Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τον τελευταίο μήνα , όποτε βάζω μπροστά το αμάξι το πρωί ή έχει καθίσει 5-6 ώρες και έχει "παγώσει" η μηχανή μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία της μηχανής το ρελαντι ανεβοκατεβαίνει μεταξύ +- 200  στροφές. Μετά από κανά δίλεπτο σταθεροποιείται. Έχω παρατηρήσει ότι όσο είναι ζεστή η μηχανή πχ σταματάω για μισή ώρα και ξαναξεκινάω δεν έχω θέμα. Το πρόβλημα παρουσιάζεται όσο η μηχανή είναι κρύα. Στο συνεργείο μου είπαν ο εγκέφαλος δεν έχει σφάλμα , μου έκαναν καθάρισμα στην πεταλούδα , το πρόβλημα παραμένει... Όταν γίνεται αυτό ακούω πίσω στην εξάτμιση μικρά σκασίματα.  Δεν έχω θέμα ρεταρίσματος ή επιτάχυνσης 

Να είναι κακή βενζίνη; τι μπορεί να φταίει;

Όλες οι γνώμες δεκτές 😄

 

Επεξ/σία από chralexo
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαγνωστικό έβαλες ξανά;

εκτίμηση:

βαλβίδες, κακή καύση, μπουζί, κακη βενζίνη, αισθητήρες, υπερβολική βενζίνη στο μίγμα κλπ κλπ

Αααα ναι και κακή ρύθμιση του αυτοκινήτου του μετά τον καθαρισμό της πεταλούδας 

Επεξ/σία από NikosKallithea
Δημοσ.

Διαγνωστικό έχω δικό μου , δεν μου βγάζει σφάλμα

Το πρόβλημα υπήρχε πριν το καθαρισμό , υποτίθεται μετά τον καθαρισμό και τον επαναπρογραμματισμό της πεταλούδας (λεγόμενα του μάστορα) θα σταμάταγε.

Έχω το πρόβλημα κανά δίμηνο , όταν άλλαξα μπουζί σταμάτησε για κανά δύο εβδομάδες , τώρα ξαναξεκίνησε 

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, chralexo είπε

Έχω το πρόβλημα κανά δίμηνο 

Άρα μάλλον δεν είναι θέμα βενζίνης.

Δημοσ.

Άλλαξα και βενζινάδικο. 

Βλέπω τις ενδείξεις με το car scanner όταν έχει αστάθεια το ρελαντί αλλά δεν έχω την γνώση τι προκαλεί την αυξομείωση. Γιατί όταν η μηχανή ειναι ζέστη όλα δουλεύουν σωστά; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, chralexo είπε

Άλλαξα και βενζινάδικο. 

Βλέπω τις ενδείξεις με το car scanner όταν έχει αστάθεια το ρελαντί αλλά δεν έχω την γνώση τι προκαλεί την αυξομείωση. Γιατί όταν η μηχανή ειναι ζέστη όλα δουλεύουν σωστά; 

Τσέκαρε τα σωληνάκια που τροφοδοτούν την πεταλούδα για τυχόν σκισίματα μήπως θέλουν αλλαγή και ρουφάει αέρα το αμάξι εκτός του φυσιολογικού , μπορεί να είναι και η βαλβίδα ρελαντί πολλά μπορεί να είναι βασικά πήγες σε αντιπροσωπεία για έλεγχο ;

Επεξ/σία από Dark_Nightfall
Δημοσ.

Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου όταν ήταν κρύο δούλευε σαν 3κιλινδρο. Μόλις ζεσταινόταν δούλευε τέλεια. Τελικά είχε κάψει φλάντζα κεφαλής. Όταν ήταν κρύο είχε κενά και έπαιρνε αέρα. Όταν ζεσταινόταν με την διαστολή έσφιγγαν όλα. Ελπίζω να είναι κάτι πιο απλό σε σένα.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, chralexo είπε

Τον τελευταίο μήνα , όποτε βάζω μπροστά το αμάξι το πρωί ή έχει καθίσει 5-6 ώρες και έχει "παγώσει" η μηχανή μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία της μηχανής το ρελαντι ανεβοκατεβαίνει μεταξύ +- 200  στροφές. Μετά από κανά δίλεπτο σταθεροποιείται. Έχω παρατηρήσει ότι όσο είναι ζεστή η μηχανή πχ σταματάω για μισή ώρα και ξαναξεκινάω δεν έχω θέμα. Το πρόβλημα παρουσιάζεται όσο η μηχανή είναι κρύα. Στο συνεργείο μου είπαν ο εγκέφαλος δεν έχει σφάλμα , μου έκαναν καθάρισμα στην πεταλούδα , το πρόβλημα παραμένει... Όταν γίνεται αυτό ακούω πίσω στην εξάτμιση μικρά σκασίματα.  Δεν έχω θέμα ρεταρίσματος ή επιτάχυνσης 

Να είναι κακή βενζίνη; τι μπορεί να φταίει;

spacer.png

Όλες οι γνώμες δεκτές 😄

 

Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και σε εμένα . Σε Opel. 

Ξεκινά δες μπουζί , πολλ/στες , μπεκ βενζίνης ,και τέλος τη φλάντζα κεφαλής.

Νερά χάνει το αμάξι ; Είναι καθαρά τα νερά του ή έχουν μαγιονέζα; 

Επίσης δες και τη βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης που είναι φθηνή .

Το αμάξι έχει και υγραέριο μήπως ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Τσέκαρε τα σωληνάκια που τροφοδοτούν την πεταλούδα για τυχόν σκισίματα μήπως θέλουν αλλαγή και ρουφάει αέρα το αμάξι εκτός του φυσιολογικού , μπορεί να είναι και η βαλβίδα ρελαντί πολλά μπορεί να είναι βασικά πήγες σε αντιπροσωπεία για έλεγχο ;

Θα τα κοιτάξω , έχω σαν τελευταία επιλογή την αντιπροσωπεία γιατί θα δώσω μου βγάλουν την μισή αξία του αυτοκινήτου.

@esertas, @meletis_m  δεν θέλω να ακούω για φλάντζες με τίποτα. 😑

Δεν έχω υγραέριο, μπουζί και φίλτρο αέρα άλλαξα πριν δυο μήνες περίπου.

Δεν έχω θέματα θερμοκρασίας , δεν χάνω νερά. Θα κοιτάξω αύριο τα νερά να δω αν έχουν σημάδια "μαγιονέζας".

Αν είχα πρόβλημα με πολλαπλασιαστές , μπεκ δεν θα είχα ενδείξεις και στην πορεία του αυτοκινήτου; (κοψίματα, διακοπές, επιβράδυνση...) πριν μια εβδομάδα έβαλα και καθαριστικό μπεκ όταν έβαλα βενζίνη.

Βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης πόσο έχει ; μπορώ να την αλλάζω εγώ;  αν ήταν χαλασμένη δεν θα έβγαζε σφάλμα  στον εγκέφαλο;

Κάποιος μου είπε πως πολύ πιθανό είναι να έχει καθίσει σε κάποιο μπεκ κάποιο σκουπιδάκι και να εμπόδιζε τον ομαλό ψεκασμό του. Γι'αυτό και το κάνει όταν είναι κρύο. Όταν ψεκάζει συνέχεια και ταυτόχρονα ανεβαίνει και η θερμοκρασία καθαρίζει. Παίζει αυτή η πιθανότητα; 

Αυτό έχω.....

 

Επεξ/σία από chralexo
Δημοσ.

Απλος τρόπος να ελέγξεις τους πολλαπλασιαστες:

σε ελέυθερο δρομο με 2000-2400 χλμ ανεβάζεις ταχύτητα και πατάς  πλήρως το γκάζι. Αν ξεκινησει τα κοψιματα , βρήκες τη λύση

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Απλος τρόπος να ελέγξεις τους πολλαπλασιαστες:

σε ελέυθερο δρομο με 2000-2400 χλμ ανεβάζεις ταχύτητα και πατάς  πλήρως το γκάζι. Αν ξεκινησει τα κοψιματα , βρήκες τη λύση

Προσωπικά στο δικό μου που το πήρα μτχ με πρόβλημα σε πολλαπλασιαστή δεν έκανε ποτέ κοψίματα. Αλλά δεν λειτουργούσε και ο 4ος κύλινδρος :D

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Απλος τρόπος να ελέγξεις τους πολλαπλασιαστες:

σε ελέυθερο δρομο με 2000-2400 χλμ ανεβάζεις ταχύτητα και πατάς  πλήρως το γκάζι. Αν ξεκινησει τα κοψιματα , βρήκες τη λύση

ή έχεις κάνει λάθος στα νούμερα ή στο χλμ.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, chralexo είπε

Θα τα κοιτάξω , έχω σαν τελευταία επιλογή την αντιπροσωπεία γιατί θα δώσω μου βγάλουν την μισή αξία του αυτοκινήτου.

Τζαμπα μάγκας δεν γινεται κανενας.Ρωτα να σου λύσει το θεμα το ινσομνια.

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Τζαμπα μάγκας δεν γινεται κανενας.Ρωτα να σου λύσει το θεμα το ινσομνια.

Αυτό κατάλαβες εσύ; ότι θα μου λύσει το πρόβλημα το insomnia;  

Όλοι εδώ μέσα έχουν κάποιο πρόβλημα και ρωτάνε να πάρουν γνώμες , αν είναι έτσι να το κλείσουμε

58 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

ή έχεις κάνει λάθος στα νούμερα ή στο χλμ.

λογικά στροφές είναι

  • Like 1
Δημοσ.

Ασχετη και παραπλανητική απαντηση.Παρε οσες γνωμες θες αν πιστεύεις οτι ετσι θα λυσεις το θεμα σου.Κατα την γνωμη μου όμως οταν έχεις ενα προβλημα που χρίζει ειδικής αντιμετωπισης το να πας στον ειδικό(αντιπρωσωπεια) θα σου κοστισει φθηνοτερα απο το να γυριζεις γυρω -γυρω πληρωνωντας τον καθε ασχετο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...