλάμε ?

36 λεπτά πριν, lk24 είπε

Δεν εχω λογαριασμό σε  ΚΑΜΙΑ ελληνική τράπεζα 

Άνοιξε, εστω και τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
8 λεπτά πριν, __kostas__ είπε

Έχω το πρόγραμμα myHome Enter N εδώ και περίπου 2 χρόνια.Έκανα την αίτηση για πλάκα και μου βγήκε εκκαθάριση.

Πώς γίνεται αυτό; Κανονικά δεν έπρεπε να πάρω τίποτα.

εγώ πάντως έχω αυτό το πρόγραμμα My Home Enter N το οποίο ενεργοποίησα στις 10/02/2022 και έχει ισχύ έως 10/02/2023 και δεν το μετάνιωσα φυσικά

δεν ξέρω τι επιδότηση θα πάρω και σίγουρα δεν θα μου δώσει αυτά που έχω δώσει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού μιλάμε για 6 μήνες περίοδο επιδότησης (Δεκεμβρίο 21 με Μάιο 22), μιλάμε για 3 λογαριασμόυς που έχουν εκδοθεί.

Όμως, μπορεί οι 2 να είναι ΕΝΑΝΤΙ. Πώς θα δοθεί το 60% !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ακριβώς όπως λέει και ο φίλος korakios (ένας από τους ειδικούς του θέματος με την ηλεκτρική ενέργεια)

όπως εγώ δεν περίμενα ποτέ να δώσω 1.000+ ευρώ για ηλεκτρική ενέργεια και όμως τα έδωσα

τώρα απλά περιμένω να δω τι θα μου επιστρέψουν πίσω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, korakios είπε

θα μάθεις σε λίγες μέρες , εκτός αν θες να ρίξουμε χαρτιά

Λογικά, θα πάει με την 'κατανάλωση' των έναντι. Δεν γίνεται αλλιώς.

Αυτό, όμως θα βγάλει 'αδικιες' όπως και στην περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν πέρασε να μετρήσει ο δεδδηε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...