Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, optimus prime είπε

Αrkin για εσενα εκανα πιο πολυ το ποστ,ημουν σιγουρος οτι το περιμενες πως και πως...

Στο μεταξυ εχω κανει bookmark τη σελιδα της naughty dog με τα patch και τσεκαρω καθε μερα να δω αν εβγαλαν νεο βλεπω ποστ σου λεω ενταξει εσκασε μυτη νεο patch. Θα το πιασω σιγα σιγα ειναι σε παρα πολυ καλο state αυτη τη στιγμη. 

  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, Arkin είπε

Στο μεταξυ εχω κανει bookmark τη σελιδα της naughty dog με τα patch και τσεκαρω καθε μερα να δω αν εβγαλαν νεο βλεπω ποστ σου λεω ενταξει εσκασε μυτη νεο patch. Θα το πιασω σιγα σιγα ειναι σε παρα πολυ καλο state αυτη τη στιγμη. 

Θα σου πω σε λιγο,το δοκιμαζω τωρα στο Allienware..

Λοιπον οι πρωτες εντυπωσεις ειναι αναμεικτες.

Το δοκιμασα σε 3440χ1440 με ξεκλειδωτο framerate και το παναρισμα της καμερας δεν εχει διορθωθει,παρολο που εχω ρυθμισει και το gsync/vsync σωστα απο το cp και χρησιμοποιω το profile inspector για το windowed mode.

Μου φαινεται οτι καταναλωνει πιο λιγα watts η gpu με αυτο το patch απο οτι στα προηγουμενα.

10 gb vram δεσμευει το συστημα και το παιχνιδι μαζι.

Θα το δοκιμασω και στο αλλο μου pc σε λιγο για να δω εαν ειναι μεμονωμενο φαινομενο.

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο 2ο pc που το ετρεξα με τις ιδιες ρυθμισεις αλλα αυτη την φορα σε 16:9 μονιτορ και 2560χ1440 αναλυση ηταν αψογο,δεν μου εκανε το ιδιο θεμα με την καμερα..

Επισης θα ηθελα να προσθεσω εχοντας παιξει 1 ωρα σε αυτο το Patch οτι η εικονα ειναι πιο καθαρη απο οτι πριν,μια θολουρα που μου εβγαζε στο βαθος στο draw distance δεν υπαρχει ποια.

Τα pc τα εχω στην υπογραφη εαν καποιος θελει να δει λεπτομερειες..

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Στο 2ο pc που το ετρεξα με τις ιδιες ρυθμισεις αλλα αυτη την φορα σε 16:9 μονιτορ και 2560χ1440 αναλυση ηταν αψογο,δεν μου εκανε το ιδιο θεμα με την καμερα..

Επισης θα ηθελα να προσθεσω εχοντας παιξει 1 ωρα σε αυτο το Patch οτι η εικονα ειναι πιο καθαρη απο οτι πριν,μια θολουρα που μου εβγαζε στο βαθος στο draw distance δεν υπαρχει ποια.

Τα pc τα εχω στην υπογραφη εαν καποιος θελει να δει λεπτομερειες..

Αψογα αψογα fully playable ετσι. Οχι μονο ριχνουν cpu usage οχι μονο ριχνουν vram usage αλλα καθαριζουν και αλλο τα textures. Σε 2.5 μηνες αυτα δηλαδη δεν μπορουσε να παρει καθυστερηση 3 μηνες και να βγει τελειο? 

 

Δημοσ.
15 minutes ago, optimus prime said:

υπογραφη

Spoiler

Κρυφός itxας ο αρχηγός των Autobots. Πότε εχτισες στο AP201; Εντυπώσεις; 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, 7nisiotis είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Κρυφός itxας ο αρχηγός των Autobots. Πότε εχτισες στο AP201; Εντυπώσεις; 

 

Spoiler

Αλλαξα σε αυτο απο το NR200P MAX γιατι δεν χωραγε τις Tuf και δευτερον σηκωνε μεγαλες θερμοκρασιες.

Εχω κανα 2μηνο που το εχω στησει,καλα παει υπαρχει χωρος απλετος αλλα επειδη ειναι mesh οταν ανεβαινουν οι στροφες των ανεμιστηρων της καρτας ακουγεται πολυ.

Πολυ καλες θερμοκρασιες γενικα και ευκολο στο χτισιμο.Μονο το τροφοδοτικο με παιδεψε γιατι η 4080 ειναι γομαρι και επρεπε να το σηκωσω ψηλα για να χωρεσει και μου πιεζε το καλωδιο του ρευματος το ψυγειο του επεξεργαστη.

Αλλα το βολεψα με λιγο κοπο και ολα καλα..

Ακριβως οπως το βλεπεις στο video το εχω στησει,κατω απο την καρτα εκει που αυτος εχει 2 ανεμιστηρες,εγω εχω βαλει εναν HDD.

 

 

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Δημοσ.

The Last of Us Part I Title Update 1.1.0 Release Notes

General

Optimizations to improve global CPU and GPU performance throughout the game

Overall improvements to texture and environment loading 

Improved shader compilations times

Fixed a crash that could occur after changing custom controller settings

Fixed a crash that could occur in Photo Mode when saving images in 4K

Also fixed a crash that could occur when playing on Ultra graphics preset with DLSS enabled

Fixed a crash that could occur when using a mouse with a high DPI

Fixed a crash that could occur when entering Options > Graphics 

Also fixed multiple crashes affecting players with Intel GPUs

Fixed an issue where players could lose the ability to aim or shoot immediately after exiting menus

Fixed an issue where the Flashlight tutorial would not leave the screen if ignored

Also fixed an issue where exiting Photo Mode could cause the player to throw an equipped item 

Fixed issues where players could see outside the game world in some locations

Addressed issues where screen tearing could still occur with V-Sync enabled

Fixed an audio issue that could occur when using a USB audio device alongside Spatial Audio Plug-Ins

Added support for players using third-party audio drivers 

Fixed an issue where changing graphics presets (Options > Graphics > Graphics Presets) in-game would not save

Fixed an issue where the Speedrun timer could roll back after a crash or when quitting to desktop

Also fixed an issue where scrollable menu descriptions could not be navigated with a mouse scroll wheel

Updated the QTE button UI to correctly display when using Xbox controllers 

Corrected several in-game, menu, and text-to-speech translation errors

GPU Performance HUD more accurately displays usage when launched, CPU Performance HUD now more accurate

Corrected an issue where the Aiming Mirror settings did not affect motion sensor aiming

Fixed an issue where settings would not Reset to Defaults if players had any of the menu drop downs still open

Fixed an issue so that scrolling in Photo Mode does not affect the in-game camera

Also fixed an issue where the game could reset a user’s Monitor setting when launching the game

Fixed an issue where the shader loading could be shown as complete before it actually was

Fixed an issue with Corsair and Logitech device LEDs turning off on start-up

Display settings are now saved per device and not shared through cloud saves

[The Suburbs] Fixed a crash that could occur in the sniper fight

[The Suburbs] Fixed an issue where Sam would appear wet during a cinematic in a dry area

Added a new Very Low graphics preset (Options > Graphics > Graphics Presets)

Added a new AI Quality setting in the graphics menu (Options > Graphics)

Also added a new Dynamic Lights Quality setting in the graphics menu (Options > Graphics)

AMD

Fixed an issue where the game could crash while shaders were building on AMD hardware

Fixed an issue where FPS could be impacted while enabling the GPU Usage monitor (Options > HUD > GPU Usage)

Epic Games Store

Fixed a crash that could occur when quitting to the main menu

Fixed an issue where vibrations did not work for some players

Steam

Fixed a crash affecting players missing a Steam user folder

Steam Deck

Overall improvements to performance while playing on Steam Deck

Addressed a memory leak issue that could cause crashes

Fixed an issue where certain button prompts would be misaligned

Fixed an issue where changing (Options > Graphics > Graphics Preset) could trigger an intense lighting effect

Also fixed an issue where in-game HUD did not match Steam Deck Performance Overlay FPS value

Fixed a crash that could occur during loading screens

Effects Density now defaults to Very Low instead of Low

[Lakeside Resort] Fixed a crash that could occur at the start of a cutscene

[Pittsburgh] Fixed a crash that could occur at certain checkpoints

[The Outskirts] Fixed an issue where locked FPS could make it difficult to move pushable objects

Δημοσ.
22 ώρες πριν, Arkin είπε

Αψογα αψογα fully playable ετσι. Οχι μονο ριχνουν cpu usage οχι μονο ριχνουν vram usage αλλα καθαριζουν και αλλο τα textures. Σε 2.5 μηνες αυτα δηλαδη δεν μπορουσε να παρει καθυστερηση 3 μηνες και να βγει τελειο? 

 

Οκ, βελτιώθηκε λίγο σε CPU bound σενάριο,

Αλλά φαίνεται ότι είναι σχεδόν 5% χειρότερο σε GPU bound σενάριο :D

Δημοσ.

Δοκίμασα το 1.1.  

3440x1440 με DLAA mod. (το πόσταρα στην προηγούμενη σελίδα για όποιον ενδιαφέρεται) Θα το δοκιμάσω και χωρίς το mod, να δω αν έχει το ίδιο alising, που λογικά θα έχει καθώς τρέχει TAA ως AA method.

Έχει πέσει και άλλο το vram usage όπως και το cpu usage. Γύρω στα 10Gb ζητάει, στην πραγματικότητα κοντά στα 9 και κάτι τραβάει. Το cpu avg μεταξύ 20 με 25%.

Κατανοώ ότι το σύστημα της υπογραφής δεν είναι καλό συγκριτικό ή σημείο αναφοράς καθώς και πριν τα 10 patches το έτρεχε ικανοποιητικά. 

Δεν τρώει απλώς τόσες φρίκες το cpu να πηγαίνει randomly στο 70%+. Επίσης,  προφανώς μετά το patch έκανε ξανά compiling shaders, έγινε σαφώς πιο γρήγορα και κυρίως πιο ανώδυνα, είδα βαριά 68% usage και πήρε γύρω στο 7 με 8 λεπτά. Σε άλλα πιο αδύναμα hw θα κάνει σίγουρα περισσότερο αλλά σίγουρα δεν θα είναι όπως πριν.

Αυτά που παρέμεινε ίδιο είναι το stuttering (ας το πούμε έτσι), πέρα του traversal stuttering, όταν κινείς την κάμερα με το ποντίκι. Αν βάλεις controller να παίξεις, δεν υπάρχει κανένα prob όπως δεν υπήρχε και πριν. Είναι o ίδιος αχταρμάς με το Uncharted που είναι ένα game φτιαγμένο για controller και όχι για keyboard and mouse imo. Οπότε σε αυτό το κομμάτι δεν υπήρξε βελτίωση όσο αφορά την δική μου εμπειρία.

https://ibb.co/3yjLB1n

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Δοκίμασα το 1.1.  

3440x1440 με DLAA mod. (το πόσταρα στην προηγούμενη σελίδα για όποιον ενδιαφέρεται) Θα το δοκιμάσω και χωρίς το mod, να δω αν έχει το ίδιο alising, που λογικά θα έχει καθώς τρέχει TAA ως AA method.

Έχει πέσει και άλλο το vram usage όπως και το cpu usage. Γύρω στα 10Gb ζητάει, στην πραγματικότητα κοντά στα 9 και κάτι τραβάει. Το cpu avg μεταξύ 20 με 25%.

Κατανοώ ότι το σύστημα της υπογραφής δεν είναι καλό συγκριτικό ή σημείο αναφοράς καθώς και πριν τα 10 patches το έτρεχε ικανοποιητικά. 

Δεν τρώει απλώς τόσες φρίκες το cpu να πηγαίνει randomly στο 70%+. Επίσης,  προφανώς μετά το patch έκανε ξανά compiling shaders, έγινε σαφώς πιο γρήγορα και κυρίως πιο ανώδυνα, είδα βαριά 68% usage και πήρε γύρω στο 7 με 8 λεπτά. Σε άλλα πιο αδύναμα hw θα κάνει σίγουρα περισσότερο αλλά σίγουρα δεν θα είναι όπως πριν.

Αυτά που παρέμεινε ίδιο είναι το stuttering (ας το πούμε έτσι), πέρα του traversal stuttering, όταν κινείς την κάμερα με το ποντίκι. Αν βάλεις controller να παίξεις, δεν υπάρχει κανένα prob όπως δεν υπήρχε και πριν. Είναι o ίδιος αχταρμάς με το Uncharted που είναι ένα game φτιαγμένο για controller και όχι για keyboard and mouse imo. Οπότε σε αυτό το κομμάτι δεν υπήρξε βελτίωση όσο αφορά την δική μου εμπειρία.

https://ibb.co/3yjLB1n

 

 

 

Κατσε το panning stutter το διορθωσαν εχει πολλα patches καμια σχεση με uncharted που το αφησαν στα χαλια του με αυτο το θεμα. Στο uncharted η καμερα ειναι πολυ smooth οταν την κουνας αργα η γρηγορα δεν υπαρχει θεμα με mouse panning νομιζω το διορθωσαν πριν 6 patches αυτο και το τεσταρα ειναι απολυτα smooth. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Arkin είπε

Κατσε το panning stutter το διορθωσαν εχει πολλα patches καμια σχεση με uncharted που το αφησαν στα χαλια του με αυτο το θεμα. Στο uncharted η καμερα ειναι πολυ smooth οταν την κουνας αργα η γρηγορα δεν υπαρχει θεμα με mouse panning νομιζω το διορθωσαν πριν 6 patches αυτο και το τεσταρα ειναι απολυτα smooth. 

Δεν βρήκα διαφορά, αν λέμε για ακριβώς το ίδιο φαινόμενο πάντως. Είναι λίγο annoying αλλά δεν ήταν και δεν είναι deal breaker for me. Να δοκιμάσω να ανοίξω vsync/cap από nc μήπως το ingame είναι γτπ. Συμβαίνει σε κάποια games αυτό.


Το Uncharted έχω να το ανοίξω 1 χρόνο xD, και το συγκεκριμένο όπως και το tlou, πάει controller και tv. Όπως έχω αναφέρει το έχω εγκαταστήσει για Benchmark reasons. Παρόλα αυτά το τερμάτισα για 15η φορά συνολικά. (αναφέρομαι συνολικά για όλες τις εκδόσεις του game) Τόσο αρρωστάκι. 😁

Επεξ/σία από Alex21121988
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Alex21121988 είπε

Δεν βρήκα διαφορά, αν λέμε για ακριβώς το ίδιο φαινόμενο πάντως. Είναι λίγο annoying αλλά δεν ήταν και δεν είναι deal breaker for me. Το Uncharted έχω να το ανοίξω 1 χρόνο xD, και το συγκεκριμένο όπως και το tlou, πάει controller και tv. Όπως έχω αναφέρει το έχω εγκαταστήσει για Benchmark reasons. Παρόλα αυτά το τερμάτισα για 15η φορά συνολικά. (αναφέρομαι συνολικά για όλες τις εκδόσεις του game) Τόσο αρρωστάκι. 😁

Ισως λες για κατι διαφορετικο το uncharted το τερματισα πριν κανα μηνα με ποντικι και οντως εχει μεγαλο θεμα με το panning ενω εχεις πχ 100fps δεν το νιωθεις smooth οπως πρεπει. Το παρατησαν οπως ειναι. Το last of us ειχε αυτο το ιδιο θεμα στα πρωτα 4-5 patches περα απο το micro stuttering ηταν αρκετα unplayable κυριως λογο του panning απο το patch που το διορθωσαν ομως ειναι αρκετα smooth λογικα θα λες για καποια micro stutters που κανει σε συγκεκριμενα σημεια στο παιχνιδι εκτος αν τα εκαναν χαλια παλι και το ξανα χαλασαν το panning. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ισως λες για κατι διαφορετικο το uncharted το τερματισα πριν κανα μηνα με ποντικι και οντως εχει μεγαλο θεμα με το panning ενω εχεις πχ 100fps δεν το νιωθεις smooth οπως πρεπει. Το παρατησαν οπως ειναι. Το last of us ειχε αυτο το ιδιο θεμα στα πρωτα 4-5 patches περα απο το micro stuttering ηταν αρκετα unplayable κυριως λογο του panning απο το patch που το διορθωσαν ομως ειναι αρκετα smooth λογικα θα λες για καποια micro stutters που κανει σε συγκεκριμενα σημεια στο παιχνιδι εκτος αν τα εκαναν χαλια παλι και το ξανα χαλασαν το panning. 

Δεν αποκλείεται. Δοκίμασα να capάρω fps κάτω από τα 141  (το έβαλα στα 100) που το είχα και φαίνεται να το βελτιώνει. Ή απλώς είναι placebo η φάση, τι να πω xD. Πλέον μπορούμε να πούμε με ασφάλεια τουλάχιστον ότι το game μπορεί να παιχτεί κανονικά επιτέλους. Τους πήρε 11 patches αλλά it's ok i guess..

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...