Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παιδια  βαλτε spoiler μη γραφεται λεπτομερειες απο το  παιχνιδι υπαρχουν ατομα που δε το εχουν παιξει ακομα η το παιζουν  τωρα μη τους χαλατε το gameplay

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μένει πολύς δρόμος ακόμη. Ειδικά από πλευράς GPU μηδενική βελτίωση, αλλά και σε CPU έχει ακόμα μεγάλο θέμα. Το δε shader compilation stutter επέστρεψε από ότι φαίνεται...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, just getting started είπε

Μένει πολύς δρόμος ακόμη. Ειδικά από πλευράς GPU μηδενική βελτίωση, αλλά και σε CPU έχει ακόμα μεγάλο θέμα. Το δε shader compilation stutter επέστρεψε από ότι φαίνεται...

Θελει σιγουρα δουλιτσα ακομα εχει βελτιωθει αλλα με την 1.0.5 μπορουμε να πουμε οτι ειναι σε κατασταση που θα επρεπε να βγαινει τουλαχιστον καθε παιχνιδι στο launch. Εδω προφανως ειμαστε 9 patch μετα και οπως παει για το αν θελουν να το στρωσουν 100% θα παρει αλλα 3-4 μην πω παραπανω. 

Στα καλα οτι βελτιωσαν πολυ τα medium textures και εριξαν και το vram usage παρα πολυ οπως και οτι εδωσαν αρκετο αερα στα amd cpu οπως και οτι προσθεσαν ρυθμισεις που με το κατεβασμα τους ουτε χαλαει η εικονα αλλα και δινουν αρκετο boost σε πιο αδυναμα συστηματα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, just getting started είπε

Μένει πολύς δρόμος ακόμη. Ειδικά από πλευράς GPU μηδενική βελτίωση, αλλά και σε CPU έχει ακόμα μεγάλο θέμα. Το δε shader compilation stutter επέστρεψε από ότι φαίνεται...

Οτι περιγραφω τοσες σελιδες λεει και ο Alex, stuttering, δεν μπορω το stuttering.

 

31 λεπτά πριν, Arkin είπε

Θελει σιγουρα δουλιτσα ακομα εχει βελτιωθει αλλα με την 1.0.5 μπορουμε να πουμε οτι ειναι σε κατασταση που θα επρεπε να βγαινει τουλαχιστον καθε παιχνιδι στο launch. Εδω προφανως ειμαστε 9 patch μετα και οπως παει για το αν θελουν να το στρωσουν 100% θα παρει αλλα 3-4 μην πω παραπανω. 

Στα καλα οτι βελτιωσαν πολυ τα medium textures και εριξαν και το vram usage παρα πολυ οπως και οτι εδωσαν αρκετο αερα στα amd cpu οπως και οτι προσθεσαν ρυθμισεις που με το κατεβασμα τους ουτε χαλαει η εικονα αλλα και δινουν αρκετο boost σε πιο αδυναμα συστηματα. 

Στα κακα οτι ακομα δεν γινεται το παιχνιδι να τρεξει stutter free. Οπως το δειχνει στο βιντεο uncapped εγω δεν μπορω να το παιξω, αλλα καομα και με 60cap που εχω παλι εχει stutters.

Beta ειναι ακομα το παιχνιδι, και εμεις οι beta testers

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι με το τελευταίο patch ''κάνει'' πιο γρήγορο shader compile στο menu αλλά το κάνει γιατί κάποια shaders ΔΕΝ τα κάνει compile πια, γι' αυτό και υπάρχουν shader stutters πλέον.

Άρα και το Jedi Survivor που έχει shader stutters είναι γιατί στο menu ΔΕΝ κάνει όλα τα shaders compile, προφανώς το έκαναν και εκεί λόγω της ώρας που θα ήθελε για να πάει 100% αλλά προσωπικά προτιμώ να περιμένω παρά να 'χω stutters.

Κατά τα άλλα αυτό με το background streaming που πέφτουν τα FPS για κάποια δευτερόλεπτα και επανέρχεται μετά από λίγο, ίσως θέλει Directstorage. Είναι ο τρόπος που έφτιαξαν το παιχνίδι να δουλεύει στο PS5 και προφανώς για να δουλέψει αντίστοιχα στο PC θέλει Directstorage ή καλύτερο optimization απ' τον developer.

Με λίγα λόγια, πρέπει να βγουν άλλα τόσα patches όπως το πάνε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ να το καταλάβω αν έτσι το έγραψαν για το PS5 και χρειάζεται direct storage (άσχετα που άλλα τόσα linear single player games δεν έχουν θέμα).

