Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 ώρες πριν, Tablet είπε

Εγω δεν το καταλαινω αυτο με το cap. Γιατι να εισαι uncap; αν η οθονη ειναι 60 δωσε 60 αν εισαι 120 δωσε 120.. Εγω ειμαι 120 και παντα βαζω cap και καρφωνει στα 120 και ξεμπερδευω..

Αν βάλεις 120 και δεν πιάνεις 120+ fps μόνιμα ουσιαστικά παίζεις uncapped και το framerate είναι μεταβαλλόμενο. Για αυτό έχουμε το vrr ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

48 λεπτά πριν, Tablet είπε

Μεχρι στιγμης δεν εχει υπαρξει game που να μην ειμαι 115-120.. last of us δεν εχω παιξει ακομα βεβαια..

Εχεις παιξει βαρια παιχνιδια σε 4Κ?

Στο tlou δεν υπαρχει περιπτωση να εισαι καρφωμενος στα 120 οτι συστημα και να εχεις.

Το cap εβαλα στα 70 γιατι αλλιως γινοταν χαμος απο τα stutter Λογω αθλιου optimization.

Σε ολα τα παιχνιδια εχω vsync on + ultra low latency + gsync απο nvcp.

Ουσιαστικα ετσι παιζεις μεσα στο ευρος του gsync χωρις vsync και σου κανει cap το framerate στο maximum refresh της οθονης σου.

Στο god of war δεν πηγαινε πανω απο 115, στο horizon εφτανε μεχρι και 120 σε αλλα 117 κτλ, αναλογα το παιχνιδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο120, 4K DLSS auto(when applies) εχω παίξει. Halo Infinite, COD MW2, HOG (τι να το κανεις 120 κλαιμε με τα υπολοιπα RTX.. )

GOW, Uncharted 4, Stray, Forza 5 και άλλα πιο δευτερα.. οχι ομως το TLOU παιξει.. Χωρις GSync ή Freesync είμαι σε Sony 65''' A80J 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Apostol. είπε

Εχεις παιξει βαρια παιχνιδια σε 4Κ?

Στο tlou δεν υπαρχει περιπτωση να εισαι καρφωμενος στα 120 οτι συστημα και να εχεις.

Εγώ πάντως είμαι καρφωμένος στα 120

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, zvarthangalos είπε

Έχουμε πληροφορίες για το Patch 1.0.4.0. ;

Μεχρι Παρασκευή θα το βγάλουν. Λένε για αρκετο optimization και στα cpu και στη vram για τα textures των Medium preset κυρίως. Το 7ο patch σε 1 μήνα και σίγουρα θα πάρει 3 4 ακόμα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/4/2023 στις 9:23 ΜΜ, akoinonitos είπε

Το τερματισα και εγω ,ωραιο τελος και ωραια μουσικη. Μπορω να πω περαν των θεματων με τα stutters οτι ηταν αρκετα καλο ,και σαν ιστορια επισης.

Ετοιμάσου για σειρά 4000 και το Part II.:D

 

Δεν το είχες παίξει σε Playstation;

8 ώρες πριν, Herald είπε

Εγώ πάντως είμαι καρφωμένος στα 120

120 με 50% pl.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φρεσκο φρεσκο το 1.0.4. Τι σκουπιδι πηγαν και εβγαλαν δεν ξερω. 7 patch σε 30 μερες και ακομα εχει μεγαλα θεματα το παιχνιδι. 

https://feedback.naughtydog.com/hc/en-us/articles/14993933992084-The-Last-of-Us-Part-I-v1-0-4-0-Patch-Notes-for-PC

Spoiler

A patch for The Last of Us Part I is now live. This update includes framerate optimization, graphical and texture fidelity, crash fixes, and more. We will be releasing additional CPU optimization, framerate and texture fidelity improvements in upcoming patches.

Optimized CPU and GPU use throughout the game

Improved texture fidelity and resolution on in-game Low and Medium settings

Improved graphical fidelity on the in-game Low graphics preset, particularly water surfaces no longer appear black

Fixed a crash that may occur during shader building

Fixed a crash that may occur when quitting to the Main Menu

Fixed a crash that may occur when dying after combat

Fixed an issue where, on first boot, players may experience longer wait times to load into the game

Added an option for players to lock and unlock performance stats simultaneously in the HUD menu (Options > HUD)

Added descriptions in the Graphics menus to better explain when certain settings may affect another (Options > Display)

Added a Texture Streaming Rate setting (Graphics > Texture Settings)

Fixed an issue where skipping cutscenes during a critical load may cause the game to hang

Fixed an issue where the shader load warning did not appear while relaunching the game

Updated the VRAM bar to more accurately display the OS+Apps usage

Fixed an issue where the Screen Reader read values for locked settings which may imply those same locked setting were active

Fixed an issue where aiming downward while using keyboard and mouse (KBM) may increase camera sensitivity

Refined the handling of certain commands that are assigned the same KBM keybinding

Corrected Brazilian Portuguese, Croatian, Dutch, Finnish, French, Greek, Hungarian, LATAM Spanish, Spanish, Thai, and Traditional Chinese translations for multiple menu options

[Ultrawide Displays] Corrected the Rangefinder reticle position for the bow

AMD

Fixed a crash that may occur on AMD CPUs with affinity limited to X3D cores

Fixed an issue where textures may render incorrectly on AMD GPUs

Steam

Fixed an issue where the “It Can't Be For Nothing” achievement did not trigger, despite acquiring all other achievements

Steam Deck

Fixed an issue on Steam Deck where resetting Display settings to Default no longer enabled AMD FSR 2 (Options > Display)

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

24GB.....

Να ναι καλά το 5G της Cosmote στη περιοχή μου που με σώζει σε τέτοιες περιπτώσεις, το οποίο συνδέω μέσω usb tethering στο pc και κατεβάζω με 40-45MB/s (χάνει λίγο καθώς στο κινητό πιάνω και 500+mbps). Διαφορετικά με 3.5MB/s της κανονικής γραμμής καλύτερα να πάμε για ύπνο. 

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...