Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγορα 24/10/20 απο σκρουτζομαγαζο(απο τα θεωρητικά καλα).ξαφνικα δν λειτουργει το touch.2 ρεσταρτ 2 εργοστασιακές και παλι τπτ.χωρις προφανή λογο.σε επικοινωνία με το καταστημα μου ειπν οτι δν μ δινουν τον δευτερο χρονο.αξιζει να ασχοληθω για διεκδικήσω συμφωνα με τον νόμο τον δευτερο χρονο;μετα και απο επικοινωνία με την Isystem(μου ειπαν οτι το ρολοι ειναι εισαγωγή απο Ιταλια)αυτοι δν το δέχονται προφανωσ γιατι δν το πηρα απο αυτους αλλα κ παραλληλα μου ειπε οτι κανονικα πρεπει ν σου δωσει τον δευτερο χρονο το μαγαζι π το πηρες και ν το προσπαθησω γιατι αξιζει.θεμα σερβις μου ειπε δν παιζει γιατι αυτα πανε μονο αντικατάσταση δεν τα ανοιγουν.το ρολοι περα απο το touch τα υπολοιπα λειτουργούν κανονικα τα κουμπιά κ η συνδεσιμότητα πχ.

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Toump είπε

Αγορα 24/10/20 απο σκρουτζομαγαζο(απο τα θεωρητικά καλα).ξαφνικα δν λειτουργει το touch.2 ρεσταρτ 2 εργοστασιακές και παλι τπτ.χωρις προφανή λογο.σε επικοινωνία με το καταστημα μου ειπν οτι δν μ δινουν τον δευτερο χρονο.αξιζει να ασχοληθω για διεκδικήσω συμφωνα με τον νόμο τον δευτερο χρονο;μετα και απο επικοινωνία με την Isystem(μου ειπαν οτι το ρολοι ειναι εισαγωγή απο Ιταλια)αυτοι δν το δέχονται προφανωσ γιατι δν το πηρα απο αυτους αλλα κ παραλληλα μου ειπε οτι κανονικα πρεπει ν σου δωσει τον δευτερο χρονο το μαγαζι π το πηρες και ν το προσπαθησω γιατι αξιζει.θεμα σερβις μου ειπε δν παιζει γιατι αυτα πανε μονο αντικατάσταση δεν τα ανοιγουν.το ρολοι περα απο το touch τα υπολοιπα λειτουργούν κανονικα τα κουμπιά κ η συνδεσιμότητα πχ.

ανοιγεις θεμα με το apple support στις HΠΑ, και κανεις chat για το προβλημα σου, και αυτοι θα σε κατευθυνουν.

Δημοσ.

Να προσθέσω οτι μιλησαμε(μαλωναμε)με apple care Ιταλίας επι 15 λεπτα κ παλι μ ελεγε τα ιδια οτι αυτοι δν μπορουν να κανουν κατι κ να μιλησω με το καταστημα που το πηρα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Toump είπε

Αγορα 24/10/20 απο σκρουτζομαγαζο(απο τα θεωρητικά καλα).ξαφνικα δν λειτουργει το touch.2 ρεσταρτ 2 εργοστασιακές και παλι τπτ.χωρις προφανή λογο.σε επικοινωνία με το καταστημα μου ειπν οτι δν μ δινουν τον δευτερο χρονο.αξιζει να ασχοληθω για διεκδικήσω συμφωνα με τον νόμο τον δευτερο χρονο;μετα και απο επικοινωνία με την Isystem(μου ειπαν οτι το ρολοι ειναι εισαγωγή απο Ιταλια)αυτοι δν το δέχονται προφανωσ γιατι δν το πηρα απο αυτους αλλα κ παραλληλα μου ειπε οτι κανονικα πρεπει ν σου δωσει τον δευτερο χρονο το μαγαζι π το πηρες και ν το προσπαθησω γιατι αξιζει.θεμα σερβις μου ειπε δν παιζει γιατι αυτα πανε μονο αντικατάσταση δεν τα ανοιγουν.το ρολοι περα απο το touch τα υπολοιπα λειτουργούν κανονικα τα κουμπιά κ η συνδεσιμότητα πχ.

Φυσικά και να το κυνηγήσεις όποιο μοντέλο και να αφορά πόσο μάλλον το 6αρι που ειναι μία γενιά πίσω μόνο, να τους απειλήσεις οτι θα γίνει καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, αφού η αγορά έγινε εντός Ε.Ε ειναι υποχρέωση τους να σε καλύψουν.  Το ρίχνουν και όπου πιάσει έπιασε...αν τους κάτσει τους έκατσε!

49 λεπτά πριν, costas1973 είπε

ανοιγεις θεμα με το apple support στις HΠΑ, και κανεις chat για το προβλημα σου, και αυτοι θα σε κατευθυνουν.

Το support της apple δεν πρόκειται να πεί κάτι διαφορετικό σε σχέση με αυτό που είπε η isystem, βρές τα με τον πωλητή που ειναι υποχρέωση του ο δεύτερος χρόνος εγγύησης  και αν μου το στείλει στο αντικαθιστώ...απλά τα πράγματα!

Δημοσ.

Αυτο σκεφτομαι να κανω.απλα εστειλα κ μαιλ στην εταιρια να μου στειλει κ γραπτώς οτι δν αναλαμβάνουν τον δευτερο χρονο μην αρχισουν μετα οτι δν τους ενημερωσα

Επισκέπτης
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, vaggos2586 είπε

Φυσικά και να το κυνηγήσεις όποιο μοντέλο και να αφορά πόσο μάλλον το 6αρι που ειναι μία γενιά πίσω μόνο, να τους απειλήσεις οτι θα γίνει καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, αφού η αγορά έγινε εντός Ε.Ε ειναι υποχρέωση τους να σε καλύψουν.  Το ρίχνουν και όπου πιάσει έπιασε...αν τους κάτσει τους έκατσε!

Το support της apple δεν πρόκειται να πεί κάτι διαφορετικό σε σχέση με αυτό που είπε η isystem, βρές τα με τον πωλητή που ειναι υποχρέωση του ο δεύτερος χρόνος εγγύησης  και αν μου το στείλει στο αντικαθιστώ...απλά τα πράγματα!

Μια χαρα βρισκει το support, σε παρομοιο case με apple care, δεν το δεχοντουσαν στην istorm, με ανοιγμα case στην apple US, και με αρκετο chat, το reference εγινε στην Isystem και μετα απο 2 εβδομαδες ειχα καινουργιο apple watch!

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, costas1973 είπε

Μια χαρα βρισκει το support, σε παρομοιο case με apple care, δεν το δεχοντουσαν στην istorm, με ανοιγμα case στην apple US, και με αρκετο chat, το reference εγινε στην Isystem και μετα απο 2 εβδομαδες ειχα καινουργιο apple watch!

Οπότε μιλάμε για κάτι τελείως διαφορετικό (apple care), το οποίο ειναι μια υπηρεσία που αγοράζεις απο την apple..

Τι σχέση έχει με το θέμα του ts?

  • Like 1
Δημοσ.

Το apple care ειναι διαφορετική υπόθεση αφου η εγγυηση τους ειναι παγκόσμια.κ σπασμενο ν το πας με ενα μικρο ποσο σ δινουν καινουριο.πχ ενα iPad Pro π εχω με 49 ευρω σ κανουν αντικατάσταση αν κ σπασμενο.update μετα απο email στην εταιρια μ πηραν τηλεφωνο να τους στειλω το ρολοι μου για να το προχωρήσουν αυτοι μεσω apple 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω πάει  infoquest, 3 iphones το 5 το 8 και το Χ μία γιατι μια έκαναν κάτι κολλήματα οι πλακέτες, μια το wifi, μια η κάμερα εβγαζε μαυρίλεςέχω πάει τα airpods pro λόγω ανάκλησης, macbook pro 13,3 από τα πρώτα με butterfly Πληκτρολόγιο και άλλα πολλά με φίλουςΣτην αλλαγή μάλιστα του πληκτρολογίου λόγω ανάκλησης μου λέγαν πρέπει να πάει στη χώρα αγοράς.Μου λένε δεν τα καλύπτουν, γιατί τα έχω αγοράσει από σκρουτζομάγαζο. Εγώ επιμένω λέγοντας δεν τα παίρνω πίσω αρνούμαι.Σε όλες τις περιπ΄τωσεις μιλάμε για αποδείξεις λιανικής αλλά και κάποια τιμολόγιο αν και αυτο μάλλον έχει αλλάξει πλέον (2ος χρόνος εγγύησης).Τους είπα ότι δε δέχομαι καμια επιστροφή από τα μηχανήματα μου χωρίς επισκευή, αν δε συνοδεύεται από επεξηγηματικό επίσημο έγγραφο ότι δενκαλύπτουν το δεύτερο χρόνο εγγύησης. Μου είπαν να απευθυνθω στο κατάστημα που τα πήρα. Εγώ απάντησα στο σύνολο των συσκευών μου, ότι έχει κλείσει, οπότεμαζί με την αντιπροσωπεία που πηρανε έχουν και υποχρεώσεις στους ανθρώπους που αγοράσαν τα προιοντα που  εμπορεύονται.Πριν καν γυρίσω το σώμα μου να φύγω κάνουν ένα κλακ και μου έβγαζαν μια ντανα με φωτοτυπίες πάνω απο 30 με 40 σελιδες Α4

claim προς την Apple για επισκευή το δεύτερο χρόνο και μου λένε οι απαράδεκτοι ότι αν είτε σας το εγκρίνει η Apple είτε όχι θα πληρώσετε 20 ευρώ για έλεγχο. Επείδη αρχίζω να ιδρώνω και για να μη μου βγουν τίποτα πρωτογονικα ένστικτα και αρχίσω το πανηγύριτης λέω ότι αν το καλύψει δε δίνω δίφραγγο και θα έρθω με μεγεθυντικο φακο με φως και θα κάτσω κανα δίωρο να ελέγξω τις γκρατζουνιες από το σερβις. 

Όλα μου τα καλύψανε, επαναλαμβανω το ρεζουμε ζητάμε  να κάνουμε αίτηση στην apple για το δεύτερο χρόνο εκτός από τιμολόγιο αυτά μέχρι και πέρσι το Πάσχα

Τα έχουμε ξαναπεί δε χάνεται τίποτα και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κάνετε τη δουλεία σας.

Στη τελική αν έχουν αλλάξει αυτά θα έχετε χάσει 5 ευρώ βενζίνη και 1 ωρα από το χρονο σας

(Σόρρυ για το σεντόνι)

 

Επεξ/σία από aret1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, aret1 είπε

Έχω πάει  infoquest, 3 iphones το 5 το 8 και το Χ μία γιατι μια έκαναν κάτι κολλήματα οι πλακέτες, μια το wifi, μια η κάμερα εβγαζε μαυρίλεςέχω πάει τα airpods pro λόγω ανάκλησης, macbook pro 13,3 από τα πρώτα με butterfly Πληκτρολόγιο και άλλα πολλά με φίλουςΣτην αλλαγή μάλιστα του πληκτρολογίου λόγω ανάκλησης μου λέγαν πρέπει να πάει στη χώρα αγοράς.Μου λένε δεν τα καλύπτουν, γιατί τα έχω αγοράσει από σκρουτζομάγαζο. Εγώ επιμένω λέγοντας δεν τα παίρνω πίσω αρνούμαι.Σε όλες τις περιπ΄τωσεις μιλάμε για αποδείξεις λιανικής αλλά και κάποια τιμολόγιο αν και αυτο μάλλον έχει αλλάξει πλέον (2ος χρόνος εγγύησης).Τους είπα ότι δε δέχομαι καμια επιστροφή από τα μηχανήματα μου χωρίς επισκευή, αν δε συνοδεύεται από επεξηγηματικό επίσημο έγγραφο ότι δενκαλύπτουν το δεύτερο χρόνο εγγύησης. Μου είπαν να απευθυνθω στο κατάστημα που τα πήρα. Εγώ απάντησα στο σύνολο των συσκευών μου, ότι έχει κλείσει, οπότεμαζί με την αντιπροσωπεία που πηρανε έχουν και υποχρεώσεις στους ανθρώπους που αγοράσαν τα προιοντα που  εμπορεύονται.Πριν καν γυρίσω το σώμα μου να φύγω κάνουν ένα κλακ και μου έβγαζαν μια ντανα με φωτοτυπίες πάνω απο 30 με 40 σελιδες Α4

claim προς την Apple για επισκευή το δεύτερο χρόνο και μου λένε οι απαράδεκτοι ότι αν είτε σας το εγκρίνει η Apple είτε όχι θα πληρώσετε 20 ευρώ για έλεγχο. Επείδη αρχίζω να ιδρώνω και για να μη μου βγουν τίποτα πρωτογονικα ένστικτα και αρχίσω το πανηγύριτης λέω ότι αν το καλύψει δε δίνω δίφραγγο και θα έρθω με μεγεθυντικο φακο με φως και θα κάτσω κανα δίωρο να ελέγξω τις γκρατζουνιες από το σερβις. 

Όλα μου τα καλύψανε, επαναλαμβανω το ρεζουμε ζητάμε  να κάνουμε αίτηση στην apple για το δεύτερο χρόνο εκτός από τιμολόγιο αυτά μέχρι και πέρσι το Πάσχα

Τα έχουμε ξαναπεί δε χάνεται τίποτα και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κάνετε τη δουλεία σας.

Στη τελική αν έχουν αλλάξει αυτά θα έχετε χάσει 5 ευρώ βενζίνη και 1 ωρα από το χρονο σας

(Σόρρυ για το σεντόνι)

 

Νομίζω ότι η infoquest νομικά έχει δίκαιο. Ο δεύτερος χρόνος είναι του εμπόρου και όχι του καταστήματος. Ο έμπορος είναι υποχρεωμένος να εξασφαλίσει το δεύτερο χρόνο εγγύησης και δεν το έκανε. 

Εναλλακτικός τρόπος είναι απευθυνθείς στο συνήγορο του καταναλωτή ή με δικό σου δικηγόρο στο κατάστημα. Αν ήθελε η Αpple θα μπορούσε να έχει 2ετή κάλυψη σε όλη την ΕΕ και όχι να πρέπει να κάνεις claim.

Προσωπικά είχα πρόβλημα με το Touch Bar του MacBook (αγγλικό amazon) αλλά ήταν μέσα στο χρόνο (της παγκόσμιας εγγύησης) και μου άλλαξαν το πάνω καπάκι μέσα σε 2 μέρες. Ρώτησα τι γίνεται με το δεύτερο χρόνο και μου είπαν ότι δεν καλύπτεται η εγγύηση.

Ερώτηση: Το claim πως γίνεται; 

Επεξ/σία από medidia
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, medidia είπε

Νομίζω ότι η infoquest νομικά έχει δίκαιο. Ο δεύτερος χρόνος είναι του εμπόρου και όχι του καταστήματος. Ο έμπορος είναι υποχρεωμένος να εξασφαλίσει το δεύτερο χρόνο εγγύησης και δεν το έκανε. 

Εναλλακτικός τρόπος είναι απευθυνθείς στο συνήγορο του καταναλωτή ή με δικό σου δικηγόρο στο κατάστημα. Αν ήθελε η Αpple θα μπορούσε να έχει 2ετή κάλυψη σε όλη την ΕΕ και όχι να πρέπει να κάνεις claim.

Προσωπικά είχα πρόβλημα με το Touch Bar του MacBook (αγγλικό amazon) αλλά ήταν μέσα στο χρόνο (της παγκόσμιας εγγύησης) και μου άλλαξαν το πάνω καπάκι μέσα σε 2 μέρες. Ρώτησα τι γίνεται με το δεύτερο χρόνο και μου είπαν ότι δεν καλύπτεται η εγγύηση.

Ερώτηση: Το claim πως γίνεται; 

Μα η Apple έχει κανονικά 2ετή κάλυψη στην Ευρώπη και στην Ελλάδα.

Οι δικοί μας στα εδώ καταστήματα/service είναι που σφυρίζουν αδιάφορα και παρανομούν.

Για αυτό το λόγο πολλοί για τέτοιες συμπεριφορές, αγοράζουν από Ευρωπαικά amazon που είναι ξεκάθαρο τι ισχύει και τι όχι.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ειχα την εντυπωση οτι  δεν παιρνεις καινουργιο, αλλα refurbished.

Μπορει να κανω και λαθος.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, medidia είπε

Νομίζω ότι η infoquest νομικά έχει δίκαιο. Ο δεύτερος χρόνος είναι του εμπόρου και όχι του καταστήματος. Ο έμπορος είναι υποχρεωμένος να εξασφαλίσει το δεύτερο χρόνο εγγύησης και δεν το έκανε. 

Εναλλακτικός τρόπος είναι απευθυνθείς στο συνήγορο του καταναλωτή ή με δικό σου δικηγόρο στο κατάστημα. Αν ήθελε η Αpple θα μπορούσε να έχει 2ετή κάλυψη σε όλη την ΕΕ και όχι να πρέπει να κάνεις claim.

Προσωπικά είχα πρόβλημα με το Touch Bar του MacBook (αγγλικό amazon) αλλά ήταν μέσα στο χρόνο (της παγκόσμιας εγγύησης) και μου άλλαξαν το πάνω καπάκι μέσα σε 2 μέρες. Ρώτησα τι γίνεται με το δεύτερο χρόνο και μου είπαν ότι δεν καλύπτεται η εγγύηση.

Ερώτηση: Το claim πως γίνεται; 

Αν θυμάμαι το χαρτί που δίνουν να συμπληρώσεις γράφει ότι τρόπον τινά κάνεις αίτηση στην apple να τηρήσει τα 2 χρόνια εγγύηση λόγω ευρωπαικής οδηγίας και ότι κόστος ανταλλακτικα κλπ προκύψει, η apple θα καλύψει τα κόστη στην infoquest.

Το καταλαβαίνω ότι ακούγεται γελοίο αλλά είναι αληθινό.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, aret1 είπε

Αν θυμάμαι το χαρτί που δίνουν να συμπληρώσεις γράφει ότι τρόπον τινά κάνεις αίτηση στην apple να τηρήσει τα 2 χρόνια εγγύηση λόγω ευρωπαικής οδηγίας και ότι κόστος ανταλλακτικα κλπ προκύψει, η apple θα καλύψει τα κόστη στην infoquest.

Το καταλαβαίνω ότι ακούγεται γελοίο αλλά είναι αληθινό.

Διάβασε αυτό. Το καλύπτει η apple αρκεί να κάνει το μαγαζί μια διαδικασία. Aυτή είναι η κανονική διαδικασία.

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/gr/

φφφ.png

Δημοσ.
14 ώρες πριν, medidia είπε

Διάβασε αυτό. Το καλύπτει η apple αρκεί να κάνει το μαγαζί μια διαδικασία. Aυτή είναι η κανονική διαδικασία.

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/gr/

φφφ.png

Δε διαφωνώ, αλλά σε δική μου περίπτωση είχε κλείσει το σκρούτζο-κατάστημα . . . οπότε τι γίνεται;

δε πρέπει να το αναλάβει η αντιπροσωπεία; Αν είμαι Γερμανός και είμαι στην Ελλάδα η επίσημη αντιπροσωπεία θα μου

πει πρέπει να πας Γερμανία να βρεις το Κατάστημα που στο πούλησε. Για αυτούς τους λόγους πας κατευθείαν στον

αντιπρόσωπο. Εντάξει όσο και να μου αρέσουν οι συσκεύες τις μιλάμε για τρελλά φάουλ. Όταν η samsung Μου λέει

αν είναι αγορασμένο στην ελληνική επικράτεια τιμολόγιο ή όχι, εγώ θα τιμήσω την διετή εγγύηση.

Αν δεν ήταν το iOS προσωπικα θα είχα ήδη πάρει το flip 3 που το βλέπω στον κολλητό και του λέω να το επεξεργαστώ λίγο

με απίστευτο σχεδιασμό, τρομερή ευελιξία στο κράτημα κλπ.

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...