Προς το περιεχόμενο

PowerPass


YellowGr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, vagelis2019 είπε

μόλις πει οτι ειναι κατειλημμένο κλείνεις και παίρνεις παλι

Ίσα με 20 φορές το έχω κάνει από το πρωί και από σταθερό και από κινητό..

Email δεν υπάρχει.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, Georgz είπε

Ίσα με 20 φορές το έχω κάνει από το πρωί και από σταθερό και από κινητό..

Email δεν υπάρχει.. 

εγω ετσι εκανα εκλεινα και επρνα "στα καπακια" που λενε.

μια-δυο διάφορες και με εβαζε σε σειρα προτεραιότητας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, vagelis2019 είπε

εγω ετσι εκανα εκλεινα και επρνα "στα καπακια" που λενε.

μια-δυο διάφορες και με εβαζε σε σειρα προτεραιότητας 

Έβγαλες άκρη τουλάχιστον? 😎

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, lacta13 είπε

εμενα φαινεται να εχει λαθος νουμερα ως προς την ρητρα για τον εκκαθαριστικο του ΦΕΒ 22...ειχα ρητρα 346 και αυτοι μου βαλαν οτι πληρωσα 93...απο που προκηπτει αυτο; δεν πηγαν αναλογα με τον λογαριασμο;μην μου πειτε οτι καναν αναλογια μονοι τους την ρητρα με τον μηνα...γιατι ειχαν πει θυμαμαι οτι θα πανε αναλογα με το ποτε εκδοθηκε ο λογαριασμος και οχι για πιο διαστηνμα προκειται... το τιμολογιο που μου βαλαν για εκκαθαριση,ειναι το ιδιο με τον εκκαθαριστικο μου,που λεει ρητρα 346....

 

επισης το ποσο εκπτωσης 1  τα 37,37, που φαινονται στο λογαριασμο μου...;;;

power pass 1.png

power pass 2.jpg

power pass 3.jpg

είναι το ίδιο λάθος που κάνανε και σε άλλο μέλος , για κάποιο λόγο σου αφαίρεσε ρήτρα απο προηγούμενο έναντι (που όμως πλήρωσες κανονικά)

5 ώρες πριν, alex22 είπε

Τελικά επειδή ρώτησα την watt & volt, θα πρέπει στη ρήτρα στους εκκαθαριστικούς να αφαιρείς το ποσό της ρήτρας των προηγούμενων έναντι λογαριασμών. Γιαυτό βγαίνουν αυτά τα νούμερα. 

για ανάλυσέ το λίγο γιατί σε κάποιους πάροχους μάλλον πρέπει να γίνεται το αντίθετο , να προσθέτει το σύστημα τις ρήτρες (μπάχαλο) , η αφαίρεση που κολλά ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Georgz είπε

Έβγαλες άκρη τουλάχιστον? 😎

ρωτησα ποτε θα γίνουν οι πληρωμές 😎και μου ειπαν τμηματικά απο σήμερα ..αλλα μαλλον απο βδομαδα ..

ακομα υπο εκκαθάριση ειμαι 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, valadsk είπε

ενώ έχει γίνει η εκκαθάριση δεν λέει αποστολή σε τράπεζα, άρα δεν θα πληρωθούμε απόψε ε?

η κατασταση μου θυμιζει τιτανικο.ενω το πλοιο βουλιαζε και ο κοσμος ετρεχε πανικοβλητος,η μπαντα συνεχιζε να παιζει....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίδες μετά από κόπους και θυσίες έπιασα γραμμή στο τηλεφωνικό του PowerPass..

Τους είπα ότι άλλαξα πρόγραμμα από Γ1 της ΔΕΗ σε σταθερό τον Μάρτη και ο πρώτος εκκαθαριστικός που ήρθε τον Απρίλη έγραφε Εnter+ αλλά με ρήτρα (400e) των προηγούμενων μηνών μέσα και το PowerPass τον βγάζει κόκκινο.

Με ενημέρωσαν πως αυτοί βλέπουν μόνο ότι τους στέλνει ο πάροχος και εφόσον η ΔΕΗ τους έστειλε εκείνο τον λογαριασμό ως σταθερό δε μπορούν να κάνουν κάτι ανεξάρτητα αν είχε ρήτρα μέσα η όχι (μου είπε επίσης πως αυτοί δεν βλέπουν τις καταναλώσεις αλλά μόνο αν είναι σταθερό η όχι)

Τους ρώτησα τι επιλογές έχουμε και μου είπε πως δε μπορούν να κάνουν κάτι. 

Αυτά.

Επεξ/σία από Georgz
  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Georgz είπε

μου είπε επίσης πως αυτοί δεν βλέπουν τις καταναλώσεις αλλά μόνο αν είναι σταθερό η όχι

😂

δηλαδή τα νούμερα δεν τα βλέπουν ? και αν όχι πως τότε βλέπουν τα ποσά  και τα υπολογίζουν σε άλλους λογαριασμούς ? Δηλαδή ή παίζει να τους έστειλαν οι πάροχοι τα νούμερα και να είναι πλήρως αυτοματοποιημένο ή σου είπε μπαρούφες.... το κόβω για myrae και αναμονή δεκαετίες .....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια και εμένα πάνω κάτω. 

Powerpass: Να ζητήσετε βεβαίωση από τον πάροχο σας για το τι στοιχεία έστειλε στο powerpass για τον μήνα του Απριλίου που έχετε πρόβλημα. 
- Που θα τα στείλω, ρωτάω εγώ ο αδαής;
- Μόλις τα έχετε, ξαναπάρτε για να σας πούμε.
- Γιατί δεν μου λέτε από τώρα, δεν πιάνουμε εύκολα γραμμή.
- Όχι θα ξαναπάρετε.
- Με ποια κυρία μιλάω;
- Δεν έχει σημασία.
- Έχει σημασία, να ξέρω ποιος μου έδωσε την πληροφορία. Email δεν έχετε να έχω μια επίσημη απάντηση, να την προωθήσω στον πάροχο μου.
- Θέση 512 (κλείσιμο τηλεφώνου).

Επικοινωνία με ΔΕΗ: Δεν έχουμε κάποια ενημέρωση σχετικά με αυτό το θέμα, πρέπει να μπείτε στο dei.gr να στείλετε ένα email από εκεί και να λάβετε απάντηση, η οποία μπορεί να είναι αρνητική.

Αυτά τα όμορφα. 

  • Like 2
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

😂

δηλαδή τα νούμερα δεν τα βλέπουν ? και αν όχι πως τότε βλέπουν τα ποσά  και τα υπολογίζουν σε άλλους λογαριασμούς ? Δηλαδή ή παίζει να τους έστειλαν οι πάροχοι τα νούμερα και να είναι πλήρως αυτοματοποιημένο ή σου είπε μπαρούφες.... το κόβω για myrae και αναμονή δεκαετίες .....

Έλα μου ντε την ίδια απορία έχω και εγώ.

Αυτό μου είπε πως τους λογαριασμούς τους στέλνει με τα νούμερα έτοιμους η ΔΕΗ και αυτοί βλέπουν το αν είναι σταθερό η όχι ...

Το θέμα είναι πως όσοι την πάτησαν με τα σταθερά τότε και έτυχε να έχουν και μεγάλες ρήτρες καληνύχτα φίλε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, valadsk είπε

ενώ έχει γίνει η εκκαθάριση δεν λέει αποστολή σε τράπεζα, άρα δεν θα πληρωθούμε απόψε ε?

Πολυ φοβαμαι οτι οχι δεν θα πληρωθουμε σημερα γιατι οπως παντα στην ελλαδα δεν γινεται κατι ποτε εντος προθεσμιας αλλα εκτος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, spahar είπε

Τα ίδια και εμένα πάνω κάτω. 

Powerpass: Να ζητήσετε βεβαίωση από τον πάροχο σας για το τι στοιχεία έστειλε στο powerpass για τον μήνα του Απριλίου που έχετε πρόβλημα. 
- Που θα τα στείλω, ρωτάω εγώ ο αδαής;
- Μόλις τα έχετε, ξαναπάρτε για να σας πούμε.
- Γιατί δεν μου λέτε από τώρα, δεν πιάνουμε εύκολα γραμμή.
- Όχι θα ξαναπάρετε.
- Με ποια κυρία μιλάω;
- Δεν έχει σημασία.
- Έχει σημασία, να ξέρω ποιος μου έδωσε την πληροφορία. Email δεν έχετε να έχω μια επίσημη απάντηση, να την προωθήσω στον πάροχο μου.
- Θέση 512 (κλείσιμο τηλεφώνου).

Επικοινωνία με ΔΕΗ: Δεν έχουμε κάποια ενημέρωση σχετικά με αυτό το θέμα, πρέπει να μπείτε στο dei.gr να στείλετε ένα email από εκεί και να λάβετε απάντηση, η οποία μπορεί να είναι αρνητική.

Αυτά τα όμορφα. 

Θα στείλω και email λοιπόν έτσι για να πω ότι προσπάθησα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...