Προς το περιεχόμενο

PowerPass


YellowGr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ψηθειτε να κάνουμε μια ομαδική καταγγελία στον συνήγορο του Πολίτη και να βάλουμε μέσα και ηθική βλάβη και τα πάντα, να δείτε πότε θα κάνουν Ώπα όλοι.

Σοβαρά μιλάω. Κι ας είναι για 1€ η όλη προσπάθεια, δεν μπορω να μας κοροϊδεύουν άλλο.

Όλοι μας είμαστε απίστευτα διαβάσμενοι και έχουμε επενδύσει δεκάδες ώρες να διαβάζουμε ΦΕΚ, σταθερά, προγράμματα, ρήτρες, κλπ, φυσικά και με την βοήθεια των μελών και ειδικότερα του korakios.

Το θέμα είναι ότι μήπως αυτή τη προσπάθεια πρέπει να την κάνουμε από κοινού.

Δεν βρίσκω άκρη.

Έχουν βρει και τα κάνουν κατά την γνώμη μου γιατί δεν έχει ψυχική δύναμη κάνεις να ασχοληθεί.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Swimmer21 είπε

Ψηθειτε να κάνουμε μια ομαδική καταγγελία στον συνήγορο του Πολίτη και να βάλουμε μέσα και ηθική βλάβη και τα πάντα, να δείτε πότε θα κάνουν Ώπα όλοι.

Σοβαρά μιλάω. Κι ας είναι για 1€ η όλη προσπάθεια, δεν μπορω να μας κοροϊδεύουν άλλο.

Όλοι μας είμαστε απίστευτα διαβάσμενοι και έχουμε επενδύσει δεκάδες ώρες να διαβάζουμε ΦΕΚ, σταθερά, προγράμματα, ρήτρες, κλπ, φυσικά και με την βοήθεια των μελών και ειδικότερα του korakios.

Το θέμα είναι ότι μήπως αυτή τη προσπάθεια πρέπει να την κάνουμε από κοινού.

Δεν βρίσκω άκρη.

Έχουν βρει και τα κάνουν κατά την γνώμη μου γιατί δεν έχει ψυχική δύναμη κάνεις να ασχοληθεί.

 

Συμφωνώ σε όλα παρόλα αυτά τι έχουν βρει και κάνουν;

Στη μια από τις μεγαλύτερες ενεργειακές , και όχι μόνο , κρίσεις δεν κάνουν καμία απολύτως κίνηση μέσω της ΡΑΕ. 

Χωρίς να θέλω να τοποθετηθώ πολιτικά , αυτό είναι στοχευμένη κίνηση και αυτό με το Power Pass αφού όπως μου είπαν και οι πάροχοι εμείς δεν έχουμε κάποιο λόγο να μεταφέρουμε λανθασμένα δεδομένα αφού στην τελική δεν θα δώσουμε εμείς τα χρήματα και μάλιστα πολύς κόσμος περιμένει αυτά τα χρήματα να αποπληρώσει τις εκρεμμότητές του. 

Αν συνεχίζει η ΡΑΕ να μην δουλεύει , 2ος χειμώνας χωρίς την συνδρομή της θα γίνει πάρτι από τους παρόχους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Georgz είπε

Θα στείλω και email λοιπόν έτσι για να πω ότι προσπάθησα.

@tomtsir στείλε στη Watt&Volt , αν 

6 ώρες πριν, alex22 είπε

Τελικά επειδή ρώτησα την watt & volt, θα πρέπει στη ρήτρα στους εκκαθαριστικούς να αφαιρείς το ποσό της ρήτρας των προηγούμενων έναντι λογαριασμών. Γιαυτό βγαίνουν αυτά τα νούμερα. 

ρώτα ακριβώς πως προκύπτει αυτό (μέσω email και απο Τρίτη μέσω ΡΑΕ)  , δλδ έστω οτι έχουν δίκαιο τουλάχιστον να ξέρουμε το γιατί , φυσικά για ευνόητους λόγους είμαι προκατειλημμένος και υποσυνείδητα έχει μπλοκάρει το μυαλό μου κάθε σενάριο που μπορεί να ισχύσει 😁

Δηλαδή παίζει να έστειλαν στην πλατφόρμα τα στοιχεία αυτά και να αφαιρέθηκαν τα ποσά (και κανένας φυσικά δεν κάνει έλεγχο)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, spahar είπε



Επικοινωνία με ΔΕΗ: Δεν έχουμε κάποια ενημέρωση σχετικά με αυτό το θέμα, πρέπει να μπείτε στο dei.gr να στείλετε ένα email από εκεί και να λάβετε απάντηση, η οποία μπορεί να είναι αρνητική.

