{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 2 ώρες πριν, just getting started είπε Σεναριακά δεν θεωρώ ότι είχε θέμα το 2. Στην εκτέλεση λίγο το έχασαν στο δεύτερο κομμάτι γιατί πολύ απλά δεν πέρασαν τόσο καλά αυτό που ήθελαν να περάσουν στους παίκτες. Παρόλα αυτά ήταν πολύ valid τα μηνύματα που ήθελαν να περάσουν και οι παραλληλισμοί με το πρώτο παιχνίδι. Αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορούμε να το συζητήσουμε χωρίς σποιλ, ή απλά να είμαστε οφφ τοπικ Η Abby είναι ο πιο unlikable και χωρίς ίχνος από redeeming qualities χαρακτήρας που έχω δει ever σε video game, όπως και το γράψιμο σε γενικές γραμμές. Καλά για τις ευκολίες και τρύπες τα λόγια περιττά. Αλλα ναι, και spoilers αλλα και offtopic, οποτε ας αφήσουμε τις συγκρίσεις, έχουμε γράψει άπειρα σεντόνια στο thread του. 3
Devastor Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 On 12/07/2023 at 19:02, planetman said: Ρε αλήθεια μου αρέσει. Απενεργοποίησα το Amd smart access memory και έπαιξα καμιά ωρίτσα απροβλημάτιστα. Σοβαρά πές μου οτι αυτό είναι το θέμα και οτι με αυτό δεν έφαγες ούτε ένα crash 1
Alex21121988 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 @{TDi}Dj2k..infc Spoiler Ισχύει αυτό με την Abby. Και η χειρότερη επιλογή από τον Neil ήταν ότι προσπάθησε να την forcαρει μέσω του game ότι κατά κάποιο τρόπο είχε "τα δικιά της" με αυτό που έκανε και έπρεπε να την φας στην μάπα στο μισό game. Εμένα δεν με χάλασε η απομυθοποίηση του Joel και της Ellie στο Part 2 όσο ο τρόπος που το παρουσίασαν όλο αυτό, βάζοντας και την Abby μέσα, αναγκάζοντας τον παίκτη να την έχει ως playable character σε χρονική στιγμή κιολας που δεν έπρεπε. Αναφέρομαι φυσικά μετά το golf club scene... Anw, ξεφυγα και εγώ με το offtopic αλλά με triggαρες! 😆 1
Tzini_Gr Δημοσ. 16 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2023 κανενα βιντεακι εχετε να προτεινετς για optimizes settings ,στα 1440p με 5700xt & ryzen3600?
Arkin Δημοσ. 18 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2023 Ελα τα καλα patchakia The Last of Us Part I v1.1.1 https://feedback.naughtydog.com/hc/en-us/articles/17483906545044-The-Last-of-Us-Part-I-v1-1-1-Patch-Notes-for-PC Spoiler A patch for The Last of Us Part I is now live. This update addresses fixes for visuals, user experience, crash fixes, and more. It also includes platform and hardware-specific fixes. Fixed a crash that could occur when restarting a Permadeath Speedrun after dying Fixed a crash that could occur when rapidly switching through available skins Fixed an issue where reflections were not appearing in vehicles' rear-view mirrors when Real-Time Reflections are disabled (Options > Graphics > Real-Time Reflections Quality) Fixed missing rock and rock wall textures in several areas Fixed issues where players could see outside the game world in some locations Fixed quick turn animations when zooming without a gun equipped Fixed VRAM usage indicator when resetting graphics settings to default after restarting the game Corrected several in-game, menu, and text-to-speech translation errors Fixed an issue where monitor resolution was not correctly adjusted when using the “Reset to Defaults” command (Options > Display > Reset to Defaults) Fixed the bow's UI icon overlapping with arrow counts when a melee weapon is also equipped Updated ‘Loading %’ user interface (UI) so loading progress is tracked more evenly Fixed an issue that could cause graphic settings preview images not to appear Fixed several camera-related issues that could occur when running the game at high framerates [Photo Mode] Fixed an issue blocking full selection of presets when using Gaze Direction [Photo Mode] Fixed an issue where arrow icons were not interactable when using a mouse to change the color of frames [Model Viewer] Fixed an issue that resulted in multiple models to be highlighted at once [The Outskirts] Fixed the appearance of water when Image-Based Lighting is disabled (Options > Graphics > Image-Based Lighting) [Tommy’s Dam] Fixed a crash that could occur in a cutscene during extended play sessions [The University] Adjusted the visual appearance of fog [Bus Depot] Fixed a camera issue that also led to a crash when traversing across the bus while the game is running at high framerates [Bus Depot] Fixed a crash that could occur in a cutscene during extended play sessions Left Behind Standalone Fixed a crash that could occur if Ellie is wearing the Seattle Wear skin when starting Left Behind [Mallrats] Fixed an issue where the health bar could become stuck on-screen [Mallrats] Fixed a crash that could occur when switching through multiple skins before loading into the level Accessibility Fixed Screen Magnifier zoom functionality when using accessibility chord inputs (Options > Accessibility > Alternate Controls > Input Remap > Accessibility Chord Inputs) Steam Deck Fixed directional button controls for behind-the-scenes podcast navigation (Extras > Behind The Scenes) AMD Fixed checkerboard patterns that appear on screen when using Motion Blur on AMD RX 580 and RX 590 series GPUs
just getting started Δημοσ. 19 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2023 Ε μόνο bug fixes φαίνεται να έχει. Προσωπικά με νοιάζει να δω optimization στα patch notes αλλά χλωμό το κόβω από εδώ και πέρα. Ειδικά αν τους πήρε τόσο καιρό για το συγκεκριμένο patch.
liakinen Δημοσ. 19 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2023 Αν κρίνω από το συγκεκριμένο patch που στην ουσία είναι της πλάκας τότε μάλλον ότι είδαμε είδαμε από optimization - performance fixes. Μάλλον έφτασε και το τέλος στα updates (άντε ένα - δύο ακόμα). 1
just getting started Δημοσ. 19 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2023 Υπερβολικά πιθανό. Τέτοιο χάλι του release από ότι φαίνεται δεν συμμαζεύεται πλήρως. Αυτό που έγινε με το horizon zero dawn ήταν μια στις 100 περιπτώσεις και φαίνεται η naughty dog δεν έχει την ικανότητα να το αναπαράξει. Τουλάχιστον ελπίζω το 2ο αν έρθει να το κάνουν από την αρχή σωστά, ή έστω να το δώσουν στους κατάλληλους ανθρώπους (nixxes). Γιατί εκείνο είναι semi-open, οπότε θα είναι πολύ πιο βαρύ σε CPU. Το δε multiplayer που θα βγάλουν (νομίζω factions θα το πουν?) είχαν πει θα έρθει και για PC αν θυμάμαι καλά; Οπότε φαντάζομαι το tlou remake περισσότερο σαν δοκιμή/προετοιμασία για εκείνο το έφεραν PC. 2
Gulik Δημοσ. 19 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2023 13 λεπτά πριν, just getting started είπε Υπερβολικά πιθανό. Τέτοιο χάλι του release από ότι φαίνεται δεν συμμαζεύεται πλήρως. Αυτό που έγινε με το horizon zero dawn ήταν μια στις 100 περιπτώσεις και φαίνεται η naughty dog δεν έχει την ικανότητα να το αναπαράξει. Στο Horizon Zero Dawn δεν υπήρχε τέτοιος "αχταρμάς" στις αρχές, ήταν πιο ήπια τα θέματα που είχε, εδώ μιλάμε για τρελό ναυάγιο. Με λίγα λόγια, προσπάθησαν απλώς να σώσουν οτιδήποτε κι αν σώζεται. Μέχρι εκεί το πήγαν, όπως φαίνεται. Η κατάσταση του παιχνιδιού ποτέ δεν θα είναι "σωστή", δυστυχώς (ειδικά για triple A τίτλο πράγμα ανεπίτρεπτο), τί να κάνουμε... 3
ultraex2003 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2023 12.5 λεπτα εφαγε το update σε 1.1.1 για τους shaders με 5700Χ 32 γιγα στα 3933 + 6700xt με τους τελευταίους drivers και ανάλυση 1440p fsr 2 quality ιδιο ακριβως με το προηγουμενο
comfuzio Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2023 9 minutes ago, Dangor said: Το χει παιξει κανείς σε steam deck? όχι για πολύ αλλά ναι, και εκεί κάνει compile shaders για όσο έπαιξα ήταν οκ. βέβαια το έπαιξα μετά το patch που δώσανε optimize για το deck -το σωστό- 1
Arkin Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Ακομα ενα patch το 13ο για το παιχνιδι https://feedback.naughtydog.com/hc/en-us/articles/18521192783764-The-Last-of-Us-Part-I-v1-1-2-Patch-Notes-for-PC Downloading this patch will trigger a full shader rebuild. Improved the blending of terrain and ground-based environmental effects like mud, debris and more throughout the game. Corrected several in-game, menu, and text-to-speech translation errors Fixed an issue that caused the adaptive trigger resistance of the DualSense™ wireless controller to stop functioning if the Triangle button was also held while aiming down sights [The Outskirts] Fixed an issue causing the spotlight speed to increase when playing at high framerates [Bus Depot] Fixed a camera shake issue that could occur when traversing across the bus Left Behind Standalone [Mallrats] Fixed a physics issue with a mannequin head that could block player progression when running the game at high framerates
ultraex2003 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2023 10 λεπτα μου εφαγε το update σε 1.1.2 για τους shaders με 5700Χ 32 γιγα στα 3933 + 6700xt με τους τελευταίους drivers και ανάλυση 1440p fsr 2 quality
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα