Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

26 minutes ago, comfuzio said:

Το υπέθεσα και γω απλά έφαγα ένα brain freeze όταν το είδα και οκ βίτσια υπάρχουν αλλά τέτοιο;

Ντάξ, γίνεται.. π.χ.:

"Ευτυχώς με έχει τρελάνει στα παγώματα και βρίσκω λόγο να βλέπω το φώς της ημέρας και να ακούω το τιτίβισμα των πτηνών".

Για χάριν λόγου μόνον και παραδείγματος φυσικά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 26/5/2023 στις 11:31 ΜΜ, aetos1988 είπε

Οι τηλεοράσεις έχουν και πολύ καλούς επεξεργαστές εικόνας που κάνουν την διαφορά! Ιδίως σε premium σειρές πχ.της Sony , Philips, Panasonic,LG κτλ.  

Οι επεξεργαστές της τηλεόρασης δεν χρησιμοποιούνται για την εικόνα από το PC.

Ακόμη και στο βίντεο, πρέπει να  χρησιμοποιήσεις πχ το USB port της τηλεόρασης για να δεις τη διαφορά.

Από το PC η εικόνα ελέγχεται πλήρως από την κάρτα γραφικών

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/6/2023 στις 3:58 ΜΜ, aplos73 είπε

Παιδιά γράψτε λάθος. Με έφαγε η αυτόματη διόρθωση. Κακό εννοούσα. Πολύ κακό το stuttering. Μακάρι να υπήρχε τρόπος να το εξαλειψω.

Με τί settings είσαι στο V-Sync, κι από πού το σέταρες (in-game ή στην κάρτα γραφικών σου), λογικά δοκίμασες τα πάντα σχετικά με αυτό, αλλά... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1080p παίζω.  Και dlss quality. Το v synch το ρυθμίζω in game.  Λες αν το ρυθμίζω από το nvidia control panel να είναι καλύτερα τα πράγματα; Θα το δοκιμάσω να δω τι θα κάνει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To vsync θα σου προσφέρει (αν δεν συνδυάζεται με gsync) λίγο latency αλλά θα συγχρονίσει τα fps που παράγει η κάρτα σου με το refresh rate της οθόνης σου. Θα εξαφανίσει και κάθε είδους εμετικού tearing.

Δεν είναι απόλυτο ποιο από τα δυο τα πάει καλύτερα υπόψιν. Εννοώ το in game vsync του εκάστοτε παιχνιδιού ή μέσα από το cp της κάρτας. Διαφέρει από τίτλο σε τίτλο, στην δική μου εμπειρία τόσα χρόνια με τα σαπακοports που μας πασάρουν θέλει λίγο πείραμα πριν ξεκινήσω ένα game. 

Γενικώς αν δεν μιλάμε για competitive situation, σε όλα τα games αν θέλουμε το definite experience για μένα θα ήταν καλό, vsync+frame cap (-3fps κάτω από το refresh rate). Στο Last έχει και frame cap εκτός του vsync που εννοείται πως έχει, στα in game settings. Δοκιμάζεις και βλέπεις λοιπόν.

Το game έχει πάρει 10 patches, σίγουρα είναι βελτιωμένο και playable από τότε, αλλά το traversal stuttering δεν το γλιτώνεις ότι και να πειράξεις. Είναι η μάστιγα αυτής της γενιάς παιχνιδιών. Έχει να κάνει από ότι φαίνεται με το texture/shading decompression που για κάποιο λόγο στις κονσόλες όπως το PS5 γίνεται στα μπαμ χωρίς το παραμικρό θέμα ενώ στα PC αρνούνται να χρησιμοποιήσουν το DirectStorage που ίσως βοηθούσε έστω λίγο με το traversal stuttering. 

Aναμένουμε να δούμε το Rift Apart (το port το έχει αναλάβει η Nixxes για καλή μας τύχη και όχι η Iron Galaxy) γιατί εκεί για όποιον έχει δει τι παίζει με το game, θα πρέπει να γίνεται η εναλλαγή στα διάφορα dimensions/περιβάλλοντα τάχιστα. 

 

 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

To vsync θα σου προσφέρει (αν δεν συνδυάζεται με gsync) λίγο latency αλλά θα συγχρονίσει τα fps που παράγει η κάρτα σου με το refresh rate της οθόνης σου. Θα εξαφανίσει και κάθε είδους εμετικού tearing.

Δεν είναι απόλυτο ποιο από τα δυο τα πάει καλύτερα υπόψιν. Εννοώ το in game vsync του εκάστοτε παιχνιδιού ή μέσα από το cp της κάρτας. Διαφέρει από τίτλο σε τίτλο, στην δική μου εμπειρία τόσα χρόνια με τα σαπακοports που μας πασάρουν θέλει λίγο πείραμα πριν ξεκινήσω ένα game. 

Γενικώς αν δεν μιλάμε για competitive situation, σε όλα τα games αν θέλουμε το definite experience για μένα θα ήταν καλό, vsync+frame cap (-3fps κάτω από το refresh rate). Στο Last έχει και frame cap εκτός του vsync που εννοείται πως έχει, στα in game settings. Δοκιμάζεις και βλέπεις λοιπόν.

Το game έχει πάρει 10 patches, σίγουρα είναι βελτιωμένο και playable από τότε, αλλά το traversal stuttering δεν το γλιτώνεις ότι και να πειράξεις. Είναι η μάστιγα αυτής της γενιάς παιχνιδιών. Έχει να κάνει από ότι φαίνεται με το texture/shading decompression που για κάποιο λόγο στις κονσόλες όπως το PS5 γίνεται στα μπαμ χωρίς το παραμικρό θέμα ενώ στα PC αρνούνται να χρησιμοποιήσουν το DirectStorage που ίσως βοηθούσε έστω λίγο με το traversal stuttering. 

Aναμένουμε να δούμε το Rift Apart (το port το έχει αναλάβει η Nixxes για καλή μας τύχη και όχι η Iron Galaxy) γιατί εκεί για όποιον έχει δει τι παίζει με το game, θα πρέπει να γίνεται η εναλλαγή στα διάφορα dimensions/περιβάλλοντα τάχυστα. 

 

 

Τα ειπες ολα αυτη η μαστιγα το traversal stutters παει πολυ πισω απο εποχες arkham knight μην πιω και πιο πισω με την τραγικη unreal μηχανη. Η nixxes ανελαβε το horizon zero dawn μετα το τραγικο release και τα 2 spiderman και ολα δουλευουν εξαιρετικα μηδεν stutter πουθενα οποτε υπαρχει ελπιδα για το rift apart. Για ολα τα αλλα δεν προκειται να φτιαξουν ποτε το jedi fallen order ακομα τα εχει ποσα χρονια μετα οπως και κατι outer worlds κτλ με unreal engine. Το forspoken που εχει direct storage ειναι υποδειγμα μηδεν stutter και τεραστιο open world. Δηλαδη ενα direct storage τοσο δυσκολο ειναι? Τραγικες εταιριες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Arkin είπε

Τα ειπες ολα αυτη η μαστιγα το traversal stutters παει πολυ πισω απο εποχες arkham knight μην πιω και πιο πισω με την τραγικη unreal μηχανη. Η nixxes ανελαβε το horizon zero dawn μετα το τραγικο release και τα 2 spiderman και ολα δουλευουν εξαιρετικα μηδεν stutter πουθενα οποτε υπαρχει ελπιδα για το rift apart. Για ολα τα αλλα δεν προκειται να φτιαξουν ποτε το jedi fallen order ακομα τα εχει ποσα χρονια μετα οπως και κατι outer worlds κτλ με unreal engine. Το forspoken που εχει direct storage ειναι υποδειγμα μηδεν stutter και τεραστιο open world. Δηλαδη ενα direct storage τοσο δυσκολο ειναι? Τραγικες εταιριες. 

Γενικώς δεν ξέρεις ποιον να πρωτοκατηγορήσεις. Γιατί και τα Win10/11 δεν είναι και το πιο φιλικό περιβάλλον για gaming. Δες HDR, δες ασυμβατότητες λόγω πολυπλοκότητας σε συνδυασμούς hw αλλά θα μπορούσαν και οι devs να εκμεταλλευτούν δυο τρια features που τα έχουν και τα Windows.

Δεν ξέρω πως θα τα καταφέρουν στo Rift Apart, οι DF είπαν πως θα το δοκιμάσουν και σε HDD να δουν πως θα συμπεριφερθεί το game. Στα system requirements δεν αναφέρει πουθενά (μέχρι στιγμής) ότι είναι ας πούμε υποχρεωτικός ο SSD. Ζητάει 16Gb ram στα recommended. Eνδιαφέρον και αυτό.

 

Ratchet and Clank: Rift Apart Recommended Requirements

  • CPU: Intel Core i75-4690 or AMD Ryzen 5 1600X
  • RAM: 16 GB
  • VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580
  • DEDICATED VIDEO RAM: 3072 MB
  • PIXEL SHADER: 5.1
  • VERTEX SHADER: 5.1
  • OS: Windows 10 64-bit
Επεξ/σία από Alex21121988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, aplos73 είπε

Πάντως άσχετα με τα προβλήματα πολύ ωραίο παιχνίδι. 

Masterpiece είναι το tlou.

Η πατάτα ήταν της ND που έδωσε το port για το PC στην Iron Galaxy και όχι στην Nixxes που μέχρι στιγμής τα έχει πάει συγκριτικά καλύτερα σε ότι port έβγαλε, εξαιρώ ίσως από την εξίσωση το Miles Morales που ακόμα έχει θέματα για αρκετούς. Το ιδανικό είναι να το φτιάχνει το port ο ίδιος ο Developer, πχ όπως έγινε με το Horizon που το έκανε η ίδια η Guerilla.

Βέβαια, συμφωνίες είναι αυτά, ότι βγαίνει από insomniac το παίρνει η Nixxes, ότι βγαίνει από ND το παίρνει (δυχτυχώς) η Iron Galaxy. Ελπίζουμε πως θα αλλάξει studio η ND ή στην τελική ας το αναλάβει η ίδια όπως κάνει τώρα dmg control του tlou στο PC. Στα 10 patches είμαστε και σίγουρα θα έχει και άλλο/άλλα.

Αυτή την στιγμή όπως ανέφερα, το game σε ένα decent σύστημα παίζει οκ, έχει τα κολληματάκια του, βαράει το cpu τις φρίκες του, αλλά υπάρχει χαώδης διαφορά από το Day one Patch που το game έπαιζε ok μόνο με 4090 και τουλάχιστον 12900Κ.

Έχει πέσει πολύ το vram usage στο 1.05.1 patch και ακόμα και midrange συστήματα αυτή την στιγμή το τρέχουν ικανοποιητικά.

Μπορεί να έχει αναφερθεί στα εκατοντάδες σχόλια πιο πίσω, αλλά όποιος έχει δυνατό PC από 3xxx series και πάνω ας δοκιμάσει το mod με DLAA. Καθαρίζει πολύ την εικόνα και γενικώς όλο το alising.

 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Εξαιρετικα. Τιτανοτεραστιο patch πολυ πραγμα για ακομα μια φορα να δουμε τι boost πηρε τωρα με το 11ο patch. Μπραβο παντως στο τελος θα μιλαμε για ενα απο τα καλυτερα port απο κονσολα με τοσα patch που εχει παρει. 

Για να δουμε αρκετα μεγαλο 

Fyhcp53WIAkwzf2?format=jpg&name=large

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Arkin είπε

παντως στο τελος θα μιλαμε για ενα απο τα καλυτερα port απο κονσολα με τοσα patch που εχει παρει.

Fyhcp53WIAkwzf2?format=jpg&name=large

Μετά από 25 ακόμη πατσάκια ίσως γίνει playable, μετά από 50+  ίσως να καταλήξουμε να το πούμε και "το καλύτερο port ever" 😝

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Gulik είπε

Μετά από 25 ακόμη πατσάκια ίσως γίνει playable, μετά από 50+  ίσως να καταλήξουμε να το πούμε και "το καλύτερο port ever" 😝

Βρε παλι καλα να λεμε. Το uncharted πηρε 3 patch και το παρατησαν δεν εφτιαξαν τιποτα. Ουτε το mouse jittering αθλιο το panning ουτε σημεια με πολλα NPC σερνονται τα cpu εδω προσπαθουν ενω το uncharted ξεχαστηκε και ειναι και σε χαλια κατασταση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...