Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/4/2023 στις 11:05 ΜΜ, Arkin είπε

Ναι μονο με cap παιζει μια χαρα αλλιως δεν γινεται να εχεις σωστο frametimes. Τα frametimes πατανε στην cpu και οσο υπαρχουν σκαμπανεβασματα θα υπαρχουν και spikes με microstutters σε τετοια κακα ports. 

Παρτε μια ιδεα και απο uncharted 4 να δειχνει το αλλο μαργαριταρι της iron galaxy

83% gpu 65% cpu 77fps απο 97 που εχω cap. Ουτε cpu φταιει ουτε gpu και τα 2 δεν ειναι 99% και ομως για καποιο λογο που μονο αυτοι ξερουν δεν maxarei η καρτα. Εννοειται μαζι με jittering φτιαχνουν μια αρκετα κακη εμπειρια οσα fps και να εχεις. Τι να πεις.

UNCHARTED-Legacy-of-Thieves-Collection-S

Στο uncharted  μιας και το τερματισα προσφατα δεν ειχα θεματα με με το gpu usage.

Βεβαια και στο tlou πλεον αν και δεν το εχω δοκιμασει συνεχομενα γτ βαζω vsync οποτε το εβγαζα η καρτα ηταν κολλημενη στο 99% σε 1440p.

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά πάει το 23.

Hogwarts, τουλάχιστον πριν patchαριστεί (τότε που το είχα τσεκάρει είχε θέματα) είχε stutters μόλις γέμιζε η vram.

Το Last of Us ειναι μια ιδιαίτερη περίπτωση τόσο σε vram αλλά και ram/cpu. Οποτε ας το αφήσουμε έξω από την συζήτηση.

Το Resident Evil 4 σε 1440p και πάνω με τα ultra textures, γειά σας η 4070ti. 

Forspoken τα ίδια.

Και είναι το κλασικό ερώτημα γιατί μια τόσο γρήγορη gpu να τραβάει ότι τραβάει γιατί οι developers την έχουν δει καπως. Εκτός αν όλα τα tests που κάνουν πριν launchαρουν είναι βασισμένα στην 4080/4090...

Εκτός αν κάποιος θεωρεί φυσιολογικό να παίρνει 4070ti για να παίξει 1080p.... 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Alex21121988 είπε

Καλά πάει το 23.

Hogwarts, τουλάχιστον πριν patchαριστεί (τότε που το είχα τσεκάρει είχε θέματα) είχε stutters μόλις γέμιζε η vram.

Το Last of Us ειναι μια ιδιαίτερη περίπτωση τόσο σε vram αλλά και ram/cpu. Οποτε ας το αφήσουμε έξω από την συζήτηση.

Το Resident Evil 4 σε 1440p και πάνω με τα ultra textures, γειά σας η 4070ti. 

Forspoken τα ίδια.

Και είναι το κλασικό ερώτημα γιατί μια τόσο γρήγορη gpu να τραβάει ότι τραβάει γιατί οι developers την έχουν δει καπως. Εκτός αν όλα τα tests που κάνουν πριν launchαρουν είναι βασισμένα στην 4080/4090...

Εκτός αν κάποιος θεωρεί φυσιολογικό να παίρνει 4070ti για να παίξει 1080p.... 

Το RE 4 στα 3440x1440 που επαιξα το demo δεν ειχα κανενα θεμα με ultra textures. Και forspoken το ιδιο με DLSS quality ηταν μια χαρα απο αποψη performance vram usage κτλ. Το Hogwarts με RT συνεχιζει να ειναι για τα πανηγυρια χωρις RT παει ανετα 130-150fps με dlss2+3 αλλα θελει 32gb vram σιγουρα με τα 16 υπαρχει stutter μολις γεμισει η ram οπως εγραψες μικρο το κακο εδω μιας και με 70 ευρω περνουμε 32gb ram σημερα. Το last of us θελει δουλεια ακομα απο τα παραπανω και το hogwarts μαζι με το RT του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Arkin είπε

Το RE 4 στα 3440x1440 που επαιξα το demo δεν ειχα κανενα θεμα με ultra textures. Και forspoken το ιδιο με DLSS quality ηταν μια χαρα απο αποψη performance vram usage κτλ. Το Hogwarts με RT συνεχιζει να ειναι για τα πανηγυρια χωρις RT παει ανετα 130-150fps με dlss2+3 αλλα θελει 32gb vram σιγουρα με τα 16 υπαρχει stutter μολις γεμισει η ram οπως εγραψες μικρο το κακο εδω μιας και με 70 ευρω περνουμε 32gb ram σημερα. Το last of us θελει δουλεια ακομα απο τα παραπανω και το hogwarts μαζι με το RT του.

Ναι, με DLSS προφανώς και δεν υπάρχει θέμα. Σε native res που η gpu είναι ικανότατη να το κάνει handle, εκεί έχει (θα το δανειστώ Psycho) πανωλεθρία στο Μιλάνο στα συγκεκριμένα games και ίσως περιμένουμε τα επόμενα έτσι όπως το πάνε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Alex21121988 είπε

Ναι, με DLSS προφανώς και δεν υπάρχει θέμα. Σε native res που η gpu είναι ικανότατη να το κάνει handle, εκεί έχει (θα το δανειστώ Psycho) πανωλεθρία στο Μιλάνο στα συγκεκριμένα games και ίσως περιμένουμε τα επόμενα έτσι όπως το πάνε.

Οχι τελειως native επαιξα το RE 4 το demo 2-3 φορες χωρις dlss εχω ανεβασει και βιντεο και δεν ειχα προβλημα με ultra textures. Σε 4Κ ειχα θεμα με τα ultra σε native με crashes στο RE 4 που δοκιμασα. Δεν ειναι τοσο ασχημα τα πραγματα οπως νομιζουν μερικοι αντιθετως θα ελεγα. Στο cpu κομματι ειναι πολυ χειροτερα απο οτι στο gpu με τα τελευταια μαργαριταρια που μας εχουν δωσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Arkin είπε

Οχι τελειως native επαιξα το RE 4 το demo 2-3 φορες χωρις dlss εχω ανεβασει και βιντεο και δεν ειχα προβλημα με ultra textures. Σε 4Κ ειχα θεμα με τα ultra σε native με crashes στο RE 4 που δοκιμασα. Δεν ειναι τοσο ασχημα τα πραγματα οπως νομιζουν μερικοι αντιθετως θα ελεγα. Στο cpu κομματι ειναι πολυ χειροτερα απο οτι στο gpu με τα τελευταια μαργαριταρια που μας εχουν δωσει. 

Στo Res4 έχουν αναφερθεί (και σε αρκετά βιντεακια) ότι ακόμα και σε 1440p οταν παιξεις πολύ ώρα σε native res με την 4070ti, γεμίζει η vram και μοιραία crashαρει.

Οπότε λογικό στο demo, που επαιξα και εγώ btw όταν βγήκε, να μην πρόλαβες να δεις το πρόβλημα.

Έχω ξεκινήσει το game αλλά δεν μπορώ να δώσω δικό μου feedback (και λόγω άλλης gpu)  για το αν ισχύει 100%, για αυτο και αναφέρω άλλες πηγές.

Επεξ/σία από Alex21121988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Alex21121988 είπε

Στo Res4 έχουν αναφερθεί (και σε αρκετά βιντεακια) ότι ακόμα και σε 1440p οταν παιξεις πολύ ώρα σε native res με την 4070ti, γεμίζει η vram και μοιραία crashαρει.

Οπότε λογικό στο demo, που επαιξα και εγώ btw όταν βγήκε, να μην πρόλαβες να δεις το πρόβλημα.

Έχω ξεκινήσει το game αλλά δεν μπορώ να δώσω δικό μου feedback (και λόγω άλλης gpu)  για το αν ισχύει 100%, για αυτο και αναφέρω άλλες πηγές.

Δεν ξερω δεν μπορεσα να διαπιστωσω κατι τετοιο τουλαχιστον σε αυτη την αναλυση σε 4Κ ειδα crash προς το τελος του demo στο χωριο με ultra textures. Επισης αν δεις η vram ειναι στα 10700MB η πραγματικη απεχει αρκετα απο την τερματισει. Εχω κανει συγκρισεις μεταξυ ολων των ρυθμισεων textures στο RE4 στο θεμα των 4000 και μεχρι high 2GB ειναι ακριβως τα ιδια textures απο την μεγιστη ρυθμιση. Αυτο για να δουμε οτι πολλες φορες ακομα και τα ultra textures απλα ανεβαζουν τη χρηση vram χωρις πραγματικη ανταποκριση στο παιχνιδι. Ισως υπαρξει γενικοτερο προβλημα στα μελλοντικα παιχνιδια που θα ειναι αποκλειστικα unreal engine 5 αλλα για την ωρα σε οτι εχω βαλει ειναι μια χαρα παντα για την αναλυση που ειπα οχι σε 4Κ εκει λιγα παιχνιδια εχω τεσταρει και για 4Κ θα πηγαινα 4080 η 4090/7900xtx οχι σε 4070ti. 

Spoiler

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/4/2023 στις 9:02 ΜΜ, tommybertsen είπε

@Apostol.

Για να πάρεις μια ιδέα πόσο άκυρα dips κάνει η GPU (θαρρώ είναι χειρότερα από πριν wtf)

  Απόκρυψη περιεχομένων

Προσωπικά μετά το τεστ βίντεο το κλείδωσα στα 90Fps (δε πέφτει πιο κάτω anyway) και ξεκουράζω gpu + cpu (για το τελευταίο - λέμε τώρα, αφού εκτός από ζεστός, το να τρέχει με την Β660 της Asus είναι not ideal - μιας και δεν γίνεται σωστό undervolt because...Intel). Έως τώρα έχω δει ,συγκριτικά, πολύ λιγότερα stutters.

 

Σε τι αναλυση παιζεις ? Μηπως δεν φταιει τοσο το Game οσο οι ram σου? Αν βαλεις 4k σου το κανει παλι ?

 

Εγω ειμαι με του θειου στην 1.0.2.1 εκδοση  δεν εχω ιδιαιτερα θεματα εκτος απο τα μικρα κολληματα οταν αλλαζει σε cinematic

 

 

 

 

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξεκινησα μόλις μερικές μέρες πριν, δεν είδα κάποια διαφορά ιδιαίτερη στο update που βγήκε προχτές.

Έπεσα απ' τα σύννεφα πάντως, δε περίμενα η 3070ti πως θα τα έβρισκε "σχεδόν σκούρα".

Ρυθμίσεις άφησα τις οπτιμαλ (full) σύμφωνα με το Nvidia panel optimization. 

Σε 2Κ ανάλυση, έχω 70-80fps μέσα σε κτίρια, και 45-50 fps έξω.

Πάνω κάτω...

Υ.Γ. οι optimal ρυθμίσεις που ανέφερα, ξεπερνάνε πάντως τη διαθέσιμη vram...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Tigio13 είπε

Έπαιξα χθες κάνα 2ωρο και είδα τη ραμ να είναι σταθερά στα σχεδόν 22 γιγα. Στο 1ο update ήταν κάπου στα 17 αν θυμάμαι καλά. Τόσο πολύ ανέβηκε? 

Στο πρώτο update είχα δει μέχρι 27gb vram. Όσο θέλει τραβάει και ανάλογα το σημείο που είσαι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, akoinonitos είπε

Σε τι αναλυση παιζεις ? Μηπως δεν φταιει τοσο το Game οσο οι ram σου? Αν βαλεις 4k σου το κανει παλι ?

 

Εγω ειμαι με του θειου στην 1.0.2.1 εκδοση  δεν εχω ιδιαιτερα θεματα εκτος απο τα μικρα κολληματα οταν αλλαζει σε cinematic

 

 

 1440p. Ζήτημα σε 3-4 games να το'χω δει αυτό, με 2 απ'αυτά να είναι της Iron Galaxy, iron-icaly 😛 4Κ δεν έβαλα αλλά έβαλα 140 το resolution scale, δεν το κάνει προφανώς. Αφήνω ένα slight chance να φταίει το mobo/cpu combo μου, καθώς για να κάνω undervolt πήγα "the monkey way", γιατί η Intel το'χει απενεργοποιήσει στις Β660 boards (διαφορετικά λάμβανα ρεύματα way too high, και τώρα πολύ είναι αλλά καλύτερα από πριν)

Ram, VRAM, CPU Usage σε αυτό το game δείχνουν την σαπίλα στο optimization. Δεν είναι ότι έχω πρόβλημα, είναι η γενικότερη εικόνα σε λιγότερο overkill συστήματα. 

Θα ξανατέσταρα το σημείο (γιατί όπως είπα, δεν το κάνει παντού) ,αλλά το παιχνίδι έφαγε delete. (κι εγώ από τον uncle το είχα)

Επεξ/σία από tommybertsen
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tommybertsen είπε

 1440p. Ζήτημα σε 3-4 games να το'χω δει αυτό, με 2 απ'αυτά να είναι της Iron Galaxy, iron-icaly 😛 4Κ δεν έβαλα αλλά έβαλα 140 το resolution scale, δεν το κάνει προφανώς. Αφήνω ένα slight chance να φταίει το mobo/cpu combo μου, καθώς για να κάνω undervolt πήγα "the monkey way", γιατί η Intel το'χει απενεργοποιήσει στις Β660 boards (διαφορετικά λάμβανα ρεύματα way too high, και τώρα πολύ είναι αλλά καλύτερα από πριν)

Ram, VRAM, CPU Usage σε αυτό το game δείχνουν την σαπίλα στο optimization. Δεν είναι ότι έχω πρόβλημα, είναι η γενικότερη εικόνα σε λιγότερο overkill συστήματα. 

Θα ξανατέσταρα το σημείο (γιατί όπως είπα, δεν το κάνει παντού) ,αλλά το παιχνίδι έφαγε delete. (κι εγώ από τον uncle το είχα)

παντως οντως σε δασος που εσκυψα και εγω και κοιτουσα πατωμα επεφτε το gpu load αλλα ταυτοχρονα  ανεβαιναν και τα fps κατα πολυ.

Εχεις περασει τελευταιους drivers ε? 

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Arkin είπε

Στο πρώτο update είχα δει μέχρι 27gb vram. Όσο θέλει τραβάει και ανάλογα το σημείο που είσαι. 

27 gb ram εννοείς. Σε λίγο όπως το πάνε και τα 32 λίγα θα είναι. Τόσο ψηλά δεν έχω δει κατανάλωση ραμ ακόμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, akoinonitos είπε

παντως οντως σε δασος που εσκυψα και εγω και κοιτουσα πατωμα επεφτε το gpu load αλλα ταυτοχρονα  ανεβαιναν και τα fps κατα πολυ.

Εχεις περασει τελευταιους drivers ε? 

Ναι ,και με τους τελευταίους τα ίδια , δεν νομίζω ότι άλλαξε κάτι. Γενικά, απ'τη στιγμή που το mouse jittering διορθώθηκε, το πράγμα σε high-end hardware είναι υποφερτό. Αυτό που σε κάποια φάση βλέπω 24GB Ram και σε κάποια άλλη, τυχαία στιγμή, 17GB , δεν το καταλαβαίνω :lol: Πολλά ψυχολογικά 😛 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...