Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραιο παιχνιδι και το Days Gone. To ειχα παιξει στο ps4 και το ξανατερματισα οταν βγηκε για pc.

Επεξ/σία από xartemporas
  • Like 3
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δυνατό και το Days gone απλά λιιιιιγο κουράζει η επανάληψη γιατί ο κόσμος είναι σχετικά μικρός. Εγώ θα ήθελα ένα open world στο στυλ του last of us, post apocalyptic σε urban περιβάλλον. Τα division είναι έτσι απλά είναι βαρετά αν δεν παίζεις με παρέα.

Δημοσ.

Βέβαια σε open world θα έχανε από το σενάριο γιατί θα υπήρχε και πολύ filler content. Πιο πολύ αναφέρομαι στο περιβάλλον. Δεν υπάρχει τέτοιο open world. 

Δημοσ.

Ε καλά, σίγουρα τίγκα στα fetch quests θα ήταν.

Αλλά είμαι σίγουρος θα μπορούσαν να αποδώσουν τον πιο πυκνό λεπτομερή urban χάρτη που έχουμε δει σε post apocalyptic survival game.

Κάπου διάβασα εντωμεταξύ από leak ότι παίζει να βγει και το δεύτερο για PC μέσα στο έτος. Θα έχει κλείσει βέβαια 4 χρόνια από την κυκλοφορία στο PS4. Ίσως too little too late.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως το game έχει συμπτώματα κονσολιτιδας. Υπάρχει το illusion του μεγάλου χάρτη αλλά στην πραγματικότητα μόνο ένα path ακολουθείς, τα υπόλοιπα οδηγούν σε αδιέξοδα. Button prompts, μπορείς να πηδήξεις μόνο πάνω από συγκεκριμένα σημεία, και είναι σαν να έχει περάσει ένας υπάλληλος του δήμου και έχει μαρκάρει με άσπρη μπογιά τα climbing points.

Το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό, ίσα ίσα αν έχεις ένα ελεγχόμενο περιβάλλον μπορείς να φτιάξεις καλύτερο σενάριο, διαλογους, level design, textures, κτλ. Απλά έτσι όπως είναι θα ήθελε πολλές αλλαγές για να γίνει open world.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 4
Δημοσ.
  Στις 12/3/2024 στις 10:10 ΠΜ, just_a_dude είπε

Πάντως το game έχει συμπτώματα κονσολιτιδας. Υπάρχει το illusion του μεγάλου χάρτη αλλά στην πραγματικότητα μόνο ένα path ακολουθείς, τα υπόλοιπα οδηγούν σε αδιέξοδα. Button prompts, μπορείς να πηδήξεις μόνο πάνω από συγκεκριμένα σημεία, και είναι σαν να έχει περάσει ένας υπάλληλος του δήμου και έχει μαρκάρει με άσπρη μπογιά τα climbing points.

Το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό, ίσα όσα αν έχεις ένα ελεγχόμενο περιβάλλον μπορείς να φτιάξεις καλύτερο σενάριο, διαλογους, level design, textures, κτλ. Απλά έτσι όπως είναι θα ήθελε πολλές αλλαγές για να γίνει open world.

Επέκταση  

Θα βάλουν loading screens όταν σκύβεις/σηκώνεσαι για να δώσει την αίσθηση του open world του  starfield 

  • Haha 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

  Στις 12/3/2024 στις 10:10 ΠΜ, just_a_dude είπε

Πάντως το game έχει συμπτώματα κονσολιτιδας. Υπάρχει το illusion του μεγάλου χάρτη αλλά στην πραγματικότητα μόνο ένα path ακολουθείς, τα υπόλοιπα οδηγούν σε αδιέξοδα. Button prompts, μπορείς να πηδήξεις μόνο πάνω από συγκεκριμένα σημεία, και είναι σαν να έχει περάσει ένας υπάλληλος του δήμου και έχει μαρκάρει με άσπρη μπογιά τα climbing points.

Το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό, ίσα όσα αν έχεις ένα ελεγχόμενο περιβάλλον μπορείς να φτιάξεις καλύτερο σενάριο, διαλογους, level design, textures, κτλ. Απλά έτσι όπως είναι θα ήθελε πολλές αλλαγές για να γίνει open world.

Επέκταση  

Διάβασα τι λέτε. Δεν είναι πάντως open world το TLOU, ούτε πωλείται ως τέτοιο. Και καλύτερα που δεν είναι.
Όπως είναι το παιχνίδι, ότι κάνει, το κάνει καλά, πέρα από την δυνατή ιστορία!

Αυτοί όμως είναι οι μηχανισμοί του παιχνιδιού.
Τώρα για τη μπογιά, ξεχνάς στο tomb raider ότι έτσι ήταν;

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Like 2
Δημοσ.
  Στις 12/3/2024 στις 12:52 ΜΜ, xtrmsnpr είπε

 

Διάβασα τι λέτε. Δεν είναι πάντως open world το TLOU, ούτε πωλείται ως τέτοιο. Και καλύτερα που δεν είναι.
Όπως είναι το παιχνίδι, ότι κάνει, το κάνει καλά, πέρα από την δυνατή ιστορία!

Αυτοί όμως είναι οι μηχανισμοί του παιχνιδιού.
Τώρα για τη μπογιά, ξεχνάς στο tomb raider ότι έτσι ήταν;

Επέκταση  

Ναι ναι αυτό λέω και εγώ. Απλά επειδή ο φίλος από πάνω ανέφερε ότι υπήρχε στα σχέδια και open world έκδοση.

Ναι αυτό για τους μηχανισμούς και την μπογιά δεν το λέω για κακό, απλά εννοώ ότι το game είναι φτιαγμένο για linear. Και καλύτερα βασικά.

Δημοσ.

Καλά το τι είναι interactable/climbable είναι συνηθισμένο, τουλάχιστον κάποια games σου δίνουν την επιλογή να τα κλείσεις αυτά και ελπίζω και οι υπόλοιποι να ακολουθήσουν το παράδειγμα τους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι παιχνιδάρα είναι αυτή, τους σκούπισες ρε Sony, δε μπορώ!

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 5
Δημοσ.

Όπως όλοι θεωρώ... Κατάφεραν να αποδώσουν ένα τόσο απλό concept, τόσο άριστα που κάνει όλους τους υπόλοιπους να φαίνονται ερασιτέχνες (ακόμα και τους ίδιους κατά περιπτώσεις). Η naughty dog στο αποκορύφωμα της.

  Στις 16/3/2024 στις 9:52 ΜΜ, just_a_dude είπε

τι φάση το τέλος... έμεινα 5 λεπτά να κοιτάω την οθόνη σα χαζός...

Και στο δεύτερο, που φημολογείται για τέλος του έτους ότι έρχεται PC, το ίδιο θα κάνεις.

Αλλά για άλλους λόγους.

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...