Αυτά τα όμορφα. 

Άμα βρείτε που είναι η φόρμα επικοινωνίας στο site της ΔΕΗ, πείτε κι εμένα. Τη ψάχνω 1 μήνα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

Άμα βρείτε που είναι η φόρμα επικοινωνίας στο site της ΔΕΗ, πείτε κι εμένα. Τη ψάχνω 1 μήνα

 

Για το σπίτι -> Υποστήριξη και Επικοινωνία. Μετά πας κάτω στο "Λογαριασμοί και χρεώσεις" (ή άμεσα πατώντας εδώ: https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/ypostiriksi-epikoinonia/logariasmoi-xreoseis-revma/) και μετά πας στο κουμπί "Χρειάζεστε Βοήθεια;" για να ανοίξει η φόρμα (πήρα τηλ για να μου το πουν). Επίσης η φόρμα με κείμενο 495 λέξεις μου εβγαζε σφάλμα. Έγραψα μικρότερο και έβαλα και επισυναπτόμενο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, spahar είπε

Για το σπίτι -> Υποστήριξη και Επικοινωνία. Μετά πας κάτω στο "Λογαριασμοί και χρεώσεις" (ή άμεσα πατώντας εδώ: https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/ypostiriksi-epikoinonia/logariasmoi-xreoseis-revma/) και μετά πας στο κουμπί "Χρειάζεστε Βοήθεια;" για να ανοίξει η φόρμα (πήρα τηλ για να μου το πουν). Επίσης η φόρμα με κείμενο 495 λέξεις μου εβγαζε σφάλμα. Έγραψα μικρότερο και έβαλα και επισυναπτόμενο. 

Χαχα τόσο εύκολο ήτανε. Στραβομαρα μου. 😅

Για μεγάλο mail δοκίμασε στο [email protected]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Swimmer21 είπε

Ψηθειτε να κάνουμε μια ομαδική καταγγελία στον συνήγορο του Πολίτη και να βάλουμε μέσα και ηθική βλάβη και τα πάντα, να δείτε πότε θα κάνουν Ώπα όλοι.

Σοβαρά μιλάω. Κι ας είναι για 1€ η όλη προσπάθεια, δεν μπορω να μας κοροϊδεύουν άλλο.

Όλοι μας είμαστε απίστευτα διαβάσμενοι και έχουμε επενδύσει δεκάδες ώρες να διαβάζουμε ΦΕΚ, σταθερά, προγράμματα, ρήτρες, κλπ, φυσικά και με την βοήθεια των μελών και ειδικότερα του korakios.

Το θέμα είναι ότι μήπως αυτή τη προσπάθεια πρέπει να την κάνουμε από κοινού.

Δεν βρίσκω άκρη.

Έχουν βρει και τα κάνουν κατά την γνώμη μου γιατί δεν έχει ψυχική δύναμη κάνεις να ασχοληθεί.

 

Μέσα στο μυαλό μου είσαι. Count me in. Δίνω και λεφτά για ομαδική μήνυση ή ότι άλλο μπορούμε, και ας μην βγάλουμε ποτέ τίποτα. Ναι ξέρω ακούγεται υπερβολή, αλλά κάποια στιγμή πρέπει κάτι να γίνει ρε φίλε, ειλικρινά αν ερχόταν κάποιος που γνώριζε και μου έλεγε μαζευτείτε 40-50 άτομα, βάλτε και από 100-200 ευρώ ο καθένας και πάμε, τα έδινα και ας τα έχανα (το ομολογώ δεν έχω παραπάνω να κάψω). Έχω κουραστεί να μας περνάνε για μαλάκες, και να μας πετάνε μπαλάκι ο ένας στον άλλον. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, korakios είπε

@tomtsir στείλε στη Watt&Volt , αν 

ρώτα ακριβώς πως προκύπτει αυτό (μέσω email και απο Τρίτη μέσω ΡΑΕ)  , δλδ έστω οτι έχουν δίκαιο τουλάχιστον να ξέρουμε το γιατί , φυσικά για ευνόητους λόγους είμαι προκατειλημμένος και υποσυνείδητα έχει μπλοκάρει το μυαλό μου κάθε σενάριο που μπορεί να ισχύσει 😁

Δηλαδή παίζει να έστειλαν στην πλατφόρμα τα στοιχεία αυτά και να αφαιρέθηκαν τα ποσά (και κανένας φυσικά δεν κάνει έλεγχο)

Φυσικά και έστειλα μέιλ και με πήραν τηλέφωνο να μου πούνε ότι αυτοί έστειλαν τα στοιχεία και τα υπόλοιπα έγιναν αυτόματα από το Power Pass.

Μου είπαν ότι η οδηγία ήταν αυτή με την αφαίρεση των ποσών έναντι από τον εκκαθαριστικό και ήταν οδηγία.

Μάλιστα της τόνισα για πολλές φορές δηλαδή η οδηγία αυτή ήταν από το υπουργείο και εσείς σαν εταιρία δεν μπορείτε να κάνετε κάτι ή είστε υπεύθυνοι για το μειωμένο πόσο και μου είπε πολύ σωστά. 

Εγώ να το ανοίξω το θέμα στη ΡΑΕ , αλλά θα καταλήξει όπως τα άλλα , δυστυχώς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, spahar είπε

Τα ίδια και εμένα πάνω κάτω. 

Powerpass: Να ζητήσετε βεβαίωση από τον πάροχο σας για το τι στοιχεία έστειλε στο powerpass για τον μήνα του Απριλίου που έχετε πρόβλημα. 
- Που θα τα στείλω, ρωτάω εγώ ο αδαής;
- Μόλις τα έχετε, ξαναπάρτε για να σας πούμε.
- Γιατί δεν μου λέτε από τώρα, δεν πιάνουμε εύκολα γραμμή.
- Όχι θα ξαναπάρετε.
- Με ποια κυρία μιλάω;
- Δεν έχει σημασία.
- Έχει σημασία, να ξέρω ποιος μου έδωσε την πληροφορία. Email δεν έχετε να έχω μια επίσημη απάντηση, να την προωθήσω στον πάροχο μου.
- Θέση 512 (κλείσιμο τηλεφώνου).

Επικοινωνία με ΔΕΗ: Δεν έχουμε κάποια ενημέρωση σχετικά με αυτό το θέμα, πρέπει να μπείτε στο dei.gr να στείλετε ένα email από εκεί και να λάβετε απάντηση, η οποία μπορεί να είναι αρνητική.

Αυτά τα όμορφα. 

Έχει 500 τηλεφωνήτριες του power pass?

1 ώρα πριν, tost12 είπε

τελικά πληρώθηκε κανείς σήμερα;

Σε λίγο, θα ξέρουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
2 λεπτά πριν, tomtsir είπε

Φυσικά και έστειλα μέιλ και με πήραν τηλέφωνο να μου πούνε ότι αυτοί έστειλαν τα στοιχεία και τα υπόλοιπα έγιναν αυτόματα από το Power Pass.

Μου είπαν ότι η οδηγία ήταν αυτή με την αφαίρεση των ποσών έναντι από τον εκκαθαριστικό και ήταν οδηγία.

Μάλιστα της τόνισα για πολλές φορές δηλαδή η οδηγία αυτή ήταν από το υπουργείο και εσείς σαν εταιρία δεν μπορείτε να κάνετε κάτι ή είστε υπεύθυνοι για το μειωμένο πόσο και μου είπε πολύ σωστά. 

Εγώ να το ανοίξω το θέμα στη ΡΑΕ , αλλά θα καταλήξει όπως τα άλλα , δυστυχώς.

στείλε και γραμματεία καταναλωτή αναφέροντας οτι η ΡΑΕ δεν είναι σε θέση να εξυπηρετήσει εδώ και πολλούς μήνες και δεν έχει επέμβει σε καμία περίπτωση μέσω του myrae ,

και αφού κλασσικά δεν επέμβει όταν ανοίξεις αίτημα στο myrae , μπες στο support της σελίδας ανοίγοντας αίτημα για την εξέλιξη του αιτήματος (ώ αίτημα) και μετά Συνήγορο του Πολίτη κατά Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή και ΡΑΕ

δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο . Αν κρίνουμε και το ΙΝΚΑ το οτι πήγε να βγάλει παράνομη τη ρήτρα αντί να πατήσει σε αποδεδειγμένες τηλεφωνικές και γραπτές παραπλανητικές  συνομιλίες / μη προβλεπόμενες ειδοποιήσεις κτλ , δε θεωρώ οτι είναι ικανοί για κάτι

 

3 λεπτά πριν, bill27 είπε

Μόλις είδα πώς μπήκαν τά χρήματα εθνική 

ναι απο 15 του μηνός (σήμερα δηλαδή) κάποιοι θα πάρουν

__________________________________________________________________________

άλλοι μπορεί και απο εβδομάδα , είναι γνωστό , δε χρειάζεται να ρωτάτε , όταν μπουν μπήκαν :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/7/2022 στις 8:14 ΜΜ, korakios είπε

 

άρα απο εβδομάδα ξανακοιτάτε , δεν παίζει ρόλο δυστυχώς το να ποστάρει κάποιος εδώ ή τσεκάροντας καθημερινά την πλατφόρμα στο να μπούνε γρήγορα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...