Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με VW Passat TDI 2008


koufontinas000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα φίλοι.
 
Τους τελευταίους μήνες καθώς το αυτοκίνητο δουλεύει φυσιολογικά στο ρελαντί,χωρίς κλιματισμούς κλπ,ξεκινάει το βεντιλατέρ και ανεβαίνουν οι στροφές. Αυτό θα σταματήσει μέχρι να σβήσω τη μηχανή ή εάν κάνω κάποια διαδρομή (όχι πάντα όμως). Καμία διάγνωση δε βγάζει οποιαδήποτε βλάβη σχετικά με το πρόβλημα. Όλες οι μετρήσεις (θερμοκρασίες κλπ) είναι σωστές.  Πρόσφατα ανακάλυψα ότι το air condition δε βγάζει κρύο αέρα,επίσης να σημειωθεί πως έχει γίνει αφαίρεση dpf και egr με πρόγραμμα πριν 6 χρόνια περιπού και 250.000 χιλιόμετρα λιγότερα.
 
 
 
 
 
 

 

 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο,προσπαθώ να εξαντλήσω κάθε μέσο που υπάρχει διαθέσιμο,μήπως και βρεθεί κάποιος που θα με βοηθήσει με το βάσανο που με ταλαιπωρεί 8 μηνες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να παίρνει το βεντιλατερ πάντως απλοϊκά ειναι θεμα ή θερμοστάτη ή εγκεφάλου.

Να υποθεσω οτι μεσα σε αυτους τους 8 μηνες εχεις αφαιρέσει τους πολους της μπαταρίας;

Πάντως από οτι εψαξα και χωρις να υπάρχει κωδικως σφάλματος δύσκολα θα βρεις άκρη 

...και σε συνδιασμό με τις περεμβασεις που εχεις κάνει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Το να παίρνει το βεντιλατερ πάντως απλοϊκά ειναι θεμα ή θερμοστάτη ή εγκεφάλου.

Να υποθεσω οτι μεσα σε αυτους τους 8 μηνες εχεις αφαιρέσει τους πολους της μπαταρίας;

Πάντως από οτι εψαξα και χωρις να υπάρχει κωδικως σφάλματος δύσκολα θα βρεις άκρη 

...και σε συνδιασμό με τις περεμβασεις που εχεις κάνει 

Έχω αφαιρέσει 2-3 φορές τους πόλους με αποτέλεσματα να σταματήσει για λίγο καιρό,τη μία φορά έναν μήνα ολόκληρο και την άλλη κάποιες μέρες. Θερμοστάτη δεν άλλαξα να πω την αλήθεια,άλλαξα όμως τις δύο φούσκες θερμοκρασίας. Ένας μηχανικός μου έλεγε πως για κάποιον μηχανικό λόγο το αυτοκίνητο μπαίνει σε κατάσταση ασφαλείας (safe mode),με το οποίο δε συμφωνεί κανένας άλλος μηχανικός ή ηλεκτρολόγος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, dbrillis είπε

@jimis_vts

βοηθα τον άνθρωπο. 

Δεν ασχολούμαι με vag. Αλλά ξέχασα δεν χαλάνε μόνο παίρνουν σασμάν στο χέρι στις 30000χλμ 😂. Ή κατεβάζουν μοτέρ αναλόγως πόσο τυχερός είσαι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 ώρες πριν, koufontinas000 είπε
Καλησπέρα φίλοι.
 
Τους τελευταίους μήνες καθώς το αυτοκίνητο δουλεύει φυσιολογικά στο ρελαντί,χωρίς κλιματισμούς κλπ,ξεκινάει το βεντιλατέρ και ανεβαίνουν οι στροφές. Αυτό θα σταματήσει μέχρι να σβήσω τη μηχανή ή εάν κάνω κάποια διαδρομή (όχι πάντα όμως). Καμία διάγνωση δε βγάζει οποιαδήποτε βλάβη σχετικά με το πρόβλημα. Όλες οι μετρήσεις (θερμοκρασίες κλπ) είναι σωστές.  Πρόσφατα ανακάλυψα ότι το air condition δε βγάζει κρύο αέρα,επίσης να σημειωθεί πως έχει γίνει αφαίρεση dpf και egr με πρόγραμμα πριν 6 χρόνια περιπού και 250.000 χιλιόμετρα λιγότερα.
 
 
 
 
 
 

 

 

Αφαίρεση DPF καλώς το λαμόγιο με τον καρκίνο και θέλει και βοήθεια για να συνεχίσει να σκοτώνει !!! Βέβαια εδώ Ελλαδιστάν !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, costas1973 είπε

Αφαίρεση DPF καλώς το λαμόγιο με τον καρκίνο και θέλει και βοήθεια για να συνεχίσει να σκοτώνει !!! Βέβαια εδώ Ελλαδιστάν !!!

Ασχολίαστο. Το συγκεκριμένο όχημα είναι όχημα εργασίας,αν είναι να μας τα παίρνουν τα συνεργεία για αλλαγή dpf κάθε χρόνο,έχει καλώς. 

  • Confused 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, koufontinas000 είπε

Ασχολίαστο. Το συγκεκριμένο όχημα είναι όχημα εργασίας,αν είναι να μας τα παίρνουν τα συνεργεία για αλλαγή dpf κάθε χρόνο,έχει καλώς. 

Και τι πάει να πει ότι είναι όχημα εργασίας. Το dpf για κάποιο λόγο υπάρχει. Αν είναι να τα βγάλουμε όλοι και να φεύγουν οι ρύποι αβερτα. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, koufontinas000 είπε
Καλησπέρα φίλοι.
 
Τους τελευταίους μήνες καθώς το αυτοκίνητο δουλεύει φυσιολογικά στο ρελαντί,χωρίς κλιματισμούς κλπ,ξεκινάει το βεντιλατέρ και ανεβαίνουν οι στροφές. Αυτό θα σταματήσει μέχρι να σβήσω τη μηχανή ή εάν κάνω κάποια διαδρομή (όχι πάντα όμως). Καμία διάγνωση δε βγάζει οποιαδήποτε βλάβη σχετικά με το πρόβλημα. Όλες οι μετρήσεις (θερμοκρασίες κλπ) είναι σωστές.  Πρόσφατα ανακάλυψα ότι το air condition δε βγάζει κρύο αέρα,επίσης να σημειωθεί πως έχει γίνει αφαίρεση dpf και egr με πρόγραμμα πριν 6 χρόνια περιπού και 250.000 χιλιόμετρα λιγότερα.
 
 
 
 
 
 

 

 

Αντιπροσωπεία το πήγες; αφού έχει αλλάξει αισθητήρες θερμοκρασίας το πρόβλημα πρέπει να βρίσκετε σε κάποιον εγκέφαλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Αντιπροσωπεία το πήγες; αφού έχει αλλάξει αισθητήρες θερμοκρασίας το πρόβλημα πρέπει να βρίσκετε σε κάποιον εγκέφαλο

προφανώς

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, koufontinas000 είπε

Ασχολίαστο. Το συγκεκριμένο όχημα είναι όχημα εργασίας,αν είναι να μας τα παίρνουν τα συνεργεία για αλλαγή dpf κάθε χρόνο,έχει καλώς. 

Κλασικός ελληναρας!!! Στα €5 βενζίνη και diesel για να καταλάβετε !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...