Το PS4 όμως είχε direct storage? Εκεί πώς το έλυσαν το θέμα στο tlou2? Που είναι και πολύ πιο ανοιχτό σε περιβάλλοντα και παρόλα αυτά τρέχει νεράκι στο μπρίκι του 14?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, just getting started είπε

Οκ να το καταλάβω αν έτσι το έγραψαν για το PS5 και χρειάζεται direct storage (άσχετα που άλλα τόσα linear single player games δεν έχουν θέμα).

Το PS4 όμως είχε direct storage? Εκεί πώς το έλυσαν το θέμα στο tlou2? Που είναι και πολύ πιο ανοιχτό σε περιβάλλοντα και παρόλα αυτά τρέχει νεράκι στο μπρίκι του 14?

συμφωνω αλλα ειναι και port αλλα εκει εχουν να κανουν με μια κονσολα  standar πραγματατα  εδω εχουν να κανουν με  διαφορετικες καρτες με  cpu με win 10/11 μνημες latency  fsr dlss αναλυσεις 1080p/2κ /4κ   κλπ αντε να τα κανεις να τρεχουν ολα και ολοι να ειναι ευχαριστημενοι  δυσκολο !!

Επεξ/σία από ultraex2003
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eχει βελτιωθεί αρκετά το cpu usage όπως και το vram usage στο 1.05. Έχει προφανώς traversal stuttering όπως επίσης σε κάποια cinematics αλλά κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις διότι είτε θα περίμενες να γίνουν loading τα shaders είτε θα έχεις αυτά τα σπασίματα.

Εγώ πάντα είμαι της άποψης να περιμένω λίγο παραπάνω, αρκεί να μην έχω το παραμικρό πρόβλημα/κόλλημα όσο παίζω ένα game. Ίσως θα έπρεπε να σου έδιναν την επιλογή με τα shaders.

Native 3440x1440p όλα στα Ultra προφανώς.

YΓ. Για benchmark reasons το έχω installed το συγκεκριμένο.

image.jpeg.38da076a3b58bf527c7cadd613480b88.jpeg

Επεξ/σία από Alex21121988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα το 10 το καλο εσκασε μυτη. 2 μηνες απο την κυκλοφορια του και εχει παρει ηδη 10 patches τωρα καταλαβαινουμε καλυτερα ποσο κακο port ηταν. Αντε αλλα 5 πιστευω ανετα θα παρει το επομενο 2μηνο. 

The Last of Us Part I v1.0.5.1 Patch Notes for PC

https://feedback.naughtydog.com/hc/en-us/articles/15891825937556-The-Last-of-Us-Part-I-v1-0-5-1-Patch-Notes-for-PC

Spoiler

A patch for The Last of Us Part I is now live. This hotfix addresses the following fixes:

General stability improvements

Fixed a crash on boot impacting all Intel Arc GPUs

Stability improvements for some AMD GPUs during extended playthrough

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ελα το 10 το καλο εσκασε μυτη.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

A patch for The Last of Us Part I is now live. This hotfix addresses the following fixes:

General stability improvements

Fixed a crash on boot impacting all Intel Arc GPUs

Stability improvements for some AMD GPUs during extended playthrough

 

 

Πριν διαβάσω το υπόλοιπο post, πίστεψα ότι το έριξαν από τώρα στο 10άρικο 🤓

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ελα το 10 το καλο εσκασε μυτη. 2 μηνες απο την κυκλοφορια του και εχει παρει ηδη 10 patches τωρα καταλαβαινουμε καλυτερα ποσο κακο port ηταν. Αντε αλλα 5 πιστευω ανετα θα παρει το επομενο 2μηνο. 

The Last of Us Part I v1.0.5.1 Patch Notes for PC

https://feedback.naughtydog.com/hc/en-us/articles/15891825937556-The-Last-of-Us-Part-I-v1-0-5-1-Patch-Notes-for-PC

  Απόκρυψη περιεχομένων

A patch for The Last of Us Part I is now live. This hotfix addresses the following fixes:

General stability improvements

Fixed a crash on boot impacting all Intel Arc GPUs

Stability improvements for some AMD GPUs during extended playthrough

 

ψιλαδουρα το 1.0.51 patch λιγα πραγματα !!!B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ultraex2003 είπε

ψιλαδουρα το 1.0.51 patch λιγα πραγματα !!!B)

Ναι στην 1.0.6 θα εχουμε παλι μεγαλα πραγματα αν και το General stability improvements θα ηθελα να το αναλυσουν λιγο τι ακριβως σημαινει και τι αλλαξαν. 

17 λεπτά πριν, Gulik είπε

 

Πριν διαβάσω το υπόλοιπο post, πίστεψα ότι το έριξαν από τώρα στο 10άρικο 🤓

Μακαρι για εκει θελει ακομα 1 χρονο σιγουρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...