valantis123 Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 9 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Εντάξει ναι απλά θέλω να πω ότι στα games της η Sony σε κάνει να νοιάζεσαι για τον άνθρωπο που σε ακολουθεί. Και στο Plague Tale υπήρχε αυτό απλά σε λιγότερο βαθμό, για μένα τουλάχιστον. Χωρίς να έχω παίξει το last of us ακόμα, το plague tale μια χαρά πόνο ένιωθα για τον Hugo. Spoiler Ιδικά στο τέλος του Requiem βουρκωσα... αντιθέτως στο τέλος του innocence είχα χαρεί με το ending 3
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Μπα, μονο το TLOU μου το έχει βγάλει τόσο πολύ αυτό, κανένα άλλο game. 7
just_a_dude Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, valantis123 είπε Χωρίς να έχω παίξει το last of us ακόμα, το plague tale μια χαρά πόνο ένιωθα για τον Hugo. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Ιδικά στο τέλος του Requiem βουρκωσα... αντιθέτως στο τέλος του innocence είχα χαρεί με το ending Απλά στο Plague Tale είναι σαν να σε βάζει το game να νοιάζεσαι επειδή υπάρχει ήδη σχέση μεταξύ τους (είναι αδέρφια). Ενώ στο TLOU η Ellie στην αρχή είναι απλά ένα βλαμμένο που πρέπει να έχεις στην ευθύνη σου. Αλλά σιγά σιγά αρχίζεις και νοιάζεσαι γιατί περνάτε πολλά μαζί. Και στο Plague Tale περνάτε από δέκα κύματα απλά δεν ξέρω δεν με άγγιξε τόσο. Ίσως επειδή έκανες συνεχώς τα ίδια και τα ίδια στο game και ήμουν συνεχώς βαριεστημένος ώστε να δώσω 100% προσοχή στο σενάριο και στους διαλόγους. Το Requiem εκεί που άρχισα να βλέπω πάλι τα ποτάμια από αρρουρια και να κρύβεσαι στα χόρτα για να αποφύγεις τους εχθρούς πάλι, έκανα rage quit. Επεξ/σία 12 Μαρτίου από just_a_dude 2
valantis123 Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Ανυπομονώ να παίξω σύντομα το last of us! Για την ώρα είμαι στο Days gone και το απολαμβάνω πάρα πολύ! 4
xartemporas Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Ωραιο παιχνιδι και το Days Gone. To ειχα παιξει στο ps4 και το ξανατερματισα οταν βγηκε για pc. Επεξ/σία 12 Μαρτίου από xartemporas 3
just_a_dude Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Δυνατό και το Days gone απλά λιιιιιγο κουράζει η επανάληψη γιατί ο κόσμος είναι σχετικά μικρός. Εγώ θα ήθελα ένα open world στο στυλ του last of us, post apocalyptic σε urban περιβάλλον. Τα division είναι έτσι απλά είναι βαρετά αν δεν παίζεις με παρέα.
just getting started Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Ακριβώς αυτό θα ήταν το tlou factions, open world survival σε urban environment και για PC. Αλλά πήγε η Sony/naughty dog και το ακύρωσαν.... 1
just_a_dude Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Βέβαια σε open world θα έχανε από το σενάριο γιατί θα υπήρχε και πολύ filler content. Πιο πολύ αναφέρομαι στο περιβάλλον. Δεν υπάρχει τέτοιο open world.
just getting started Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Ε καλά, σίγουρα τίγκα στα fetch quests θα ήταν. Αλλά είμαι σίγουρος θα μπορούσαν να αποδώσουν τον πιο πυκνό λεπτομερή urban χάρτη που έχουμε δει σε post apocalyptic survival game. Κάπου διάβασα εντωμεταξύ από leak ότι παίζει να βγει και το δεύτερο για PC μέσα στο έτος. Θα έχει κλείσει βέβαια 4 χρόνια από την κυκλοφορία στο PS4. Ίσως too little too late. 1
just_a_dude Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Πάντως το game έχει συμπτώματα κονσολιτιδας. Υπάρχει το illusion του μεγάλου χάρτη αλλά στην πραγματικότητα μόνο ένα path ακολουθείς, τα υπόλοιπα οδηγούν σε αδιέξοδα. Button prompts, μπορείς να πηδήξεις μόνο πάνω από συγκεκριμένα σημεία, και είναι σαν να έχει περάσει ένας υπάλληλος του δήμου και έχει μαρκάρει με άσπρη μπογιά τα climbing points. Το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό, ίσα ίσα αν έχεις ένα ελεγχόμενο περιβάλλον μπορείς να φτιάξεις καλύτερο σενάριο, διαλογους, level design, textures, κτλ. Απλά έτσι όπως είναι θα ήθελε πολλές αλλαγές για να γίνει open world. Επεξ/σία 12 Μαρτίου από just_a_dude 4
comfuzio Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 1 hour ago, just_a_dude said: Πάντως το game έχει συμπτώματα κονσολιτιδας. Υπάρχει το illusion του μεγάλου χάρτη αλλά στην πραγματικότητα μόνο ένα path ακολουθείς, τα υπόλοιπα οδηγούν σε αδιέξοδα. Button prompts, μπορείς να πηδήξεις μόνο πάνω από συγκεκριμένα σημεία, και είναι σαν να έχει περάσει ένας υπάλληλος του δήμου και έχει μαρκάρει με άσπρη μπογιά τα climbing points. Το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό, ίσα όσα αν έχεις ένα ελεγχόμενο περιβάλλον μπορείς να φτιάξεις καλύτερο σενάριο, διαλογους, level design, textures, κτλ. Απλά έτσι όπως είναι θα ήθελε πολλές αλλαγές για να γίνει open world. Θα βάλουν loading screens όταν σκύβεις/σηκώνεσαι για να δώσει την αίσθηση του open world του starfield 5
xtrmsnpr Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, just_a_dude είπε Πάντως το game έχει συμπτώματα κονσολιτιδας. Υπάρχει το illusion του μεγάλου χάρτη αλλά στην πραγματικότητα μόνο ένα path ακολουθείς, τα υπόλοιπα οδηγούν σε αδιέξοδα. Button prompts, μπορείς να πηδήξεις μόνο πάνω από συγκεκριμένα σημεία, και είναι σαν να έχει περάσει ένας υπάλληλος του δήμου και έχει μαρκάρει με άσπρη μπογιά τα climbing points. Το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό, ίσα όσα αν έχεις ένα ελεγχόμενο περιβάλλον μπορείς να φτιάξεις καλύτερο σενάριο, διαλογους, level design, textures, κτλ. Απλά έτσι όπως είναι θα ήθελε πολλές αλλαγές για να γίνει open world. Διάβασα τι λέτε. Δεν είναι πάντως open world το TLOU, ούτε πωλείται ως τέτοιο. Και καλύτερα που δεν είναι. Όπως είναι το παιχνίδι, ότι κάνει, το κάνει καλά, πέρα από την δυνατή ιστορία! Αυτοί όμως είναι οι μηχανισμοί του παιχνιδιού. Τώρα για τη μπογιά, ξεχνάς στο tomb raider ότι έτσι ήταν; Επεξ/σία 12 Μαρτίου από xtrmsnpr 2
just_a_dude Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 1 ώρα πριν, xtrmsnpr είπε Διάβασα τι λέτε. Δεν είναι πάντως open world το TLOU, ούτε πωλείται ως τέτοιο. Και καλύτερα που δεν είναι. Όπως είναι το παιχνίδι, ότι κάνει, το κάνει καλά, πέρα από την δυνατή ιστορία! Αυτοί όμως είναι οι μηχανισμοί του παιχνιδιού. Τώρα για τη μπογιά, ξεχνάς στο tomb raider ότι έτσι ήταν; Ναι ναι αυτό λέω και εγώ. Απλά επειδή ο φίλος από πάνω ανέφερε ότι υπήρχε στα σχέδια και open world έκδοση. Ναι αυτό για τους μηχανισμούς και την μπογιά δεν το λέω για κακό, απλά εννοώ ότι το game είναι φτιαγμένο για linear. Και καλύτερα βασικά.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου Καλά το τι είναι interactable/climbable είναι συνηθισμένο, τουλάχιστον κάποια games σου δίνουν την επιλογή να τα κλείσεις αυτά και ελπίζω και οι υπόλοιποι να ακολουθήσουν το παράδειγμα τους.
just_a_dude Δημοσ. 16 Μαρτίου Δημοσ. 16 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Τι παιχνιδάρα είναι αυτή, τους σκούπισες ρε Sony, δε μπορώ! Spoiler Έφτασα στο σημείο με την καμηλοπάδραλη και εκεί που ο Joel λέει ότι δεν χρειάζεται να συνεχίσουν, και καλύτερα να γυρίσουν στον Tommy, και λέει η Ellie όχι πρέπει να το φτάσουν μέχρι το τέλος, και φαίνεται στο πρόσωπο του Joel ο πόνος γιατί ξέρει ότι θα την χάσει και γυρνάει η κάμερα και δείχνει την καμηλοπάδραλη να χάνεται και αυτή μέσα στο δάσος, μου σηκώθηκε η τρίχα (σοβαρά, δεν τρολάρω). Επεξ/σία 16 Μαρτίου από just_a_dude 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα