Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Tablet είπε

Σε 1080p προσπαθει να παιξει, ο 8320 θηριο στην εποχη του δεν μπορει να παιξει καν;

εν το μεταξυ ο φιλος μολις τερματησε GOW, Stray, Elder Ring, ολα high 4k

Εξαρταται τι θελει ο καθενας, τωρα το ξαναπαιζω και εχει συχνα πυκνα microstutters, εγω δε τα μπορω, αλλος μπορει να τα ανεχεται. Και αυτα με ryzen 5950x, τι να κανει ο fx ο κακομοιρος σε αυτο το αθλιο πορτ...

  • Like 1
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παντως ρε παιδια κακο port αλλα παιχνιδάρα... Και αν πουμε οτι αυτα τα παιχνίδια stray, uncharted 4, Plague tale innocense ανοιγουν πόρτες για πολλους δυνατους τίτλους στο μέλλον, με σωστα releases φυσικά..

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Apostol. είπε

Εξαρταται τι θελει ο καθενας, τωρα το ξαναπαιζω και εχει συχνα πυκνα microstutters, εγω δε τα μπορω, αλλος μπορει να τα ανεχεται. Και αυτα με ryzen 5950x, τι να κανει ο fx ο κακομοιρος σε αυτο το αθλιο πορτ...

Eγώ το τελείωσα αλλά το έβαλα τις προάλλες με το καινούργιο patch, έχει ελαχιστοποιηθεί πολύ το ανώμαλο frame pacing που είχε πριν, πλέον είναι αρκετά playable. Δεν μου σπάει τα νεύρα όπως στις αρχές. Στις πρώτες εκδόσεις τα frametimes ήταν all over the place και με το ποντίκι όταν προσπαθούσα να στοχεύσω ήταν σαν να έχω mouse acceleration ανοιχτό

  • Like 1
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Herald είπε

Eγώ το τελείωσα αλλά το έβαλα τις προάλλες με το καινούργιο patch, έχει ελαχιστοποιηθεί πολύ το ανώμαλο frame pacing που είχε πριν, πλέον είναι αρκετά playable. Δεν μου σπάει τα νεύρα όπως στις αρχές. Στις πρώτες εκδόσεις τα frametimes ήταν all over the place και με το ποντίκι όταν προσπαθούσα να στοχεύσω ήταν σαν να έχω mouse acceleration ανοιχτό

Το τελευταίο Patch όντως έστρωσε σε μεγάλο βαθμό τα spikes. Υπάρχουν άλλα σε μικρό βαθμό. Δεν είναι παιχνίδι που θέλει ακόμα ένα χρόνο για να στρώσει πλήρως. Δύο τρία ακόμα μεγάλα Patch και τέλος. Το θέμα με τα textures μην περιμένουν άτομα πχ με 6GB κάρτες ή 8GB να διορθωθεί και να παίξουν σε High ή Ultra. Τα 6GB θσ αρκεστούν στα χάλια Medium και αυτοί με 8GB στα αξιοπρεπή High. 

Έχει πάντως μία θολούρα το παιχνίδι. Δεν ξέρω αν έτσι πρέπει να είναι η παλέτα. 

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, liakinen είπε

Το τελευταίο Patch όντως έστρωσε σε μεγάλο βαθμό τα spikes. Υπάρχουν άλλα σε μικρό βαθμό. Δεν είναι παιχνίδι που θέλει ακόμα ένα χρόνο για να στρώσει πλήρως. Δύο τρία ακόμα μεγάλα Patch και τέλος. Το θέμα με τα textures μην περιμένουν άτομα πχ με 6GB κάρτες ή 8GB να διορθωθεί και να παίξουν σε High ή Ultra. Τα 6GB θσ αρκεστούν στα χάλια Medium και αυτοί με 8GB στα αξιοπρεπή High. 

Έχει πάντως μία θολούρα το παιχνίδι. Δεν ξέρω αν έτσι πρέπει να είναι η παλέτα. 

Προσωπικα θολουρα δεν βλεπω και τα ματια μου ειναι 20/20 (laser εχω κανει :P)

Εχεις κατεβασει film grain και ch. aberration στο 0? Εβγαλες motion blur?

Σε τι settings παιζεις? Εγω σε 4k dlss quality 35 sharpness ultra ολα, ειναι ολα pin sharp. 

1 ώρα πριν, Herald είπε

Eγώ το τελείωσα αλλά το έβαλα τις προάλλες με το καινούργιο patch, έχει ελαχιστοποιηθεί πολύ το ανώμαλο frame pacing που είχε πριν, πλέον είναι αρκετά playable. Δεν μου σπάει τα νεύρα όπως στις αρχές. Στις πρώτες εκδόσεις τα frametimes ήταν all over the place και με το ποντίκι όταν προσπαθούσα να στοχεύσω ήταν σαν να έχω mouse acceleration ανοιχτό

Ναι τα εγραψα και πιο πισω, ειναι πια playable με cap στα 60 που παιζω, αλλα και παλι εχει microstutters, εγω θα το θεωρουσα αυτο beta release οχι final, θελει ακομα 3-4-5 patches για να στρωσει τελειως.

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε άμα δεν ήταν pin sharp σε 4k κάτι έχει πάει πολύυυυ στραβά. Προφανώς ο συμφορουμιτης μιλάει για χαμηλές αναλύσεις.

Και εννοείται film grain και λοιπά gimmicks πάντα κλειστά, με το πρώτο άνοιγμα, δεν χρειάζονται ερωτήσεις :D

  • Like 2
Δημοσ.

ουτε εγω βλεπω θολουρα παιζω  2Κ με Fsr 2 quality με sharper 50/ film grain 0 /aberration 0/ και με motion blur φυσικα κλειστο !!

image.jpeg.0589df149f43c1cbf5a302dbc73f9979.jpeg

  • Like 1
Δημοσ.

@Apostol. @ultraex2003

Μιλάω για 1200p (ναι υπάρχουν ακόμα). Κλειστά μόνο το Film Grain και Medium Settings. 

Και η χρωματική παλέτα δες σας φαίνεται να είναι ένα κλικ κάτω σε τόνο; Πχ το πράσινο.

Το Fsr πραγματικά σε κίνηση πως το αντέχετε;

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, liakinen είπε

@Apostol. @ultraex2003

Μιλάω για 1200p (ναι υπάρχουν ακόμα). Κλειστά μόνο το Film Grain και Medium Settings. 

Και η χρωματική παλέτα δες σας φαίνεται να είναι ένα κλικ κάτω σε τόνο; Πχ το πράσινο.

Το Fsr πραγματικά σε κίνηση πως το αντέχετε;

μιλας για εδω η γενικα.......μια χαρα μου παιζει το fsr σε γενικες γραμμες τωρα τα  microstutters δεν εχουν εξαλειφθει υπαρχουν και στην 1.05 !!

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ultraex2003 είπε

μιλας για εδω η γενικα.......μια χαρα μου παιζει το fsr σε γενικες γραμμες τωρα τα  microstutters δεν εχουν εξαλειφθει υπαρχουν και στην 1.05 !!

Για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Δεν έχεις θόρυβο και Shimmering ή Ghosting στα κεφάλια των χαρακτήρων; Ίσως στις μεγαλύτερες αναλύσεις να μην είναι τόσο εμφανές.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, liakinen είπε

@Apostol. @ultraex2003

Μιλάω για 1200p (ναι υπάρχουν ακόμα). Κλειστά μόνο το Film Grain και Medium Settings. 

Και η χρωματική παλέτα δες σας φαίνεται να είναι ένα κλικ κάτω σε τόνο; Πχ το πράσινο.

Το Fsr πραγματικά σε κίνηση πως το αντέχετε;

7 ώρες πριν, liakinen είπε

Για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Δεν έχεις θόρυβο και Shimmering ή Ghosting στα κεφάλια των χαρακτήρων; Ίσως στις μεγαλύτερες αναλύσεις να μην είναι τόσο εμφανές.

1200p ε? 16:10 ωραιο aspect ratio ειχα πολλες, αλλα οχι για παιχνιδια.

Η παλετα μου φαινεται μια χαρα, βεβαια παιζω και σε oled, ισως να ειναι η οθονη σου, παντως υπαρχουν πολλα reshade.

Fsr δεν εχω βαλει παιζω με dlss, θα το βαλω παντως να δω διαφορα.Dlss παντως εχει και αυτο προβληματα, δεν εχει shimmering ουτε ghosting (ειδικα ghosting στο fsr2 ειναι γνωστο μειονεκτημα) αλλα εχει ενα αλλο artifact, που και που λαμπυριζουν διαφορα textures σαν να υπαρχουν ασπρες πυγολαμπιδες.

Παντως στην αποσταση που παιζω (tv 55") εχω προσπαθησει και δεν καταλαβαινω διαφορα μεταξυ 4k native και 4k dlss quality, εκτος απο εκεινο το artifact.

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Apostol. είπε

1200p ε? 16:10 ωραιο aspect ratio ειχα πολλες, αλλα οχι για παιχνιδια.

Η παλετα μου φαινεται μια χαρα, βεβαια παιζω και σε oled, ισως να ειναι η οθονη σου, παντως υπαρχουν πολλα reshade.

Fsr δεν εχω βαλει παιζω με dlss, θα το βαλω παντως να δω διαφορα.Dlss παντως εχει και αυτο προβληματα, δεν εχει shimmering ουτε ghosting (ειδικα ghosting στο fsr2 ειναι γνωστο μειονεκτημα) αλλα εχει ενα αλλο artifact, που και που λαμπυριζουν διαφορα textures σαν να υπαρχουν ασπρες πυγολαμπιδες.

Παντως στην αποσταση που παιζω (tv 55") εχω προσπαθησει και δεν καταλαβαινω διαφορα μεταξυ 4k native και 4k dlss quality, εκτος απο εκεινο το artifact.

 

Δεν ξέρω εάν είναι αυτό αλλά  σε κάποια σημεία του παιχνιδιού-χαρτη υπάρχουν όντως πυγολαμπίδες και  αναφέρεται η elie σε αυτές εκτός εάν εννοείς κάτι αλλο

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Apostol. είπε

1200p ε? 16:10 ωραιο aspect ratio ειχα πολλες, αλλα οχι για παιχνιδια.

Η παλετα μου φαινεται μια χαρα, βεβαια παιζω και σε oled, ισως να ειναι η οθονη σου, παντως υπαρχουν πολλα reshade.

Fsr δεν εχω βαλει παιζω με dlss, θα το βαλω παντως να δω διαφορα.Dlss παντως εχει και αυτο προβληματα, δεν εχει shimmering ουτε ghosting (ειδικα ghosting στο fsr2 ειναι γνωστο μειονεκτημα) αλλα εχει ενα αλλο artifact, που και που λαμπυριζουν διαφορα textures σαν να υπαρχουν ασπρες πυγολαμπιδες.

Παντως στην αποσταση που παιζω (tv 55") εχω προσπαθησει και δεν καταλαβαινω διαφορα μεταξυ 4k native και 4k dlss quality, εκτος απο εκεινο το artifact.

 

Ισχύει, λαμπιριζουν καποια textures με το dlss.. τουλαχιστον στην εκδοση 1.0.4 που το τερματισα. Γενικως παντως ειναι ok.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...