ultraex2003 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 παιδια βαλτε spoiler μη γραφεται λεπτομερειες απο το παιχνιδι υπαρχουν ατομα που δε το εχουν παιξει ακομα η το παιζουν τωρα μη τους χαλατε το gameplay 8
Tablet Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Να βαλω spoiler συγνώμη αλλα εχασα το μηνυμα..;;;;🤨 Επεξ/σία 19 Μαΐου 2023 από Tablet
just getting started Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Μένει πολύς δρόμος ακόμη. Ειδικά από πλευράς GPU μηδενική βελτίωση, αλλά και σε CPU έχει ακόμα μεγάλο θέμα. Το δε shader compilation stutter επέστρεψε από ότι φαίνεται... 2
Arkin Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 1 ώρα πριν, just getting started είπε Μένει πολύς δρόμος ακόμη. Ειδικά από πλευράς GPU μηδενική βελτίωση, αλλά και σε CPU έχει ακόμα μεγάλο θέμα. Το δε shader compilation stutter επέστρεψε από ότι φαίνεται... Θελει σιγουρα δουλιτσα ακομα εχει βελτιωθει αλλα με την 1.0.5 μπορουμε να πουμε οτι ειναι σε κατασταση που θα επρεπε να βγαινει τουλαχιστον καθε παιχνιδι στο launch. Εδω προφανως ειμαστε 9 patch μετα και οπως παει για το αν θελουν να το στρωσουν 100% θα παρει αλλα 3-4 μην πω παραπανω. Στα καλα οτι βελτιωσαν πολυ τα medium textures και εριξαν και το vram usage παρα πολυ οπως και οτι εδωσαν αρκετο αερα στα amd cpu οπως και οτι προσθεσαν ρυθμισεις που με το κατεβασμα τους ουτε χαλαει η εικονα αλλα και δινουν αρκετο boost σε πιο αδυναμα συστηματα. 1
Apostol. Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 2 ώρες πριν, just getting started είπε Μένει πολύς δρόμος ακόμη. Ειδικά από πλευράς GPU μηδενική βελτίωση, αλλά και σε CPU έχει ακόμα μεγάλο θέμα. Το δε shader compilation stutter επέστρεψε από ότι φαίνεται... Οτι περιγραφω τοσες σελιδες λεει και ο Alex, stuttering, δεν μπορω το stuttering. 31 λεπτά πριν, Arkin είπε Θελει σιγουρα δουλιτσα ακομα εχει βελτιωθει αλλα με την 1.0.5 μπορουμε να πουμε οτι ειναι σε κατασταση που θα επρεπε να βγαινει τουλαχιστον καθε παιχνιδι στο launch. Εδω προφανως ειμαστε 9 patch μετα και οπως παει για το αν θελουν να το στρωσουν 100% θα παρει αλλα 3-4 μην πω παραπανω. Στα καλα οτι βελτιωσαν πολυ τα medium textures και εριξαν και το vram usage παρα πολυ οπως και οτι εδωσαν αρκετο αερα στα amd cpu οπως και οτι προσθεσαν ρυθμισεις που με το κατεβασμα τους ουτε χαλαει η εικονα αλλα και δινουν αρκετο boost σε πιο αδυναμα συστηματα. Στα κακα οτι ακομα δεν γινεται το παιχνιδι να τρεξει stutter free. Οπως το δειχνει στο βιντεο uncapped εγω δεν μπορω να το παιξω, αλλα καομα και με 60cap που εχω παλι εχει stutters. Beta ειναι ακομα το παιχνιδι, και εμεις οι beta testers 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Το παιχνίδι με το τελευταίο patch ''κάνει'' πιο γρήγορο shader compile στο menu αλλά το κάνει γιατί κάποια shaders ΔΕΝ τα κάνει compile πια, γι' αυτό και υπάρχουν shader stutters πλέον. Άρα και το Jedi Survivor που έχει shader stutters είναι γιατί στο menu ΔΕΝ κάνει όλα τα shaders compile, προφανώς το έκαναν και εκεί λόγω της ώρας που θα ήθελε για να πάει 100% αλλά προσωπικά προτιμώ να περιμένω παρά να 'χω stutters. Κατά τα άλλα αυτό με το background streaming που πέφτουν τα FPS για κάποια δευτερόλεπτα και επανέρχεται μετά από λίγο, ίσως θέλει Directstorage. Είναι ο τρόπος που έφτιαξαν το παιχνίδι να δουλεύει στο PS5 και προφανώς για να δουλέψει αντίστοιχα στο PC θέλει Directstorage ή καλύτερο optimization απ' τον developer. Με λίγα λόγια, πρέπει να βγουν άλλα τόσα patches όπως το πάνε..
just getting started Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Δημοσ. 19 Μαΐου 2023 Οκ να το καταλάβω αν έτσι το έγραψαν για το PS5 και χρειάζεται direct storage (άσχετα που άλλα τόσα linear single player games δεν έχουν θέμα). Το PS4 όμως είχε direct storage? Εκεί πώς το έλυσαν το θέμα στο tlou2? Που είναι και πολύ πιο ανοιχτό σε περιβάλλοντα και παρόλα αυτά τρέχει νεράκι στο μπρίκι του 14?
ultraex2003 Δημοσ. 20 Μαΐου 2023 Δημοσ. 20 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, just getting started είπε Οκ να το καταλάβω αν έτσι το έγραψαν για το PS5 και χρειάζεται direct storage (άσχετα που άλλα τόσα linear single player games δεν έχουν θέμα). Το PS4 όμως είχε direct storage? Εκεί πώς το έλυσαν το θέμα στο tlou2? Που είναι και πολύ πιο ανοιχτό σε περιβάλλοντα και παρόλα αυτά τρέχει νεράκι στο μπρίκι του 14? συμφωνω αλλα ειναι και port αλλα εκει εχουν να κανουν με μια κονσολα standar πραγματατα εδω εχουν να κανουν με διαφορετικες καρτες με cpu με win 10/11 μνημες latency fsr dlss αναλυσεις 1080p/2κ /4κ κλπ αντε να τα κανεις να τρεχουν ολα και ολοι να ειναι ευχαριστημενοι δυσκολο !! Επεξ/σία 20 Μαΐου 2023 από ultraex2003 1
Alex21121988 Δημοσ. 21 Μαΐου 2023 Δημοσ. 21 Μαΐου 2023 (επεξεργασμένο) Eχει βελτιωθεί αρκετά το cpu usage όπως και το vram usage στο 1.05. Έχει προφανώς traversal stuttering όπως επίσης σε κάποια cinematics αλλά κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις διότι είτε θα περίμενες να γίνουν loading τα shaders είτε θα έχεις αυτά τα σπασίματα. Εγώ πάντα είμαι της άποψης να περιμένω λίγο παραπάνω, αρκεί να μην έχω το παραμικρό πρόβλημα/κόλλημα όσο παίζω ένα game. Ίσως θα έπρεπε να σου έδιναν την επιλογή με τα shaders. Native 3440x1440p όλα στα Ultra προφανώς. YΓ. Για benchmark reasons το έχω installed το συγκεκριμένο. Επεξ/σία 21 Μαΐου 2023 από Alex21121988
7nisiotis Δημοσ. 22 Μαΐου 2023 Δημοσ. 22 Μαΐου 2023 On 19/05/2023 at 22:16, Psycho_Warhead said: Directstorage Αυτό πότε στον κόρακα θα το ενεργοποιήσουν, από τα τέλη του 2020 το ακούμε. Ανάθεμα! 2 1
Arkin Δημοσ. 25 Μαΐου 2023 Δημοσ. 25 Μαΐου 2023 Ελα το 10 το καλο εσκασε μυτη. 2 μηνες απο την κυκλοφορια του και εχει παρει ηδη 10 patches τωρα καταλαβαινουμε καλυτερα ποσο κακο port ηταν. Αντε αλλα 5 πιστευω ανετα θα παρει το επομενο 2μηνο. The Last of Us Part I v1.0.5.1 Patch Notes for PC https://feedback.naughtydog.com/hc/en-us/articles/15891825937556-The-Last-of-Us-Part-I-v1-0-5-1-Patch-Notes-for-PC Spoiler A patch for The Last of Us Part I is now live. This hotfix addresses the following fixes: General stability improvements Fixed a crash on boot impacting all Intel Arc GPUs Stability improvements for some AMD GPUs during extended playthrough
Gulik Δημοσ. 25 Μαΐου 2023 Δημοσ. 25 Μαΐου 2023 34 λεπτά πριν, Arkin είπε Ελα το 10 το καλο εσκασε μυτη. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου A patch for The Last of Us Part I is now live. This hotfix addresses the following fixes: General stability improvements Fixed a crash on boot impacting all Intel Arc GPUs Stability improvements for some AMD GPUs during extended playthrough Πριν διαβάσω το υπόλοιπο post, πίστεψα ότι το έριξαν από τώρα στο 10άρικο 🤓
ultraex2003 Δημοσ. 25 Μαΐου 2023 Δημοσ. 25 Μαΐου 2023 50 λεπτά πριν, Arkin είπε Ελα το 10 το καλο εσκασε μυτη. 2 μηνες απο την κυκλοφορια του και εχει παρει ηδη 10 patches τωρα καταλαβαινουμε καλυτερα ποσο κακο port ηταν. Αντε αλλα 5 πιστευω ανετα θα παρει το επομενο 2μηνο. The Last of Us Part I v1.0.5.1 Patch Notes for PC https://feedback.naughtydog.com/hc/en-us/articles/15891825937556-The-Last-of-Us-Part-I-v1-0-5-1-Patch-Notes-for-PC Απόκρυψη περιεχομένων A patch for The Last of Us Part I is now live. This hotfix addresses the following fixes: General stability improvements Fixed a crash on boot impacting all Intel Arc GPUs Stability improvements for some AMD GPUs during extended playthrough ψιλαδουρα το 1.0.51 patch λιγα πραγματα !!!
Arkin Δημοσ. 25 Μαΐου 2023 Δημοσ. 25 Μαΐου 2023 Μόλις τώρα, ultraex2003 είπε ψιλαδουρα το 1.0.51 patch λιγα πραγματα !!! Ναι στην 1.0.6 θα εχουμε παλι μεγαλα πραγματα αν και το General stability improvements θα ηθελα να το αναλυσουν λιγο τι ακριβως σημαινει και τι αλλαξαν. 17 λεπτά πριν, Gulik είπε Πριν διαβάσω το υπόλοιπο post, πίστεψα ότι το έριξαν από τώρα στο 10άρικο 🤓 Μακαρι για εκει θελει ακομα 1 χρονο σιγουρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα