Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, just getting started είπε

Σεναριακά δεν θεωρώ ότι είχε θέμα το 2. Στην εκτέλεση λίγο το έχασαν στο δεύτερο κομμάτι γιατί πολύ απλά δεν πέρασαν τόσο καλά αυτό που ήθελαν να περάσουν στους παίκτες. Παρόλα αυτά ήταν πολύ valid τα μηνύματα που ήθελαν να περάσουν και οι παραλληλισμοί με το πρώτο παιχνίδι.

Αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορούμε να το συζητήσουμε χωρίς σποιλ, ή απλά να είμαστε οφφ τοπικ :D

Η Abby είναι ο πιο unlikable και χωρίς ίχνος από redeeming qualities χαρακτήρας που έχω δει ever σε video game, όπως και το γράψιμο σε γενικές γραμμές. Καλά για τις ευκολίες και τρύπες τα λόγια περιττά. Αλλα ναι, και spoilers αλλα και offtopic, οποτε ας αφήσουμε τις συγκρίσεις, έχουμε γράψει άπειρα σεντόνια στο thread του. ;)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

On 12/07/2023 at 19:02, planetman said:

Ρε αλήθεια μου αρέσει. 

Απενεργοποίησα το Amd smart access memory και έπαιξα καμιά ωρίτσα απροβλημάτιστα.

Σοβαρά πές μου οτι αυτό είναι το θέμα και οτι με αυτό δεν έφαγες ούτε ένα crash

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@{TDi}Dj2k..infc

Spoiler

Ισχύει αυτό με την Abby. Και η χειρότερη επιλογή από τον Neil ήταν ότι προσπάθησε να την forcαρει μέσω του game ότι κατά κάποιο τρόπο είχε "τα δικιά της" με αυτό που έκανε και έπρεπε να την φας στην μάπα στο μισό game.  

Εμένα δεν με χάλασε η απομυθοποίηση του Joel και της Ellie στο Part 2 όσο ο τρόπος που το παρουσίασαν όλο αυτό, βάζοντας και την Abby μέσα, αναγκάζοντας τον παίκτη να την έχει ως playable character σε χρονική στιγμή κιολας που δεν έπρεπε.

Αναφέρομαι φυσικά μετά το golf club scene...

Anw, ξεφυγα και εγώ με το offtopic αλλά με triggαρες! 😆 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα τα καλα patchakia

The Last of Us Part I v1.1.1

https://feedback.naughtydog.com/hc/en-us/articles/17483906545044-The-Last-of-Us-Part-I-v1-1-1-Patch-Notes-for-PC

Spoiler

A patch for The Last of Us Part I is now live. This update addresses fixes for visuals, user experience, crash fixes, and more. It also includes platform and hardware-specific fixes.

Fixed a crash that could occur when restarting a Permadeath Speedrun after dying

Fixed a crash that could occur when rapidly switching through available skins

Fixed an issue where reflections were not appearing in vehicles' rear-view mirrors when Real-Time Reflections are disabled (Options > Graphics > Real-Time Reflections Quality)

Fixed missing rock and rock wall textures in several areas

Fixed issues where players could see outside the game world in some locations

Fixed quick turn animations when zooming without a gun equipped

Fixed VRAM usage indicator when resetting graphics settings to default after restarting the game

Corrected several in-game, menu, and text-to-speech translation errors

Fixed an issue where monitor resolution was not correctly adjusted when using the “Reset to Defaults” command (Options > Display > Reset to Defaults) 

Fixed the bow's UI icon overlapping with arrow counts when a melee weapon is also equipped

Updated ‘Loading %’ user interface (UI) so loading progress is tracked more evenly

Fixed an issue that could cause graphic settings preview images not to appear

Fixed several camera-related issues that could occur when running the game at high framerates

[Photo Mode] Fixed an issue blocking full selection of presets when using Gaze Direction

[Photo Mode] Fixed an issue where arrow icons were not interactable when using a mouse to change the color of frames

[Model Viewer] Fixed an issue that resulted in multiple models to be highlighted at once

[The Outskirts] Fixed the appearance of water when Image-Based Lighting is disabled (Options > Graphics > Image-Based Lighting)

[Tommy’s Dam] Fixed a crash that could occur in a cutscene during extended play sessions

[The University] Adjusted the visual appearance of fog

[Bus Depot] Fixed a camera issue that also led to a crash when traversing across the bus while the game is running at high framerates

[Bus Depot] Fixed a crash that could occur in a cutscene during extended play sessions

Left Behind Standalone

Fixed a crash that could occur if Ellie is wearing the Seattle Wear skin when starting Left Behind

[Mallrats] Fixed an issue where the health bar could become stuck on-screen

[Mallrats] Fixed a crash that could occur when switching through multiple skins before loading into the level

 Accessibility

Fixed Screen Magnifier zoom functionality when using accessibility chord inputs (Options > Accessibility > Alternate Controls > Input Remap > Accessibility Chord Inputs) 

Steam Deck

Fixed directional button controls for behind-the-scenes podcast navigation (Extras > Behind The Scenes)

AMD

Fixed checkerboard patterns that appear on screen when using Motion Blur on AMD RX 580 and RX 590 series GPUs

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε μόνο bug fixes φαίνεται να έχει. Προσωπικά με νοιάζει να δω optimization στα patch notes αλλά χλωμό το κόβω από εδώ και πέρα. Ειδικά αν τους πήρε τόσο καιρό για το συγκεκριμένο patch.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κρίνω από το συγκεκριμένο patch που στην ουσία είναι της πλάκας τότε μάλλον ότι είδαμε είδαμε από optimization - performance fixes. Μάλλον έφτασε και το τέλος στα updates (άντε ένα - δύο ακόμα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπερβολικά πιθανό. Τέτοιο χάλι του release από ότι φαίνεται δεν συμμαζεύεται πλήρως. Αυτό που έγινε με το horizon zero dawn ήταν μια στις 100 περιπτώσεις και φαίνεται η naughty dog δεν έχει την ικανότητα να το αναπαράξει.

Τουλάχιστον ελπίζω το 2ο αν έρθει να το κάνουν από την αρχή σωστά, ή έστω να το δώσουν στους κατάλληλους ανθρώπους (nixxes). Γιατί εκείνο είναι semi-open, οπότε θα είναι πολύ πιο βαρύ σε CPU.

Το δε multiplayer που θα βγάλουν (νομίζω factions θα το πουν?) είχαν πει θα έρθει και για PC αν θυμάμαι καλά; Οπότε φαντάζομαι το tlou remake περισσότερο σαν δοκιμή/προετοιμασία για εκείνο το έφεραν PC.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, just getting started είπε

Υπερβολικά πιθανό. Τέτοιο χάλι του release από ότι φαίνεται δεν συμμαζεύεται πλήρως. Αυτό που έγινε με το horizon zero dawn ήταν μια στις 100 περιπτώσεις και φαίνεται η naughty dog δεν έχει την ικανότητα να το αναπαράξει.

 

Στο Horizon Zero Dawn δεν υπήρχε τέτοιος "αχταρμάς" στις αρχές,  ήταν πιο ήπια τα θέματα που είχε, εδώ μιλάμε για τρελό ναυάγιο. Με λίγα λόγια, προσπάθησαν απλώς να σώσουν οτιδήποτε κι αν σώζεται. Μέχρι εκεί το πήγαν, όπως φαίνεται. Η κατάσταση του παιχνιδιού ποτέ δεν θα είναι "σωστή", δυστυχώς (ειδικά για triple A τίτλο πράγμα ανεπίτρεπτο), τί να κάνουμε...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 12.5  λεπτα  εφαγε το update σε 1.1.1 για τους shaders με 5700Χ  32 γιγα στα 3933 + 6700xt με τους τελευταίους drivers  και ανάλυση 1440p fsr 2 quality ιδιο ακριβως με το προηγουμενο 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, Dangor said:

Το χει παιξει κανείς σε steam deck?

όχι για πολύ αλλά ναι, και εκεί κάνει compile shaders για όσο έπαιξα ήταν οκ.
βέβαια το έπαιξα μετά το patch που δώσανε optimize για το deck -το σωστό-

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Ακομα ενα patch το 13ο για το παιχνιδι

https://feedback.naughtydog.com/hc/en-us/articles/18521192783764-The-Last-of-Us-Part-I-v1-1-2-Patch-Notes-for-PC

Downloading this patch will trigger a full shader rebuild.

Improved the blending of terrain and ground-based environmental effects like mud, debris and more throughout the game.  

Corrected several in-game, menu, and text-to-speech translation errors

Fixed an issue that caused the adaptive trigger resistance of the DualSense™ wireless controller to stop functioning if the Triangle button was also held while aiming down sights

[The Outskirts] Fixed an issue causing the spotlight speed to increase when playing at high framerates

[Bus Depot] Fixed a camera shake issue that could occur when traversing across the bus

Left Behind Standalone

[Mallrats] Fixed a physics issue with a mannequin head that could block player progression when running the game at high framerates 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10  λεπτα  μου εφαγε το update σε 1.1.2 για τους shaders με 5700Χ  32 γιγα στα 3933 + 6700xt με τους τελευταίους drivers  και ανάλυση 1440p fsr 2 quality

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...