Προς το περιεχόμενο

The Last Of Us Part 1 [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

26 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

ναι το είδα μια χαρά το πάει και εσένα γενικά για να δημιουργηθεί stutter πρέπει να υπάρξει τεραστια αυξομείωση στα fps που δε μπορεί ούτε το vsync να διορθωσει... γι αυτό λέω ότι κάτι δε πάει καλά με το σύστημα του φίλου δε γίνετε σε 720p που λέει ότι έτρεξε να παθαίνει κάτι τέτοιο με 12 πυρήνες και 64 gb ram

Πάει καλύτερα σήμερα με το patch, κοντεύω να χτυπήσω 200fps

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

@ArkinΓενικα τωρα το ξαναειδα απο πιο πριν το βιντεο σου, Εμενα σαν να τρεχει καλυτερα πριν απο την σκαλα, εχω παντα 99-100% gpu και πιο σταθερο frametime. Αν το δεις και στο δικο σου απο 9-10ms πριν μπεις στην σκαλα παει 15-20-28ms.  Εμενα εκει ομως παει χειροτερα...

4 λεπτά πριν, Herald είπε

Πάει καλύτερα σήμερα με το patch, κοντεύω να χτυπήσω 200fps

Ναι παει καλυτερα γενικα, μπορεις να παιξεις εκεινο το σημειο?

32 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

ναι το είδα μια χαρά το πάει και εσένα γενικά για να δημιουργηθεί stutter πρέπει να υπάρξει τεραστια αυξομείωση στα fps που δε μπορεί ούτε το vsync να διορθωσει... γι αυτό λέω ότι κάτι δε πάει καλά με το σύστημα του φίλου δε γίνετε σε 720p που λέει ότι έτρεξε να παθαίνει κάτι τέτοιο με 12 πυρήνες και 64 gb ram

5950x ειναι 16c/32t αλλα δεν νομιζω να εχει και πολυ σημασια.

edit3: θα κατσω το βραδυ να κανω κανενα screencap. Τι software χρησιμοποιείτε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Apostol. είπε

@ArkinΓενικα τωρα το ξαναειδα απο πιο πριν το βιντεο σου, Εμενα σαν να τρεχει καλυτερα πριν απο την σκαλα, εχω παντα 99-100% gpu και πιο σταθερο frametime. Αν το δεις και στο δικο σου απο 9-10ms πριν μπεις στην σκαλα παει 15-20-28ms.  Εμενα εκει ομως παει χειροτερα...

Ναι παει καλυτερα γενικα, μπορεις να παιξεις εκεινο το σημειο?

5950x ειναι 16c/32t αλλα δεν νομιζω να εχει και πολυ σημασια.

edit3: θα κατσω το βραδυ να κανω κανενα screencap. Τι software χρησιμοποιείτε?

Ναι έπαιξα στο σημείο αυτό, όντως είναι βαρύ, έπεσα στα 120 fps περίπου

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Apostol. είπε

5950x ειναι 16c/32t αλλα δεν νομιζω να εχει και πολυ σημασια.

τεστάροντας στην ίδια περιοχή με τον herald το cpu του pushαρε την κάρτα του στο 75-80%, ενώ εμενα αγκομάχαγε 65-70%  αυτός έχει 24 threads (και έχει και ψηλότερες συχνότητες, δε ξέρω ποσο ρολο παίζει) ενώ εγώ μονο 16 και το cpu μου δουλεύει μόνιμα στο 90% γενικά το game φορτώνει άσχημα το cpu.αυτός στο video με 5600x δεν έχει ελπίδα...τώρα με εσένα ειλικρινά δε ξέρω τι τρέχει ανέβασε κάνα βιντεάκι να δούμε τι παίζει αν μπορέσεις

16 λεπτά πριν, Apostol. είπε

edit3: θα κατσω το βραδυ να κανω κανενα screencap. Τι software χρησιμοποιείτε?

εγώ με το nvidia experience το έκανα capture

Επεξ/σία από Tambas91
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Tambas91 είπε

τεστάροντας στην ίδια περιοχή με τον herald το cpu του pushαρε την κάρτα του στο 75-80%, ενώ εμενα αγκομάχαγε 65-70%  αυτός έχει 24 threads (και έχει και ψηλότερες συχνότητες, δε ξέρω ποσο ρολο παίζει) ενώ εγώ μονο 16 και το cpu μου δουλεύει μόνιμα στο 90% γενικά το game φορτώνει άσχημα το cpu.αυτός στο video με 5600x δεν έχει ελπίδα...τώρα με εσένα ειλικρινά δε ξέρω τι τρέχει ανέβασε κάνα βιντεάκι να δούμε τι παίζει αν μπορέσεις

Mε την καινούργια version τρέχω 1440p + DLSS Q (δηλαδή 1080p) αλλιώς η κάρτα είναι 99%. Έχει ελαφρύνει αρκετά το παιχνίδι θα έλεγα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Apostol. είπε

@ArkinΓενικα τωρα το ξαναειδα απο πιο πριν το βιντεο σου, Εμενα σαν να τρεχει καλυτερα πριν απο την σκαλα, εχω παντα 99-100% gpu και πιο σταθερο frametime. Αν το δεις και στο δικο σου απο 9-10ms πριν μπεις στην σκαλα παει 15-20-28ms.  Εμενα εκει ομως παει χειροτερα...

Ναι παει καλυτερα γενικα, μπορεις να παιξεις εκεινο το σημειο?

5950x ειναι 16c/32t αλλα δεν νομιζω να εχει και πολυ σημασια.

edit3: θα κατσω το βραδυ να κανω κανενα screencap. Τι software χρησιμοποιείτε?

5950x εχεις πρεπει να τρεχει καλυτερα στο cpu usage σε εκεινο το σημειο τωρα τι ακριβως συμβαινει δεν ξερω παντως παλι playable ηταν οσο επεσε δηλαδη μετα παλι ανεβαινουν τα fps και δουλευει καλυτερα η καρτα. Ειμαι κυριως gpu bound οπως πρεπει να ειναι τα πραγματα αλλα εχει σημεια που θα δω πχ 120fps και θα πεσει το gpu usage γιατι δεν δινει παραπανω η cpu και αλλα οπως αυτο που μας εδειξες που πεφτουν και τα 2 καρτα cpu οποτε κατι αλλο τρεχει εδω. 

Παντως με την 1.0.7 τα πραγματα ηταν πολυ χειροτερα στο cpu κομματι με την 1.0.2 η διαφορα ειναι μερα με τη νυχτα. Θα το στρωσουν και αλλο θα παρει πολλα patches ακομα και θα ερθει στα ισια του. Ειναι σε καλο δρομο παντως. Αν ειχαν φτιαξει το jittering και 35 ευρω θα τα εδινα που εχει τωρα θα εβαζα cap 70fps και θα επαιζα κανονικα το παιχνιδι παραπανω fps δεν θελει για ενα τοσο slow pace παιχνιδι αλλα δεν γινεται να ειμαστε στα 90-100 και να λαγκαρει οταν γυρναμε την καμερα στην κινηση με το ποντικι. MSI afterburner για monitoring. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τα χειρότερα ports (αν όχι το χειρότερο) που έχω παίξει. Τεστ με την τελευταία έκδοση 1.0.20 σε 5900χ 32GB kai 7900xt. Μέσα στα 5 πρώτα λεπτά shader compilation το πρώτο crash. Ο λόγος: έφαγε όλη την μνήμη και χρειάστηκε ρεσταρτ το PC. Μετά από αναζήτηση για παρόμοια προβλήματα η λύση ήταν αύξηση του pagefile (ότι να ναι). Κι όμως λειτούργησε, με 16gb pagefile έφτασε το compilation 44% όπου και ξανακρασαρε για τον ίδιο λόγο. Αύξηση pagefile sta 32GB και το shader compilation ολοκληρώθηκε. Πραγματικά το παιχνίδι έκανε ακατάπαυστα ram allocation.

Ingame τώρα, έχει το χειρότερο jitter/stutter που εχω συναντήσει. Με 80fps capped το ένιωθες σαν 30. Τα γραφεία της Iron Galaxy πρέπει να βρίσκονται στην ζούγκλα, γιατί μόνο ουραγκοτάγκοι θα έκαναν τέτοιο coding.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Kazeta είπε

Από τα χειρότερα ports (αν όχι το χειρότερο) που έχω παίξει. Τεστ με την τελευταία έκδοση 1.0.20 σε 5900χ 32GB kai 7900xt. Μέσα στα 5 πρώτα λεπτά shader compilation το πρώτο crash. Ο λόγος: έφαγε όλη την μνήμη και χρειάστηκε ρεσταρτ το PC. Μετά από αναζήτηση για παρόμοια προβλήματα η λύση ήταν αύξηση του pagefile (ότι να ναι). Κι όμως λειτούργησε, με 16gb pagefile έφτασε το compilation 44% όπου και ξανακρασαρε για τον ίδιο λόγο. Αύξηση pagefile sta 32GB και το shader compilation ολοκληρώθηκε. Πραγματικά το παιχνίδι έκανε ακατάπαυστα ram allocation.

Ingame τώρα, έχει το χειρότερο jitter/stutter που εχω συναντήσει. Με 80fps capped το ένιωθες σαν 30. Τα γραφεία της Iron Galaxy πρέπει να βρίσκονται στην ζούγκλα, γιατί μόνο ουραγκοτάγκοι θα έκαναν τέτοιο coding.

Σοβαρα σου κρασαρε στο shader compile με την τελευταια εκδοση? Απο την 1.0.5 το εχουν λυσει αυτο με το crash κατα το compile πολυ περιεργο ειδικα με τα 32gb ram που εχεις. Το jittering ειναι τραγικο με το ποντικι υπαρχει και στο uncharted 4 το οποιο το εχουν παρατησει πολλους μηνες και δεν το ελυσαν ποτε. Ανεπιτρεπτα πραγματα σου λενε η controller η κατσε παιξε με lag. Naughty dog/iron galaxy συνδιασμος για τα χειροτερα port που εχουμε δει μεχρι σημερα. Η iron galaxy πρεπει να κλεισει σαν εταιρια η να ασχοληθει με τιποτα αλλο ειναι οτι χειροτερο ειχαμε ποτε στο pc gaming με τα port. Να θυμισω arkham knight για ακομα μια φορα? Τι πραγμα ηταν εκεινο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Arkin είπε

5950x εχεις πρεπει να τρεχει καλυτερα στο cpu usage σε εκεινο το σημειο τωρα τι ακριβως συμβαινει δεν ξερω παντως παλι playable ηταν οσο επεσε δηλαδη μετα παλι ανεβαινουν τα fps και δουλευει καλυτερα η καρτα. Ειμαι κυριως gpu bound οπως πρεπει να ειναι τα πραγματα αλλα εχει σημεια που θα δω πχ 120fps και θα πεσει το gpu usage γιατι δεν δινει παραπανω η cpu και αλλα οπως αυτο που μας εδειξες που πεφτουν και τα 2 καρτα cpu οποτε κατι αλλο τρεχει εδω. 

Παντως με την 1.0.7 τα πραγματα ηταν πολυ χειροτερα στο cpu κομματι με την 1.0.2 η διαφορα ειναι μερα με τη νυχτα. Θα το στρωσουν και αλλο θα παρει πολλα patches ακομα και θα ερθει στα ισια του. Ειναι σε καλο δρομο παντως. Αν ειχαν φτιαξει το jittering και 35 ευρω θα τα εδινα που εχει τωρα θα εβαζα cap 70fps και θα επαιζα κανονικα το παιχνιδι παραπανω fps δεν θελει για ενα τοσο slow pace παιχνιδι αλλα δεν γινεται να ειμαστε στα 90-100 και να λαγκαρει οταν γυρναμε την καμερα στην κινηση με το ποντικι. MSI afterburner για monitoring. 

Σωστα, δεν με νοιαζουν τα 100fps και 60 να το εκανα cap μια χαρα ειναι. Αλλα στο δικο μου συστημα τρωει stutter.

Οποτεδηποτε δεν εχεις 99% gpu usage σε normal gameplay κατι παει στραβα.

Msi afterburner και rtss γαι monitoring ναι, για capture τι χρησιμοποιεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Apostol. είπε

Σωστα, δεν με νοιαζουν τα 100fps και 60 να το εκανα cap μια χαρα ειναι. Αλλα στο δικο μου συστημα τρωει stutter.

Οποτεδηποτε δεν εχεις 99% gpu usage σε normal gameplay κατι παει στραβα.

Msi afterburner και rtss γαι monitoring ναι, για capture τι χρησιμοποιεις?

Καπου αλλου ειναι το θεμα με τα stutter οκ να πεφτουν τα fps λογο θεματος του σημειου στο παιχνιδι αλλα οχι να εχει λοξιγκα καποιο θεμα με το streaming των assets συμβαινει. Θα προτεινα αν μπορεις να σβησεις τα shaders και να το αφησεις να ξανα κανει το compile μηπως κατι πηγε στραβα εκει. 

Για capture εχω το επισημο της nvidia alt+F9 και κανεις καταγραφη κανονικα. Τρωει 3-4fps στα πολυ βαρια παιχνιδια κατα το capturing. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δοκιμάστε να τρέχετε και emptystandbylist command. Το έχω απενεργοποιήσει αλλά ήρθε η ώρα να κόβει ανά 10-15λ βόλτες πάλι. 

 

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Arkin είπε

Καπου αλλου ειναι το θεμα με τα stutter οκ να πεφτουν τα fps λογο θεματος του σημειου στο παιχνιδι αλλα οχι να εχει λοξιγκα καποιο θεμα με το streaming των assets συμβαινει. Θα προτεινα αν μπορεις να σβησεις τα shaders και να το αφησεις να ξανα κανει το compile μηπως κατι πηγε στραβα εκει. 

Για capture εχω το επισημο της nvidia alt+F9 και κανεις καταγραφη κανονικα. Τρωει 3-4fps στα πολυ βαρια παιχνιδια κατα το capturing. 

geforce experience λοιπον οκ δεν ηθελα να το βαλω αλλα θα αναγκαστω. Rebluid shaders εκανα με το που αλλαξα και εβαλα το hotfix driver της ND οποτε και απο εκει γιοκ. Στα windows ολα ρυθμισμενα σωστα cfg off για το παιχνιδι maximum permance Κλπ κλπ. Κατι γινεται με to memory management του παιχνιδιου,

Θα επανελθω το βραδυ με βιντεο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Herald είπε

Mε την καινούργια version τρέχω 1440p + DLSS Q (δηλαδή 1080p) αλλιώς η κάρτα είναι 99%. Έχει ελαφρύνει αρκετά το παιχνίδι θα έλεγα

καλά ναι σιγά σιγά θα το ισιώσουν δε φοβάμαι... χρόνο να δω ποτε θα βρω να παίξω  .... λοιπόν έχω 3-4 ώρες μέσα στη βδομάδα τερμάτισα exodus και έχω αρχίσει τώρα witcher3 και θέλω να παίξω rdr2, cyberpunk, dying light2, harry poter, tlous...

πιστεύω πιο γρήγορα θα βγω στη σύνταξη :P 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσοι ειστε με λιγη vram τσεκαρετε το ξανα με την νεα εκδοση. Αρχισαν και την ριχνουν σιγα σιγα. Οι 8αρες καρτες εκει που ηθελαν 8+ για 1080p high textures ζηταει τωρα 7.15 οποτε θα φτανουν. 1GB κατω vram usage με το τελευταιο patch.

08141247512l.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...